Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eivind synger da bedre enn Ann Sofi, så hun burde ha røket.

Jeg tror Atle vinner. Og Mo på 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eivind synger da bedre enn Ann Sofi, så hun burde ha røket.

Jeg tror Atle vinner. Og Mo på 2.

Jeg synes å Annsofi burde ha gått ut

Skrevet

Håper Annsofi ryker neste gang, og så Hans. Tåler bare ikke trynet hans, kroppspråket hans eller attituden hans.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Håper Annsofi ryker neste gang, og så Hans. Tåler bare ikke trynet hans, kroppspråket hans eller attituden hans.

Mest sannsynlig så ryker Annsofi neste gang også Hans. Kan ikke tro at Mo og Atle ryker før de men man vet jo aldri. Men jeg tviler på det. Mo og Atle har aldri vært i bunn 2 og de leverer hver gang. Hvert fall Atle. Mo hadde en dårlig gang da han sang Glow.

Skrevet

Eivind synger uten innlevelse men har en kul stemme. Annsofi kan trå til med noen flotte partier, men synger for det meste falskt - dessverre, for hun var en av mine favoritter før finalerundene. Hans synes jeg synger mest med innlevelse, og er teknisk flinkest, har også en fin stemme, men liker ikke ansiktsuttrykkene. Mo synger bra som regel, og lager mest show. Atle synger rocka. Men synes han prøver mer enn han presterer. Men det blir sikkert bra etter hvert. Tipper Annsofi blir kjempebra om noen år, hvis hun går hardt inn for det, og får profesjonell hjelp.

Skrevet

Jeg tror Hans kan bli en skikkelig outsider her. Han og Atle har hatt ei kjempebra utvikling begge to. Ingen tvil om at Annsofi ryker neste gang, men så blir det spennende... "Alle" (jeg også) utropte jo Mo som vinner første gang de så ham, men han har gjort det samme hver gang. Jada, det funker jo, og han er kjempeflink, men har man sett ham så har man sett ham liksom. Jeg synes han får mange sanger til å høres kliss like ut. Det er begrense hvor lenge han vinner på vesenet sitt, selv om jeg absolutt liker fyren.

Atle har kommet seg noe veldig, han vokser på scenen hver gang og er i mine øyne den som bør vinne hele greia. I tillegg er han jo eyecandy så det holder. Hans er en smule ekkel, jeg synes det er noe creepy med de øynene og ansiktsuttrykkene hans, men fyren kan jo synge... de siste gangene har han vært den beste synes jeg. Hvis jeg ser en annen vei og konsentrerer meg om stemmen hans er han definitivt knallgod.

Det er jo ikke så avgjort på forhånd som alle først fastslo, så det spørs bare hva som skjer neste gang. Om Hans synger like bra neste gang tror jeg Mo bør skjelve litt i buksa si...

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror Hans kan bli en skikkelig outsider her. Han og Atle har hatt ei kjempebra utvikling begge to. Ingen tvil om at Annsofi ryker neste gang, men så blir det spennende... "Alle" (jeg også) utropte jo Mo som vinner første gang de så ham, men han har gjort det samme hver gang. Jada, det funker jo, og han er kjempeflink, men har man sett ham så har man sett ham liksom. Jeg synes han får mange sanger til å høres kliss like ut. Det er begrense hvor lenge han vinner på vesenet sitt, selv om jeg absolutt liker fyren.

Atle har kommet seg noe veldig, han vokser på scenen hver gang og er i mine øyne den som bør vinne hele greia. I tillegg er han jo eyecandy så det holder. Hans er en smule ekkel, jeg synes det er noe creepy med de øynene og ansiktsuttrykkene hans, men fyren kan jo synge... de siste gangene har han vært den beste synes jeg. Hvis jeg ser en annen vei og konsentrerer meg om stemmen hans er han definitivt knallgod.

Det er jo ikke så avgjort på forhånd som alle først fastslo, så det spørs bare hva som skjer neste gang. Om Hans synger like bra neste gang tror jeg Mo bør skjelve litt i buksa si...

Jeg tror allikavel Mo kommer til å vinne. Kanskje Atle å. Men Mo har jo vært storfavoritt siden starten nesten. Bare føler på meg at han kommer til å vinne x-factor.

Skrevet

Det er ikke noe galt med kroppsspråket til Hans. Syntes heller at kroppsspråket til Mo ikke er bra. Hans, Annsofi eller Atle må vinne.

Skrevet

Mo er kul og er helt rå når han danser, men stemmen hans er langt fra god nok til å vinne X-faktor. Da blir han i tilfelle en ny Kjartan Salvesen. Hvor mye hører vi om Chand om dagen forresten?

Atle leverer hver eneste gang, han synger aldri falsk og treffer på alle tonene. I tillegg til det så er han helt rå på scenen.

Håper virkelig han vinner.

Skrevet

er det bare jeg som hører at Atle synger med nesa innimellom?

Jeg synes Atle er flink altså, men synes han overdriver råheten i stemmen.. Det blir for mye skurring

Skrevet

Det er ikke noe galt med kroppsspråket til Hans. Syntes heller at kroppsspråket til Mo ikke er bra. Hans, Annsofi eller Atle må vinne.

Du så at jeg hadde skrevet at JEG ikke tåler kroppsspråket til Hans? SÅ hjernedødt å protestere mot noens personlige mening, med ens egen personlige mening som argument :roll:

Du skjønner at vi bare er uenige ikke sant? :filer:

Skrevet

er det bare jeg som hører at Atle synger med nesa innimellom?

Hvordan i all verden synger man med nesa?

Skrevet

Du så at jeg hadde skrevet at JEG ikke tåler kroppsspråket til Hans? SÅ hjernedødt å protestere mot noens personlige mening, med ens egen personlige mening som argument :roll:

Du skjønner at vi bare er uenige ikke sant? :filer:

Og jeg skrev min mening. Er helt enig i at vi er uenige.

Skrevet

Atle er INGENTING. Han synger nasalt, skikkelig kråkestemme. Enda verre er det at stemmen hans er fryktelig monotom. Han har den samme klangen hele tiden, han klarer ikke bruke stemmen på en bra måte. Dessuten ser det ut som om han er bæsjetrengt på scenen, med de derre knebøyene han til stadighet tyr til for å liksom demonstrere at han er "rocker", eller for å gjøre et poeng ut at at det koster ham så forferdelig mye krefter å presse ut av seg de nasale tonene sine. Phøy , nei. Gi meg Hans, Ann Sofi eller Mo any day, til fordel for Atle. De tre kan i det minste synge og bruke stemmen sin som et instrument.

Atle = Kråke

Gjest Linda sofie
Skrevet

Atle er INGENTING. Han synger nasalt, skikkelig kråkestemme. Enda verre er det at stemmen hans er fryktelig monotom. Han har den samme klangen hele tiden, han klarer ikke bruke stemmen på en bra måte. Dessuten ser det ut som om han er bæsjetrengt på scenen, med de derre knebøyene han til stadighet tyr til for å liksom demonstrere at han er "rocker", eller for å gjøre et poeng ut at at det koster ham så forferdelig mye krefter å presse ut av seg de nasale tonene sine. Phøy , nei. Gi meg Hans, Ann Sofi eller Mo any day, til fordel for Atle. De tre kan i det minste synge og bruke stemmen sin som et instrument.

Atle = Kråke

Det var da voldsomt :gjeiper:

Skrevet

Det var da voldsomt :gjeiper:

Og hva er det med sveisen hans? Tror han at han tar seg ut? En dæsj snauklipt, en dæsj bollesveis slæsj pasjè? Det ser tragikomisk ut når han prøver å headbange. Får nesten litt sympati med fyren, der den lille brune gardina henger og slenger på skrå. Litt for stor ørepynt også, så blir bildet totalt antiklimaks.

Skrevet

Er Atle en eks av deg, Bohemia? :fnise:

Atle er en unge. Han er neppe noens eks.

Skrevet (endret)

Atle = Kråke

TAKK! sitter med akkurat samme følelsene om Atle selv, hehe.

personlig synes jeg Hans er (minst) en klasse over de andre deltagerne (kanskje sett bort fra Mo, men de to er så forskjellige). skulle egentlig ønsket at han ikke var med i programmet, fordi jeg vil ikke at han skal ende opp som resten av de pregløse deltagerne av slike programmer som OH MY GOD får jobbe med Jan-Fredrik Karlsen. Hans skulle gått sin egen vei, fordi han er så sinnsyk bra. Mo passer bedre inn i X Factor-verdenen, og av Hans og Mo er nok Mo den som best vil dra nytte av å vinne akkurat denne konkurransen.

Endret av madison rose
Skrevet

Helt enig med Bohemia!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...