Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes Atle gjorde det heelt fantastisk i kveld! Hans derimot, samme kjedelige.. Forresten så ligger Hans' største talent i gitarspillingen, ikke i fremføringa, sceneutstrålinga og SANGSTEMMA. Hva er X-Factor? En SANGkonkurranse. Derfor er ikke han i mine øyne er verdig vinner.

ATLE!!!!

X factor er vel en X factor-konkurranse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper og tror at Atle vinner, jeg synes han er en type som passer x-faktor konseptet...

Hans håper jeg kommer på 2. eller 3.plass og så drar hjem og spiller inn alle de nydelige sangene sine langt langt laaaaaaaaangtt unna x-faktor, jan fredrik og alt dette. Han gir ut sjukt bra plate om noen måneder.

Atle vinner, er kjendis og helt noen dager. den preinnspilte singelen er ute før julen setter inn. Deretter gir han ut en plate som er glatt og platt og får terningskast 2. Han drar på kjøpesenterturne og opptrer for hylende fjortiser. så blir han glemt, eventuelt så prøver han mislykket å slå gjennom med bandet sitt.

Haha, genialt forutsett!! :)

• Liker 1
Skrevet

Håper Atle vinner men tror dessverre Hans vinner :( Grøss

Skrevet

Jeg har heiet på Atle hele høsten. Jeg har bare tidligere bare stemt da de var 4 igjen (Men det hjalp jo lite...)

Men i kveld måtte jeg bare stemme på Hans etter den siste sangen.... Tårene bare trillet og han var bare helt konge! - Sorry Atle....

Skrevet

Jeg synes det er rart ingen andre reagerer på at Hans ikke sang x-faktor singelen. Det er jo den som skal gis ut først, og derfor er det jo en del av avgjørelsen spør du meg!

Synes begge var veldig flinke i dag, men jeg holder fortsatt knappen min på Atle, nå litt ekstra fordi at Hans valgte å ikke synge singelen :)

Skrevet

Skal ikke Hans gi ut sin egen sang dersom han vinner da? Sånn jeg forstod det!

Skrevet

Er det en X-factor sang? Som begge skal synge? det fikk jeg ikke med meg.

Skrevet (endret)
HER står sangene de har sunget Endret av Frozeneyes
Skrevet

eh... den der mash-upen av alle de deltakerne som ikke kom særlig langt var litt merkelig. de synger jo sånn 10 sekunder hver, rett etter at vi har sett klippene fra auditionene deres med de samme 10 sekundene. rart.

:roll:

Skrevet

Døøøør av han La det swinge-karen som Bettan absolutt skulle plante et kyss midt på truten til. Så ut som om det var det ekleste han hadde opplevd noengang!!! Hahahahhaaa!

Skrevet

Hun Camilla synger The Story så sykt bra, Skjønner ikke at hun ikke gikk videre!

Synes for øvrig at Atle sang sykt nasalt på Light on. Grusomt!

Skrevet

Skal ikke Hans gi ut sin egen sang dersom han vinner da? Sånn jeg forstod det!

Ååå! Ja, men det kan hende. Leste bare at det var x-faktor singelen, og synes derfor det var voldsomt rart at Hans da ikke sang den! Men jeg holder fortsatt knappen min på Atle.

Skrevet (endret)

HER står sangene de har sunget

@ GUNS: i følge denne sang jo Hans X Factor-singelen!?

Endret av madison rose
Skrevet

Nå tror jeg Hans vinner. Har det bare på følelsen. Men er sikkelig spent nå!

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Nettopp. Dette er en sangkonkurranse, og derfor fortjener ikke Atle å engang være i finalen.Han er mer opptatt av å vise seg frem, lage show og løpe rundt på scena (eller helst blant publikum). Han har en monoton og nasal stemme, og han klarer stort sett bare å skrike. Når han synger på de mer forsiktige partiene (noe han nesten aldri gjør fordi han velger skrike-sanger som får musikken til å overdøve den svake stemmekontrollen hans), avslører han tydelig at han mangler stemmekontroll.

Hans derimot! HAN har stemmekontroll. Stemmen er så fleksibel som tyggegummi, og han har trøkk og en fantastisk varm dybde og klang i stemmen. At han er god på gitar er bare en bonus. Men det viser iallefall at han er seriøs mht. det han driver med, at han er en ekte musiker. Atle er bare en showman. Atle har ingen dybde i stemmen; stemmen er grunn, nasal (kan ikke få påpekt nok hvor nasal han er) og platt. Atle er faktisk ubehagelig å høre på!

Hans har en troverdig sceneopptreden med et fantastisk varmt nærvær. Som Bettan sa; han trenger ikke masse ekstra staffasje på scenen for å gå hjem hos publikum. Atle har nesten alltid skrikelåter hvor han kan hoppe rundt som en tulling, og er avhengig av masse lyseffekter for å engasjere folk. For stemmen hans er ikke nok i seg selv.

Men jeg regner med at Atle vinner, siden fjortisene stemmer på den som er nærmest sin egen alder. X-Factor er tross alt mest engasjerende for tenåringene. Likevel er jeg sikker på at Hans kommer til å få en mer solid artist-karriere enn den dotten Atle.

Atle kan da stå i ro han også, bare se på denne: http://www.youtube.com/watch?v=kikLt8bsCk4

Denne viser at Atle kan begge deler, både løpe rundt og stå rolig :) HEIA ATLE!

Skrevet

@ GUNS: i følge denne sang jo Hans X Factor-singelen!?

I alle dager da. Jeg leste det ikke der, og jeg la meg allerede flat og sa at jeg sikkert tok feil! Relaaax.

Skrevet

Nå tror jeg Hans vinner. Har det bare på følelsen. Men er sikkelig spent nå!

Jeg tror også at Hans vinner! Men heier mest på Atle. Men synes de er flinke begge to!!

• Liker 1
Skrevet

Atle kan da stå i ro han også, bare se på denne: http://www.youtube.com/watch?v=kikLt8bsCk4

Denne viser at Atle kan begge deler, både løpe rundt og stå rolig :) HEIA ATLE!

Virker mer som at Bohemia har noe personlig imot Atle med tanke på all driten hun har slengt om han i denne tråden. Atle er best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...