Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Annsofi ryker ikveld. Hun bommer helt på timingen i mine ører :sukk:

Endret av ninuska_
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk og lov var Annsofi bedre i dag en sist. Da var det bare forferdelig. Men fortsatt ikke helt overbevist...

Endret av SnikkSnakk
Skrevet

Dama kan IKKE synge! Helt grusomt.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg klarer ikke å like Annsofi. Stemmen blir alt for mørk og hes etter min smak. Synes ikke hun gjorde det så bra i dag heller.

Skrevet

Annsofi bare ødelegger fine sanger til kjente artister. Hun ødelag Christina Aguilera sin sang og hun ødelag totalt sangen til Metallica. Å for å ikke nevne Celine Dion sin sang. Samma med sangen i kveld. Send henne hjem.

Skrevet

Eivind var da en søt gutt! :jepp: Vanlig stemme, men han bommer iallefall ikke på annenhver tone.

Skrevet

Oi! Masse tekst i låta til Eivind i dag :O Den MÅ han ha øvd en del på! Liker stemmen hans, han synger ikke falskt, men synes den kan bli litt "vanlig" til tider...Synes han burde valgt en annen låt

Skrevet (endret)

annsofi må videre. en av gutta må ut. helst mo. hans må også videre.

Endret av fiesta
Skrevet

Kan ikke for sagt det nok. Atle er deilig!!

Atle er digg. Han kunne gjerne brukt meg (sikle-sikle) :lur:

Men det kunne jaggu Hans, Mo, Jan Fredrik og Bettan gjort også!!

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Nivået er så lavt i år at jeg blir flau. Den eneste som faktisk er flink og som skiller seg ut er MO. Annsofi er grusom og samme er Marthe. Evind blir for anonym for meg. Atle er også flink men synes MO er et par hakk flinkere.

Skrevet

Nivået er så lavt i år at jeg blir flau. Den eneste som faktisk er flink og som skiller seg ut er MO. Annsofi er grusom og samme er Marthe. Evind blir for anonym for meg. Atle er også flink men synes MO er et par hakk flinkere.

Tenkte jeg skulle få med meg X-faktor for første gang idag. Helt enig med deg bortsett fra når det gjelder Mo: mer kjedelig Michael Jackson-wannabe har jeg sjeldent sett...:Gjesp:

Skrevet

Noen som vet hvilken sang madcon spilte på x-factor nå?:)

Skrevet

Tenkte jeg skulle få med meg X-faktor for første gang idag. Helt enig med deg bortsett fra når det gjelder Mo: mer kjedelig Michael Jackson-wannabe har jeg sjeldent sett...:Gjesp:

Har du sett alle opptredene hans da? På første finalerunde da han sang Elvis var han RÅ.

Skrevet

Har du sett alle opptredene hans da? På første finalerunde da han sang Elvis var han RÅ.

Nei, har bare sett dagens episode. Gjorde han til stemmen sin idag, da ? For å høres ut som M.J ? Hvis han har sånn stemme som han sang med i dag, står jeg ved mitt.

Skrevet

Nei, har bare sett dagens episode. Gjorde han til stemmen sin idag, da ? For å høres ut som M.J ? Hvis han har sånn stemme som han sang med i dag, står jeg ved mitt.

Kanskje det bare er sånn han synger? Man trenger ikke å være wannabe MJ selv om har en lik stemme som han eller danser som han. MJ har inspirert mange artister verden over og mange danser som han. Som Justin Timberlake og Usher f.eks. Men er ikke sikkert de er wannabe han selv om de danser som han. Ingen kan bli den neste MJ. Er kun en som er the king of pop. Å jeg synes ikke Mo er wannabe MJ. Mo har sagt at MJ er han forbilde men betyr ikke at han prøver å være MJ. Jeg synes Mo er flink og noe for seg selv.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke lagt merke til at han synger sånn. Men jeg synes MO er en av de beste som er med.

Skrevet

Håper for guds skyld Marthe ryker!

Skrevet (endret)

Nei, han gjorde ikke til stemmen sin noe særlig. Han har en stemme som går over et ganske bredt spekter, og takler å synge alt fra Elvis til MJ. Det er faktisk ganske godt gjort!

Endret av SmallTalk
Skrevet

Nei, han gjorde ikke til stemmen sin noe særlig. Han har en stemme som går over et ganske bredt spekter, og takler å synge alt fra Elvis til MJ. Det er faktisk ganske godt gjort!

Mulig han har bredt spekter på stemmen, men det lot seg ikke høre idag. Han prøver å etterligne stemmen til MJ, og sånne folk finnes det uendelig mange av. Originalitet, takk!

( kunne forresten ikke brydd meg særlig mindre...dette var første og siste gang jeg så på X-faktor. Iallefall denne sesongen )

Skrevet

I dag er jeg revnende likegyldig til hvem som går ut. Begge er like dårlige. Fy for et trasig nivå, jeg skjønner ikke at jeg ser på...???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...