Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mo har bare bevist at han kan klare forskjellige sjangere. Han er min favoritt!!

Tipper de som har trua Mo med trapstrusler kun er sjalue på han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer med latteren til Mo? :fnise:

Skrevet

Atle :rødme: :rødme: :rødme:

Skrevet

Ååå, nå håper jeg Annsofi ryker!

Skrevet

Har Hans kopiert sveisen til Atle eller? :gjeiper:

Ja, Hans har jo overhodet ikke egen stil... :gjeiper:

Skrevet

Post 4 var surt, enig med Marion!

Skrevet

Jeg synes Marion var helt på trynet.

Skrevet

Post 4 var dårligst i dag.

Skrevet

Likte Annsofi sin versjon av Lullaby!

Men synes at Mo sin versjon av Glow var svak, noe som er trist, for jeg heier virkelig på han!

Fikk opp øynene for Hans forrige gang, men nå har han tapt seg igjen...

Skrevet

Nei, nei, nei, NEI

Nå har Annsofi ødelagt enda en av mine favoritter. Tigergutt, du liksom... mer som en ustemt kåt hannkatt i paringstia....

Har ikke så sterkt forhold til Maria Menah, men dette ble for grovt og voldsomt for meg... Det skulle jo være en vuggesang, men hun skremte meg....

Ellers var Atle god i dag, og Mo var i form under Glow!

Skrevet

Likte Annsofi sin versjon av Lullaby!

Men synes at Mo sin versjon av Glow var svak, noe som er trist, for jeg heier virkelig på han!

Fikk opp øynene for Hans forrige gang, men nå har han tapt seg igjen...

Enig at Mo var litt svak under sangen Glow men så er han jo veldig ung å da.

Skrevet

Synes Mo var skikkelig dårlig på Glow jeg.. Burde ikke hoppe og sprette så mye at det går utover sangen.. Synes Atle var best i dag, han er trygg og flink på scenen.

Skrevet

Synes Mo var skikkelig dårlig på Glow jeg.. Burde ikke hoppe og sprette så mye at det går utover sangen.. Synes Atle var best i dag, han er trygg og flink på scenen.

Enig men han var bra på Jan Teigen.

Skrevet

Jeg synes Ann-Sofi var kjempeflink i dag jeg! Men synes det er på tide at Eivind eller Post 4 pakker sammen nå...

Gjest Pantherinae
Skrevet

Atle var helt klart flinkest i dag. Ann-Sofi har bedret seg noe, men er fortsatt ikke bra. Mo skuffa litt. Post 4 var skikkelig dårlige! Ut med Hans eller Post 4 i dag, håper jeg. Gjør ingenting om Eivind eller Ann-Sofi går heller.

Skrevet

Atle var helt klart flinkest i dag. Ann-Sofi har bedret seg noe, men er fortsatt ikke bra. Mo skuffa litt. Post 4 var skikkelig dårlige! Ut med Hans eller Post 4 i dag, håper jeg. Gjør ingenting om Eivind eller Ann-Sofi går heller.

Rart dommerene ikke hørte hvor surt Post 4 sang!! Kun Marion

Skrevet

Post 4 hadde en helt grusom versjon av her kommer vinteren. Var jo bare vræling. Den sangen er jo egentlig ganske kul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...