Mirabella76 Skrevet 15. november 2010 #701 Skrevet 15. november 2010 Hvis TV2 tenker å lage en ny sesong, må de for guds skyld få tak i noen dommere/mentorer som klarer å bestemme seg!!!!! Helt uholdbart at Marion "gjemmer" seg bak å lage uavgjort for å slippe å avgjøre hvem som skal gå ut. Eg er heilt enig i at det er uholdbart at Marion er så feig, at ho ikkje tør å stemma på den personen ho aller helst vil ha vidare. Og det er ikkje første gangen det skjer! Er ho redd for å bli upopulær, eller? I så fall egnar ho seg ovberhodet ikkje som dommar i x-faktor! Men når det er sagt, så lurer eg litt på kvifor det alltid er Marion som må stemma til slutt. :klø: Det har vel aldri skjedd at nokon av dei andre dommarane har vore i den situasjonen at deiras stemme blir avgjerande for kven som går ut?
smalls Skrevet 15. november 2010 #702 Skrevet 15. november 2010 Hans var kjempebra på fredag! Den sangen var utrolig nydelig. Han har full pakke han, lager sine egne sanger og synger bra. Jeg liker han. Ellers liker jeg Mo og Atle. Og til "krangelen" som pågår her: Ja, Mo kan minne om MJ, men det betyr jo ikke at han er "wannabe MJ"?? Det er utrolig mange artister som har MJ som forbilde, men dette er faktisk stemmen til Mo. Han kan jo ikke akkurat gjøre den om i frykt for at folk skal beskylde ham for at han er en wannabe. Nei, Mo er flink, og jeg tipper egentlig han kommer til å vinne hele greia. Spesielt etter all oppmerksomhet han har fått pga historien hans. Det er vel ingen av de andre som har blitt invitert til Senkveld eller fått oppslag i God Kveld Norge? Ja stemmen hans er sånn. Skal han endre på stemmen fordi noen mener han er wannabe MJ? Jeg synes Mo er døds god og han fortjener virkelig å være der. Mange har Mj som forbilde (Mo også) men det betyr ikke at de er wannabe han selv om man kan skimte litt av MJ i de. Å man kan skimte litt av James Brow i Mj men det betyr ikke at Mj er wannabe JB selv om han har han som forbilde og lar seg inspirere av han.
Jade Skrevet 15. november 2010 #703 Skrevet 15. november 2010 Ja det er søren meg så plagsomt at hun hele tiden sier ass eller assa på slutten av en settning! Føler det alltid er med en helt ubrukelig dommer. I fjor var det han Petter Petters dusten og i år Marion. Hun sier jo bare det samme hele tiden. Jan Fredrik har i hvert fall litt peiling. Elisabeth synes jeg er minst like gale. Hun synes alt er kjempebra og fantastisk uansett hvor elendig de synger. Faktisk så sa hun noe "kritisk" (negativt) til en av deltakerne på fredag (husker ikke hvem - det var så mye dårlig). Jeg kvapp nesten!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #704 Skrevet 15. november 2010 Elisabeth synes jeg er minst like gale. Hun synes alt er kjempebra og fantastisk uansett hvor elendig de synger. Faktisk så sa hun noe "kritisk" (negativt) til en av deltakerne på fredag (husker ikke hvem - det var så mye dårlig). Jeg kvapp nesten! Synes de er like gale alle sammen.
Niennas Skrevet 16. november 2010 #705 Skrevet 16. november 2010 Av x-factordommerene så liker jeg Klaus best, uten tvil! Marion har jeg aldri likt, jeg føler hun er veldig falsk, og jeg mista litt respekten av Elisabeth når hun lot Ole Gustav gå videre istedet for han svensken som sang Kaizers.
Stillest vann Skrevet 16. november 2010 #706 Skrevet 16. november 2010 Helt enig i at Marion var feig. Men det som er verre er at uttalelsen hennes var en hån mot både duellantene og meddommerne. Det hadde til og med vært mer redelig av henne å si at hun stemte på Annsofi fordi hun syntes synd på henne. Jeg skjønner veldig godt at Bettan var forbannet.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #707 Skrevet 16. november 2010 Hvis det blir X factor neste år å så håper jeg de kan skaffe noen ordentlige dommere! Marion er sikkelig feig. Er hun redd for å såre de? Sorry men det er en del av å væe dommer. Synes ikke hun passer til å være dommer. Hun virker så forbanna redd for å såre noen og bli mislikt. Norge har mye å lære av den Amerikanse versjonen og den Britiske.
Gjest Pantherinae Skrevet 19. november 2010 #710 Skrevet 19. november 2010 Håper Annsofi ryker i kveld, Enig! Var kjempeimponert første audition, men hun har virkelig tapt seg. Ikke liker jeg Hans heller. Var faktisk ikke så aller verst forrige gang, men alt i alt har jeg ikke sansen for han. Heier på Mo jeg!
Gjest Linda sofie Skrevet 19. november 2010 #711 Skrevet 19. november 2010 Atle er bare så heit Enig. Annsofi må ryke i kveld.
Gjest Linda sofie Skrevet 19. november 2010 #712 Skrevet 19. november 2010 Marion. Du synger kjempe bra! Kan hun ikke si noe annet enn du synger kjempe bra?
Gjest Pantherinae Skrevet 19. november 2010 #713 Skrevet 19. november 2010 Har Hans kopiert sveisen til Atle eller? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #714 Skrevet 19. november 2010 Synes ikke Annsofi er så flink. Hun er så rååå. Eh ikke pent.
smalls Skrevet 19. november 2010 #716 Skrevet 19. november 2010 Annsofi var dårlig synes jeg. Hun kan da ikke gå videre i kveld.
Butterball Skrevet 19. november 2010 #717 Skrevet 19. november 2010 Jeg måtte snu meg vekk når Annsofi begynnte på "koreografien" sin. En tynn versjon av Tigergutt og luftjokking i skjønn forening? Nei takk!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #718 Skrevet 19. november 2010 Jeg synes Annsofi eller Hans burde ryke.
Gjest Pantherinae Skrevet 19. november 2010 #720 Skrevet 19. november 2010 Den der var ikke helt Mo...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå