Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...


hegejenta30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, hurra! :hoppe: Det må jo føles veldig bra??

... krysser fingrene for at jeg kan flytte meg snart også, tenker jeg blir værende på prøver fram til uke 12, cirka.

Høres ut som du har hatt en kjempefin helg, så morsomt det må være når bittelitt utstyr begynner å komme i hus? De klærne hørtes fantastisk fine ut også, jeg synes det er så fint med knallfarger på små barn. Akkurat de aller minste nurkene på fire-fem dager kan ha duse pastellklær, men med en gang de begynner å bli litt større er det tøft med skikkelige farger!

Håper du har en finfin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Dalmore! De første ukene er det finest med lyse farger på småtassene, men liker generelt farger jeg da, så knøttet her i gården får nok fargerik garderobe etterhvert.

Holder med deg å vente til det er offiselt, alstå 12 uker, med å flytte over! avventet jo det litt jeg og! Det har ikke helt sunket inn ennå - men det kjennes godt ja!

De kommende besteforeldre fikk forresten se UL-bildet av mini, og det hele ble visst mer virkelig for dem da. Iallfall for mamman min. Jeg er nemlig adoptert (fra Norge, var 3 mnd gammel da jeg fikk foreldre), så mine foreldre vet alt om det å ikke få egne barn - og syns derfor det er ekstra stas at deres eneste barn skal bli mamma! (blir nesten på gråten bare av å skrive dette jo... - hormoner er en rar ting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Ja, det må ha vært spesielt for foreldrene dine :)

Har du begynt å kjenne noe forskjell på magen enda eller? Litt tidlig kanskje, eller har du kjent at den har blitt litt større og hardere? :gravid:

Gleeeder meg sååå til jeg kan kjenne på disse symptomene og til jeg kan titte etter babyklær og babyutstyr :rødme: Enn så lenge holder jeg meg langt unna.

:klemmer:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så stor forskjell på magen, annet enn at det av og til kan strekke litt i lysken når jeg ligger på sida.

Det jeg merker det best på er brystene... de har jo vokst 4 cup-str og er på god vei til å vokse ut av G-cup'en jeg kjøpte for litt siden.

Gleder meg til at magen vokser og ikke minst å kjenne liv!

Selv om jeg så at det er en ivrig liten turner i magen her om dagen så gleder jeg meg til å kjenne at h*n er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! :dåne: Du kunne ikke tenkt deg å dele litt med meg som fortsatt sitter her med en stakkarslig liten a-cup da? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var mulig å dele uten kirurgi så skulle gjerne gjort det Mazilla!

Gruer meg nesten til melka kommer vet du... for da skal de vel bli ennå større påstås det ... :hakeslepp:

Mannen er jo kjempefornøyd da :sexy: , men får ikke klå så mye som ønsket da de er litt ømme. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er også ømme, men de vokser sannelig ikke stort.. ;) Blir ikke sånn som dette med det første jeg: :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny adresse :hoppe: Imponert over puppene dine :fnise: Ser ikke for meg at det samme skjer her, da får jeg sjokk!

Jeg vil gjerne tippe :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig gøy at det er så mange som melder seg på tippelista!

I dag syns jeg syns på mannen min. Han hadde vekkerklokka på 03.55 i dag han, for å rekke flyet 06.20 fra Værnes til Bergen. Da han bestilte taxi i går fikk han til svar: "Jeg har litt problemer med å kalle det imorgen tidlig"!, og det har jo sentralbord damen helt rett i - det er jo midt på natta!

Er alene hjemme resten av uken. Hunden er plassert hos mine foreldre igjen! De fortjener nesten en medalje for super hundepass.

Jeg gleder meg veldig til mannen er ferdig med å reise nå... De to-tre siste månedene har han reist mer enn han har vært hjemme har jeg følelsen av.

Ønsker dere alle en riktig god tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, stakkars mann! Han fortjener en ekstra belønning når han er ferdig med det der! Jeg hater å stå opp før 07.00, da blir jeg bare kvalm og uvel og hele dagen føles dårlig. Misunner ham ikke den tidlige starten der, nei!

Jeg vil selvfølgelig også melde meg på tippelisten! Tror jeg går for en liten :babygutt: jeg! Har du noen magefølelse selv da?

Håper du koser deg hjemme alene denne uka da. Noen ganger er det godt å være litt alene hjemme, men ikke når det er så ofte som det du har vært i det siste da. Jeg skal ha en hjemmealene-helg nå til helgen, selv om det blir kjedelig å være uten Mannen i så mange dager så skal det bli litt godt å bare hvile og slappe av også. Har store planer om å nikose meg i stillheten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å kose deg alene så godt du kan :)

Har du prøvd den kinesiske fødselskalenderen da? Jeg får i følge den en gutt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste ukene har jeg blitt veldig god på å slappe av og kose meg med strikketøy i sofaen, litt "søppel" på tv'n og en kopp te eller stort glass kaldt vann.

Jeg har sett den kinesiske føselskalenderen ja. Men sett på den på to ulike steder, og får både gutt og jente. Har også lest en del kjærringråd, og utfra min enorme bryst økning burde det tilsi at det blir en frøken. Men... legger ikke så mye i det egentlig.

Magefølelsen sier vel jente, men heller ikke den stoler jeg på. Det er uansett bare 50% sjangs for å tippe riktig eller feil. Krysser det som krysses kan for at vi ser hvem som bor i magen den 29.november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...