Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes Atle gjorde det heelt fantastisk i kveld! Hans derimot, samme kjedelige.. Forresten så ligger Hans' største talent i gitarspillingen, ikke i fremføringa, sceneutstrålinga og SANGSTEMMA. Hva er X-Factor? En SANGkonkurranse. Derfor er ikke han i mine øyne er verdig vinner.

ATLE!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er litt merkelig at de ikke gjør disse "x faktor-singlene" (som Atle sang "lights on") til noe eget. Det er litt for likt alle andre versjoner av den sangen. Men men..

Synes egentlig ikke noen av de er noe å rope hurra for, ivertfall ikke så høyt :filer:

Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg synes at Hans skal vinne.

Skrevet

Har Marion Ravn opptrått enda?

Skal hun opptre?

Skrevet

Skal hun opptre?

Står på tv2 sine sider at hun skal opptre under kveldens sending. Så hun var borte fra stolen sin nå, så hun skal vel om ikke så veldig lenge

Skrevet

Og her sitter jeg alene og sipper over Hans sin utrolig fine sang..jaja...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Du om det. Jeg synes Atle er skrekkelig kjedelig.

Han kan da være kjekk selv om han er kjedelig ;) Hvis det var meg du mente

Skrevet

Hva er historien bak Hans sin siste sang? Hvorfor gråter alle?

Skrevet

Jan Fredrik griner, Klaus griner, Bettan griner, Hans griner - jeg griner... Åååå! :hjerte:

Nesten Kurt-nivå på Hans synes jeg....

Skrevet

Jan Fredrik griner, Klaus griner, Bettan griner, Hans griner - jeg griner... Åååå! :hjerte:

Nesten Kurt-nivå på Hans synes jeg....

da er vi to, og helt enig!!

Skrevet (endret)

Hans har sjel. :hjerte: Og sangen hans er nydelig. :hjerte:

Jeg synes Marion er utrolig flink - den nye sangen hennes er vakker. Hun synger kjempebra - utrolig teknisk bra og stemmen er nydelig. :) Både jeg og åtteåringen min digger denne sangen; Here I am. :hjerte:

Endret av pøbelsara
Skrevet

Jeg synes Atle gjorde det heelt fantastisk i kveld! Hans derimot, samme kjedelige.. Forresten så ligger Hans' største talent i gitarspillingen, ikke i fremføringa, sceneutstrålinga og SANGSTEMMA. Hva er X-Factor? En SANGkonkurranse. Derfor er ikke han i mine øyne er verdig vinner.

ATLE!!!!

Nettopp. Dette er en sangkonkurranse, og derfor fortjener ikke Atle å engang være i finalen.Han er mer opptatt av å vise seg frem, lage show og løpe rundt på scena (eller helst blant publikum). Han har en monoton og nasal stemme, og han klarer stort sett bare å skrike. Når han synger på de mer forsiktige partiene (noe han nesten aldri gjør fordi han velger skrike-sanger som får musikken til å overdøve den svake stemmekontrollen hans), avslører han tydelig at han mangler stemmekontroll.

Hans derimot! HAN har stemmekontroll. Stemmen er så fleksibel som tyggegummi, og han har trøkk og en fantastisk varm dybde og klang i stemmen. At han er god på gitar er bare en bonus. Men det viser iallefall at han er seriøs mht. det han driver med, at han er en ekte musiker. Atle er bare en showman. Atle har ingen dybde i stemmen; stemmen er grunn, nasal (kan ikke få påpekt nok hvor nasal han er) og platt. Atle er faktisk ubehagelig å høre på!

Hans har en troverdig sceneopptreden med et fantastisk varmt nærvær. Som Bettan sa; han trenger ikke masse ekstra staffasje på scenen for å gå hjem hos publikum. Atle har nesten alltid skrikelåter hvor han kan hoppe rundt som en tulling, og er avhengig av masse lyseffekter for å engasjere folk. For stemmen hans er ikke nok i seg selv.

Men jeg regner med at Atle vinner, siden fjortisene stemmer på den som er nærmest sin egen alder. X-Factor er tross alt mest engasjerende for tenåringene. Likevel er jeg sikker på at Hans kommer til å få en mer solid artist-karriere enn den dotten Atle.

Skrevet

Alexander er jo bare eyecandy. yum yum

Skrevet

Litt off topic, men noen som så innslaget på nyhetene fra Mjøsa? Hvilken låt var det de brukte på innslaget? Nydelig pianolåt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...