Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Huff...Det lyser en del røde flagg for min del når jeg leser om mannen din..Han trykker deg ned, respekterer deg ikke (annen enn at han sier unnskyld dagen etter når han har landet på jorden), kommer opp med tåpelige teorier om utroskap som har null rot i virkeligheten, lager pes for deg kun fordi du har kysset noen i fortiden (ergo veldig sjalu, alt, alt for sjalu), blir sur bare for at du skal til familien din som om han ikke takler at du ikke er hjemme og styrer med hus og hjem osv.

Dette er ikke bra! I lengden kommer du til å bli helt utslitt, og du kommer til å utslette deg selv. Jeg har sett dette før, blant annet på min mor. Hennes eks var mye værre da, men som sagt, mange varsellamper lyser hos meg.

Du bør få han med deg på familievernkontoret eller lignende, for han trenger å innse hvordan han faktisk oppfører seg.

Tro meg, så sikt vil denne måten du blir behandlet på ta mye mer skade enn du tror. Ikke minst, vil du at M skal behandle sin framtidige kone på samme viset? Som far som sønn, og det ligger noe i de. De tar etter oppførselen til sine fedre, og tror det er sånn ting skal være.

:klemmer:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff...Det lyser en del røde flagg for min del når jeg leser om mannen din..Han trykker deg ned, respekterer deg ikke (annen enn at han sier unnskyld dagen etter når han har landet på jorden), kommer opp med tåpelige teorier om utroskap som har null rot i virkeligheten, lager pes for deg kun fordi du har kysset noen i fortiden (ergo veldig sjalu, alt, alt for sjalu), blir sur bare for at du skal til familien din som om han ikke takler at du ikke er hjemme og styrer med hus og hjem osv.

Dette er ikke bra! I lengden kommer du til å bli helt utslitt, og du kommer til å utslette deg selv. Jeg har sett dette før, blant annet på min mor. Hennes eks var mye værre da, men som sagt, mange varsellamper lyser hos meg.

Du bør få han med deg på familievernkontoret eller lignende, for han trenger å innse hvordan han faktisk oppfører seg.

Tro meg, så sikt vil denne måten du blir behandlet på ta mye mer skade enn du tror. Ikke minst, vil du at M skal behandle sin framtidige kone på samme viset? Som far som sønn, og det ligger noe i de. De tar etter oppførselen til sine fedre, og tror det er sånn ting skal være.

:klemmer:

Nei, det er på ingen måte bra! No har vi hatt ei god periode, så det var litt nedtur at han begynte slik igjen.. Eg trudde kanskje han hadde begynt å komme over desse sprø teoriane sine :( Og det er faktisk veldig slitsomt, når han til og med skal begynne å lage teoriar pga korleis puta hans ligg..

Eg kjem nok aldri til å få han med på noko familievernkontor.. Men eg skulle ønske at han ville prate med nokon om det. Men han skjønner vel at det er heilt teite ting han beskylder meg for, for han vil ikkje at eg skal seie det til nokon. Så han skjønner nok at det han gjer er galt, sidan det er hysj hysj. Mamma veit litt om det, og den eine søstra mi..

Eg håper han innser at det han gjer er feil, før det er for seint. For eg vil i alle fall ikkje at M skal arve holdningane hans. Eg vil at M skal bli ein god fyr som respekterer dama si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Henger meg på det Teri sier! Uansett, jeg vet du sier at skillsmisse er utelukket, men tror du ikke M vil plukke dette opp? Babyer plukker opp mer enn man tror (han plukker opp at du er såret eller glad allerede og har gjort det lenge), og lar du deg selv behandle slik, vil ikke M lære noe annet enn at det er greit at du behandles slik... Det må skje en forandring, og det vet du.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på det Teri sier! Uansett, jeg vet du sier at skillsmisse er utelukket, men tror du ikke M vil plukke dette opp? Babyer plukker opp mer enn man tror (han plukker opp at du er såret eller glad allerede og har gjort det lenge), og lar du deg selv behandle slik, vil ikke M lære noe annet enn at det er greit at du behandles slik... Det må skje en forandring, og det vet du.. :klemmer:

Ja, skilsmisse er ikkje noko alternativ. Det må gå an å løyse dette på andre måtar! F.eks. at han innser at tankegangen hans til tider er idiotisk og ubegrunna..

Eg trur eg må prøve å få inn M i dette, spele litt på han..spørje om mannen ønsker at det er slik M skal bli også. Kanskje han innser at han oppfører seg feil då.. Eg håper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ja, skilsmisse er ikkje noko alternativ. Det må gå an å løyse dette på andre måtar! F.eks. at han innser at tankegangen hans til tider er idiotisk og ubegrunna..

Eg trur eg må prøve å få inn M i dette, spele litt på han..spørje om mannen ønsker at det er slik M skal bli også. Kanskje han innser at han oppfører seg feil då.. Eg håper det.

Leste over det jeg skrev, jeg mente ikke å implisere at skillmisse er eneste utvei, finnes mange... Var bare det at jeg ville påpeke at M vil plukke oppførselen opp, husk at handling går foran ord og uansett hvor mye du sier til M "Sånn skal du ikke behandle kvinner", så flyter ordene inn det ene øret og ut det andre når han ser du lar deg behandle slik. Det vet du.. :klemmer: Vil bare det beste for dere..

Uansett, du må spille litt på M, og spørre mannen om han vil at M skal behandle sin fremdtidige kjære på samme måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, begge to! :klemmer:

Vi får snakke om det..når begge er rolige og beherska, og ikkje når vi skal legge oss. Eg hater å krangle i senga.

Det må jo gå an å få han til å legge frå seg slike tanker.. Om ikkje for hans del, så for M sin del! Eg las ein artikkel frå Dagbladet om at ungar på hans alder allereie begynner å plukke opp ting som skjer rundt han, ansiktsuttrykk, stemmeleie og tonefall etc. Og eg vil ikkje at M skal lide pga dette. Og det bør jo mannen min vere einig i!

No har vi tenkt å satse på ei god helg saman, sjølv om mannen min må jobbe både fredag og litt laurdag (sjølv om han har ferie frå i dag). På laurdag skal vi også kjøpe sportsvogn, det blir stas! :jepp: Og sybord til meg, det blir også stas! ;) Kanskje eg får prøvd meg på litt sying etterkvart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Vet liksom ikke hva jeg skal si. Men håper han tar til vettet for M sin skyld, men også for din!

Jeg tror babyer oppfatter myyyye mer enn det vi tror. Kroppsspråk og stemmer leser de jo godt.

Jeg har grått én gang fremfor knøttet (hulka ikke, men hadde tårer og snørr - tørka øynene mens jeg prøvde å være som normal ovenfor han, snakke og tulle med han), og han ble helt rar. Han ni-stirret og studerte meg. Var helt alvorlig og det så ut som han tenkte så det knaket. Derretter løftet han hendene og begynte å ta på kinnene mine, prøve å ta på tårene. Klart - han vet jo hvordan han selv er når han gråter, han vet han er trist når han gråter. Han koblet helt sikkert at "mamma er lei seg", selv om han ikke kan ord enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Vet liksom ikke hva jeg skal si. Men håper han tar til vettet for M sin skyld, men også for din!

Jeg tror babyer oppfatter myyyye mer enn det vi tror. Kroppsspråk og stemmer leser de jo godt.

Jeg har grått én gang fremfor knøttet (hulka ikke, men hadde tårer og snørr - tørka øynene mens jeg prøvde å være som normal ovenfor han, snakke og tulle med han), og han ble helt rar. Han ni-stirret og studerte meg. Var helt alvorlig og det så ut som han tenkte så det knaket. Derretter løftet han hendene og begynte å ta på kinnene mine, prøve å ta på tårene. Klart - han vet jo hvordan han selv er når han gråter, han vet han er trist når han gråter. Han koblet helt sikkert at "mamma er lei seg", selv om han ikke kan ord enda.

Tusen takk! :klemmer:

Eg trur babyar skjønner masse eg også! Eg har også grått nokre gongar foran M, og han vart veldig stille og nysgjerrig..fekk eit forskande blikk, og var alvorlig sjølv. Så eg trur så absolutt at dei skjønner at mammaen deira har det vondt. Og det burde dei ikkje få sjå, ikkje når dei er så små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp, litt trøytt i dag ja! M våkna kl 5..liiiitt tidleg for min smak, men det er tydlegvis tilbake til gamle vaner for han ;) Gjekk greit å legge han i går, men han våkna nokre gongar den neste timen (kanskje pga varmen?), men roa seg til slutt :) Våkna kl 1.30 for pupp og så kl 5.

Her var nydeleg ver tidlegare i dag, men no har skodda lagt seg. Typisk å komme og øydelegge finedagane våre..

Mannen har fri, men jobbar heime. Må få ferdig alt før ferien. Skal jobbe litt i morgon også, då skal vi på kontoret hans. Når han er ferdig der skal vi til byen og kjøpe sportsvogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk, akkurat den dagen vi skal avgårde 7.10, då sover M :fnise: Prøvde å løfte han frå senga og ut i bilen, men han våkna. Heldigvis blid som ei sol ;)

Er på kontoret til mannen min, han må gjere seg ferdig for sommaren. M ligg og sover på golvet her, godt at han fekk sove litt no.

Skal avgårde og kjøpe sportsvogn etterpå :) Litt vemodig å pakke sammen bagvogna, men eg trur det er naudsynt snart. Kvar har det blitt av lille babyen min?! :lete: Har fått ein slik stor og fin gut :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags vogn? :) vi byttet for litt over to måneder siden, siden bagen ikke er så stor..O er jo ganske lang, så. Anbefaler city cross på det varmeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags vogn? :) vi byttet for litt over to måneder siden, siden bagen ikke er så stor..O er jo ganske lang, så. Anbefaler city cross på det varmeste :)

Det vart City Crossen :) Vi hadde i utgangspunktet tenkt å kike på Simovogn, for bagvogna vi har er Simo og vi er veldig fornøgde med den. Men det var ganske klart kva favoritt butikkdama hadde, og det var IKKJE Simo ;) Kjøpte berre sportsvogn, for det går visst an å kjøpe bagen seinare, om vi skulle trenge det til nestemann. Trilla rundt med den i går på kjøpesenteret og er veldig fornøgd :)

-------------------

Eg må nesten le litt av meg sjølv :fnise: Då vi var på babybutikken og kjøpte vogn spurte eg om det å skjere hol på Voksiposen. Då viste butikkdama korleis eg skulle gjere det, og då eg tok i Voksiposen så syns eg den var så mykje tjukkare enn min.. Så ho fekk sjå på min, og då viser det seg at eg har brukt sommerdyna i heile vinter.. :fnise: Og så sjekka eg pakninga oppe på loftet, og kva ligg der? Jo, ei kjempetjukk vinterdyne! :ler: Ikkje rart mamma syns det såg så snippe ut i bagvogna :fnise: Vi har brukt ei vanleg dyne oppå Voksiposen, vi ;) Jaja, flaks vi ikkje bur på Tynset eller Røros eller liknande, men ute ved kysten der vi har milde vintrar :fnise:

I morgon skal vi på gruppemøte på helsestasjonen. Det blir spennande, anar ikkje kva vi skal gjere..om det er berre prating eller sånt..

Og no har mannen min sommarferie, så no blir det nok litt meir sporadisk oppdatering framover. Blir ikkje fullt så mange anledninger til å vere på internett når han er heime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny vogn. ;) Ja City Cross er egentlig kun en sportsvogn. Baggen må man bestille i tillegg dersom man vil ha den. :)

Kos deg med mannen din og ferie.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny vogn. ;) Ja City Cross er egentlig kun en sportsvogn. Baggen må man bestille i tillegg dersom man vil ha den. :)

Kos deg med mannen din og ferie.. :)

Tusen takk! :) Den virka veldig god ut, så foreløpig er vi godt fornøgde :) Vi treng jo eigentleg ikkje bag, sidan vi har ei så god bagvogn frå før av :) Men den er jo tross alt 16 år gammal, så vi veit jo ikkje kor lenge den held, om vi kan bruke den til resten av ungeflokken :)

Håper du også får ein fin ferie! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt på M i natt :) Sovna ca 19.30 i går, måtte få litt flaske. Sov heilt til kl 2, og så våkna han kl 6. Men hurra, han sovna igjen! Og eg måtte vekke (!) han kl 8.30 (!) for vi skulle vere på helsestasjonen kl 9! Som sagt tidlegare: den guten sluttar aldri å imponere ;)

Men han var altså sååå søt då eg vekte han. Han låg og sov med hovudet oppi hjørnet (han havnar alltid der :fnise: ) og så begynte eg å seie lavt namnet hans, og så smiiilte han i søvne fleire gongar, og så gløtta han på augene og smilte enda litt til før han våkna skikkeleg og var i storslag :rodmer:

Så var vi på gruppesamling på helsestasjonen. Vi var fire mødre med 1 jente og 3 gutar. Først vart dei vegd og målt, og M har blitt 9790 gram (eg trudde faktisk han skulle vere tyngre, men for all del, eg klagar ikkje ;) ) og 73 cm :) Han var den største der, dei to andre gutane var 8000-og noko. Rundt 8,5 begge to, trur eg. Vi sat på matter på golvet og så fekk ungane kravle rundt. Dvs, det var vel berre M som kravla rundt, dei andre holdt seg stort sett i ro ;) Det første M gjorde var å velte korga med leikene, og alt måtte prøvast ut :) Det var artig å sjå forskjellane på ungane. Jenta, som var eldst, sat veldig fint utan støtte. Den eine guten hadde fått to fine tenner nede. M var overalt og kravla og undersøkte, medan ein annan gut låg berre fint på magen og holdt seg til ei leike :)

Så diskuterte vi litt sånn søvn, mat, leik etc. Var kjekt å få treffe litt andre ungar, det er ikkje så ofte vi gjer. Det er heilt klart artig for dei å treffe jamnaldringar :)

Mannen set og oppe på kontoret og jobbar litt no,eg håper det er siste økt no.. Det var litt sånn tendens til småkrangling i går då vi skulle legge oss, for eg syns det er litt leit at han må jobbe når det er ferie (spesielt når han seier at eg skal ikkje merke noko til det, han skal gjere det når eg held på og legg M og sånn..og så sit han i 1,5 time og jobbar når M er våken..), men eg skjønner at det er nødvendig for at firmaet skal overleve etter sommaren. Så han blir litt irritert viss eg syns det er kjipt, fordi då legg eg stein på byrden hans ved å ikkje støtte han. Viss eg derimot støtter han, så blir han også irritert, fordi då meiner han at eg VIL han skal jobbe mest mogeleg og at han ikkje skal vere attmed familien sin. Og viss eg er likegyldig, nei då bryr eg meg ikkje om verken han eller familien.. Så her er alle alternativ like ille ;)

Men i går sa han spesifikt at han vil eg skal støtte han, så då gjer eg det! Men då får han ikkje klage og komme med teite teoriar! Berre sånn at det er sagt! ;)

I dag skal vi begynne å rydde ut av rommet som skal bli bibliotek :) 20 m2 med bøker - det blir stas! :) Det skal lakkast mørkt (panel), med mørke bokhyller, mørkt golv og mørke skinnmøblar :) Og peis, såklart ;) Eigne seksjonar for skjønnlitteratur, pensumlitteratur, barnelitteratur, hobbybøker, helse etc. Vi har som mål å bli ferdig no i fellesferien - gleeeer meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deam if you do and deam if you dont.. ;)

__

Så artig med hjemmebibliotek da! Der er det jo ikke akkurat alle som har.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deam if you do and deam if you dont.. ;)

__

Så artig med hjemmebibliotek da! Der er det jo ikke akkurat alle som har.. :)

Hehe, ja, ikkje lett å vere meg når alle alternativ ender i sure miner :gjeiper: Jaja, det går nok bra :) Og han må jobbe enda litt til, men det er visst slikt som han skal ta når eg legg M..så får vi sjå ;)

Ja, vi gler oss veldig til heimebibliotek! :jepp: Vi elsker å lese begge to, og håper såklart at M arver det genet ;) Vi har så utruleg masse bøker, så vi håper at alt får plass i det rommet no da ;) Vi kjøpte 11 bokhyller på Ikea, så det burde jo holde ei stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Du er virkelig "damned if you do, damned if you don't". Han virker nesten aldri fornøyd.

er selv veldig glad i å lese, så jeg misunner dere med biblioteket deres. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig "damned if you do, damned if you don't". Han virker nesten aldri fornøyd.

er selv veldig glad i å lese, så jeg misunner dere med biblioteket deres. :jepp:

Ja, bibliotek blir stas! :jepp: Og ja..ikkje alltid like lett å gjere han fornøgd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...