Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Ann-Sofi var kjempeflink i dag jeg! Men synes det er på tide at Eivind eller Post 4 pakker sammen nå...

Hva sa jeg? ;)

Skrevet

Kan enda ikke forstå at Marthe røyk sist gang og ikke Annsofi! Hadde det ikke vært for at hun sang bra på Maria Menah sangen så hadde hun nok gått ut. For hun sang elendig på sang nr 1.

Skrevet

Neste gang tror jeg Eivind eller Annsofi går ut. Men jeg håper Hans går ut. Jeg liker Annsofi, selv om hun har skuffet, og er ung. ALLE vet vel at Eivind ikke kommer til å vinne X-factor, men jeg liker han så godt, han er så utrolig søt, og han virker påvirket av narkotika HVER BIDIGE GANG :P

Skrevet

Neste gang tror jeg Eivind eller Annsofi går ut. Men jeg håper Hans går ut. Jeg liker Annsofi, selv om hun har skuffet, og er ung. ALLE vet vel at Eivind ikke kommer til å vinne X-factor, men jeg liker han så godt, han er så utrolig søt, og han virker påvirket av narkotika HVER BIDIGE GANG :P

Jeg har egentlig trodd mange ganger at Annsofi skal ryke men hun er der enda. Jeg tror det kommer til å stå mellom Mo og Atle

Skrevet

Ser på reprisen og synes MO var veldig bra igår!!

Skrevet

Jeg er villig til å vedde ganske mye på at det blir Atle og Mo i finalen. Jeg tror også Hans kommer til å nå langt, en tredjeplass... Så da spørs det om det er Eivind eller Annsofi som ryker neste gang. Jeg håper på Eivind, han er så ufattelig kjedelig.

• Liker 2
Skrevet

Ser på reprisen og synes MO var veldig bra igår!!

Jeg synes det er så rart hvor forskjellige meninger vi har! :fnise: Ikke du og jeg altså, men folk generelt. Jeg synes nok at Mo hadde sine dårligste fremføringer igår, og likte det ikke i det hele tatt :lete:

Skrevet

Altså! Jeg har litt problemer med å forstå hvorfor Mo er så sinnsykt populær!?! Dvs, jeg forstår kanskje hvorfor..han er veldig sjarmerende og herlig med masse personlighet. Men flink til å synge, det er han ikke!! Det gjelder ikke bare Mo i årets x-factor da.. det gjelder egentlig de fleste, med få mer eller mindre hederlige unntak. Men jeg skjønner liksom ikke hvorfor folk ikke hører når noen synger surt? I går var det helt ekstremt, særlig under siste sangen. Jaja, godt musikksmak er subjektivt ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Annsofi var flink forrige gang - mye bedre enn det hun har vært de siste gangene. Ellers gikk Hans ned et par hakk i popularitet hos meg. Var HELT enig i at Post 4 burde dra.

Håper Mo og Atle står igjen i finalen. Håper Mo vinner pga alt han har vært gjennom og pga at han har en utrolig utstråling og for meg har han "x-faktoren". Jeg unner ham virkelig å vinne. Atle får sikkert platekontrakt uansett, tror nå jeg.

Er det forresten noen andre som har reagert på at premien de vinner er ganske... tja.. dårlig? Altså, platekontrakt vinner de jo selvfølgelig, det er jo en syngekonkurranse. Men feks vinneren av norske talenter vant jo en halv million kroner! Her vinner de produkter fra Sony til en verdi av 54 000 kr??? Dårlig.. Med tanke på alt de tjener på alle som stemmer.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes Annsofi var flink forrige gang - mye bedre enn det hun har vært de siste gangene. Ellers gikk Hans ned et par hakk i popularitet hos meg. Var HELT enig i at Post 4 burde dra.

Håper Mo og Atle står igjen i finalen. Håper Mo vinner pga alt han har vært gjennom og pga at han har en utrolig utstråling og for meg har han "x-faktoren". Jeg unner ham virkelig å vinne. Atle får sikkert platekontrakt uansett, tror nå jeg.

Er det forresten noen andre som har reagert på at premien de vinner er ganske... tja.. dårlig? Altså, platekontrakt vinner de jo selvfølgelig, det er jo en syngekonkurranse. Men feks vinneren av norske talenter vant jo en halv million kroner! Her vinner de produkter fra Sony til en verdi av 54 000 kr??? Dårlig.. Med tanke på alt de tjener på alle som stemmer.

Jeg tror og håper Atle og Mo står igjen i finalen. Jeg tror Annsofi eller Eivind ryker neste gang. Tror Hans kommer på 3 plass. Men jeg kan ikke huske en eneste gang at Atle har synget surt eller gjort det dårlig? Jeg synes han er utrolig god og kan underholde.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror også det blir Mo og Atle i finalen, de gjør jo omtrent rent bord hver Fredag. Jeg håper Atle vinner, for jeg syns han er best. Mo blir for mye for meg og ikke syns jeg han synger noe særlig heller..

Skrevet

Jeg tror også det blir Mo og Atle i finalen, de gjør jo omtrent rent bord hver Fredag. Jeg håper Atle vinner, for jeg syns han er best. Mo blir for mye for meg og ikke syns jeg han synger noe særlig heller..

Kan bare signere denne!

Skrevet

Håper også at Atle stikker av med seieren. Synes han er den eneste som ikke har sunget noe særlig surt :) Så er han alltid heldig med sangvalgene! :)

• Liker 1
Skrevet

Skjer med at alle jentene er så drålige i år?? Flere av guttene er mye bedre enn jentene. Tror Evind eller Annsofi ryker i kveld. Håper Annsofi ryker da, Tror Mo og Atle kommer til finalen. Holder en knapp på at Mo vinner.

Gjest Linda sofie
Skrevet

De skal synge sanger av sine favoritter. Kan bare gjette hvem Mo kommer til å synge. Michael Jackson sikkert.

Skrevet (endret)

Nå håper jeg virkelig Annsofi ryker altså!

Lurer på åssen Simone er som dommer. trenger en dommer med litt baller. Er så lei når de bare sier: Dette var kjempe braaaa

Endret av smalls
Skrevet

Mo er en blandings av MJ og prince :ler:

Skrevet

får håpe mo ryker ut i kveld. heia annsofi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...