Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Det er noe seriøst galt med mannen din..blir bekymret jeg, for min erfaring er at slik oppførsel blir bare værre med tiden..vil du leve med dette resten av livet? Eller kan du være villig til å sette et ultimatum - enten går han i terapi, eller forlater du han. Hvis ting er slik som dette om 10 år, eller til og med kanskje værre, tror du at du Kommer til å være lykkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Det er noe seriøst galt med mannen din..blir bekymret jeg, for min erfaring er at slik oppførsel blir bare værre med tiden..vil du leve med dette resten av livet? Eller kan du være villig til å sette et ultimatum - enten går han i terapi, eller forlater du han. Hvis ting er slik som dette om 10 år, eller til og med kanskje værre, tror du at du Kommer til å være lykkelig?

Jeg er enig med Teriyaki akkurat her...

Jeg har sagt det flere ganger at jeg synes mannen din er på trynet, denne oppførselen er ikke noe nytt (den har vært der lenge).. Jeg er bekymret for deg når jeg leser at du har det sånn du har det. Synes du det er greit at M vokser opp til dette? Det mannen din sier er drøye ting (og du er ei flott dame, det håper jeg du vet).

Jeg vil også legge til at jeg synes det er kjempeherlig at M utvikler seg så godt, det er så herlig å lese! :jepp: Dog, jeg tenker på deg oppi alt dette og vil bare så inderlig gi deg en klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan puste letta ut..han meinte ikkje å bruke ordet "forgriper"..det var feil ord, sa han i går..han meinte hore! Phui, no vart eg jammen glad.. :murvegg:

For han så er hore ein betegnelse på ei som driv hor, altså ligg rundt (eller gjer seksuelle ting, treng ikkje vere samleie) med nokon ho ikkje er gift med. Det er altså ikkje hore i den moderne forstand, ei som tek imot pengar for seksuelle tjenester. Så når vi sitter og ser Grey's Anatomy ilag, så elsker han å kalle damene der for horer, for ja..dei ligg jo rundt! Og eg er også ei hore, for eg gjorde noko seksuelt (ikkje samleie) før eg var gift.. KJEMPEKOSELIG å bli kalt det! :(

Eg håper berre at floken løyser seg, for han er jo verdt å satse på viss han berre slutter å seie stygge ting til meg. Skilsmisse er ikkje aktuelt, og eg tviler på eg får han med på terapi..

Men som de seier, M bør ikkje vekse opp med slikt..ein pappa som seier stygge ting til mammaen hans. Så eg håper vi får ordna opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan mener du han skal få brutt sitt destruktive mønster når han ikke ser selv hvordan han oppfører seg? At han sier unnskyld i ettertid er lite verdt når han en uke senere kommer med nye stygge ord og beskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal på ingen måte forsvare han, for det er uakseptabel oppførsel. Og det innser eigentleg han også, når han har fått roa seg. Problemet er jo at det skjer gang på gang..

Men som sagt, skilsmisse er ikkje aktuelt, men seriøs jobbing må til! Han kan ikkje vere så destruktiv, det øydeleggjer alt for mykje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper eg også :) No er i alle fall stemninga god :) Vi prata bittelitt i går, og då ba eg han om å slutte å kalle meg for hore, sjølv om han meiner eg er det. Eg veit han meiner det, men eg treng ikkje høyre det fleire gongar. Og det var greit (og det er jo ikkje slik at han VIL kalle meg hore, eller liker å tenke at eg er det, altså! Det berre dukkar opp plutseleg..). Så då får vi håpe eg slepp å høyre det fleire gongar :)

Han har tross alt lovd å elske og ære meg resten av livet, og eg syns ikkje å kalle kona si for hore er å ære ho. Så eg håper det blir ein slutt på det.

No skal vi kose oss i helga, han må jobbe litt, men ellers så håper eg på ei god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden nå... Men her er jeg altså ;)

Leit å lese om det dumme mannen din sier... Jeg synes det er HELT uakseptabelt. Han har valgt å gifte seg med deg, tross det "gale" (det er jo ikke galt engang, men!) du gjorde i fortiden - og da MÅ han da godta at skjedd er skjedd og legge det bak seg. Jeg mener han godtok dette da han giftet seg med deg, og bør være mann nok til å slutte å gnåle om dette...

Ellers høres M ut som en flott og flink liten herremann :)

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Huff da, her har det gått ei stund sidan sist.. :sjenert:

Kort oppsummert: Vi hadde ei veldig fin jul, som vi feira heime hos min familie. Veldig kjekt, og vi fekk masse masse fint :) Nyttåret feira vi heime hos mannen min sin familie.

Ellers så går det veldig bra, vi har såklart nokre småkranglar innimellom, men stort sett er stemninga god. Litt trist er det såklart dei gongane mannen min dreg i tvil farskapet, eller dei gongane han blir sint fordi her er så rotete (eit av nyttårsforsetta mine er å bli meir ryddig!)..men i det store og heile er alt som oftast bra :)

M er ein nydeleg gut, eg blir berre meir og meir glad i han :) Han pratar framleis ikkje, bortsett frå "mamma" og av og til "da da da", men det er ikkje vanskeleg å forstå han. Han brukar "mh!" om det meste, og peiker ivrig. Det er alltid litt artig når han snublar på flate golvet, og reiser seg oppatt og peikar på golvet og seier "mh! mh!" :fnise: Og han forstår masse også, både ord, setningar og beskjedar :)

Ellers så er eg framleis heime med M, men vi skal søke om barnehageplass frå hausten av. Då er han gammal nok, syns eg :) I februar skal eg på venninnetur til London! Gler meg mykje, men det blir altså første gong eg er vekke frå M i meir enn to timar :P Grur meg litt til det, men tipper at mannen min og M får 5 fine dagar ilag :)

Og så har eg og mannen min starta vår eigen private "Slankekrigen" :) Vi har kjøpt oss tredemølle, så no er vi i full gang her ;) 25 veker skal vi halde på i første omgang, finale 21. juni :) Eg har tenkt å vinne ;)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste veka har M plutseleg begynt å gjere fleire ting som vi har øvd på i maaange mnd :) Plutseleg gjorde han "såååå stoooor", han blunkar litt sånn flørtete, han tek hendene foran augene og gjer sånn "bø!" og han rister på hovudet som om han seier "nei" (men han seier ikkje nei, for han snakkar ikkje enda :P

Han er verkeleg ein fin gut :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink han er! :) Slike ting har vi øvd lite på, men her gjør O andre ting! Han henter skoene når jeg spør om vi skal kle på, han setter på plass skoene når han er avkledd, han henter boka si, legger på plass boka si (når vi ber han om det altså), han klapper for seg selv når han gjør noe bra, som å rydde :fnise: Slike ting.. :) Har rett og slett veldig god språkforståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink han er! :) Slike ting har vi øvd lite på, men her gjør O andre ting! Han henter skoene når jeg spør om vi skal kle på, han setter på plass skoene når han er avkledd, han henter boka si, legger på plass boka si (når vi ber han om det altså), han klapper for seg selv når han gjør noe bra, som å rydde :fnise: Slike ting.. :) Har rett og slett veldig god språkforståelse.

Flinke O også! :jepp: M forstår også masse, sjølv om han ikkje prater enda. Viss eg f.eks. spør om vi skal lese om det "Tøffe lille toget", så går han og hentar rett bok :) Og går på badet, loftet, til ytterdøra etc. når eg spør om vi skal det :) Men M klapper ikkje enda da :P Dei er søte når dei er i denne alderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er den artigste alderen hittil synes nå jeg! :) Er artig når de forstår ting. Men ikke fullt så artig når de tester genser, for det gjør han til tider.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dette er den artigste alderen hittil synes nå jeg! :) Er artig når de forstår ting. Men ikke fullt så artig når de tester genser, for det gjør han til tider.. :fnise:

Huff ja, grensetesting..det er kvar dag, det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei lita stund for meg sjølv..mannen legg M, for han må øve seg til eg skal til England :) Så dei siste par vekene har han lagt M kanskje 4 gongar :) Det har gått bra kvar gong, litt suring i starten (M altså, ikkje mannen), men han har sovna tilslutt :) Og det er bra, for mannen min er ikkje av dei mest tålmodige..men eg har vore flink og skrudd på musikk og holdt meg unna :jepp:

Berre to veker til Englandstur, og eg gler meg masse! :) Blir såklart veldig rart å vere borte frå M i 5 dagar, men då blir det nok ekstra deilig å få sjå han igjen :) Og eg skal kjøpe masse fint til han :)

Ellers så håper eg på positiv test snart, men det ser ut til å ta si tid. Eg håper at enten blir det positiv test no denne helga, eller så må det vente til mars! Eg håper for Guds skyld eg ikkje testar positivt i slutten av februar, for då kjem mannen min til å tru at eg var utro på Englandsturen. Av og til beskylder han meg for utroskap i forbindelse med då eg testa positivt med M, for det var veka etter ein Bergenstur. Men eg vart altså gravid FØR turen, turen kom mellom eggløysing og IKM..og eg hadde uansett aldri vore utro, ikkje for alt i verda! Så eg krysser fingrane for positiv test snart, eller i mars :jepp: For eg orker ikkje utroskapstyr..

Ellers så er M som vanleg lille solstrålen min :) Han elsker å få gå tur ute med skoa sine, det er sååå stas (og det er eg kjempeglad for, for han var SÅ SUR i begynnelsen, då vi prøvde sko for første gong). Han pratar framleis ikkje, men han skjønner masse, og er flink motorisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er eg litt lei meg, men eg skal prøve å vere blid for M si skuld. Mannen min klarer ikkje å legge bak seg det som skjedde FØR vi vart saman, og i går måtte han ta det oppatt..så då vart det diskutering, stygge ord, beskyldninger.. Det er så mykje eg føler eg gjer galt, og ting eg ikkje tenker er ille, blir tolka negativt. F.eks. så nevnte eg nokre gongar denne veka at eg kunne tenke meg å klippe meg, få ein ny og sprek sveis, for eg har ikkje klipt meg sidan juni, og er lei av å ha håret berre bakover i hestehale.. Då har såklart mannen min lest ein artikkel om at kvinner klipper seg når det er noko spesielt som skal skje, og det "spesielle" er då såklart at eg har tenkt å vere utro, og då må eg vere fin på håret. Og når eg då sa at neivel, eg treng ikkje klippe meg, så er det berre fordi eg skal lure han til å tru at eg ikkje er utro likevel, mens eg eigentleg er det. Så her blir det gale å både klippe seg og ikkje klippe seg.

Skikkeleg teit ting...

Det var berre LITT av diskusjonen i går da.. Ellers så sa han at han får så mange impulser på at forhold er meint til å gå dukken (gjennom f.eks. media, med skilsmisser og utroskap etc), så han blir usikker og tviler på vår framtid. Dvs. han tviler på MEG, han trur eg har andre planar enn han. Men det har eg ikkje. Planen min er å vere gift med han resten av livet, få ca 4 ungar og bo her i huset vår til vi blir gamle og grå. Så derfor skjønner eg ikkje kvifor han skal seie slike ting..er det berre for å såre meg?

(Men det kom fram til slutt at grunnen til at han var i dårleg humør, var at han tenkte på det som skjedde før vi vart saman..og då bruker han ofte å bli sur for det meste, heilt til han innrømmer kvifor han eigentleg er sur).

Jaja..på den positive sida da: M viste nye kunster i går: han klappa! :hoppe: Her går det verkeleg framover :jepp: Lille solstrålen min :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har fått ordna opp, og det ser litt lysare ut no. Han skal jobbe med innstillinga si, og negativiteten sin..håper det blir betre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har han lovet deg mange ganger. Med mindre dere drar i terapi og han får ordentlig hjelp, så blir det ikke bedre. Det er nok brutalt sagt, men det er slik du kommer til å ha det resten av livet dersom du ikke setter foten ned og krever at han gjør konkrete og skikkelige tiltak for å jobbe med seg selv.

Flink M er som klapper :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I natt var ei natt av dei sjeldne, heldigvis! M la seg tidlig, var i seng før kl 19, men våkna i 23-tida, og var litt i ulage. Kosa og halvsov i armane mine i fleire timar, men ville ikkje sovne heilt. Så, i 1.30-tida vart han heilt utrøsteleg, gråt mykje, sov litt, gråt, sov..før han plutseleg i 2-tida spydde massemasse over seg sjølv, senga vår og meg. Stakkaren, ikkje rart han gråt og ikkje ville sove.

Eg bada saman med han, medan snille mannen min fann fram nye dyner og nytt sengetrekk. M sovna igjen i 3.30 tida, og stakkars mannnen min skulle oppatt 5.30 på jobb. M sov til ca kl 8, og så vidare i armkroken min til ca 9.45. Han er i fin form no, og spydde ikkje meir enn den eine gongen, så vi veit ikkje heilt kva som gjorde det.

Ellers så hadde vi ein finfin morsdag i går, eg fekk fint kort og siste bok i 50 Shades-trilogien :) Var også på besøk hos svigermor og ga ein liten pakke til ho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urolig natt i natt også, men heldigvis ikkje oppkast denne gongen :) Litt samme symptom som forrige gong, nemlig at M våkna og ikkje ville sovne skikkeleg igjen. Med jevne mellomrom grining og spenning av kroppen. Vi prøvde å prate til han, og spurte om han hadde vondt i magen sin. M prater jo ikkje, men han klappa seg på magen når vi spurte han..

Så, i frykt for at han skulle spy utover desse dynene også, tok vi han med oss ut på stova og så var vi der ein times tid. Han bæsja ein relativt stor bæsjebleie medan han leika seg, så det er godt mogeleg det var mageknip med bæsjing som plaga han. I 3-tida tok eg han med meg ut på soverommet, og då sovna han :) Stakkar mannen min skulle opp 6.30, det vart ikkje mange timar på han, gitt.. M sov til 8.30.

Ellers så har vi vore på trilletur og aketur i det fine veret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...