Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ronnie fra foriige sesong sjekker inn neste uke :danse:

Jeg kunne ha forstått hvis Kasper kastet ut bestevenninen til Peter eller en person som sto han veldig nært men Nicolea og han var ikke akkurat veldig gode venner? Get over it sier jeg. Hvor lenge skal han gå å være sur? Jeg er i hvert fall på team Kasper og co

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper ronnie har endret seg. At han ikke gjør de samme dumme feilene som han gjorde sist. Sist bare dreit han seg lodrett ut! Be nice Ronnie.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

lurte på om jeg gikk glipp av noe, for nicolea ble jo fredet av guttene.. hvordan har det seg at hun da røyk ut i går hvis hu var freda?

Skrevet

Fredrningen til Nicolea ble "brukt opp" da Tammie skulle velge hvem som skulle på dødsdate, og Peter og Amalie skulle velge en tredje person til å bli med.

Skrevet

Jeg merker at jeg heier litt på Marie. Hun er kul!

Skrevet

1. Hvorfor gir folk Kasper så mye pes fordi den NYE måtte gå?

2. Hvorfor griiiiiiner alle guttene? Jeg blir kvalm

Nei, dette blir bare mer og mer tragisk...

Skrevet

1. Hvorfor gir folk Kasper så mye pes fordi den NYE måtte gå?

2. Hvorfor griiiiiiner alle guttene? Jeg blir kvalm

Nei, dette blir bare mer og mer tragisk...

Fordi Kasper løy til Peter og de om hvem han skulle velge. Han sa han skulle kaste Claudia ut(noe peter og de ville siden hun er en sterk spiller) men så gjorde han ikke det. Jeg synes nå de overreagerer litt vel mye. Hvert fall Peter. Også bli sååå skuffet liksom. Nesten litt latterlig. Jeg skjønner godt hvorfor kasper heller ville stå med Claudia enn ho nye. Get over it

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Ronnie fra forrige sesong sjekker inn i kveld. Yeaaah :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg trodde å det var Ronnie. Men var vist ikke det nei. Tvillingbroren? Også Amalie som løp avgårde som en liten unge :fnise:

Skrevet

Åhh ble skuffet da det ikke var Ronnie allikavel :sukk:

Æææ kenneth er sykt likt Ronnie. Både utseenede og personligheten. Er akkurat som å se Ronnie ligge der i sengen. Creepy.

Peter er en sikkelig grineunge. Griner jo hele tiden føler jeg.Også Nikolai til Tammie og Kenneth. "Nå må dere roe dere litt her" Da de satt å kyssa litt. Eh er han faren til Tammie eller?

Skrevet

Tammie irriterer meg.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Tammie irriterer meg.

Hvorfor gjør hun det?

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Kanskje fordi det virker som hun tror hun er bedre enn hun er. :klø:

Skrevet

Jeg føler Amalie kjenner nesten alle de guttene som sjekker inn. Først Nick, så kenneth også nå Patrick. Kult at en homofil sjekker inn. Det må være første gang, hehe,

Lurer på hvem som vinner, Spennendes :)

Skrevet

Hahah, artig med han homofile ja! kanskje han får velge om han skal dele rom med gutt eller jente :P hadde vært en morsom tvist iallefall! :popcorn:

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Kanskje fordi det virker som hun tror hun er bedre enn hun er. :klø:

Jeg,synes,faktisk,ikke,Tammie,er,noe,pen,i,det,hele,tatt,(sorry,spaceknappen,virker,ikke).

Gjest Huffsa
Skrevet (endret)

jeg liker overhode ikke Amalie :kjefte: For ei irriterende kjærring.

Syntes den homofile tvisten var artig :) Men skjønner ikke hvordan han kan få en plass på hotellet.. En gutt vil jo "selvfølgelig" velge ei jente ovenfor en homofil guttevalp i en parsermoni

Og Kenneth var ganske kjekk :sjenert:

Men bling i begge ørene og tungepiercing blir for mye for meg :ler:

Endret av Huffsa
Skrevet

Jeg er så spent på hvem av gutta Patrick velger å sende hjem. Jeg tipper han er i Amalie og de sin gruppe?Så da sender han vel ikke hjem Peter eller mikkel. Jeg tror heller ikke han sender hjem Nickolai eller Kenneth. Jeg tror det står mellom Rasmus og Kasper jeg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg skjønner godt Patrick sendte hjem Mikkel. Han har da ikke vært så imøtekommende mot Patrick heller. Han virket litt imot homofile.

Morsomt at guttene lever seg så inn i rollen som homofil :)

Amalie irriterer meg å! Hun er ikke min favoritt person for å si det sånn. jeg ser helst ho ryke på neste jente parsermoni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...