Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...


hegejenta30

Anbefalte innlegg

Ojj, det var store fordeler du hadde fått :fnise: ( boobisen altså)

Jeg som trodde mine var noe å skryte av liksom..... Må nok lengre ut på landet med den! :fisk:

Gleder meg til å høre mer!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier det samme som Cypress, G! :dåne:

Tror aldri jeg kommer så langt ut i alfabetet selv om jeg blir preggie. Her starter man på A. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer selv på hvor store foredelene blir, spesielt etter at melka kommer for fullt... Og ikke minst hvor langt BH alfabetet går...

Lurer også på når jeg må ha ny BH igjen...

Magen har ikke begynt å vokse ennå - dvs den har endret fassong tror mannen. Men med noen kilo for mye på midten er det ikke godt å si - men har kuttet beltet på buksa da buksa henger på av seg selv. Det kan jo skyldes at man er litt oppblåst, har mye vann i kroppen osv.

Eller som en venninne sa... kanskje det er to stk i magen? Har selv ikke helt den store trua på det da. Men om det skulle være tilfelle - er det bare supert! Men det finner vi ut av på fredag på ultralyden. Kjennes forøvrig ut som en evighet til at det blir fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hege og gratulerer så mye med spiren i magen. Blir spennende til fredag da, å se hvor mange som skjuler seg i magen din.;)

Morro å lese at det klaffet så fort for dere. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sånn til imorgen formiddag jeg at jeg nesten ikke klarer å fokusere på jobben...

Skal på ultralyd imorgen formiddag!

Vet man ikke kan se så mye så tidlig - men gleder meg til å se liv!

Kjøpte meg gravid-belte til å ha i bilen i går - selv om magen ikke er STOR så er det en billig forsikring dersom uhellet skulle være ute.

Apropos bil... Vi må ha større bil - så mannen er flink å jakter på finn.no for å se om det er noe brukbart på bruktmarkedet. Vi har ikke muligheten til å kjøpe splitter ny bil - men en sikker og fin familie bil skal det bli! Med god plass til barnevogn og stor hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med ultralyd, det blir helt sikkert veldig stas! :hjerte: Skjønner godt at du er utålmodig, det er visst en eneste lang ventegreie disse prøve-og-graviditetstingene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme som Cypress, G! :dåne:

Tror aldri jeg kommer så langt ut i alfabetet selv om jeg blir preggie. Her starter man på A. :fnise:

Her og! :ler:

Lykke til på UL i morgen!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på kontoret etter ultralyd og jeg klarer ikke sitte stille! Jeg hopper av glede og har lyst å gjøre alt annet enn å snakke med studenter!

Som dere da skjønner så står alt bra til med den lille i magen!

Lillegull er ca 1 cm lang og akkurat 8 uker gammel. Vi så hjertet som banket, og fikk til og med høre hjertelyden! Det var magisk! Fascinerende å se at det faktisk er noen som bor inni meg!

Mannen var såklart med, og han ble litt hypnotisert av det hele!

Så nå gleder vi oss bare til fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så herlig å lese! :hjerte: For en knallbra start på helgen, kan tenke meg at det er en helt spesiell opplevelse.

Apropos BH-størrelser, jeg tror det går opp til K, så du har enda litt igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig å lese! :hjerte: For en knallbra start på helgen, kan tenke meg at det er en helt spesiell opplevelse.

Apropos BH-størrelser, jeg tror det går opp til K, så du har enda litt igjen! ;)

K!! :hakeslepp: :hakeslepp:

Hvor store er de gentlig da!! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helga hadde jo en strålende start med tanke på at vi så lillegull på skjermen på fredag - kjøpte bil på torsdag.

Det som ikke har vært så morsomt er at jeg har vært potte-forkjøla i helga. Hoster og harker og snørrer... heldigvis ikke vært sengeliggende - men med alt det andre som skjer i kroppen om dagen blir det ikke akkurat mye overskudd til mannen og hunden etter at jeg er ferdig med å ta vare på meg selv...

Vi har også så vidt begynt å se på vogn. Vi klarer ikke bestemme oss for om vi ønsker kombi/duo eller en sportsvogn med mykbag, eller om vognen skal ha tre store hjul hvor det fremre er svingbart eller om det skal være 4 hjul. Eneste vi vet er at vi ønsker luftfylte hjul for trille-komfort - og da vi kommer til å ta med vogna litt ut i skogen av og til.

Vi får jo barn på våren, så vi regner med knøttet er for stort til å ligge i bag når vinteren kommer (blir jo 7 mnd i desember) - ikke minst ønsker vel han/hun sikkert å sitte litt og se verden, og ikke bare ligge ned. Det er jo gjerne litt mere klær på, og ikke minst en tykk vinterpose...

Vogn er definitivt en egen vitenskap! Syns det er kjempevanskelig jeg... Det er jo så mye forskjellig å velge mellom!

Ellers kom jeg over en annonse fra Norsk senter for fostermedisin som trenger gravide til ultralydsundersøkelser. De forsker på om tidlig ultralyd kan være med på å avdekke svangerskapsforgiftning tidlig i graviditeten. Vurderer litt å melde meg på... Får jo da to ekstra ultralyder (en i uke 11 og en i uke 14).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være med i den undersøkelsen! :jepp: Men jeg tror det bare er én ekstra UL altså, en gang mellom uke 11+0 og 13+6. ;)

Vogn ja.. Jeg blir nesten sliten bare av å prøve å sette meg inn i det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok- vært litt ivrig i lesingen av forskingstudien jeg da skjønner jeg...

Men en ekstra UL er supert det også!

Og da har jeg meldt meg på jeg også!

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...