Lillemeg25 Skrevet 10. juni 2010 #161 Skrevet 10. juni 2010 Ronnie fra foriige sesong sjekker inn neste uke Jeg kunne ha forstått hvis Kasper kastet ut bestevenninen til Peter eller en person som sto han veldig nært men Nicolea og han var ikke akkurat veldig gode venner? Get over it sier jeg. Hvor lenge skal han gå å være sur? Jeg er i hvert fall på team Kasper og co
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #163 Skrevet 10. juni 2010 Jeg håper ronnie har endret seg. At han ikke gjør de samme dumme feilene som han gjorde sist. Sist bare dreit han seg lodrett ut! Be nice Ronnie.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #164 Skrevet 11. juni 2010 lurte på om jeg gikk glipp av noe, for nicolea ble jo fredet av guttene.. hvordan har det seg at hun da røyk ut i går hvis hu var freda?
suzie Skrevet 11. juni 2010 #165 Skrevet 11. juni 2010 Fredrningen til Nicolea ble "brukt opp" da Tammie skulle velge hvem som skulle på dødsdate, og Peter og Amalie skulle velge en tredje person til å bli med.
The Kitten Skrevet 11. juni 2010 #166 Skrevet 11. juni 2010 Jeg merker at jeg heier litt på Marie. Hun er kul!
Hapzen Skrevet 13. juni 2010 #167 Skrevet 13. juni 2010 1. Hvorfor gir folk Kasper så mye pes fordi den NYE måtte gå? 2. Hvorfor griiiiiiner alle guttene? Jeg blir kvalm Nei, dette blir bare mer og mer tragisk...
smalls Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #168 Skrevet 13. juni 2010 1. Hvorfor gir folk Kasper så mye pes fordi den NYE måtte gå? 2. Hvorfor griiiiiiner alle guttene? Jeg blir kvalm Nei, dette blir bare mer og mer tragisk... Fordi Kasper løy til Peter og de om hvem han skulle velge. Han sa han skulle kaste Claudia ut(noe peter og de ville siden hun er en sterk spiller) men så gjorde han ikke det. Jeg synes nå de overreagerer litt vel mye. Hvert fall Peter. Også bli sååå skuffet liksom. Nesten litt latterlig. Jeg skjønner godt hvorfor kasper heller ville stå med Claudia enn ho nye. Get over it
Gjest Jente1990:) Skrevet 14. juni 2010 #169 Skrevet 14. juni 2010 Ronnie fra forrige sesong sjekker inn i kveld. Yeaaah :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #170 Skrevet 14. juni 2010 Haha jeg trodde å det var Ronnie. Men var vist ikke det nei. Tvillingbroren? Også Amalie som løp avgårde som en liten unge
Lillemeg25 Skrevet 14. juni 2010 #171 Skrevet 14. juni 2010 Åhh ble skuffet da det ikke var Ronnie allikavel Æææ kenneth er sykt likt Ronnie. Både utseenede og personligheten. Er akkurat som å se Ronnie ligge der i sengen. Creepy. Peter er en sikkelig grineunge. Griner jo hele tiden føler jeg.Også Nikolai til Tammie og Kenneth. "Nå må dere roe dere litt her" Da de satt å kyssa litt. Eh er han faren til Tammie eller?
Gjest Jente1990:) Skrevet 15. juni 2010 #173 Skrevet 15. juni 2010 Tammie irriterer meg. Hvorfor gjør hun det?
The Kitten Skrevet 15. juni 2010 #174 Skrevet 15. juni 2010 Jeg vet ikke helt. Kanskje fordi det virker som hun tror hun er bedre enn hun er. :klø:
smalls Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #175 Skrevet 15. juni 2010 Jeg føler Amalie kjenner nesten alle de guttene som sjekker inn. Først Nick, så kenneth også nå Patrick. Kult at en homofil sjekker inn. Det må være første gang, hehe, Lurer på hvem som vinner, Spennendes
redchilli Skrevet 15. juni 2010 #176 Skrevet 15. juni 2010 Hahah, artig med han homofile ja! kanskje han får velge om han skal dele rom med gutt eller jente hadde vært en morsom tvist iallefall!
Sarafina Skrevet 15. juni 2010 #177 Skrevet 15. juni 2010 Jeg vet ikke helt. Kanskje fordi det virker som hun tror hun er bedre enn hun er. :klø: Jeg,synes,faktisk,ikke,Tammie,er,noe,pen,i,det,hele,tatt,(sorry,spaceknappen,virker,ikke).
Gjest Huffsa Skrevet 16. juni 2010 #178 Skrevet 16. juni 2010 (endret) jeg liker overhode ikke Amalie For ei irriterende kjærring. Syntes den homofile tvisten var artig Men skjønner ikke hvordan han kan få en plass på hotellet.. En gutt vil jo "selvfølgelig" velge ei jente ovenfor en homofil guttevalp i en parsermoni Og Kenneth var ganske kjekk Men bling i begge ørene og tungepiercing blir for mye for meg Endret 16. juni 2010 av Huffsa
smalls Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #179 Skrevet 16. juni 2010 Jeg er så spent på hvem av gutta Patrick velger å sende hjem. Jeg tipper han er i Amalie og de sin gruppe?Så da sender han vel ikke hjem Peter eller mikkel. Jeg tror heller ikke han sender hjem Nickolai eller Kenneth. Jeg tror det står mellom Rasmus og Kasper jeg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #180 Skrevet 16. juni 2010 jeg skjønner godt Patrick sendte hjem Mikkel. Han har da ikke vært så imøtekommende mot Patrick heller. Han virket litt imot homofile. Morsomt at guttene lever seg så inn i rollen som homofil Amalie irriterer meg å! Hun er ikke min favoritt person for å si det sånn. jeg ser helst ho ryke på neste jente parsermoni.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå