giril Skrevet 5. november 2010 #601 Skrevet 5. november 2010 jeg vet om mange artister som ikke har pent utsende, men de har i allefall en fin stemme. syntes forresten at det burde være Hans sin tur til å reise hjem neste uke.. enten det eller annsofi. hvem syntes dere...?
luckygal Skrevet 5. november 2010 #602 Skrevet 5. november 2010 det er rart hvordan vi alle hører forskjellig jeg er 25 - heier på Mo for deg som lurte. Men, for meg hjelper det ikke å "showe" om du ikke har stemmen til det - så er ikke derfor. Men rett og slett fordi jeg syntes han er den med den beste stemmen i x-factor.. må innrømme jeg er en sucker for gutter/menn med feminine stemmer hehe Atle er heit - og god - men, ser mer en jeg hører når han kommer på ;)men nå er jo ikke jeg så glad i "rock" heller ...
johoo Skrevet 5. november 2010 #603 Skrevet 5. november 2010 LOL.. gossip girl! Godt innhold:P ser det jeg altså, men synes da det er langt ifra et godt program:P ser det mens jeg bretter klær, sminker meg, vasker opp osv:P
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #605 Skrevet 6. november 2010 Endefuckingslig forsvant Jon (?) Gustav.
Neutral Skrevet 6. november 2010 #606 Skrevet 6. november 2010 OLE Gustav. Håper Marthe ryker neste gang. Eller Post 4.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #607 Skrevet 6. november 2010 Håper Annsofi ryker neste gang. :søvn:
Trillrund Skrevet 6. november 2010 #608 Skrevet 6. november 2010 Annsofi kan godt forsvinne for meg! Hun har ødelagt så mange gode sanger at jeg blir sur bare av å se henne. Men også helt OK at Ole Gustav gikk ut. Han synger rent og pent, men har for lite spenn for min smak. Jeg digget Hans sin versjon av Hunting high and low forrige uke. Sikkert fordi jeg ikke er fan av a-ha. Ellers er vi 40 og 45 år her i heimen, og vi liker Mo begge to...
Jade Skrevet 6. november 2010 #609 Skrevet 6. november 2010 skjønner ikke helt begeistringen for mo... hvor gamle er dere som komenterer her.. litt nysgjerrig Jeg er 36 år, og liker Mo. Husk at folk har forskjellig smak, og at det at du ikke liker han, ikke betyr at han ikke er flink og at vi andre tar feil.
cindarella Skrevet 6. november 2010 #610 Skrevet 6. november 2010 http://www.youtube.com/user/XfactorNorway2010#p/u/26/dGKVcTnVgpQ For dere som sier Marthe aldri synger noe med fart i! Synes det der var like gørrkjedelig som alltid. Vil ikke kalle den sangen der for en sang med fart i, og uansett sang hun den roligere enn orginalen.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #611 Skrevet 6. november 2010 Likte ikke Bettans kommentar til Ole Gustav på slutten. "Du må ikke gå ut for du er et forbilde for mange." Altså, hvorfor er han et forbilde for mange? Fordi øynene går hver sin vei? Egentlig en j*vla frekk kommentar fra Bettan, selvom hun mente det godt... Jeg tolker det som hun mener at, han er buttugly men likevel så står han på sitt og ønsker å bli sterjne og at det er så fantastisk. Jeg syns det blir feil å fokusere så til de grader på utseende hans. Behandle han som en helt vanlig mann da! Er ikke som om f.eks Elton John og David Bowie er tidenes vakreste menn heller men de kan da være artister for det. Ikke noe sensasjonelt med det. Ole Gustav ser anderledes ut og er ikke akkurat pen men so what?? Elton John og David Bowie er ikke akkurat så pene de heller men de kan jo synge fint. Synes det er synd at utseende har så mye å si men sånn er det.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #612 Skrevet 6. november 2010 Jeg tror kanskje Bettan mente at han er et forbilde for mange fordi han har snakket veldig mye om mobbingen sin. Han kan vise andre som blir mobbet at dersom de står på, kan de faktisk nå sine mål de også. 1
Jade Skrevet 7. november 2010 #613 Skrevet 7. november 2010 Ole Gustav kan være både forbilde og sangartist. Men ikke i "x-faktor"-sjangeren som er mer pop/rock-"ish". Han er mer easy listening, oldie, dizzie-tunes-lignende. Show business. Revy.
luckygal Skrevet 7. november 2010 #614 Skrevet 7. november 2010 LOL.. gossip girl! Godt innhold:P ser det jeg altså, men synes da det er langt ifra et godt program:P ser det mens jeg bretter klær, sminker meg, vasker opp osv:P jeg??
Lulilelu Skrevet 7. november 2010 #615 Skrevet 7. november 2010 MO MO MO MO MO!!!!! Er 99% sikker på at han kommer til å vinne. For min del kan Post 4 gå ut neste gang. Syns de er kjedelige.
fiesta Skrevet 7. november 2010 #616 Skrevet 7. november 2010 håper mo forsvinner neste gang. men det gjør han nok ikke. håper jentene vinner.
Gjest Jente1990:) Skrevet 7. november 2010 #617 Skrevet 7. november 2010 håper mo forsvinner neste gang. men det gjør han nok ikke. håper jentene vinner. Annsofi eller Marthe?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #618 Skrevet 7. november 2010 Jeg tror Mo vinner Jeg liker egentlig ikke sånna rocke fyrer med masse tattoveringer men Atle er HOT!! Jeg håper Marthe ryker til Fredag. Som mange andre sier så er hun KJEDELIG!
Niennas Skrevet 7. november 2010 #619 Skrevet 7. november 2010 Jeg synes det er trist at Annsofi har levert så utrolig mange dårlige sanger i delfinalen. Hun tok meg med storm på audition, og jeg har hatt troa på hun hele tiden, men hun klarer rett og slett ikke levere, synes jeg. Hun prøver nok å være allsidig, men det fungerer ikke. Gi henne "neger-jazz-sanger" (jeg håper dere forstår hva jeg mener. Type Billie Holliday osv), så kan hun nok ta seerne med storm, men hennes versjon av f.eks. Geenie in a Bottle var grusom. Jeg heier litt på Post 4, men det er litt fordi jeg også kommer fra Tønsberg, og jeg er mer stolt over at de kommer herifra, enn at f.eks. Ravi gjør det... Jeg heier på Mo, og tror de siste tre blir Mo, Atle og kanskje Marthe. Jeg er ikke noe glad i Marthe, jeg føler hun er for "kjip", og hun har allerede been down that road.
fiesta Skrevet 7. november 2010 #620 Skrevet 7. november 2010 Annsofi eller Marthe? Ja, eller eivind eller atle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå