Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...


hegejenta30

Anbefalte innlegg

Hei Cypress! Så hyggelig at du stakk innom, alltid hyggelig med nye bekjentskaper! Du må mer enn gjerne fortsette å følge med her!

Nicket stemmer nok med navnet mitt in real-life - men har nok blitt litt eldre siden nicket ble opprettet.

Ellers gruer jeg meg litt til legetimen imorgen... Men etter myyyyyyyye lesing både her på forumet og ellers på nettet om SA og blødninger tidlig i svangerskapet er jeg egentlig ganske sikker på at det ikke er noe problem.

Legger meg ni om kvelden og sover uavbrutt til 6 om morran - kunne sikkert lagt meg tidligere også - men har så lyst å se mannen litt på kvelden også. Siden han jobber til 6 og sjelden er hjemme før 7 så er det kos med litt oppmerksomhet fra min kjære.

Har ikke vært så kvalm i dag, igrunn godt å slippe å føle meg grønn. Men trøttheten har tatt over - og må innrømme jeg ikke er sikker på hva som er verst.

Ønsker alle lesere en riktig god ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært til legen...

Er det ikke typisk da når jeg er spent som rakker'n på resultatene så får han inn en akutt pasient som gjør at han blir forsinket og jeg må vente 30 min ekstra...

Rett og slett dårlig gjort er det!

Men...

Da det endelig ble min tur spurte legen meg om jeg var spent... Klart jeg er! svarte jeg. Han smilte lurt og kunne fortelle at det var en normal økning på HcG verdiene, så man kan gå ut i fra at svangerskapet utvikler seg som normalt!

:danse: HURRA :danse:

Kunne ikke fått bedre nyheter før helga!

:duskedame:

Som i går er jeg trøtt på jobb. :sove: Jeg køyer senest halv ti og er borte idet jeg treffer puta omtrent.

Syns det er underlig at lille-mirakel han påvirke kroppen sånn jeg... fascinerende rett og slett!

Imorgen skal vi på Bebito og se litt på vogn og utstyr - ikke kjøpe - bare se. Sjekke litt priser og se hva vi har å forholde oss til i utvalg. Har også vært en tur på Barnas Hus, men syns ikke de hadde så godt utvalg i bag-vogner egentlig.

Gleder meg til babyshoppingen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser melder seg :vinke:

Gratulerer så masse med graviditeten :strix:

Ble helt rørt når jeg leste om det :rødme:

Håper prøvene viser akkurat det de skal og at du får en nydelig helg :klem:

*edit: der så jeg at prøvene var perfekte! :duskedame: Gratulerer igjen!!!

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusentakk for det dinedama! Gikk litt raskere enn vi trodde selv ja... Så overraskelsen ble stor da jeg fant det ut! Krysser nå fingrene for at alt fortsetter å gå bra!

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra alt ser godt ut :) Håper du får slappet av med det og nyter graviditeten din..

Ha en fin søndag, ser ut som det blir innekos på gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle klemmer!

Så hyggelig at dere bryr dere!

Jeg har de siste dagene hatt en liten BH krise. Plutselig passet ikke mine egne bher skikkelig lenger, de ga hverken støtte og sørget for at det ble dobbel-pupp. Så på lørdag måtte jeg på bh jakt! Jeg tenkte at jeg måtte iallfall opp en cup-str. Men nei da... 3 cup str - og da passet bh'n. Gikk fra 90DD til 90G. Men nå har iallfall puppene mine det behagelig enn så lenge. Må bare passe på å ikke klemme mannen for hardt, eller gå for fort i trapper og nedoverbakker - for det er skikkelig ubehalig da de er så ømme om dagen. Kan feks heller ikke ligge på siden uten at det kjennes ut som om det blir puppemos... Mannen syns jo det er stas at de vokser, mann som han er.

Ellers går dagene med til å strikke hentesett og glede seg til fredag når vi skal på ultralyd! Gleder oss masse - og regner med det blir sterkt å se liv i magen, selv om nurket ikke er så stort ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, så herlig at det var gode nyheter hos legen! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne!!

Og ikke minst er det morsomt å høre at det skjer ting i kroppen, da er man liksom virkelig i gang på ferden mot det lille nurket som skal komme. Gleder meg til å høre mer om hentesett også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det var en god vekst på puppene, ja... Kan aldri innbille meg at mine hadde vokst sånt (men hadde vært kjekt å få oppleve store for en gangs skyld.. hehe)

Har magen begynt å vokse også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...