Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...


hegejenta30

Anbefalte innlegg

Grattis med 13 uker!! Det svangerskapet ditt raser avgårde. :)

Masse lykke til på UL, blir nok en herlig opplevelse! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggris som skal på UL i dag! :rødme: Noen sier jo at de kan se antydninger til hvilket kjønn det er allerede fra uke 12, så det kan jo være jordmor har en viss peiling uten å si noe.. ;)

Jeg synes 27 uker høres lenger ut enn 1/2 år og 6 måneder, mens de to siste forsåvidt blir ganske det samme. Her om dagen tenkte jeg at om et år har jeg en baby på 1/2 år. Det var en rar tanke.. :fnise:

Lykke til i dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet meg på jobb...

Var helt utrolig å se på knøttet som turnet rundt inni magen!

Hadde to armer, to ben, fin hjertebank (kunne nesten se 4 hjertekammer), så fingrene godt også. :babysmokk:

Det skulle også tas bilde av blodstrømmen til livmora, noe som tok lang tid, og da så vi tydelig at det var en liten en som var litt nysgjerrig innimellom som UL-proben nærmet seg h*n.

Godt å se liv i magen! :babysmokk:

Iallfall siden kvalmen har gitt seg og puppene er mindre ømme. Gleder meg til fortsettelsen jeg!

Får bare smøre seg med tålmodighet angående kjønn og håpe at mini har lyst å vise seg fram når vi kommer så langt. Vi er begge alt for nysgjerrige til å ikke vite hva som bor i magen! om det blir :babygutt: eller :babyjente:. Får vel dra igang en tippe-liste for kjønn når jeg har fått brev om UL i posten.

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :rødme: Spurte du om de kunne se noen antydninger til kjønn, eller er det kanskje uansett for tidlig? Det er jo såå spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for tidlig å se kjønn ennå. Selv om det kan være utviklet er det smått ennå at det er vanskelig å se tydelig.

Men herlig å se lille nurket som turnet rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så herlig! :hjerte: Blir helt rørt av å lese om dette jeg, samtidig som det er litt ut-av-meg-selv-opplevelse. Klarer liksom ikke helt å forstå at det er sånn det skal bli for oss også... :sjenert:

Nå håper du får en knallfin helg, og at du kan kose deg masse med tanken på det lille nurket som er en astronaut i magen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hva som lå å ventet på meg i postkassen da jeg kom hjem fra jobb i dag? Jo innkalling til ordinær UL! :hoppe:

Datoen er 29.november, og det er jo bare en mnd og en uke til!

Så om noen har lyst å tippe kjønn på mini - er dere velkomne til det! Skal oppdatere dette innlegget etterhvert som tipsene kommer inn.

:babyjente:

hegejenta30

Ripsy

ebitt

Havfrua

Catherina (kollega)

Svigers (tok ringtesten og den viste helt klart :babyjente: )

:babygutt:

Mazilla

Sushi

mannen min

~Milla~

cypress

*lilly*

Dalmore

boobla

VirreVapp

Trekkoppfuglen

hegejentas pappa (fotballsparker ble mini også omtalt som)

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart :babygutt: Jeg bare føler det på meg :tunge1: Så gøy med innkalling da, enda en UL på deg din heldiggris! Gleder meg til det er min tur :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at det er flere som melder seg på tippelista!

UL tror jeg er noe av det mest geniale som er oppfunnet! Så gøy å se inn til nurket i magen, spesielt når man ikke kjenner at det er noe der. De eldre damene på jobben sa i går at det ble jo folk av barna dems også, selv om de ikke hadde tilbud om UL på samme måte som det vi har i dag. Men du verden så gøy de syntes det var å se bildet av mini!

I dag kommer endelig mannen hjem igjen også. Og jeg har våknet veeeeeeldig tidlig og får ikke sove igjen... Skikkelig irriterende når sånt skjer på en lørdag!

Jeg vurdere å stoppe innom barneutsttyrsforteningen på Hell senteret på vei til Værnes i dag for å se om de kan ha noe knæsjt til mini, evt en nøytral sparkebukse eller noe... Kribler sånn etter å begynne på shoppingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærer så mye av å lese her inne! Visste ikke om den barneutstyrsforretningen, jeg. Kanskje like greit, da vi ikke har råd til å gå berserk med babyshoppingen... :sjenert: Men du må si fra om du ser noe bra på salg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke tur på Hellsenteret, men tok turen innom det nyåpnede Malvik senteret på vei hjem fra Værnes. Oppdaget der en butikk som hadde kjempeknæsje barneklær i tøffe fager. Kjøpte ikke no', men skal definitivt tilbake dit den dagen vi vet om det er prins eller prinsesse i magen. Ikke var det spesielt dyrt heller. 160 kr for en heldrakt, med knapper på innsida av beina (uten fot) i klare farger. Gikk i sort, lilla, rødt, gult, grønt og turkis. Ikke noe sukkersøtt lyseblå eller lyserosa der nei! Med andre ord midt i blinken for meg!

Butikken heter Junibacken, og klesmerket jeg forelsket meg i heter Villervalla, og butikken på Malvik senteret er visst den eneste som forhandler dette merket i Norge!

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var tøffe klær!

Ja, ikke sant! Blir nok noen sånne på mini etterhvert!

Helga kom og gikk den... som vanlig. Noen ganger kunne jeg virkelig tenkt meg en tredagers helg. Hadde sikkert sitti igjen med samme følelsen da også om at helga gikk så alt for fort...

Men det var godt å få hjem igjen mannen, selv om han reiser bort igjen imorgen. Blir da ikke borte lengre enn til fredag heldigvis. Mamma og pappa har sagt ja til å passe hunden noen dager også, så da slipper jeg ha dårlig samvittighet for at han er hjemme alene lenge på dagtid og ikke får så mye tur som han har lyst på på ettermiddagen/kvelden. Virkelig kjekt med foreldre som bor såpass nærme.

Mannen hadde med seg babyteppet som mora hans har strikket til mini hjem nå. Det var kjempefint. Strikket i samme mønster som det hentesettet jeg strikket til mini, så det passet jo bra. Mannen hadde også med seg helseteppet som han selv hadde brukt da han var liten - så nesten ikke brukt ut.

Fine overskrifter i Adressa i dag... Alle gravide bør vaksinere seg mot sesonginfluensaen. Så får vel vurdere det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å finne stilige og kuule bebisklær, du får planlegge en storstilt shoppingspree når du vet om det blir gutt eller jente. :)

Det blir kjempespennende med UL! og ikke så altfor lenge til heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...