Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper Marthe eller Eivind ryker i kveld.

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Marthe klarte ikke den sangen. Faktisk grusomt å høre på.

Skrevet

Ja, helt enig! Stemmen hennes ble irriterende. Skuffende etter den forrige opptrednen hennes, som var veldig bra!

Skrevet

"Venner"? :klø:

Atle har så fin stemme!

Skrevet

haha, var et morsomt innslag da! Ja, men det er ikke bare stemmen som er fin på den karen altså! DE leggene da! :fnise:

Skrevet

Skulle gjerne delt paraply med han jeg!!

Robin var forresten utrolig flink på gitar :)

Skrevet

Ja Atle er HOT.

Marthe var elendig i dag. Huff få ho ut. Merker jeg er temmlig lei av henne. Vil foresten ha ut Hans å.

Mo og Atle er mine favoritter i hvert fall. AnnSofi kommer på en svak 3 plass selv om jeg ikke synes hun er så flink.

Skrevet

Herregud...nordmenn er så stive! :gjeiper:

Skrevet

Herregud, DEN latteren da! Epic, haha.

Synes ikke Mo var så bra nå, men fint å se han gjøre noe litt rolig.

Skrevet

Gud...jeg har ikke sett på X-faktor før i dag...han som synger Ordinary World nå må jo være FULLSTENDIG TONEDØV!! Herreguud!! :sjokkert:

Skrevet

Hvorfor har ikke Hans spilt egenkomponert før? Flott sang :)

Skrevet

Hans var flink i dag synes jeg. Utrolig nok. Gleder meg til å høre frøken Annsofi

Skrevet

I dag var Hans helt rå! :jepp:

En fantastisk fin sang som traff meg rett i hjertet, perfekt fremførelse og ydmyk... Jeg bøyer meg i støvet! :)

Skrevet

Hans burde alltid synge egne sanger. Det gjør han alltid best. Var magisk i dag :hjerte:

Skrevet

Begynner å bli en smule lei den påtatte latteren, er jo ikke akkurat sånn at det er nødvendig eller at han trenger mer oppmerksomhet. Men heier delvis på han, tror Mo stikker av med seieren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...