Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Ja er glad for det, men klart, når han har ferie skulle det bare mangle. :) nå har pappapermen hans begynt, så nå er det jeg som må jobbe og sove, og han som må opp om natten. Må innrømme det er litt deilig. ;)

Uff sånt er så kjipt når man ikke aner hvor lenge de har grått..de er jo vant til at vi kommer med en gang. Men hvis han ikke har grått mer enn 15 min siden nyttår, så er dere heldige ;) O har jo vært plaget med både det ene og det andre,så har nok hatt noen skriketokter ja.

Herleg da! Mannen min stod ikkje opp om nettene sjølv om han hadde ferie, men no er ikkje M nattavvent heller da, så det er foreløpig best eg står opp, sånn sett :)

Ja, skal ikkje klage på grininga til M, for han har vore veldig enkel på den måten. Han grin såklart viss han slår seg eller blir skremt, og sutrer når han våknar, men han har ikkje vore sjuk, har ikkje hatt vondt i magen eller noko sånt, så vi har sluppe unna dei verste skriketoktene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var det morgon kl 5.50. Gjekk greit å legge han i går, og han våkna ca 24, 3.30 og så kl 5.50. Har gått trilletur, og no sover han sin 3. og siste lur for dagen. Håper han sover til ca kl 16.

I morgon skal vi på fotograf ja, så då må eg finne fram nokre antrekk han kan bruke. Litt skummelt det der, for det skal jo henge på veggen i mange år :) Men han skal jo også fotograferast naken, så det er jo også ei løysing, om antrekka skulle slå heilt feil ;)

Tenkte å foreslå for mannen å stikke og bade i symjehallen på søndag, håper han vil det :jepp: Vi har snakka om det maaange gongar, så no er det jammen på tide :) Dei har babybasseng med ekstra varmt vatn, så det passer jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, gullet er 9 månader i dag! :strix:

Natta var ikkje så grei, han fann ut at han ville vere våken frå 3 til 4.45, snoooork! Vi skrudde ikkje på noko lys, og han måtte ligge i senga saman med oss, men det tok altså veldig lang tid før han sovna igjen..Til slutt sovna han i armkroken min (koseleg :rodmer: ). Våkna kl 6.45, så det var tidleg morgon.

Trilla ein liten tur saman med mannen min og svigermor, så då fekk han seg ein halvtimes blund + ein liten halvtime på veg til fotografen. Det var litt lite, så han var ikkje i toppslag hos fotografen. Fekk tatt nokre fine bilete, men skal tilbake 5. september og ta fleire. Gler meg til å sjå det ferdige resultatet :)

Og så sov han i over 1 time etterpå, så han var nok trøtt ja :)

Ei tann er også på veg, den aller første :rodmer: Blir nok ikkje like glad når han begynner å tygge på brystvorta mi, men foreløpig er det sjarmerande ;) Kjenner noko skarpt nede i kjeven, så den har såvidt brutt gjennom :)

I går syns eg forresten han ropte "mamma" to gongar, begge gongane i forbindelse med at han vart litt sint og ville opp..er "mamma" det nye skjellsordet?! :fnise: Kanskje han har skjønt at viss han roper det, så får han hjelp ;) Men når eg ville han skulle gjenta det, så berre gliste han og fortsatte med "babbababbadadadadeideidei" :gjeiper: Søtingen min :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de assosierer "mamma" med trøst/kos/oppmerksomhet, fordi når vi prater til dem når de gråter, når de sutrer for oppmerksomhet osv. Så sier vi jo gjerne ting som "kom til mamma", "kooose med mamma", "mamma kommer" osv. I tillegg er det jo ett av de ordene de hører mest i løpet av en dag (som oftest i alle fall), pluss at "ma-ma" er et relativt lett ord som faller naturlig for de :jepp: O sier jo mye bababa, gagaga, gygygy, vævævæ. Så at han plukker opp ma-ma-ma-mamma før andre ord er ikke så rart. :)

Artig med fotograf, da. Blir nok flotte bilder! Skulle gjerne gjort det samme, men vi blir nok ikke å ta oss råd til det. Men..Kanskje sette i stand en skikkelig photoshoot her hjemme. Vi har jo speilrefleks, så det skulle gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de assosierer "mamma" med trøst/kos/oppmerksomhet, fordi når vi prater til dem når de gråter, når de sutrer for oppmerksomhet osv. Så sier vi jo gjerne ting som "kom til mamma", "kooose med mamma", "mamma kommer" osv. I tillegg er det jo ett av de ordene de hører mest i løpet av en dag (som oftest i alle fall), pluss at "ma-ma" er et relativt lett ord som faller naturlig for de :jepp: O sier jo mye bababa, gagaga, gygygy, vævævæ. Så at han plukker opp ma-ma-ma-mamma før andre ord er ikke så rart. :)

Artig med fotograf, da. Blir nok flotte bilder! Skulle gjerne gjort det samme, men vi blir nok ikke å ta oss råd til det. Men..Kanskje sette i stand en skikkelig photoshoot her hjemme. Vi har jo speilrefleks, så det skulle gå. :)

Ja, vi er jo dei personane som er mest saman med ungane våre, så det er ikkje så rart om dei bruker "mamma" til å påkalle oppmerksomhet :) Dei veit at vi kjem med ein gong ;)

Blir nok veldig kjekt med skikkelege fotografbilete ja :jepp: Vi har berre slik kompaktkamera, og vi har jo tatt masse bilete, men det er noko med fotografbilete..skikkeleg bakgrunn, skikkeleg lys etc. Speilreflekskamera tek sikkert bedre bilete enn vårt ;) Men dyrt ja! 2800 kr for dyraste pakken, og så kjem jo forstørrelser i tillegg :daane: Jaja, han er verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok natt i natt :) Sovna, kjempetrøtt, kl 19.15 ca. Våkna ca 21.45 og fekk litt mat. Så kl 1.30 og kl 5. Og då var eg redd det var morgon, men heldigvis klarte eg å få han til å sovne i armkroken min, og då turte eg ikkje å flytte han inn på rommet hans igjen :fnise: Så då sov han i armkroken min til kl 6.50, og då stod mannen min opp med han. Det gjorde godt, for då fekk eg sove (som ein stein!) heilt til kl 9! :)

No racer han rundt her som ein rakett, det blir stadig vansklegare å halde følge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går hadde vi besøk av mamma og pappa, og mamma trilla og passa M slik at eg og mannen fekk gå på eit teaterstykke. Han hadde sove litt og ellers vore ein solstråle, så det var verkeleg kjekt at alt gjekk bra :) Frykta var at vi skulle komme heim og høyre at han hadde hylt sidan vi dro :gjeiper:

Han la seg ikkje før kl 21, sidan vi hadde besøk (og sidan han sov i 45 minutt under trilleturen, våkna 17.50), så eg håpte at han ville sove litt lenger i dag, men nei..opp kl 6.45. Og ikkje berre då, men kvart 90. minutt gjennom heile natta.. Gjesp! Slitsomt! Men mannen min var snill i helga og tok M både laurdag og søndagsmorgonen, slik at eg fekk sove litt lenger :) Så eg er ikkje totalt utslitt, sjølv om det tek på å ha så avbrutt søvn. Håper han sover ein god førstelur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på fjelltur (og det var EG som foreslo det, crazy girl!), på ein lokal topp. Mannen hadde M i beresele og det gjekk veldig fint på veg opp. Vi såg havørn, stoppa og kika på tre, blad og blomster, tøysa litt og hadde det fint :) På toppen blåste det litt, så eg veit ikkje om M begynte å fryse, eller om det var ein kombinasjon av svolten, trøytt, lei og kald, men han begynte i alle fall å grine og grein heile vegen nedatt..Heile bygda høyrde han sikkert :gjeiper: Han var i alle fall trøytt då vi kom nedatt (i 20-tida, så det var jo forbi leggetida hans) og han sovna ganske fort :)

Men han fekk ikkje kveldsgrauten sin, så kanskje det var det som gjorde at det vart ei litt slitsom natt i natt også..? Han våkna i 0.30-tida, 3-tida, 4.30-tida og 6.45. Eg klarte å få han til å kose og sove litt vidare til 7.45.

No ventar eg på at han skal bli klar for første lur. Eg prøvde i stad, men han våkna i det eg skulle legge han i senga si. Så eg venter litt til, og så får han heller sove på trilletur. Det blir nok berre to lurar i dag, så eg må drøye lengst mogleg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo et flott forslag! Fjellturer er herlig! :) Men sovner ikke M i bæreselen da? Hvis O blir trøtt når vi går tur, så sovner han bare i selen.. :jepp: Så har heldigvis hittil tilgode at han gråter i selen..

Uff, synes det virker så slitsomt at han våkner så ofte..Eller..Jeg VET jo at det er det, for sånn var det jo her også før vi avvente han..Nå sover han oftere og oftere natten gjennom, og de nettene han ikke gjør det, er det snakk om bare en oppvåkning som oftest.. :) Men hvis du synes det går greit, så er det jo godt for han å få fortsette nattammingen, da. :)

Hehe, kom til å tenke på i ett av innleggene dine over, om å race rundt som rakett. Bruker for å "ta" han? Altså..Å si "nå kommer mamma og tar deg", så krabber ungen avgårde med skrekkblandet fryd, og hylflirer når man tar tak i ungen. Det elsker O :fnise: Han lager sånne oppspiltlyder, og hvis jeg bruker litt tid på å "ta" han, så snur han seg for å se etter meg. Andre ganger virker det som at han blir så nervøs at han bare legger seg ned og ler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo et flott forslag! Fjellturer er herlig! :) Men sovner ikke M i bæreselen da? Hvis O blir trøtt når vi går tur, så sovner han bare i selen.. :jepp: Så har heldigvis hittil tilgode at han gråter i selen..

Uff, synes det virker så slitsomt at han våkner så ofte..Eller..Jeg VET jo at det er det, for sånn var det jo her også før vi avvente han..Nå sover han oftere og oftere natten gjennom, og de nettene han ikke gjør det, er det snakk om bare en oppvåkning som oftest.. :) Men hvis du synes det går greit, så er det jo godt for han å få fortsette nattammingen, da. :)

Hehe, kom til å tenke på i ett av innleggene dine over, om å race rundt som rakett. Bruker for å "ta" han? Altså..Å si "nå kommer mamma og tar deg", så krabber ungen avgårde med skrekkblandet fryd, og hylflirer når man tar tak i ungen. Det elsker O :fnise: Han lager sånne oppspiltlyder, og hvis jeg bruker litt tid på å "ta" han, så snur han seg for å se etter meg. Andre ganger virker det som at han blir så nervøs at han bare legger seg ned og ler :fnise:

Han har sovna når han har blitt bært på magen, men vi har ikkje prøvd så mykje på ryggen enda, så kanskje det var derfor han ikkje sovna.. :vetikke: Fjellturen var i alle fall fin OPP, litt meir stressande nedatt, med barnegråt ;)

Pappaen er veldig flink til å komme krypande etter M, det syns M er kjempegøy :gjeiper: Eg prøver meg eg også, men må kanskje bli flinkare til det :fnise:

--------------------------

I natt var det plutseleg ei god natt, med oppvåkning kl 21 (då var vi våken uansett) og kl 1, og så var det morgon kl 6. Så då fekk eg ein del timar i strekk, det gjorde godt :)

Var ute på tur saman med ei venninne i dag som har to barn, godt med litt selskap. Eg trur M også syns det er kjekt å få treffe andre folk, ikkje berre meg heile tida :fnise: Han blir i alle fall alltid glad når pappaen endeleg kjem heim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fekk M ete samme middag som oss, nemlig fiskebollar i kvitsos. Det falt i smak :tommelsmil: Det var jo litt kjekt også, å kunne gi han akkurat det samme som det vi åt :)

Snart helg for mannen min, det er alltid like godt :) Skal heim til familien vår på laurdag og vere der til søndag, gler meg til det :)

No skal eg skunde meg og strikke litt medan M sover! Håper han sover til i alle fall kl 16, for han hadde ein litt kort 1.lur (30 minutt) og vanleg 2. lur (45 minutt). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei fin helg saman med familien :) Var på sånn "marknad" i helga, og kikka litt :) Kjøpte ikkje så mykje, M fekk ei lue med mormora si, MEN, vi kjøpte oss bil! :hoppendeglad: Der var ein stand med bilar, og mannen ville kikke litt, og plutseleg så var han i kjøpemodus og vi har meir eller mindre bestemt oss for at vi skal kjøpe ein splitter ny Toyota Avensis stasjonsvogn :) Skal inn til bilforhandlaren og prøvekøyre på onsdag, men det skal nok mykje til for at vi ikkje signerer ;) Då skal den jammen vere dårleg å køyre :fnise:

Så, hurra! God bagasjeplass! 5 dører! Aaah, flott! Vi har berre sportsbil no, så eg sit klistra baki baksetet, fordi eg er så sær at eg vil sitje ved sidan av M ;) Så det blir godt med god plass :jepp: Og så var den veldig fin da ;)slik gjekk septembersparinga, gitt... :sjenert:

Ellers så var kvelden i går bittelitt prega av at mannen min hadde sett ein mann som han syns likna på M, på marknaden, pluss at ei dame hadde sagt at M minte ho om nokon (og når han då såg den mannen som han syns likna på M, så er det ikkje så vanskeleg å tippe kva konklusjon han trakk..) Så då vart det ein liten krangel, men vi ordna opp og han sa unnskyld og at han tenker teite ting. Ja, det gjer han!

I dag er her mykje vind, men det var varmt ute, så trilleturen var fin :) Men eg må nesten le litt, for då eg trilla nedover grusvegen, passa mine eigne saker, så kom ei ungdomsskuleklasse joggande forbi..Og då var der ein av gutane som var meir opptatt av å prate med sidemannen enn å kikke kvar han jogga, så han kræsja rett i vogna, smadra kalesja ned i ansiktet på M (som utruleg nok ikkje våkna!), og alt han klarte å seie var "sorry, sorry" :gjeiper: Eg vart litt sånn gretten, og sa berre "du, der ligg faktisk ein baby oppi", og han klarte ikkje å seie meir enn "ja, sorry!" endå ein gong. Kva skjedde med det gode norske ordet "unnskyld"?! Jaja, M var uskada, og eg trur han vart ganske flau, så eg må jo nesten berre le av det ;) Tipper det ikkje var dette han såg for seg skulle skje på joggetur ;)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal mannen jobbe overtid + på skytebana etterpå, så i dag blir eg åleine heile tida, i alle fall fram til M har lagt seg. Men det skal nok gå bra :)

Veldig kort førstelur på M i dag, berre 25 minutt. Så han er straks klar for trilletur og ny lur, høyrer eg :) Og stakkaren mista nettopp balansen og slo hovudet ned i bordkanten, så han får nok ein blåkul mellom augo. Ikkje så ofte han grin når han slår seg, så det gjorde nok vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bil! ;)

Ja O gråter heller ikke noe særlig når han slår seg, så når han først skriker vet vi det gjorde vondt. Mens andre unger gråter bare de setter seg ned litt for hardt. Det er nok litt slitsomt konstant måtte trøst for at ungene får "vondt" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bil! ;)

Ja O gråter heller ikke noe særlig når han slår seg, så når han først skriker vet vi det gjorde vondt. Mens andre unger gråter bare de setter seg ned litt for hardt. Det er nok litt slitsomt konstant måtte trøst for at ungene får "vondt" :gjeiper:

Tusen takk! :hoppe:

Ja, M grin berre viss han får veldig vondt, eller viss han blir skremt, men då går det som oftast over etter eit par sekund :) Høyrer titt og ofte "dunk dunk" når han kravler rundt, men det ser ikkje ut til at han merker (eller bryr seg om) det alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaja...prisen for "årets dårlegaste mamma" går til...Silverdoe! :grine:

Eg har så vondt inni meg no, for eg er så utruleg lei meg. Korttenkt og dum er eg!

Vi har ei stor verandadør, med glas frå topp til bunn, skyvedør. Der blir det dogg, så der er ein terskelovn for å fjerne det. Den er på 1000W og glovarm, så eg liker ikkje å bruke den. I dag tidleg var der dogg, så eg sa til mannen min at vi kanskje burde skru på ovnen når M tek ein lur (for eg var redd M skulle komme borti og brenne seg). Men mannen skrudde på likevel, og gjett kva? Vi gløymde av den.. Så no i halv tre-tida skulle eg ut på verandaen og snakke med mannen min som jobba nedom huset, og lot døra stå åpen slik at M kunne få komme krypande etter meg, for det liker han så godt.

Plutseleg høyrde eg eit smertehyl og såg M kravle rundt og ikkje vite kor han skulle gjere av seg.. Og eg skjønte med éin gong kva som hadde skjedd :( Og han grein og grein og grein.. Vi prøvde å surre kald klut rundt handa som han brann seg på (for han tok jo RETT på terskelovnen, stakkaren) men han berre tok den av, så til slutt så væta eg ein vott og hadde på.

Han grein i over ein halvtime, og det var så vondt å høyre på..eg måtte grine litt eg også, for eg var så dum og gløymde terskelovnen.. Min feil at babyen min fekk vondt! :( Han roa seg til slutt, og eg har fått studert handa og det er to store vassblemmer på tvers inne i handa og ei blemme på ein fingertupp :( Han får litt vondt når han kryp og når han skal støtte seg på handa, forståeleg nok. No sover han, heilt sikkert utslitt..

Eg er så dumdumdumdum og så innmari lei meg! Unnskyld, lille skatten min! Mamma meinte det ikkje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da..Men det kan skje den beste! :klemmer: Skjønner godt du har vondt i deg nå, og føler deg dårlig, men det er dessverre sånt som kan skje. Ikke alltid like lett å huske på slikt. Men vi mammaer har jo det med å bli skikkelig sinte på oss selv dersom vi gjør noe som påfører dem smerte. Jeg ble selv irritert på meg selv i dag da jeg ved et uhell dyttet O så han datt med hodet i gulvet.. :sjenert:

Men vi er jo bare mennesker vi også.. :klemmer:

Det gikk nok bra med lillegutten deres, selv om det nok gjør vondt i noen dager før det roer seg. Dere har ikke aloevera? Det hjelper jo på brannsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da..Men det kan skje den beste! :klemmer: Skjønner godt du har vondt i deg nå, og føler deg dårlig, men det er dessverre sånt som kan skje. Ikke alltid like lett å huske på slikt. Men vi mammaer har jo det med å bli skikkelig sinte på oss selv dersom vi gjør noe som påfører dem smerte. Jeg ble selv irritert på meg selv i dag da jeg ved et uhell dyttet O så han datt med hodet i gulvet.. :sjenert:

Men vi er jo bare mennesker vi også.. :klemmer:

Det gikk nok bra med lillegutten deres, selv om det nok gjør vondt i noen dager før det roer seg. Dere har ikke aloevera? Det hjelper jo på brannsår.

Tusen takk for gode ord og klemmer! :) Eg er framleis lei meg og det stikk i meg kvar gong eg ser handa hans. Skal gå på apoteket i dag og sjå om eg kan få kjøpt inn noko salve og gasbind. Vi har prøvd å ha på han plaster, for det har gått hol på eine blemma, men han riv det berre av. Og i stad ÅT han plasteret! :overrasket: Eit sånt lite, rundt eit.. Huff!

Lille gullet mitt :hjerte: Ikkje noko kjekt å forårsake smerte nei, skjønner at du også vart irritert på deg sjølv. Men som du seier, vi er berre mennesker, og mennesker gjer feil av og til.. dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var helga over, og M viser stadig nye kunster..no har han begynt å seie "mamamama" :rodmer: Veldig koselig å høyre slikt :)

Brannsåret gjer framleis litt vondt, og i går gjekk det hol på eine blemma. Stor ståhei når vi prøvde å ha på plaster, sånt gnagsårplaster..det datt til slutt av, M slikka og drog i det..Prøvde med gasbind og teip i dag, det drog han også av, og så prøvde eg med eit lite, rundt. Det sat fint, heilt til han begynte å slikke på det. Merka at han tygde på noko og svelgte ned, hosta og harka..og vips var plasteret vekke.. Huff! Skal på apoteket no etterpå og kjøpe inn gasbind og salve og sånn. Eg får heilt vondt inni meg kvar gong eg ser innsida av handa hans, eller kvar gong han sutrar pga smerte i handa. :( Mannen min seier eg ikkje må bebreide meg sjølv, men det gjer eg. Eg gløymde at han hadde skrudd på ovnen..og på grunn av det, så fekk ungen min vondt!

Ellers så har vi hatt ei fin helg, med berre bittelitt smårusk innimellom :) Eg er inne i ei periode der eg føler eg gjer veldig mykje feil, basert på ting f.eks. mannen min seier. Han har blitt sint på meg fleire gongar denne veka (f.eks. pga rot i garasja, og då vi var 10 minutt for seint ute til bilavtalen vår på onsdag, fordi eg stod opp for seint og brukte for lang tid. Det var jo min feil, så han hadde all rett til å bli sint). Og eg er veldig rotete, så rotete at mannen min fann ein artikkel på internett om rot, som han printa ut og tok med heim sånn eg fekk lese. Og så er det sånne småting i kvardagen som eg gjer feil, som er vanskelige å forklare. Eg veit ikkje heilt korleis eg skal få til å gjere ting rett da, eg må nok berre jobbe med meg sjølv. Eg må i alle fall bli flinkare til å rydde :sjenert:

No har visst M våkna frå luren sin :) Gode, fine guten min! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...