Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig han har bredt spekter på stemmen, men det lot seg ikke høre idag. Han prøver å etterligne stemmen til MJ, og sånne folk finnes det uendelig mange av. Originalitet, takk!

( kunne forresten ikke brydd meg særlig mindre...dette var første og siste gang jeg så på X-faktor. Iallefall denne sesongen )

Nei han prøver ikke å etterligne MJ. Stemmen hans er sånn. Å du har jo kun sett en episode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig han har bredt spekter på stemmen, men det lot seg ikke høre idag. Han prøver å etterligne stemmen til MJ, og sånne folk finnes det uendelig mange av. Originalitet, takk!

( kunne forresten ikke brydd meg særlig mindre...dette var første og siste gang jeg så på X-faktor. Iallefall denne sesongen )

Cluet er at han ikke prøver å etterligne MJ. Han har faktisk sånn stemme.

Skrevet

Håper Marthe ryker. Det var ikke bra i kveld, altfor skrikete.

Skrevet

Jeg synes at begge sang bedre i duellen, men jeg heier ikke på noen av dem, så samme for meg hvem som går ut.

Helt latterlig dårlige folk med i år. Ingen gode jo! Mo er det eneste med litt x-faktor, så jeg heier på han.

Skrevet

Hvordan mener du at man skal vise alt stemmen har å by på i løpet av én sang? :klø:

Om han forsøker å etterligne ville dette nok blitt "avslørt" på et tidligere stadium i konkurransen.

Syns både Marte og Annsofi kan gå ut samtidig jeg. Samtidig syns jeg Annsofi var mye dårligere enn Marte i dag.

Skrevet

Herregud kanskje du skal ta å høre på oss som faktisk har sett og hørt på Mo helt fra starten av! Du har sett han synge en gang liksom. Hvem er du til å dømme? Som andre sier så er stemmen hans sånn. Han prøver ikke å synge som MJ

Skrevet

Hvem røk ut i kveld? Hvem måtte i duell?

Skrevet

Marthe og Annsofi måtte i duell og Marthe røk :)

"Gå inn på tv2.no hvor deltakerene stiller DEG spørsmål" :fnise:

Skrevet

Annsofi sang mye bedre i duellen, synes jeg! Og det var på tide at Marthe røyk ut...

Jeg har egentlig alltid vært litt anti-Hans, men ikveld ar han UTEN TVIL den beste!

Men jeg synes at generelt sett så er nivået høyt i år, men at kanskje ikke disse sangene var de beste å vise det på.

Jeg håper Eivind skjerper seg, jeg har en følelse av at det er enten han eller Post 4 som ryker neste uke.. :(

Skrevet

Bettan så skikkelig sur ut!

Skrevet (endret)

I dag var Hans overlegen best! Men jeg måtte se vekk så ikke grimasene hans skulle ødelegge sangen.

Mo var på en dårlig nummer to. Nummer to selv om han sang mye falskt!

Nr. 3: Atle har bra rockestemme. Jeg vet han prøvde å gjøre paraply-sangen rocka, og han klarte det flere steder. Men noen steder så bare datt han inn i Rhiana-sporet, og det ble for likt originalen.

Resten var bare elendig. Spesielt Post 4, og Annsofi som *var* en av favorittene mine.

Endret av Jade
Gjest Linda sofie
Skrevet

Selv om Marthe ikke er min favotirr så synes jeg hun er bedre enn Annsofi! Ja Marthe er kjedelig men hun synger bedre. Helt utrolig at Annsofi gikk videre denne gangen å. Skjønner godt at Bettan ble pissed.

Skrevet

Hans kommer til å bli helt perfekt på radio. Jeg får et visst ubehag av å se han på tv, de øyenbrynene og grimasene og alt det der... Synge kan han, så han fortjener å være der.

Skrevet

Herregud kanskje du skal ta å høre på oss som faktisk har sett og hørt på Mo helt fra starten av! Du har sett han synge en gang liksom. Hvem er du til å dømme? Som andre sier så er stemmen hans sånn. Han prøver ikke å synge som MJ

Hva jeg syns kan vel bare du gi blaffen i ? JEG syns han hørtes ut som en skikkelig MJ-wannabe, og det HAR JEG LOV TIL Å SYNES.

• Liker 1
Skrevet

jeg var veldig glad for at marthe gikk ut. likte ho desverre ikke gitt

Skrevet

Tenkte jeg skulle få med meg X-faktor for første gang idag. Helt enig med deg bortsett fra når det gjelder Mo: mer kjedelig Michael Jackson-wannabe har jeg sjeldent sett...:Gjesp:

Enig, og jeg har faktisk sett hver gang.. Så det går faktisk an å ikke like han, og det er våre meninger. Så kan de som liker han bare få like han for min del, men jeg (vi?) skjønner det ikke. Og til dere som sier at han ikke prøver å etterligne MJ: det er det jeg synes er det "verste". Det er ikke noe nytt å synge sånn, derfor synes ikke jeg han har noe der å gjøre.

Skrevet

Så fordi at Mo høres ut som MJ så fortjener han ikke å være der? Jeg synes Mo er rå og er ganske sikker på han vinner.

Skrevet

Det irriterte meg grønn at Annsofi sang Welwet istedet for Velvet 66% av gangene! Var det ingen som hørte på henne når hun øvde, som kunne korrigere denne fryktelige feiluttalelsen før hun gikk på scenen?

Skrevet

Det irriterte meg grønn at Annsofi sang Welwet istedet for Velvet 66% av gangene! Var det ingen som hørte på henne når hun øvde, som kunne korrigere denne fryktelige feiluttalelsen før hun gikk på scenen?

Huff ja la merke til det jeg å. Ganske irriterendes at hun fortsatt er med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...