Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke valgt en ren tempurmadrass, da. Men eventuelt en fjær-madrass med tempur/en tempur-overmadrass (forøvrig er tempur et merke, ikke selve skummet. Det heter helseskum/varmeskum/memoryfoam : ) ) i så fall. :jepp : Men det skal sies, at med mindre man har spesielle ryggproblemer, så er det ikke nødvendig. Men godt er det i alle fall. : )

____

Huff, stakkars M, og stakkars deg :klemmer : Men du er IKKE en dårlig mamma! Sånt kan skje oss alle! Her har jeg også innsett at bunnen må senkes, så skal få gjort det i morgen. Håper samboer er hjemme før O legger seg da..Hmmm men kan så klart hende jeg får det til selv, husker bare ikke hvordan, innbiller meg at man må skru fra hele sengen for å få det gjort.

Men bra det gikk bra, det er jo det viktigste. : ) Skjønner det stikker langt inni, det gjorde det for meg også en dag da O fikk leke litt med ei penn (troppa på), men så klarte han på ett eller annet vis å skjære seg litt i munnen på den! Huff og huff. Men det gikk over, og grodde fort.

Vi må nok bare belage oss på at disse små kommer til så slå seg mange flere ganger opp gjennom årene.

_____

Og så trist med morfaren din. Det er trist, for vi vil jo så gjerne at de skal være her for alltid! Min morfar (kaller han far da) har hatt ganske mange hjerneslag de siste årene, så selv om han gang på gang trener seg opp igjen, så vet vi at vi kun har han på lånt tid.

Ha en fin kveld, håper det går fort å legge M og at han sover hele natten! :klemmer :

Trur eg skal spør deg om råd neste gong vi skal ha seng ;) No kjøpte vi hovudsakleg fordi det var så kjempebillig, der fins sikkert mange i mykje betre kvalitet, men det hadde vi ikkje råd til akkurat no :) Men alt var uansett bedre enn det som var ;)

Ja, dessverre er det slik at det kjem til å bli mykje knall og fall oppgjennom åra som kjem! Og det kjem til å gjere like vondt i mammahjertet kvar gong! Tusen takk for gode ord :klemmer: Det var berre skrekkscenarioet som slo til - å finne M på golvet, og vite at det var ikkje der eg la han :sukk: Viss de ikkje har senka botnen, så må de gjere det i dag! Eg vil ikkje at de skal oppleve det samme!

Skulle gjerne hatt både besteforeldre og foreldre her for alltid, det er så dumt at dei må forlate oss :( Håper kreften er mild, og at han blir frisk att.

M hadde ei god natt i natt, heldigvis! :)

:klemmer : Du er ikke noen dårlig mamma! Den skyldfølelsen er vond, det vet jeg av erfaring, men det går alltid bra med mange mammaklemmer. C slår hodet i bakken mer nå etter at hun hele tiden skal opp og stå, og da er det vondt og gråt. Her har vi allerede senka senga og mammaen her i huset er bare glad det er slik, for da er C trygg til hun eventuell klatrer ut av senga (kan fort bare være 4 måneder til det).

:klemmer : Ikke gøy med kreftbeskjed. Morfaren min fikk endetarmskreft, men han var på bedringens vei før et hjerneslag var det som tok han fra oss. Håper det går bedre for din morfar! :jepp :

Tusen takk for fine ord! :klemmer: Det er ikkje kjekt når dei små slår seg, og det er ikkje alltid vi kan forhindre det heller (og det er vel strengt tatt ikkje meininga heller). Men her kunne vi ha forhindra det, det er det som gneg mest på samvittigheten! Men det blir nok fleire situasjoner med vondt ja.. M har ein tendens til å stange panna inn i ting, ikkje alltid han får vondt virker det ut som, men av og til blir det litt sutring. Men litt mamma(eller pappa)kos bruker å virke :)

Trist med morfaren din, kreft er alltid ein sånn ekkel sjukdom! :( Vi får krysse fingrane!

:klemmer:

Du er ikke noe dårlig mamma fordi :klemmer : At ungen skal falle ned er alle mødres mareritt, men det kan skje den beste. Det kunne skjedd hvem som helst av oss! Jeg har tenkt på siste dagene faktisk at vi burde senke bunnen på senga snart... Og finne frem selene til vogna. Selv om han enda ikke har satt seg/dratt seg opp selv enda. Men en dag er plutselig den første, og det er ingen garanti for at han gjør det i trygge omgivelser først... Den første gangen kan like gjerne være i vogna eller senga.

Men veldig godt det gikk bra da : )

Trist med beskjeden om morfaren da :tristbla : Men det er viktig å ikke ta sorgene på forskudd, håper han har mange gode år fremfor seg : )

Takk for trøst! :klemmer: Ja, det kan skje kven som helst..og når som helst! Skummelt! Så fiks senga i dag, for "plutseleg" kan vere så veldig snart! Og det var IKKJE kjekt å finne han på golvet :( Heldigvis gjekk det bra ja, det er eg veldig glad for :)

Vi får håpe på det beste for morfaren min, mamma virka ikkje sønderknust ut, sidan dei hadde sagt at det ikkje var den mest aggressive sorten. Så då håper eg at oddsen er god for at det skal gå bra :jepp: Men kreft er ein sånn lumsk sjukdom, ein veit aldri korleis det heilt skal gå. Han har slitt litt med hjerteflimmer også, så no syns eg at alt kan gå bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei ganske god natt i natt! M la seg, og sovna ganske fort, ca 19.15. Våkna for litt påfyll etter 20 minutt og sov så til kl 23. Og etter det sov han til 4! Deilig! Og etter det igjen sov han til kl 7! :tommelsmil: Slike netter er alltid gode :)

Eg våkna med eit rykk kl 4, for eg syns eg høyrde M grine og tenkte at eg kanskje ikkje hadde skrudd på babycallen. Men så var det berre snorkinga/pustinga til mannen! :ler: Så då gjekk eg på do, og så våkna M like etter :)

Har vondt i ryggen i dag, har kanskje sove skeivt? Det gjer skikkeleg vondt å løfte M, og både sitje, ligge, stå, bøye meg gjer vondt.. Mellom skulderblada på ein måte..

No våkna M frå luren sin. Har sove i over 1,5 time - flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klart, man må jo ikke ha beste sort, i alle fall ikke dersom man selv er fornøyd! Vi har jo heller ikke akkurat beste sort..Jsyk-seng, men den funker! :jepp: Jeg er veldig fornøyd med den.

Bare ordet kreft er et skummelt ord, så uansett hvor lite alvorlig sorten er, så blir man redd, rett og slett fordi man vet hva kreften kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klart, man må jo ikke ha beste sort, i alle fall ikke dersom man selv er fornøyd! Vi har jo heller ikke akkurat beste sort..Jsyk-seng, men den funker! :jepp: Jeg er veldig fornøyd med den.

Bare ordet kreft er et skummelt ord, så uansett hvor lite alvorlig sorten er, så blir man redd, rett og slett fordi man vet hva kreften kan gjøre.

Den forrige vår var Jysk-seng, som mannen kjøpte nokre år før vi vart saman. Trur den kosta 1800 kr, så det var nok ikkje den beste dei hadde ;)

Ja, kreft er ein skikkeleg ekkel sjukdom! Ein veit aldri kor ein har den, plutseleg blussar den opp.. Og det er aldri kjekt når det er ens nærmeste som blir ramma :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske bra kveld og natt :jepp: M sovna i 19.30-tida. Og no er eg heilt gullfisk, men eg kan rett og slett ikkje hugse om han våkna fleire gongar enn kl 3.30.. :fnise: Og så sov han til 6.45 :) Hååååper det er ein trend som held seg, for det er så godt å endeleg få sove litt meir samanhengande!

Eg ser stadig utvikling hos lille guten min :rodmer: Han er så flink å plukke opp ting og fikle med dei og f.eks. få hjul til å rulle :) Og han har oppdaga plastkassa med alle leikene hans i, så den velter han og plukker ut det han måtte ønske ;) Han er også stadig flinkare til å klatre, og klatrer på oss, både i senga og på golvet :) Men han er eit stykke frå å røyse seg opp enda da :) Når han går opp i gyngestilling, hopper han ofte opp med rumpa, og av og til vrir han foten under seg, slik at han nesten kjem i sitjestilling. Han har gjort det éin gong, men då holdt han på mellom beina til mannen, og støtta seg i dei.

I dag er det akkurat eitt år sidan vi var på første ordinære ul og fekk vite at det var ein gut som var inni magen min :rodmer: Eg hugser eg tenkte det med éin gong biletet kom opp på skjermen, at dette er ein gut! Og det var det :) Lykke i heimen! :hjerte:

Gode, fine M-en min! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at natten ble bra. :) Det gjør godt når de sover en stund i strekk. :)

Hoff, her har O oppdaget ALT! :fnise: Så det blir mye "nei, la ledningene ligge", "nei, la planten stå" samtidig som jeg flytter han bort.. :gjeiper: Han forstår nei allerede, men ikke alltid han hører :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at natten ble bra. :) Det gjør godt når de sover en stund i strekk. :)

Hoff, her har O oppdaget ALT! :fnise: Så det blir mye "nei, la ledningene ligge", "nei, la planten stå" samtidig som jeg flytter han bort.. :gjeiper: Han forstår nei allerede, men ikke alltid han hører :fnise:

Hehehe, sånn er det her også! ;) "Neineinei!" Han bruker å gå etter vedkorga, plantene, gardinene og ledningane :gjeiper: Huff, og støpsla..er alltid redd for at han skal få støyt (er det dialekt skal tru? Straum gjennom kroppen.. ).

Trur kanskje eg får sitje i 2 minutt før eg må reise meg oppatt og seie "Neineinei" :gjeiper: Og av og til ser han på meg, gliser, og snur seg tilbake mot fanteriet han hadde tenkt å gjere :fnise:

No skal M leggast..eg håper det går bra! Krysse fingrane.. Har lyst å dusje i kveld, pluss vi har ikkje ete middag enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok litt tid å legge han i går, men det var ikkje slitsomt med masse byssing, han ville berre ligge i armkroken og kose seg..så til slutt sovna han :)

Våkna i ett-tida og i halv fire-tida, og så var det morgon kl 6. Mannen tok han med éin gong (han var allereie oppe), og så fekk M vere på stova saman med han til ca kvart på 7, då skulle han dra. M er så blid om morgonen at mannen syns det er så kjekt å ha han ;) Og så fekk M vere med og hente ammunisjon og børsa til mannen, for han skal på skytebana i kveld og skyte øvingsskudd slik han blir klar til rådyrjakta i august :)

No har vi nett vore på trilletur i solskinnet. Litt nordavind, men det gjorde ingenting. Eg hadde ein solstråle nedi vogna, så då var alt bra :rodmer:

Og så fekk M graut i dag tidleg, ca kl 9.30. Eg prøver å innføre eit 3. måltid, som då blir graut. Men eg er tom for middag som han skal ha no i halv to-tida..spørs om det ikkje blir graut då også.. Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tidleg morgon, men greit nok. Natta har vore bra, så det veier opp for litt ;) Han brukte laaang tid på å sovne, og til slutt tilbydde faktisk mannen seg å gi han flaske og sitje litt med han!! (M var kjempetrøtt, men makk i beina og fann ikkje roa). Eg hadde holdt på i 1 time, mannen brukte kanskje 10 minutt ;) Typisk :gjeiper: Men når han først sovna (ca 20.15), så sov han heilt til 1.45 :) Og så sov han til 5.15 etter det, og då var det morgon. Mannen sover enda, men eg legg meg nok nedatt kl 7, når det er tid for første lur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med god natt! :jepp: Litt kjipt med tidlig morgen da, det var det her også. Kvart på seks kontra syvtiden som det pleier å være.

Håper du sover søtt nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med god natt! :jepp: Litt kjipt med tidlig morgen da, det var det her også. Kvart på seks kontra syvtiden som det pleier å være.

Håper du sover søtt nå ;)

Ja, gode netter er gull verdt! Viktig å huske på dei når nettene ikkje er fullt så gode ;)

Eg sov veldig godt :) Og M sov i 2 timar og var ein solstråle då han våkna :rodmer:

------------------------

Solskinn og relativt stille i dag, så eg prøvde å ta med meg M ut i graset. Hadde på han kortbukse, solhatt (sånn legionærliknande greier :fnise: ), solbriller (ikkje så kjekt å ha på seg, men superartig å sjå seg sjølv i speilet :fnise: ) og gjekk ut. Men han likte ikkje så godt å kravle i graset..han var nok litt trøtt, så det var ikkje rette tidspunktet :) Prøve igjen seinare :)

I morgon skal vi heim til familien min og feire jonsok :) Det blir nok kjekt :jepp: Er litt spent på legginga, om M klarer å sove i vogna..for feiringa (vi feirer ved eit naust på stranda, maaange i familien) er jo på kvelden.. Så eg trur vi skal trille eit stykke, slik M sovner..og så sover han forhåpentlegvis godt utover kvelden.

Håper alle får ei god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos et vennpar (som også har barn) på pinsaften. Var veeeeldig spent på hvordan det ville gå å sove i vogna utover kvelden.. Så spent at jeg faktisk grudde meg og nesten vurderte å bli hjemme. Men innså heldigvis i tide at det var en tullete tanke! Vi satt ute til klokka ble 01 før vi dro hjem og det gikk over all forventning :jepp: våkna opp noen ganger, men lot seg trille i søvn igjen. Litt vemodig å vekke han da vi måtte sette han i bilstolen for å kjøre hjem igjen..men det gikk fint det også. Da vi kom hjem la jeg han i senga og han sovna på flekken igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos et vennpar (som også har barn) på pinsaften. Var veeeeldig spent på hvordan det ville gå å sove i vogna utover kvelden.. Så spent at jeg faktisk grudde meg og nesten vurderte å bli hjemme. Men innså heldigvis i tide at det var en tullete tanke! Vi satt ute til klokka ble 01 før vi dro hjem og det gikk over all forventning :jepp: våkna opp noen ganger, men lot seg trille i søvn igjen. Litt vemodig å vekke han da vi måtte sette han i bilstolen for å kjøre hjem igjen..men det gikk fint det også. Da vi kom hjem la jeg han i senga og han sovna på flekken igjen ;)

Så bra! Håper M også klarer dette :) Men eg trur vi må sette han litt vekk frå alt bråket (der blir jo ein del ungar blant anna), for han sover så innmari lett i vogn..i alle fall når eg er ute og trillar - då våknar han berre eg seier "hei" til nokon! Og så er eg redd for at han skal våkne og begynne og kravle, og dermed dette ut av vogna.. Men eg skal ha med babycall, og han lagar som oftast lyd før han begynner å snu seg og sånn, så eg håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var vi på middag hos eit nabopar, og M oppførte seg over all forventning ;) Vi var der nemlig heilt til kl 20, ein time på overtid, men det gjekk faktisk ganske bra :) Litt utålmodig på slutten og gnikking på augene, så han sovna gaaanske fort i går :)

Våkna i 23-tida for mat, 1.30-tida og så var det morgon kl 6.

Men..ja..det er kanskje berre meg, men eg syns mannen min også kunne stått opp med M i helgene av og til.. Han jobbar jo kvar dag og står opp kl 5.30, men helgene består jo av 3 dagar (han har pappaperm kvar fredag)..og eg syns han kanskje kunne tatt i alle fall éin av dei dagane. I går stod eg opp 5.15, mannen stod opp 8.45. I dag stod eg opp 5.55, mannen ligg og sover enda, og kjem nok til å sove til M er ferdig med første lur. Og i morgon blir det nok eg som står opp med han, for då er vi jo heime hos familien min, så eg trur ikkje han har lyst å stå opp åleine med M då..

Jaja, det er berre ein bagatell. Eg kan ikkje rekne med å få sove lenge på mange år, slik er jo det å ha ungar ;) Men ja.. EIN dag sånn av og til hadde vore godt da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silverdoe, dette er da ingen bagatell! Det er en selvfølge at han også står opp. På fredager har han jo pappaperm, men likevell ligger han og drar seg i senga mens du må stå opp??

Dere burde bytte på det. I helgene tar man annen hver dag, dere som har tre dager, kan bytte på å få to og en sovedag i helgen.

Kjenner jeg blir provosert. Altså, min kjæreste har virkelig et forbedringspotensiale når det kommer til O, men han stiller opp enten lørdag eller søndag hver helg, og han passer han nå og da mens jeg tar meg en joggetur. Skulle bare mangle.

__

Ellers bra at det gikk bra med M da dere var på grilling. :jepp: Ofte blir man overasket når det kommer til slike ting.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silverdoe, dette er da ingen bagatell! Det er en selvfølge at han også står opp. På fredager har han jo pappaperm, men likevell ligger han og drar seg i senga mens du må stå opp??

Dere burde bytte på det. I helgene tar man annen hver dag, dere som har tre dager, kan bytte på å få to og en sovedag i helgen.

Kjenner jeg blir provosert. Altså, min kjæreste har virkelig et forbedringspotensiale når det kommer til O, men han stiller opp enten lørdag eller søndag hver helg, og han passer han nå og da mens jeg tar meg en joggetur. Skulle bare mangle.

__

Ellers bra at det gikk bra med M da dere var på grilling. :jepp: Ofte blir man overasket når det kommer til slike ting.. :)

Jaaaa..han kunne tatt M litt oftare i helgene kanskje.. Men han bruker å ta han med seg inn på stova på kvardagane, ganske ofte. Men då skal han jo opp uansett ;) Og det er jo berre eit par veker sidan han sjølv sa at vi burde ta ein tidleg morgon kvar i helgene..så då blir eg på ein måte litt skuffa når eg må ta 3 av 3 tidlege morgonar..

M var utruleg flink då vi var på grilling, over all forventning! Og på jonsokaftan gjekk det også ganske greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var heime hos familien min i helga og feira jonsok der :)

Laurdagen starta så som så, og det vart mykje krangling og isfrontar utover dagen. Laaangt og innvikla, så eg veit ikkje om nokon klarer å halde følge, men men.. Eg stod jo opp 5.55, ga M mat og tok han med inn på stova. Det var heilt klart at mannen min ikkje ville stå opp med han, for han snudde ryggen til og sov vidare då eg kom inn med M for å gi han pupp. Så var vi på stova til M begynte å vise teikn til å bli trøytt, ca 7.30. Då gjekk vi på soverommet igjen, slik at eg kunne gi han pupp og han kunne få sovne.

Han låg og døsa litt, men så vart han oppmerksom på mannen min som også låg der, og smilte til han. Og mannen min smilte jo tilbake, men begynte også å tøyse og tulle med han, slik at M vart lys våken og søsete tilbake. Så då vart eg litt gretten, for eg hadde jo lyst å sove eg også, og eg syns det var unødvendig å søse han opp slik at prosessen måtte begynne heilt på nytt. Så då ville eg gå og dusje i staden for (og så kunne mannen min få passe M), og då vart mannen min sur, men når eg la meg nedatt så vart han også sur, så det endte opp med at eg gjekk og dusja og han gjekk på stova med M.

I 9-tida vart M trøytt igjen, og då fekk eg lagt han. Og så vart det diskusjon om når vi skulle dra, og kva ferge vi skulle ta. Mannen min syns kl 14 var alt for tidleg, og han hadde lyst å både kløyve ferdig veden og klippe plenen, men no var klokka allereie 12, så det rakk ikkje han, og då vart han også sur på meg, fordi han måtte passe M då eg dusja (eg trur i alle fall det var derfor, for han meinte han kunne jo ha gått ut og styra i staden for)..men då eg sa at viss han absolutt ville blitt ferdig med alt det der, så kunne jo han stått opp saman med meg kl 6, og fått mange timar jobbing, i staden for å sove.

Eg føler at det veldig ofte blir krangling når vi skal heim til familien min, eller i familiesammenkomster på mi side.. Han prata nesten ikkje til meg resten av dagen, verken på veg heim eller då vi kom heim til mamma og pappa. Eg sa unnskyld fordi eg var gretten på morgonen då han søsa opp M, mange gonger, men han ville ikkje godta unnskyldninga, fordi eg sa ikkje unnskyld fordi eg tok feil, men at eg framleis meinte at det var feil av han å tulle og tøyse med M når M skulle sove.

Og så var det jonsokfeiring, og det bruker jo å vere veldig koselig. Men no hadde eg same følelse som i dåpen til niesa vår, og var både lei meg og i dårleg humør. Eg vart ikkje så veeeldig blid på tanta mi som vekte M (han låg og sov i vogna si eit stykke ifrå oss) ved å stå rett ved sidan av vogna og rope og kauke til nokon..eg syns ho godt kunne vist litt meir hensyn, menmen.. Til slutt fekk M stå opp (han ville ikkje sovne igjen) og vere saman med oss resten av kvelden. Heldigvis var han i godt humør :) Og alle ville jo halde han ;) Så humøret vart betre etterkvart, men eg syns det er så unødvendig å krangle om slike ting, og lage dårleg stemning akkurat på sånne dager, når eg endeleg får treffe slekta mi og vi skal ha det kjekt saman.

Og så syns eg ikkje alltid han har så god grunn til å bli sur på meg.. Det var ikkje min feil at han ikkje fekk kløyvd ved og klipt plen, og eg syns godt han kunne venta med å tulle og tøyse med M til M hadde våkna igjen, og ikkje akkurat då han burde sove..

Æsj, det er så kjipt! Men søndagen var han i betre humør altså :) Og han hadde hatt det kjekt, sa han. M sov forresten heilt til 7.30 på søndagen (la seg ca 22.45, våkna med jamne mellomrom heilt til 1.15, og så sov han til 7.30) (og det var EG som måtte stå opp). Hadde ein liten lur frå 9 til 10, då vart han vekt av mannen sin tlf (mannen min låg også og sov). Og så sov han frå 14 til 16.

Var eit makkverk å få lagt han i går, eg holdt på i nesten 1,5 time, men til slutt sovna han. Våkna no og då, siste gong kl 0.30. Sov heilt til kl 6, and lo and behold: han sovna igjen og sov attmed meg heilt til 7.55! :hoppe:

Og så var store guten min 7 månader i går! :strix: Og no er der komt ein liten kvit prikk på tannkjøttet nede :rodmer:

Dette vart eit langt og rotete innlegg..måtte berre få ut litt frustrasjon.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hurra for lillegutten deres som ble 7 måneder i går! :strix:

Det er lite jeg egentlig kan skrive enn at jeg håper bare ting bedrer seg. Det er en del av dette med mannen din og som jeg har sagt før, så må han begynne å skjerpe seg. Her i gården trekker forloveden seg ut av rommet når C skal kveldsammes, han vet hvor oppspilt hun blir. Samme gjelder dagammingen (om han er hjemme). Virker ikke akkurat som mannen din er alltid så mye til hjelp. får vondt når jeg leser det jeg. :sjenert::klemmer: Håper bare ting bedrer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for lillegutten deres som ble 7 måneder i går! :strix:

Det er lite jeg egentlig kan skrive enn at jeg håper bare ting bedrer seg. Det er en del av dette med mannen din og som jeg har sagt før, så må han begynne å skjerpe seg. Her i gården trekker forloveden seg ut av rommet når C skal kveldsammes, han vet hvor oppspilt hun blir. Samme gjelder dagammingen (om han er hjemme). Virker ikke akkurat som mannen din er alltid så mye til hjelp. får vondt når jeg leser det jeg. :sjenert::klemmer: Håper bare ting bedrer seg.

Tusen takk! :hoppe:

Ja, akkurat det med amminga kunne blitt betre, at han skjønner at M treng litt ro akkurat då (for M er jo så himla nysgjerrig og blir så fort distrahert). Men sånn ellers er mannen min kjempeflink altså, han tek alltid kveldsstellet og han leiker masse med M når han kjem att frå jobb.

Men skulle ønske at det ikkje alltid vart krangling når vi skal treffe familien min.. Det verker ut som om han leiter etter grunner til å krangle når dagen kjem.. Han har sagt ein del stygge ting om dei, men det verker ut som om han har det stort sett kjekt saman med dei også.

---------------------

No skal M legge seg..håper det går raskere enn i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjekk LITT betre enn i går, han sovna ca kl 20 :)

Men eg må seie, vi er så teite.. Vi la oss relativt tidleg (ca kl 22) slik vi kunne kose, men så, ein eller annan gong i løpet av samtalen, nemner eg at eg syns vi kranglar ein del (men at det har blitt mykje betre), men då blir mannen sur og er uenig..og kva gjer vi? Jo, vi krangler (eller diskuterer) om vi krangler mykje eller lite.. Det er så teit! :murvegg: Og då vart det lite kos, og då vart mannen endå meir grinete, for han syns vi har altfor lite sex (det syns eg også, men søvnbehovet går foran sexbehovet..).

Så i natt sov eg dårleg, og M våkna kl 0.30 (men då hadde vi ikkje sovna enda) og kl 4, og så vart eg superskuffa då han våkna allereie kl 5.15 igjen. Men heldigvis tok mannen han med seg inn på stova då han stod opp, så eg fekk sove til 6.45. Då var det tid for luren til M, og vi sov frå 7.10 til 8.30 :)

No skal vi straks på trilletur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...