Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merkelig at Annsofi bare har EN sang hun kan synge bra!? Alle de andre sangene hun synger blir bare tørr, grautete tuting syns jeg. Men At last funker! :klø:

Enig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært Mo- fan lenge, og er det fortsatt, men begynner å lure på om ikke Atle er den beste sangeren altså..

Nei, jeg vil at Mo skal vinne :)

Skrevet

Sett x-factor for første gang denne sesongen, og jeg skrudde av etter de 3 første.. guud. det var jo utrolig kjedelig, og ikke var de spesielt flinke heller.. Annenhver normann kunne jo målt seg med det der..

Skrevet

Måtte sette tv'n på mute med det skrålet til Hans

Skrevet

Pleier ikke bli noe særlig imponert over x-faktordeltakere, men Hans er jo fantastisk!

Gjest Consensio
Skrevet

Syns Hans er kjempebra jeg også :jepp:

Men resten ble litt så som så... skrur over på det begynnende opptak jeg har av Idol istedenfor....der kan de iallefall synge :fnise:

Skrevet

Ok så kan Annsofi synge EN sang ganske bra, men de andre 3 har sunget bra fredag etter fredag......

Nå bør hun gå ut!

Om det blir ren guttefinale, så er det helt OK, for alle gutta er bedre enn Annsofi!!!!!!

Atle er min favoritt....

Skrevet

Syns Hans er kjempebra jeg også :jepp:

Men resten ble litt så som så... skrur over på det begynnende opptak jeg har av Idol istedenfor....der kan de iallefall synge :fnise:

Svenske Idol?

Så første gang i dag og fallt helt for Jay! Noe sånt skulle vi hatt ja!

Gjest Consensio
Skrevet

Svenske Idol?

Så første gang i dag og fallt helt for Jay! Noe sånt skulle vi hatt ja!

Ja... Du får titte rundt på Youtube. Jay Smith er helt utrolig. Samme med Linnea, men hun røk ut forrige fredag.

Søk på Jay Smith med Like a Prayer. Det er vel den beste låten han har gjort så langt om man ser bort i fra Enter Sandman som han sang i dag

Skrevet

Jeg håper virkelig at Annsofi ryker nå! Er så lei av henne.

Skrevet

Jan Fredrik Karlsen er så EKSTREMT irriterende!

Han er mentor for Annsofi, som er desidert svakeste kandidat (og egentlig ikke burde kommet så langt som hit) - roser henne opp i skyene og sier "dette er hva dette programmet handler om". Samtidig som han finner feil ved Mo, og heller ikke er overbegeistert for Atle.

Annsofi sang ikke bra en gang! De andre 3 derimot er fantastiske. Jeg synes at rollene som både mentor og dommer kan bli litt forvirrende... de heier jo bare på sin egen. Og JFK, han burde vært ferdig som dommer for flere år siden.. Er så lei av å se ham i hvert eneste sangprogram! har han i det hele tatt peiling på hva han snakker om?

• Liker 2
Skrevet

Annsofi var bedre enn hun har vært før, men hun er jo bare bra sammenliknet med seg selv. Sammenliknet med de andre faller hun helt igjennom, og verden er ikke rettferdig hvis ikke hun ryker i dag.

Skrevet

Jeg lurer på hvor tykke sminkelag de har egentlig, de glitrer jo i trynet alle mann :klø: Spesielt Mo ser helt tåpelig ut, huden hans skinner jo av seg selv.

Skrevet

Jøss.

Kanskje folk trodde Mo automatisk gikk videre? :klø:

Skrevet

Da var X-faktor slutt for min del. En finale uten Mo er ingen verdig finale :sukk:

Skrevet

Annsofi synger jo så fælt. Mo skulle jo vinne. wtf?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...