Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moahaha

Neida...men jeg syns Mo var litt sjarmerende første gangen. Nå ble jeg bare lei av ham.

Men, til dere som gråter over at Mo måtte dra...husk at de som vinner ofte bare blir glemt, mens de som kommer litt lengre ned på lista ofte ender opp med å bli litt mer etablerte artister.

Enig. Så nå kan jeg håpe på at Hans IKKE vinner, sånn at han kan komme ut med en knallgod plate helt uten x-faktor-tendenser. Det gleder i så fall jeg meg til!

Men jeg skal innrømme at noen tårer meldte seg her også da Mo gikk ut. Han fortjente å gå videre, og han er mer X-faktortypen som kan slippe unna med å gi ut dårlig debutalbum (som jo nesten er en garanti hvis man vinner sånt noe, har jeg inntrykk av).

Skrevet

Det spiller egentlig ikke mye rolle hvem som vinner disse greiene. Kan du ikke synge vil folk ikke kjøpe plata di og folk glemmer deg og navnet.

Husker dere Kjartan som vant Idol? Nei, nettopp.

Mo kan synge, så han får en karriere.

Jeg ble lei meg og gråt for jeg visste hvor mye han ønsket dette.

Jeg er klar for å kjøpe plata di, Mo.

Stå på :)

Skrevet

Jeg har aldri før vært mer enig:

Annsofi burde gi fra seg plassen.

Hun synger jo så surt. Hun har ikke noe i finalen å gjøre. Hun kan jo bare en sang.

• Liker 1
Skrevet
:kjempesinna: her ble det helt stille i stua,vannto alle sammen.Bke veldig lei meg.Annaofi fortjente ikke å komme videre
Skrevet

Har hun en blogg vi kan skrive i. Be henne om å gi fra seg plassen?

Skrevet

Følelsen ligner når noen dør og man blir helt paff.

Sittende igjen med tankene: jeg skulle ha ditt og datt.Men nå er det for sent.

Jeg er i sjokk.

Skrevet

Dere som mener at Annsofi burde si fra seg plassen..(btw seriøst????) Som noen skrev litt tidligere i tråden, hva med alle som faktisk har stemt på henne? Da blir hele avstemmingen poengløs.. Det er nå engang slik i disse programmene at de med flest stemmer går videre. Så kan man jo ha en mening om at det er rett eller galt, men det og feks skrive til Annsofi og be henne om å trekke seg, nei det synes jeg er skikkelig lavmål!!!

Mo kommer til å klare seg han!

• Liker 1
Skrevet

Vedkommende prøvde å beskrive følelsen av å være i sjokk.Nå er du bare dum.

Den ebeste respektsløse her er deg.

Hørt om medmennesker og sympati?

Å være i "sjokk" over at noen ryker ut av et tvprogram er en ting, å sammenligne det med dødsfall noe helt annet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble helt paff jeg også, trodee ikke han skulle gå. Så her ble det en liten gledes tåre. Syns det ble litt for mye av han, også syns jeg ikke at han synger best. Men sånn er det bare, flere som liker AS da.. Men må si jeg tok meg en liten seier dans :danser:

Men ,litt synd å vite at han kanskje kommer tilbake engang da. Bænn ulkene klarer seg som regel bedre enn vinnerne.... :(

• Liker 2
Skrevet

Uff, jeg ble helt sjokka når jeg fikk vite at Mo gikk ut, jeg var sikker på at han kom til finalen.

Jeg synes Hans skulle gått ut. Ikke fordi han ikke er flink, for det er han absolutt, men fordi han er nå såpass kjent at folk kommer til å huske han, men han hadde ikke trengt å bli stemplet som X-factor-Hans, eller "Hans som nesten vant x-factor".

Skrevet

ENDELIG!!

Jeg ble mektig lei av selvmedlidenhets-pjattet hans, og den evinnelige Michael-Prince etterligningene, og hvor mye NYTT gjorde han egentlig?? Han klarer seg på annet vis, han (grining og styr på scenen da herregud, har vel ikke vært det for de andre som har gått ut).

Ooog en annen ting, Marion felte ikke én tåre, tipper hun hadde gjort det om Atle hadde gått ut...

Atle og Hans er de desidert mest verdige finalistene, de lager egt matriale pluss mestrer det meste, sånn er det bare!! Eneste gangen jeg fikk frysning idag var når Atle sang julesangen, og Hans tolkning av den siste Elvis låta var så bra!!!

• Liker 3
Skrevet

Synes du slenger så mye unødvendig drit om han. Whats the point.

Må det være et "point"? GJESP.

Faen ass, nå kommer vel momle gåsegg-Atle til å vinne. Smiler det sleske smilet sitt, peker med pekefinger'n mot kameraet og dingler med ørepyntet og den den kårny skråklippen sin.

HEIA HANS OG ANN SOFIIIII!!!

Skrevet

Heia Atle sier nå jeg!!

• Liker 1
Skrevet

Ble også utrolig sjokka og skuffet da Mo gikk ut. Håpet på å se ham og Atle i finalen, og Mo skulle vinne. Nå får jeg heie på Atle da :) Annsofi og Hans liker jeg ikke. Tipper at Annsofi går ut neste gang, og så blit der Atle og Hans igjen til slutt.

Skrevet

Her er min mening om finalistene og Mo:

Atle fortjener plassen så absolutt. Nå er det han som bør dra i land seieren, for jeg synes ikke det er andre enn han og Mo som hadde fortjent å vinne.

Annsofi, hva i all verden gjør hun i finalen?! Joda, stemmen hennes er god den men langt ifra ferdig utviklet. Hun har sunget surt på absolutt alle låtene hun har fremført, bortsett fra At last i går. Hun har ikke den sceneutstrålingen som Mo og Atle har. Ufortjent som bare rakkern.

Hans: Han er flink til å synge og er kul med gitaren, men han er da så kjedelig! Jeg kan ikke fatte og begripe at de som sier at Mo bare gjorde det samme hver gang, ikke ser at det er iallefall det Hans også har gjort! Alltid den samme Elvis-inspirerte opptredenen med det rare beinet.. Jeg har tenkt fra dag en at Hans ikke er X-factor materiale.. Det er flottt og fint at han lager sin egen musikk, men folkens.. ikke alle store stjerner lager all musikken sin selv! Og man bør tenke på at en konkurranse som X-factor skal finne nye stjerner, artister som Hans som lager egen musikk passer derfor ikke inn i en slik konkurranse. jeg vet at Atle også lager sin egen musikk, men jeg synes iallefall han er GOD nok på alle måter, og den eneste som er igjen som har gjort seg fortjent til å vinne.

Også da, til det store emnet, Mo: Er det noen som virkelig har X-Factoren så er det davel Mo! Han har en sceneutstråling jeg sjelden har sett maken til, han har et talent langt utover det vi har sett ellers i konkurransen (med unntak av Atle..), han klarer å gjøre enhver låt til sin egen og det er unikt. Hva så om han synger mye av MJ's musikk? MJ er hans største inspirasjonskilde og når han i tillegg er så heldig å ha en slikt Michael-preg over stemmen sin, hva er da galt med å synge låtene hans? Han prøver IKKE å etterligne eller kopiere, han tolker sangen på SIN måte og lager den til sin EGEN. Artister har sunget hverandres sanger i all tid og det er kun et fåtall som faktisk klarer å sette sitt eget spesielle preg over låta de fremfører. Derfor mener jeg at Mo har et unikt talent ingen av de andre har. Og han har levert med glans hver eneste gang.

Når dere sier han bare gjør den samme stilen om og om igjen? Gjør ikke alle artister det? Men Mo klarer å aldri gjøre det kjedelig, han er helt fantastisk rå på scenen.

Jeg mener at han trenger ikke X-factor men X-factor trengte han. Han VAR X-factor. Jeg vet at han vil greie seg utmerket på egen hånd, men med all respekt: det hadde Hans og Atle klart også. Saken er bare den at den som virkelig har utmerket seg i konkurransen har blitt stemt ut.

HEIA MO, DU ER VINNEREN UANSETT!

• Liker 1
Skrevet

Må bare spørre.. dere som mener at Annsofi har fortjent finaleplassen og seieren: kan dere utdype hvorfor? Dette forundrer meg litt igrunn.. :klø:

• Liker 1
Skrevet

Hun har fortjent å være der hun er i dag, fordi hun har fått stemmene til det. Punkum. Dette er en konkurranse hvor folk hjemme skal stemme folk videre, og flertallet har alltid da syntes at hun skal videre tydeligvis, og dermed kan ingen si at det er ufortjent.

Skrevet

Men drit i hva FLERtallet sier. Hvorfor mener DU at hun har fortjent det? Seerne stemmer frem folk av flere grunner, det er ikke et sjeldent fenomen at f.eks. "sukkersøte" storsjarmører kommer videre i en slik konkurranse, ikke fordi de nødvendigvis er best i det de gjør men fordi småjenter bruker opp kontantkort på kontantkort på å stemme dem videre fordi de "er sååå kjekke"..

Dette var bare et eksempel altså, det var bare for å få frem poenget mitt; nemlig at Annsofi kan ha blitt stemt videre av mange grunner. Så derfor bryr ikke jeg meg om hva flertallet sier, jeg ville ha personlige meninger om det.

Skrevet

Men drit i hva FLERtallet sier. Hvorfor mener DU at hun har fortjent det? Seerne stemmer frem folk av flere grunner, det er ikke et sjeldent fenomen at f.eks. "sukkersøte" storsjarmører kommer videre i en slik konkurranse, ikke fordi de nødvendigvis er best i det de gjør men fordi småjenter bruker opp kontantkort på kontantkort på å stemme dem videre fordi de "er sååå kjekke"..

Dette var bare et eksempel altså, det var bare for å få frem poenget mitt; nemlig at Annsofi kan ha blitt stemt videre av mange grunner. Så derfor bryr ikke jeg meg om hva flertallet sier, jeg ville ha personlige meninger om det.

Sikkert en haug med rødstrømper som ikke orker tanken på en guttefinale :P

Forøvrig ikke fornøyd med at Ann Sofi gikk videre selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...