Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...


hegejenta30

Anbefalte innlegg

Nei det er heldigvis ikke vanlig med mye reising for mannen.

Har vært litt ekstraordinært den siste tiden pga at konsernet har kjøpt opp en kjede som skal få nytt nett, datasystem mm. Og når han er en av de få som virkelig kan systemet så må han ut å farte. Vet han koser seg når det er hektisk og ikke minst med å treffe folk han ellers bare snakker med på tlf og epost, men for meg som er hjemme så er det litt heftig når det blir så mye reising på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg tenkt noen ganger også!

Jeg er forøvrig rimelig sikker på at jeg i dag (nå nettopp) har kjent mini som turner i magen! Kan ikke forklare den kilende-dunke-følelsen på noe annet vis enn at det var mini som sa fra at "mamma - her er jeg!". forelsket nesten jeg nå... :hjerte:

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg tenkt noen ganger også!

Jeg er forøvrig rimelig sikker på at jeg i dag (nå nettopp) har kjent mini som turner i magen! Kan ikke forklare den kilende-dunke-følelsen på noe annet vis enn at det var mini som sa fra at "mamma - her er jeg!". forelsket nesten jeg nå... :hjerte:

Nååhh :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare skryte litt av meg selv...

Jeg har vært superflink å tørket støv på stua, samt støvsugd gang, kjøkken og stue, og i tillegg vasket litt på badet!

Merker at det er litt tyngre nå ja... Men skikkelig godt å få det gjort!

Føler meg kjempeflink jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink!! :jepp: Du kan godt få fortsette her, hvis du vil.. Det er litt av et tiltak å få gjort husarbeid for tida, det er helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Jeg hadde en periode da jeg var rundt der du er nå da alt føltes som et skikkelig ork, særlig husarbeide.. men så begynte det å bedre seg rundt uke 15-16 og nå går det mye bedre. Eneste nå er at magen kommer i veien og tyngden foran begynner å kjennes :fnise: Enten eller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper energinivået kommer seg om et par uker her også... Hadde iallfall vært deilig. Foretrekker å ha tiltakslyst og mage, fremfor det å bare ligge på sofaen og ikke orke noe. Får strikket en hel masse til mini da - og det har jo sine fordeler det også.

Gleder meg til imorgen. Først kommer mamma og pappa til byen med hunden, og så kommer mannen hjem igjen etter vestlandsturnéen sin. Blir godt å få han hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med små bevegelser fra nurket, det må være helt fantastisk :rødme: Det er vel litt ut i 2. trimester at energinivået øker litt, så du har vel en god periode i vente ;)

Det høres koslig ut med strikking! Jeg har kjøpt "Myk start", men tørr ikke strikke noe før jeg er kommet forbi de magiske tolv ukene. Får drøye det litt til! Blir koslig med besøk i morgen da :jepp:

Kos deg og slapp av på sofaen du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal skjemme bort mannen litt med en tre-retters middag på lørdag.

(tenker på de underligste tingene iblant på jobben)

Forett: skulle gjerne vært noe med spekeskinke eller upasteurisert ost (savner begge deler veldig) - men får vel se om jeg klarer å finne på noe annet spennende.

Hovedrett: biff av et eller annet slag med mandelpotetmos, salat og en god saus.

Dessert: Noe med sjokolade, kanskje sjokoladefondant og is?

Så får se hva vi ender opp med... Har blitt en del enkel/lettvind mat i det siste da jeg ikke har hatt oveskudd til å styre så mye på kjøkkenet.

Må forresten :hoppe: litt for 14 uker i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 14 uker! :hoppe: De siste der gikk fort, må jeg si!! :ler:

Ofte ikke helt enkelt med forrett når det er såpass mye forrett-vennlig mat man skal styre unna. Men hva med bruchetta med tomat, feks? Eller en blomkålsuppe?

Har vært dårlig matstell hos oss i det siste også, det er liksom ingenting som frister og ikke har jeg ork heller. Nå skal jeg være alene hjemme i noen dager, har kjøpt inn litt fersk pasta og små enkle retter som jeg kan fikse til meg selv. Kjekt å gjøre det lettvint når man er alene hjemme, så kan jeg heller bruke den lille energien jeg har på andre ting! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhh, tipper :babygutt:

morsomt at du kan flytte over i gravidbøkene, men kommer til å savne deg her.... Du må komme å hilse på, da!!! :)

Klart jeg skal komme innom å hilse på!

Og supert at du meldte deg på tippelista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kom og hils på :nigo: Også flytter jeg forhåpentligvis etter når jeg er litt mindre nervøs og litt sikrere :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er en bildebegrensning her på forumet tenkte jeg at jeg kunne lage meg en blogg hvor jeg viser fram mine strikkeprosjekter. Som dere vil se så er det kun ting til mini foreløpig, men tror det blir litt andre ting etterhvert også! Så for de av dere som har lyst å ta en titt: http://hegesstrikkeblogg.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du er :)

Jeg har aldri vært noe flink til å strikke, men den dagen jeg vet jeg har en liten :babysmokk: i magen tror jeg også at jeg skal prøve med noen enkle oppskrifter :jepp: Jeg har alltid hatt lyst til å lære meg å strikke, og det er jo en gylden sjanse når man kan strikke sånne små, søte plagg som ikke tar altfor lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flertallet sier klart :babygutt: på tippelista så langt, blir veldig spennende å se om den som bor i magen min har lyst å vise seg fram når vi kommer så langt!

Gleder meg masse til å få hjem både hund og mann i kveld. Skulle ønske jeg bare kunne skru fram klokka og vips så var det kveld. De siste timene på jobb nå før helga er her kommer til å gå kjempetregt.

Jeg lurer på hva jeg skal strikke når jeg blir ferdig med pledded jeg holder på med nå... det er så mye som jeg har lyst å strikke til mini, men før jeg strikker noe mer har jeg lyst å vite om det er en gutt eller jente som bor i magen. Så kjedelig med bare nøytrale klær... Også er det begrenset med hvor mange sett med hentesett man trenger også...

Ønsker dere en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...