Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elin Gaustad var det jo mange som mente var for stygg, og nå er hun helt nydelig. De aller fleste blir penere med litt sminke og en pen frisyre, tviler på at alle artister er så voldsomt vakre en søndag morgen når de daffer hjemme i joggebuksa. Altså er ikke utseendet relevant.

Hvor mange er det som kjøper musikken hennes da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseende har ikke noe å si for meg. Synger h*n bra så driter jeg i åssen personen måtte se ut. Freek eller ikke.

Skrevet

Han blinde er det Ole Gustav?

Skrevet

Kimhye i 2 elements er jo ho som var med på robinson iår. Ho som røyk ut først Jeg synes det var noe kjent med henne men kunne liksom ikke helt sette fingeren på det.

Skrevet (endret)

Jeg syns det er mange flinke som har gått videre i X-faktor, bortsett fra 2 elements som jeg syns er elendige.

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Skuffet over at Ingrid (hun med det rare fjeset?) ikke gikk videre. Bjørn Henrik sin stemme var også verdig finalerundene!

Han der Mo spyr jeg av. snakker om dramatisk type, blir stressa av å se han på scenen. Heldigvis gikk Ole Gustav videre, selv om han ikke har stemme. Han er morsom å se på:D

De der 4 jentene er Shackels 2, kjeeeedelig! Erfarte vi ikke sist at 4 jenter som prøver hardt å være sexy i minikjoler ikke er en suksess? Ja, de kom til finalen, men etter det har vi ikke sett NOE til dem overhode. Ikke solgt en eneste singel som jeg vet om. Ei heller holdt konsert.

Æsj, nei! Heier på Ole Gustav jeg. Eller hun der Sofie (ikke hun med gitar og kort hår, men hu med dobbeltnavn). Fresh! Dog litt tacky kledt.

Uansett. det kan ikke bli verre enn Chand som vant i fjor, makan til søvning fyr. Han har kun spillt gratiskonserter siden seieren, ser han overalt. Gjesp.

Skrevet

Skuffet over at Ingrid (hun med det rare fjeset?) ikke gikk videre. Bjørn Henrik sin stemme var også verdig finalerundene!

Hæææ? Jeg synes så tydelig at Ingrid gikk videre? :P var det flere utstemninger i dag el?

Skrevet

Hun gikk ikke videre nei. Kjempetrist. :sukk: Hadde gledet meg til å se henne videre. Hun har en fantastisk stemme!! Ellers synes jeg Bettan gjorde noen elendige valg, men annet var vel ikke å vente...

Skrevet

Skjønner ikke at han blinde fortsatt er med. Er så mange de sa nei til allerede på auditionrundene som jeg heller ville sett der. Han har en ok stemme, men han har i bunn og grunn null artisttalent. Hvordan musikk skal han liksom produsere? Og sangene han velger .. grøss.

Og utseende har jo faktisk litt å si, det kan vel alle innrømme. Atle, f. eks, vinner ikke bare på at han kan synge, men også fordi han har et utseende man husker.

Skrevet

Er han blinde den samme som Bailamosmannen?

Skrevet

Skjønner ikke at han blinde fortsatt er med. Er så mange de sa nei til allerede på auditionrundene som jeg heller ville sett der. Han har en ok stemme, men han har i bunn og grunn null artisttalent. Hvordan musikk skal han liksom produsere? Og sangene han velger .. grøss.

Og utseende har jo faktisk litt å si, det kan vel alle innrømme. Atle, f. eks, vinner ikke bare på at han kan synge, men også fordi han har et utseende man husker.

Jeg syns det er flott at han ble sendt videre til live-sendingene (hvis ikke ville vi jo bare fått X-faktor 2009-2), men jeg tror nok ikke han vil nå langt fordi han ikke når programmets målgruppe. Han er artig å se på, har en enorm syngeglede og har en veldig god stemme til de sangene han velger, men det vil ikke nå fram til fjortisene som bruker opp kontantkortet sitt til å stemme på sine favoritter.

Skrevet

PecanPie: skjønner du at du dømmer hvordan han ser ut, når du dømmer andre for hvordan du regner med at de forholder seg til han på, på grunnlag av utseende hans? Tygg på den.

Ta den politiske korrektheten din og slapp av. Både Norge og verden er enig med deg. Husk Kurt Nilsen, han vant både norsk- og verdensidol, PGA stemmen.

Det er helt greit å stemme på noen som ikke stod først i køen da utseende ble delt ut, men da må det være fordi de har en god stemme og kan nå langt. Ikke fordi de ikke stod først i køen da utseende ble delt ut.

Skrevet

PecanPie: skjønner du at du dømmer hvordan han ser ut, når du dømmer andre for hvordan du regner med at de forholder seg til han på, på grunnlag av utseende hans? Tygg på den.

Ta den politiske korrektheten din og slapp av. Både Norge og verden er enig med deg. Husk Kurt Nilsen, han vant både norsk- og verdensidol, PGA stemmen.

Det er helt greit å stemme på noen som ikke stod først i køen da utseende ble delt ut, men da må det være fordi de har en god stemme og kan nå langt. Ikke fordi de ikke stod først i køen da utseende ble delt ut.

Exactly my point!! :)

Skrevet

Ble så glad når Mo gikk videre, det er så gøyt å se hvor glad han ble. Det viser at han virkelig vil dette og han eier virkelig talent. Jeg mener han har x-factoren, skal heie på ham :) Ellers syns jeg Bjørn-henrik skulle gått videre isteden for han blonde som danset så mye.

Tror grunnen til at Madeleine ikke gikk videre, er at hun er utgått vare. Alle elsket henne i Norske talenter, men nå vil vi ha noe nytt :filer:

Jeg er fornøyd med jentene under 25 som gikk videre.

Fikk ikke sett de andre gruppene...

Skrevet

Kan noen forklare meg hvem han blinde og Bailamosmannen er? Kan dere ikke heller bruke fornavnet til de?

Skrevet

Kurt Nilsen gikk videre og vant både Idol og World Idol, men Ole Gustav kan ikke måle seg stemmemessig med ham.

Jeg tror ikke Ole Gustav kan nå langt fordi jeg mener at han ikke har X-faktor. Jeg mener det er andre deltakere i konkurransen som er vinnerkanditater. For min del er Annsofi og Eivind langt bedre enn han.

Skrevet

Exactly my point!! :)

Bull shit, for du mener man skal ha et utseende for å kunne være artist, og du mener ikke det samme som Up!, for da vil jeg spørre deg om hvorfor du skriver

Hvor mange er det som kjøper musikken hennes da?

om Elin? Du setter spørsmålstegn med om det er mange som kjøper musikken hennes, basert på hennes utseende. Og da sier du faktisk ikke det samme som UP!, men det hørtes kanskje bra ut å være enig der eller?
Skrevet

Kurt Nilsen gikk videre og vant både Idol og World Idol, men Ole Gustav kan ikke måle seg stemmemessig med ham.

Jeg tror ikke Ole Gustav kan nå langt fordi jeg mener at han ikke har X-faktor. Jeg mener det er andre deltakere i konkurransen som er vinnerkanditater. For min del er Annsofi og Eivind langt bedre enn han.

Han er jo den eneste som har x-factor. Alle de andre ser ut og oppfører seg og synger som alle andre som går gjennom hit-stjerne-kverna i verden i dag. Trenger verden fler sånne? Jeg syns ikke det.

Skrevet

Dumt hun Camille ikke gikk videre. Synes hun var bedre enn de Jan Fredik tok med videre. Spesielt hun ene med det korte håret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...