Dalmore Skrevet 18. oktober 2010 #161 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hørtes ut som en veldig fin helg! Enig med deg i at det er litt tidlig å handle inn utstyr til knøttet deres enda, tenker at da blir ventetiden ekstra lang. Jeg er en "redebygger" av natur, så jeg kommer til å slite med å holde meg unna babybutikker, men skal forsøke så lenge jeg kan! Og så kommer en energitrøste- herfra, jeg er nemlig også tappet for energi i dag og tenkte at det kanskje hjelper for deg å vite at det sitter noen i hovedstaden som har det på samme måte? Anbefaler å hente iskaldt vann, det hjalp litt for meg her nå. Og så får jeg ta små lufteturer ut i frisk luft etterhvert... Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #162 Del Skrevet 18. oktober 2010 Takk for klem Dalmore! Og sender en tilbake med det samme ! Ikke godt å være helt tappet på jobb - frisk og kaldt vann hjelper ja, det samme gjør å rusle en tur på do iblant. Mest for å bevege seg litt! Ser fram til å komme hjem i ettermiddag og finne fram strikketøyet og slappe av! Har begynt på pledd til mini nå, som skal toves og blir tykt og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #163 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jula i år blir nok litt rar for min kjære. Hans første jul som ikke feires sammen med sine foreldre. Siden vi har vært sørpå to år på rad så er det jo naturlig at vi feirer med mine foreldre nå i år. Så i går bestilte vi flybilleter til Rygge (Svigers bor på Hvaler) i begynnelsen av desember - så vi får levert julegavene, og ikke minst vært sørpå en tur før magen blir for stor... Vi regner med å ta en tur over til Nordby på shopping. Det kan jo være litt å spare på å shoppe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 18. oktober 2010 #164 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er mange ting som er en god del billigere i Sverige ja.. Kjedebutikkene har stort sett de samme prisene som i Norge, men med kursen på krona blir det endel billigere likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2010 #165 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vi var også ute og kikka på galskapen/Toilldagen på lørdag. Folk tar jo helt av! Har du våkna litt nå? Jeg føler jeg går i søvne i dag. Måtte dra hjem igjen fra skolen, og nå sitter jeg bare i sofaen og gjesper.. Serverte de 96% på jobbfest? Trodde ikke folk drakk det etter fylte 15 år jeg! Jeg feira jul med svigers for første gang i fjor. Det var litt rart... Vi er heldigvis fra samme sted da, så det var jo bare snakk om akkurat selve julaften. Har dere tenkt å bli her forresten, eller tenker dere på å flytte nærmere der mannen kommer fra etterhvert? Nei uff, nå jeg fælt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #166 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bare hyggelig med litt :skravle:ing Mazilla! Når man har en fem meter høy destillasjonskollone på jobben, så blir det jo servert den reneste sprit når man har mulighet! På jobbfesten var det jo alt fra studenter i 3.-5.årstrinn, stipendiater, professorer og oss andre som jobber i administrasjonen. Så var en stor gjeng. Og det er sikkert lett å gjette på hvor jeg da jobber... (iallfall sånn ca) Vi blir nok boende her i Trondheim. Vi har jo begge faste jobber som vi trives godt i, så det er ingen grunn til å tenke på å flytte på oss enda. Eneste flyttingen vi tenker litt på, er at vi kanskje må ha litt mere plass om et par år! Ingen av oss som er herfra, vi er begge fra østlandet. Men foreldrene mine benyttet siste flytting til å bosette seg i nærheten av meg. Pappa er/var yrkesmilitær så vi har flyttet masse i barndommen min, og de har flyttet et par-tre ganger etter jeg forlot redet. Side jeg er enebarn, så er det kos å ha de ganske nærme. De hadde vett til å bostette seg en 30 min biltur unna. Kosligere å treffes iblant enn å bo tett sammen en ukes tid som det ofte blir når vi er hos svigers. Har våknet litt ja, men må kjempe for ikke å gjespe for mye... Skal holde en presentasjon senere i dag (på engelsk) så må være våken da! Liten vits å prøve å være flink studine når man gjesper mer enn man klarer å fokusere i lærebøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 18. oktober 2010 #167 Del Skrevet 18. oktober 2010 Grattis med 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #168 Del Skrevet 19. oktober 2010 Da sitter jeg å venter på at noen menn fra Skanska skal komme å se på veggen inne på kontoret her hjemme. Vi og naboene som bor vegg i vegg er så heldige at vi deler en liten vannlekasje som entreprenøren ikke klarer å finne ut av hvor kommer fra! Jeg har anstrengt forhold til håndverkere*, så at de kommer i dag når jeg er helt alene hjemme passer sånn sett meget dårlig! Jeg håper nå de klarer å finne ut av hvor vannet kommer fra, og at de klarer stoppe det... Vi har heldigvis ikke så mye lekkasje som naboene hvor det faktisk renner vann ned på veggen. Hos oss vises lekkasjen som utposning på veggen. Det er jo det rommet vi skal bruke som barnerom etterhvert så er jo greit at de får fikset opp på feilen. *har dårlig erfaring med at de ikke kommer når de har sagt at de skal komme, og sånn sett sløser med tida mi. og jeg HATER å vente på noe når jeg egentlig skulle vært et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #169 Del Skrevet 19. oktober 2010 La meg kl 21.15 i går, og sov faktisk til 07.10 i morges - uten å måtte opp på do i løpet av natta! Og jeg føler meg nesten uthvilkt i dag! Var nok trøtt og sliten i går siden jeg sov en hel natt uten tisse-pause! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 19. oktober 2010 #170 Del Skrevet 19. oktober 2010 La meg kl 21.15 i går, og sov faktisk til 07.10 i morges - uten å måtte opp på do i løpet av natta! Og jeg føler meg nesten uthvilkt i dag! Var nok trøtt og sliten i går siden jeg sov en hel natt uten tisse-pause! Godt å være uthvilt, da Eller nesten da, som du sier Ha en fin dag, hegejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #171 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lurer på om jeg orker å gjøre litt i ettermiddag når jeg kommer hjem fra jobb. Det trengs nemlig sårt, og det er kjekt å gjøre sånt når både mann og hund er borte så jeg slipper at hunden jakter på støvsugeren og mannen blir sur fordi jeg pisker han litt til å rydde i alle duppe-dingsene som ligger rundt omkring. Håndverkene kom presis og var hos oss i makx 10 min. De fikk sett på veggen som er vannskadet, og blir spennende å se når vi hører fra de igjen og ikke minst - når de kommer for å fikse veggen! For noen uker siden så var det noen fysioterapidamer her på jobben, og sjefen valgte meg som prøvekanin. Noe som resulterte i tempura ryggpute, lampe, nytt tastatur med musefanger og tempura armstøtte, til den nette sum av 12000 kr. Jeg takker og bukker og er kjempefornøyd jeg. Og det kunne jo ikke vært bedre timing på det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. oktober 2010 #172 Del Skrevet 19. oktober 2010 Heldig som fikk være prøvekanin! Det der hørtes jo ut som rene gavepakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 20. oktober 2010 #173 Del Skrevet 20. oktober 2010 Virkelig heldig med den Tempur pakka, hørtes deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #174 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ble ikke gjort så mye i går som jeg hadde tenkt nei... Sofaen hadde en meget sterk magnetisk tiltrekkingskraft på meg i går kveld... Så endte med å ligge på ryggen, med pledd over beina og strikke på teppet til mini! Ikke akkurat stolt av meg selv der jeg lå, men du verden så behagelig jeg hadde det! I dag har jeg satt meg som mål at jeg SKAL vaske badet. Det burde være overkommelig, sånn egentlig... Ellers snør det her i bartebyen! Og avisene skriver om idiotene som ikke hadde lagt om til vinterdekk men som alikevel MÅ kjøre bil på jobb, og som da finner enten grøfta eller andre biler som er ute å kjører. Skjønner ikke at det skal være nødvendig å utsette både seg selv og andre for sånt jeg når man har hatt en uke eller to på seg fra første varsel om at vinteren nå er rett rundt hjørnet?? Men det skjer jo hvert eneste år dette... At man ikke lærer noe fra år til år... Og den tempura-pakken er bare helt vidunderlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 20. oktober 2010 #175 Del Skrevet 20. oktober 2010 Folk er skikkelig sjokka over at det kommer snøøøøø! Snør det?? Det har det aldri gjort før :hakeslepp: Hvertfall ikke i Norge, for ikke å snakke om never evver i Trondheim! Kult at du fikk være prøvekannin da! *sjalu* hihi, men nå jobber ikke jeg på kontor da! Du må vel jobbe på høgskole eller universtitetet?! hihi. Never mind! Bra du er fornøyd med tempurpakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #176 Del Skrevet 21. oktober 2010 13 uker Og imorgen skal jeg se mini på skjermen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 21. oktober 2010 #177 Del Skrevet 21. oktober 2010 Åh, 13 uker! Det går jo skikkelig unna hos deg, jo! Så stas med ultralyd igjen også, det må jo være en stor opplevelse å se det på skjermen? Her er det liksom bare kvalme og slitenhet, ikke mye moro å glede seg over. Blir fint den dagen vi forhåpentligvis ser et bankende hjerte! Så flink du er som lager babyteppe til lille nurk! Hva slags teppe strikker du? Jeg har begynt å planlegge hva jeg skal strikke, men ikke kommet helt i gang enda. Har noen julegaver jeg skal lage ferdig først, og så tenker jeg at det er bittelitt tidlig enda for min del. Tipper produksjonen blir stor til vinteren uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #178 Del Skrevet 21. oktober 2010 Strikker et teppe som er inspirert av dette. Men har valgt å ha lys grå som grunnfarge, og ruter i mørk turkis, rosa/rød, limegrønn og gul. Blir tre ruter av hver farge og resten grått. Siden det skal toves blir det tykt og godt og blir sikkert supert som krabbeteppe/leketeppe til sommeren/høsten og supert som pledd på vinteren. Det er helt magisk å se på den skjermen. Sist vi var avgårde så vi jo bare det bankende hjertet. Imorgen er det nok ganske så mye mer å se siden mini nå er ca 10 cm lang. Venter forøvrig på inkalling til ordinær UL. Kanskje den kommer i dag? Ellers er jeg møkk lei av å være alene hjemme og ikke ha energi og overskudd til å gjøre noen ting! Har gitt mannen beskjed om at han neste uke ikke får være borte hele uka! Så får vi se hvordan det går når vestlandsturnéen skal planlegges... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 21. oktober 2010 #179 Del Skrevet 21. oktober 2010 Gratulerer med 13 uker! Lykke til på UL i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #180 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sitter og koser meg med frokost og gleder meg som en liten unge til UL etterpå. Mannen er bare helt grønn av missunnelse for at han ikke får være med denne gangen. Men når jeg ligger på benken og ser på mini så sitter han i en bil mellom Oslo og Moss. Han får bli med på den ordinære UL'en rundt uke 18. Drømte forresten at jordmoren som utførte UL sa det var jeg gutt jeg hadde i magen i natt. Man skal vel ikke legge så mye i sånt, og jeg vet jo at det ikke er synlig om det er det ene eller det andre så tidlig som nå, selv om alt er "programert". Så tre (eller var det fire) episoder av Jordmødrene som gikk på Nrk for en stund siden i går kveld. Og jeg ble sittende å stortute i sofaen. Jeg er en lettrørt person sånn til vanlig, men i går var det vanskelig å stoppe. Det var så magisk det øyeblikket da lille nurket kommer opp på brystet til mamman sin... åååå Som jeg gleder meg til akkurat det! Smertene kan jeg godt klare meg uten, men resultatet er forsåvidt verdt litt smerter. Det er bare 1/2 år igjen til det er min tur. Virker det kortere eller lengre å si 1/2 år, 6 mnd, eller 27 uker? Kommer innom igjen med en oppdatering etter jeg har sett mini på skjermen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå