Neala Skrevet 10. desember 2010 #941 Skrevet 10. desember 2010 Hans er sykt flink i en sånn sjanger! Nå er jeg spent på Atle!
glamorous Skrevet 10. desember 2010 #942 Skrevet 10. desember 2010 Hvis ikke annsofi ryker skjønner jeg faen ingenting.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #943 Skrevet 10. desember 2010 Nei uff Atle klarte ikke den sangen der overhodet!
Gjest Thefainter Skrevet 10. desember 2010 #944 Skrevet 10. desember 2010 Jeg syns Atle er kjedelig. Fin stemme, men thats it. Husker ikke om jeg har nevnt det, men jeg liker ikke menn som ligner på Lisbeth Salander Heller nok for Hans nå 1
Neutral Skrevet 10. desember 2010 #945 Skrevet 10. desember 2010 Må si meg enig med dere. Klarer ikke helt sette fingeren på hva det er, men jeg liker virkelig ikke stemmen hennes. Hans' derimot... Fantastisk! Jeg håper han gir ut en plate med egenskrevne låter. Tror Atle vinner. Han er god, men blir litt for "glatt", synes jeg. For eksempel da han sang sex on fire. Har da sett det hundre ganger før..? Men så slår han jo virkelig til innimellom også, sånn som i dag!
MissStiles Skrevet 10. desember 2010 #946 Skrevet 10. desember 2010 Jeg skjønner ikke hva Annsofi har i en finale å gjøre... Det skjønner ikke jeg heller Heier på Atle!! 1
Plutseliten Skrevet 10. desember 2010 #947 Skrevet 10. desember 2010 Hvis Annsofi vinner, så skjønner jeg ingenting.....
smalls Skrevet 10. desember 2010 #948 Skrevet 10. desember 2010 Jeg skjønner ikke hva Annsofi har i en finale å gjøre... Hun har ingen ting der å gjøre. Få av de som ikke en gang kom til direkterundene var jo bedre enn henne og det sier jo litt.
Lillemeg25 Skrevet 10. desember 2010 #949 Skrevet 10. desember 2010 Sitter med foreldrene mine nå og de skjønner heller ikke hvorfor Annsofi er i finalen og ikke Mo. Må si meg 100% enig med de. Hvis Annsofi vinner så blir jeg mildt sagt sjokkert!
pastellfisk Skrevet 10. desember 2010 #950 Skrevet 10. desember 2010 Har stemt på Atle. Er spent på hvordan han er som artist utenfor xfactor. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #951 Skrevet 10. desember 2010 Atle er så deilig Annsofi Må ut. Egentlig samma for meg hvem som vinner bare det ikke er Annsofi. Føler hun enten gjør det kjempe bra eller kjempe dårlig. Dessverre så har hun gjort det kjempe dårlig de fleste gangene. Føler hun har fått så mange sjanser nå. 1
Trillrund Skrevet 10. desember 2010 #952 Skrevet 10. desember 2010 Mitt største mareritt er at Annsofi går til superduellen.... Hun skulle vært ute for leeeeeeeenge siden. Det hadde vært en helt grei finale med Atle, Mo og Hans. Atle og Mo synger knallbra og Hans har enkelte strålende opptredener. (Kan ikke huske at jeg har likt Annsofi en eneste gang....)
Gjest chayzi Skrevet 10. desember 2010 #953 Skrevet 10. desember 2010 (endret) Møtte på Marius fra 2 elements i stad, og de skal visst spille i pausen i finalen i morgen (hvis jeg ikke var så trøtt at jeg hørte helt feil), så hvis noen savner å se de, er det bare å slå på tvn i morgen! Jeg lurer på hvor langt Endless og L Mario hadde kommet uten de jentene som gjorde at de ble 2 elements.. synes ikke de jentene var så bra... Og siden jeg kjenner gutta hadde jeg jo seff håpet på de, så har nesten ikke sett på x factor etter at de gikk ut! Ettersom jeg driver med musikk selv, og er artist, så tør jeg påstå at annsofi ikke er stjerneklar enda, hun har en sterk stemme, men hun er langt ifra klar og har mye å jobbe med (teknikk og slikt)... Synes Hans har hatt mange sanger som er litt feil for han, men han har imponert veldig ved noen sanger. Ellers er Atle veldig flink, og det å se innlevelsen hans når han synger, det er bare helt fantastisk Håper en av gutta i finalen vinner! Annsofi er ikke klar for stjernetittel... Endret 10. desember 2010 av chayzi
Gjest Jente1990:) Skrevet 10. desember 2010 #954 Skrevet 10. desember 2010 Det at Annsofi fortsatt er med er en stor skandale! Hun skulle ha vært ute for leeeeenge siden ja. Nivået har vært så lavt i år. Huff!! De som kom med i finalerundene hadde aldri kommet med i de Amerikanske finalerundene. No way! Der er nivået så mye bedre og høyere. Blir nesten litt flau over Norges x-factor finalister jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #955 Skrevet 10. desember 2010 Enig med deg. Jeg synes ingen som har vært med i år har vært noe flinke. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bry seg. Atle som er best av de som er med, er jo helt elendig sett i lys av dagens artister.
Gjest Jente1990:) Skrevet 10. desember 2010 #956 Skrevet 10. desember 2010 Enig med deg. Jeg synes ingen som har vært med i år har vært noe flinke. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bry seg. Atle som er best av de som er med, er jo helt elendig sett i lys av dagens artister. Men så er ikke akkurat så mange Norske artister så sabla gode heller. Synes mange blir fort kjedelige som Maria Mena, Venke Knutsen, Marit Larsen osv. 1
SnikkSnakk Skrevet 10. desember 2010 #957 Skrevet 10. desember 2010 Hvem er med videre? Fikk ikke sett i dag...
Neutral Skrevet 10. desember 2010 #958 Skrevet 10. desember 2010 Hvem er med videre? Fikk ikke sett i dag... Ingen gikk ut i dag. En skal ut i starten av programmet i morgen, og så skal de to siste synge igjen.
SnikkSnakk Skrevet 10. desember 2010 #959 Skrevet 10. desember 2010 Ingen gikk ut i dag. En skal ut i starten av programmet i morgen, og så skal de to siste synge igjen. aah, skjønner Takk for svar!
MiniMjau Skrevet 10. desember 2010 #960 Skrevet 10. desember 2010 Jeg håper og tror at Atle vinner, jeg synes han er en type som passer x-faktor konseptet... Hans håper jeg kommer på 2. eller 3.plass og så drar hjem og spiller inn alle de nydelige sangene sine langt langt laaaaaaaaangtt unna x-faktor, jan fredrik og alt dette. Han gir ut sjukt bra plate om noen måneder. Atle vinner, er kjendis og helt noen dager. den preinnspilte singelen er ute før julen setter inn. Deretter gir han ut en plate som er glatt og platt og får terningskast 2. Han drar på kjøpesenterturne og opptrer for hylende fjortiser. så blir han glemt, eventuelt så prøver han mislykket å slå gjennom med bandet sitt. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå