Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har hun en blogg vi kan skrive i. Be henne om å gi fra seg plassen?

Herregud, hva feiler det dere?! Det er jo for guds skyld ikke Ann-Sofi sin feil at hun kom videre. Dere får heller stemme på favoritten deres neste gang.

Endret av Bond
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://blogg.tv2.no/xf-mo/2010/11/26/tema-forbilder-michael-jackson-og-prince/

Her står det at man skal stemme på Mo ved tallet 1.

Og dette er på X-Factors nettide.

Annsofi har fått Mo's stemmer.

Nå må folk reagere.

Og klarer du å leselitt mer, får du med deg at det programmet gjelder tema forbilder, noe som ikke var i går. Tviler på at de fleste som har stemt 1 har gjort dette feil, fordi de har ulike nummer hver gang. De får det nummeret som er startnummeret sitt. Og klarer man å se hva som står på skjermen, vil man klare å se at MO hadde nummer 4 i går.

Skrevet (endret)

Nei, der tar du feil.

Flere folk enn vanlig stemte igår. Flere som ville stemme på Mo for de var redde for at han skulle ryke ut etter Karlsens kritikker. Og når det er 1. gang man stemmer er man ikke ekspert på det å stemme.

Da bør man skaffe seg briller, for det står på skjermen hvilket nummer man skal stemme. Og erman så usikker på hva man skal stemme, da sjekker man en ekstra gang før man faktisk stemmer. Og de fleste isste utmerket godt attemaet i går ikke var forbilder. Bare en tåpelig unnskyldning for at Mo røk ut.

Jeg forstår ikke at voksne mennesker kan klare å lage en hetsestemning, fordi MO røk ut av X-faktor. Helt utrolig at man kan legge skylden på AS, som er en meget uskyldig part i dette. Er det rart det erkrig i verden, når noen kan bli så til de grader i lynsjestemning over noe slikt. Syns forferdelig synd på AS, og håper hun står sterkt i dette, for det kan virkelig ikke være lett å være 16 år og få sånne meldinger. Og kom ikke her at hun må tåle såpass, for voksen mennesker har IKKE under noen omstendigheter lov til å holde på slik mot en 16 åring. Dere burde skamme dere

Rettet en "liten" skrivefeil

Endret av Piper
  • Liker 2
Skrevet

Det vet da ikke barn. Som er flesteparten av de som stemmer.

Jeg visste det ikke selv.

Tror du virkelig at barn som skal stemme for første gang går inn på nett for å sjekke hvilket nummer de skal stemme på når det står opplyst på skjermen gjennom nesten hele sendingen? :dåne:

• Liker 2
Skrevet

Tror du virkelig at barn som skal stemme for første gang går inn på nett for å sjekke hvilket nummer de skal stemme på når det står opplyst på skjermen gjennom nesten hele sendingen? :dåne:

Lett å bruke barna som unnskylding, fordi man selv ikke klarer å se hva som står på skjermen

Skrevet

http://blogg.tv2.no/xf-mo/2010/11/26/tema-forbilder-michael-jackson-og-prince/

Her står det at man skal stemme på Mo ved tallet 1.

Og dette er på X-Factors nettide.

Annsofi har fått Mo's stemmer.

Nå må folk reagere.

Hvorfor må folk reagere for at Mo har skrevet hvilket nummer som er "hans" ved en tidligere anledning i sin egen blogg? Da kan man jo si at det er et selvforskylt tap?

Skrevet

Ser for meg låtoversikten på CD-en til Annsofi hvis hun vinner dette:

Track 1. At Last....2. At Last....3. At Last....4. At Last

:hoho:

Skrevet

Dere som liksom har stemt feil: Følger dere ikke med når informasjon gis på TV?.

Skrevet

Man bør heller konsentrere seg om de som faktisk er i finalen, enn å grine over grinasabben Mo.

Skrevet

I går sang Mo surt og grusomt på "Last Christmas", det var bare fælt å høre på.

Annsofi sang ihvertfall bra i går.

Jeg synes det er synd at man skal la det gå utover henne at hun kom videre og ikke Mo. Folk må vokse opp og ikke lynsje den stakkars jenta, hun er 16 år og har ikke ansvaret for at dere ikke kan lese hva som står på tv'en.

Skrevet

Mo har ødelagt mange sanger for meg óg, senest i går...:sukk:

Fortjent eller ikke (selv om jeg syns det da), uansett blir det helt feil å trekke ei 16 år gammel jente ned i søla fordi man er uenig at hun gikk videre...gjort er gjort, stemt er stemt...og sant og si er det "fansen" til Mo sin skyld at han gikk ut, må stemme da...

Mo kom jo med det samme HVER GANG, det var kjedlig. Har vært fan av MJ siden jeg var 12 eller no og er drittlei av de som prøver altfor hardt å etterligne han og det syns jeg han gjorde, INGEN kan måle seg med MJ, det blir bare en blek kopi, og når man henger seg på det i enhver setting så blir det så teit ...og pinlig...

Er så utrolig enig!!

Selv om mange liker Mo betyr ikke det at alle gjør det. Jeg for min del kunne ikke blitt mer glad for at det var han som gikk ut.

Skrevet

Fikk ikke med meg x-factor pga jeg var bortreist men skjønner jo at Mo røyk ut.

Annsofi har ingen ting i en finale å gjøre. Dette er helt latterlig!!!! At Annsofi gikk videre og ikke Mo er en stor skam! Men som en sa her tidligere så tror jeg folk tar det for gitt at han går videre. Derfor gidder man ikke å stemme pga man tror den personen går videre uansett. Utrolig synd Mo gikk ut. Annsofi fortjente ikke en finaleplass. Har ikke tall på hvor mange sanger hun har ødelagt. HUFF!!

Nå håper jeg Atle vinner. Annsofi og Hans kan bare gå å legge seg.

Skrevet

Mo er helt grei som artist, men han ble for ensformig. Til og med Hans hadde større variasjon i repertoaret sitt. Mo kjørte på med skuldepynt/puffy shoulders og/eller hatt hver bidige fredag. Åpenbart at han ble presset inn i en MJ/Prince-rolle. Dessuten ble det kanskje LITT for mye ydmykhet, med å takke publikum og "alle som har stemt på meg" hver eneste gang noen stakk en mikrofon i ansiktet på han. Det gjelder å finne den riktige balansen..

Den balansen har iallefall ikke Atle funnet. Atle fortjener heller ingen finaleplass.

Skrevet

Mo er helt grei som artist, men han ble for ensformig. Til og med Hans hadde større variasjon i repertoaret sitt. Mo kjørte på med skuldepynt/puffy shoulders og/eller hatt hver bidige fredag. Åpenbart at han ble presset inn i en MJ/Prince-rolle. Dessuten ble det kanskje LITT for mye ydmykhet, med å takke publikum og "alle som har stemt på meg" hver eneste gang noen stakk en mikrofon i ansiktet på han. Det gjelder å finne den riktige balansen..

Den balansen har iallefall ikke Atle funnet. Atle fortjener heller ingen finaleplass.

Heia Atle :danse: Synes nå han og Hans er de som har fremstått som mest ekte og sympatiske jeg da... Så i mine øyne er du ute på viddene.. Godt folk har forskjellig smak sier nå jeg :nigo:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Eneste som fortjener å vinne nå er Atle. Jeg skal hvert fall stemme på han!

• Liker 1
Skrevet

Mo er helt grei som artist, men han ble for ensformig.

Bedre enn ei som synger som en forkjølet måke.

• Liker 2
Skrevet

Enig

Skrevet

Ja, jeg er helt enig i at han er bedre enn Atle :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Mo begynte å gjenta seg selv til det kjedsommelige. Han er flink til å synge, han gjør sangene til sine, men han var den som i minst grad viste fornyelse i denne runden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...