Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Kjære Silverdoe.. Lest de siste sidene i dagboken din, og jeg får så utrolig vondt av deg. Den måten mannen din behandler deg på er så feil, og jeg tror du er for langt inne i det til å forstå det selv. Du MÅ tenke på deg selv og den herlige gutten din!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Clafoutis

Silverdoe, jeg vil bare si at jeg er helt enig med hun som skriver over. Lytt til det hun skriver, samt det Teriyaki har prøvd å fortelle deg mange ganger, denne mannen er ikke bra for deg, og du fortjener så mye bedre! Jeg for også veldig vondt av deg, du virker utrolig snill og tålmodig, og det er ikke riktig at han skal utnytte det.

En nær venninne av meg har vært i et forhold med en mann som er lik din mann, og hun kom seg tilslutt ut av det med de to jentene sine. Det er ikke lett når man har barn sammen, men du bør tenke både på deg selv og på den lille gutten din, han fortjener også mye bedre. Mannen din er vel heller ikke noe godt forbilde for sønnen sin?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Silverdoe.. Lest de siste sidene i dagboken din, og jeg får så utrolig vondt av deg. Den måten mannen din behandler deg på er så feil, og jeg tror du er for langt inne i det til å forstå det selv. Du MÅ tenke på deg selv og den herlige gutten din!

Silverdoe, jeg vil bare si at jeg er helt enig med hun som skriver over. Lytt til det hun skriver, samt det Teriyaki har prøvd å fortelle deg mange ganger, denne mannen er ikke bra for deg, og du fortjener så mye bedre! Jeg for også veldig vondt av deg, du virker utrolig snill og tålmodig, og det er ikke riktig at han skal utnytte det.

En nær venninne av meg har vært i et forhold med en mann som er lik din mann, og hun kom seg tilslutt ut av det med de to jentene sine. Det er ikke lett når man har barn sammen, men du bør tenke både på deg selv og på den lille gutten din, han fortjener også mye bedre. Mannen din er vel heller ikke noe godt forbilde for sønnen sin?

Hei, og takk for innspel! :) Eg skjønner litt av tankegangen dykkar..hadde eg lest mi eiga dagbok som var skrive av nokre andre, så hadde eg nok hatt litt av dei samme tankane om meg sjølv.. Men eg har det stort sett bra altså, det er berre så lett å kun skrive om det negative. Han gjer jo innmari mykje fint også, som eg ikkje skriv om. Sjalusien og mistenksomheten er noko vi (han) er NØDT til å jobbe med, for det går ikkje an å leve med i lengda. Så det berre må gå! Skilsmisse er ikkje noko alternativ, men då må vi jobbe saman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg kome heim frå jentetur til utlandet :) Ei langhelg borte frå mann og unge, med berre gode venninner - kjempeartig! Det var såklart innmari kjekt å kome heim også, spesielt når M vart veldig glad då han såg meg på flyplassen :) Godt å vite at eg var sakna ;) Guttaboys har hatt det fint heime, men mannen var ganske utslitt, hehe :P Trur han skjønner at det ikkje er berreberre å vere heime med M. Godt er det! :)

Eg fekk handla masse, kjøpte masse kule klede til M, nokre fine ting til mannen min, og litt til meg sjølv også :) Og så var det så superkjekt å få vere saman med venninnene mine i så mange dagar! Hurra! :D Håper vi får til ein tur til om kanskje eit år eller to :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har hatt det flott! :) Godt med jentetur! Det skal jeg 1 mars. Bare fra fredag til søndag da, men uansett. Skal til Trondheim hvor en god venninne av meg bor. :)

Skal dere på noe sommerferie i år da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har hatt det flott! :) Godt med jentetur! Det skal jeg 1 mars. Bare fra fredag til søndag da, men uansett. Skal til Trondheim hvor en god venninne av meg bor. :)

Skal dere på noe sommerferie i år da?

Ja, det gjorde godt med nokre dagar på jentetur, med berre skravling, shopping og gøy :) Første gong eg har vore borte frå M i meir enn eit par timar, så det var kanskje på tide ;) Du kan gle deg du også :jepp:

I år blir det sommerferie på hytta vår, som vi skal skifte tak på..ikkje så spanande, med andre ord :fnise: De da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gjorde godt med nokre dagar på jentetur, med berre skravling, shopping og gøy :) Første gong eg har vore borte frå M i meir enn eit par timar, så det var kanskje på tide ;) Du kan gle deg du også :jepp:

I år blir det sommerferie på hytta vår, som vi skal skifte tak på..ikkje så spanande, med andre ord :fnise: De da?

Ja det blir nok godt! :) Har vært borte fra han et par dager i strekk for noen uker siden, men da satt jeg hos min mor og leste til eksamen..Ikke like artig det.. :fnise:

Men er jo godt med hytteferie også, da!

Vi har ikke fastsatt alle planene enda. Eneste vi vet er at vi skal til Tyrkia i slutten av juni, også må vi jo finne på noe når vi skal ha ferie i august også. Mulig vi tar en tur til Sverige. :) Blir i alle fall å være en del på hytten her også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M er blitt sjuk, for første gong! Fekk feber i går, målte den til 39,4, har ikkje målt sidan. Har fått stikkpillar, og blir heldigvis litt betre etter dei. Eg sov ingenting i natt, men mannen min stod opp 5 minutt før klokka hans ringte, og tok M fram til han skulle dra, så då fekk eg sove tre kvarter + smådubbar saman med M når han har trengt å sove.

Håper det ikkje blir langvarig, og at natta i natt blir betre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M har definitivt blitt betre, søndag og mandag var dei verste dagane :) Då var han gloheit og einaste hjelpa var stikkpillar. Tirsdag sov han heile natta, takk Gud, og våkna opp med nesten normal temp. Og er tilbake i godt, gammalt slag og i full gang med å rasere stova og alt han får tak i :P

Kika litt i munnen hans og det ser ut til at det er på veg opp to jekslar i overkjeven. Kanskje det har samanheng med feberen, men eg veit ikkje.

Han er litt "dau" i blikket enda, ber preg av lite (og dårleg søvn) dei siste dagane, men dei to siste nettene har vore gode, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framleis feber og litt hoste på M..målte feberen i dag tidleg, då var den 38,7, så ikkje kjempehøg, men nok til at vi merker det. Håper han blir frisk i løpet av helga, for vi skal på helsestasjonen den 4.

Ellers så er eg visst i ferd med å bli forkjøla, æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..ikke noe kjekt med sykdom:-( Hadde en laang periode etter jul her i huset, hvor forkjøkelse, bronkitt, haldbetennelse og farang kom som perler på en snor. Så både jeg, knøtte og pappaen var forkjøla om hverandre, føt det hele toppa seg med en trippel farang (jepp..alle 3 på en gang).. Men nå satser vi på å være friske fremover!:-) håper dere blir friske fort, og i tide til helsestasjon. Her måtte vi utsette 1års vaksina til nå nylig, kjedelig når man ikke får gjort seg ferdig med sånt!

Håper det går bra ellers med dere:-) dårlig til å skrive, men er innom å leser litt her og der innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..ikke noe kjekt med sykdom:-( Hadde en laang periode etter jul her i huset, hvor forkjøkelse, bronkitt, haldbetennelse og farang kom som perler på en snor. Så både jeg, knøtte og pappaen var forkjøla om hverandre, føt det hele toppa seg med en trippel farang (jepp..alle 3 på en gang).. Men nå satser vi på å være friske fremover!:-) håper dere blir friske fort, og i tide til helsestasjon. Her måtte vi utsette 1års vaksina til nå nylig, kjedelig når man ikke får gjort seg ferdig med sånt!

Håper det går bra ellers med dere:-) dårlig til å skrive, men er innom å leser litt her og der innimellom.

Kjekt å høyre frå deg :) M har blitt mykje betre, litt hoste berre, men feberfri og snørrfri, og tilbake i godt gammalt slag :) Ikkje kjekt å vere sjuke nei, og de tre har jo verkeleg fått smake det! Håper de får vere friske ei stund no :) Går knøttet i barnehage? M er jo framleis heime, barnehage til hausten..så eg reknar med at det blir storinnrykk at basseluskar då :P

-----

Vi måtte utsette timen på helsestasjonen..M var forsåvidt frisk, hadde ikkje feber eller noko sånt. Men han hosta litt, så eg ville ikkje ta sjansen (og så er eg usikker på kor strenge dei er med kva som er sjukt barn og ikkje). Så vi skal på neste mandag i staden for :)

Men det passa jo eigentleg greit, for det er vel på 15-mnds vaksina at reaksjonen kjem etter ca ei veke..og vi skal på hotellweekend til helga, og på Ikea for å kjøpe nytt kjøkken ( :hoppe: ), så det er eigentleg greit at M slepp unna eventuelle reaksjoner medan vi er på tur :)

Ellers så var vi på første trilletur på over ei veke i dag. Eg trur M har vore litt rastlaus dei siste dagane og har villa ut, men det har blåst sånn at eg har ikkje tatt sjansen..men i dag var det relativt fint, så vi tok ein tur ut :) Var innom bokhandelen og kjøpte restebøker frå Mammutsalget, fann blant anna ei nyyydeleg Petter Kanin-bok til 179! (Var 399 før!). Eg syns Peter Rabbit er så søt, og sikla på masse bøker då eg var i England, men kjøpte ingen pga språket.. Så no vart eg glad som fann ei kjempefin samla verk-bok på norsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knøtte har ikke begynt i bhg nei, så jeg koser meg med gullet mitt dagen lang enda!;-) vil ikke at det skal ta slutt jeg..snufs. Men skal begynne 50% i bhg fra mai. Gruer meg:-( men jeg er nødt til å komme meg i jobb igjen. Har stortsett livnært meg som tilkallingsvikar de siste årene, men det er jo umulig nå.. så må jo bare kaste meg ut i det, blir ikke mye penger i kassen når kontantstøtten går ned snart. Samboern har jo grei jobb, så vi klarer oss godt. Vi lider absolutt ingen nød sånn sett. MEN jeg kunne godt tenke meg å tjene egne penger og bidra litt mer - samt ha muligheten til å unne meg (og knøtte) diverse ting utenom det absolutt nødvendige liksom:-)

Men sånn optimat (om økonomi var et ikke-tema) skulle jeg gjerne hatt knøtte hjemme til han var 2! Fra da og utover tror jeg han hadde hatt bare godt av å være sosial i grupper og bryne seg på andre:-) men enn så lenge synes jeg han er så liten at det hadde ikke gjort noe å ha mamma som sin klippe 24/7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knøtte har ikke begynt i bhg nei, så jeg koser meg med gullet mitt dagen lang enda!;-) vil ikke at det skal ta slutt jeg..snufs. Men skal begynne 50% i bhg fra mai. Gruer meg:-( men jeg er nødt til å komme meg i jobb igjen. Har stortsett livnært meg som tilkallingsvikar de siste årene, men det er jo umulig nå.. så må jo bare kaste meg ut i det, blir ikke mye penger i kassen når kontantstøtten går ned snart. Samboern har jo grei jobb, så vi klarer oss godt. Vi lider absolutt ingen nød sånn sett. MEN jeg kunne godt tenke meg å tjene egne penger og bidra litt mer - samt ha muligheten til å unne meg (og knøtte) diverse ting utenom det absolutt nødvendige liksom:-)

Men sånn optimat (om økonomi var et ikke-tema) skulle jeg gjerne hatt knøtte hjemme til han var 2! Fra da og utover tror jeg han hadde hatt bare godt av å være sosial i grupper og bryne seg på andre:-) men enn så lenge synes jeg han er så liten at det hadde ikke gjort noe å ha mamma som sin klippe 24/7..

Eg syns det godt kunne ha vore lønna permisjon til barnet var 2 år, men med dagens regjering kjem det aldri til å komme på tale..for meg virker det ut som om færrast mogeleg skal få vere heime med barnet så lenge dei vil, for dei kutter stønader her og der, og lagar nye reglar etc etc. Eg føler meg heldig at eg kan få vere heime i alle fall til hausten, men eg må nok finne meg ein jobb då..og då er jo M snart 2 år, og då kan jo det vere greit å få vere litt sosial med andre ungar også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsestasjon i dag, og M følger kurva si heilt perfekt :) 12410 gram og 83 cm, og han fekk vaksina si. Gråt i ca 10 sekund, så vart han distrahert av ei leike :P

Vi fekk også litt skryt, og det er jo alltid kjekt å få :) Der var med ei som var student (eller lærling, eller noko sånt), som observerte, og helsesøstra sa til ho at "her har vi nokre prakteksemplar når det gjeld ordstimulering" :D Hurra, vi er prakteksemplar! :fnise:

M er ein heilt normal unge, og det at han ikkje seier så mykje enda er visst også normalt i denne alderen :) Men ho syns han var flink som kan vise 1 finger når vi spør kor gammal han er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra han følger kurven sin. :) Da fikk han vel vaksine? :)

M og O var visst ca. like høy på 15-månederskontrollen, men O var litt lettere. Skal se om jeg finner ut av det. :jepp: Uansett veldig fint og sunne og flotte gutter som legger godt på seg. :)

Edit: Ser ut til at O var akkurat 12 kg på kontrollen. Skal si de vokser jevnt disse to guttene! :jepp:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra han følger kurven sin. :) Da fikk han vel vaksine? :)

M og O var visst ca. like høy på 15-månederskontrollen, men O var litt lettere. Skal se om jeg finner ut av det. :jepp: Uansett veldig fint og sunne og flotte gutter som legger godt på seg. :)

Edit: Ser ut til at O var akkurat 12 kg på kontrollen. Skal si de vokser jevnt disse to guttene! :jepp:

Ja, dei er ganske jamnstore! :jepp: Ikkje noko problem i matvegen her, nei! :fnise:

Heldigvis siste vaksina på ei stund no, neste er ikkje før 2. klasse :) Det er nesten like ille for meg som for M, trur eg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O har skikkelig legeskrekk han, så her er det definitivt forferdelig for O :sukk: Han blir skeptisk og redd med en gang vi går inn på kontoret. Takler ikke å veies uten hylgråt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O har skikkelig legeskrekk han, så her er det definitivt forferdelig for O :sukk: Han blir skeptisk og redd med en gang vi går inn på kontoret. Takler ikke å veies uten hylgråt en gang.

Ikkje noko kjekt med så tidleg legeskrekk! M liker seg på kontoret og sånn, men akkurat veginga og lengdemålinga var ikkje så kjekk, då grein han litt. Men inne hos HS fekk han leike seg og sånn, og då var det berre fint :) Håper O får det blitt betre etterkvart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi besøke farfar, og då får eg sjå han for kanskje aller siste gong :( Forrige veke fortalte pappa at farfar har fått beskjed om at han har kreft i mageregionen, og det er ingenting å gjere med det. Han har ca 1 mnd igjen, og det er ALTFOR KORT!! Snille, gode farfaren min som M er oppkalt etter, eg vil ha han her så mykje mykje lenger! Håper det blir eit fint besøk i dag, og at vi rekk minst enda eitt besøk. Eg håper også å få tatt nokre bilete av oss saman, og M og han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...