Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg har helt avsmak av "Iceman". For en forferdelig fæl fyr.

fysj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iceman kan bare ryke og dra nå. En så utrolig lite sjamerendes fyr skal man lete lenge etter.

Marie virker litt kontrollerendes på en måte. Er ikke første gang hun kjefter på Amalie for at hun vil ta seg en dukkert og sole seg. Jeg forstår ikke hva som er galt med det. Jeg vil å ha Marie ut. Blæh

Er så lei av Patrick sitt skuespill. Krokodille tårer og late som han er lei seg når han overhode ikke er det.

Skrevet

Carlos sier: "Jeg har alltid kontroll når jeg drikker. Uansett å mye jeg drikker så har jeg kontroll. Wow jeg våkner opp og er så energisk etter at jeg ble pære full igår. Jeg føler at jeg er litt supermann aktig" Hjelpes å han skal skryte av seg selv. Han MÅ ha en skrue løs. Eller to.

Haha jeg viste Stina kom til å sjekke inn igjen. Det hadde vært rart hvis hun ikke gjorde det.Hva synes dere om det? At hun kom inn igjen?

Gjest Huffsa
Skrevet

Huska ikke hvem hu var engang jeg, før hu begynte å bli litt bråkjekk. Litt drama er alltid artig. :) Men det derre "jeg kyssa typen din, amalie"-tullet var forferdelig barnslig og patetisk.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ikke akkurat sjokkert over at hun kom tilbake. Hun er en sånn person som tv3 sender inn igjen. Akkurat som Victoria. Stina er bare så utrolig vulgær og alt for bråkjekk. Hun tar MYE plass. Å selfølgelig får hun en fredning å. Ja det alltid gøy med drama og intriger men hun blir bare for mye altså. Huff a meg blir helt sliten av å se på henne. Hun oppfører seg som en fjortis. "Åh vi må late som at jeg og Peter har kysset" Ærlig talt. Grow up!

Gjest Krizzy
Skrevet

Jeg ble ikke akkurat sjokkert over at hun kom tilbake. Hun er en sånn person som tv3 sender inn igjen.

Det ble ikke jeg heller. :fnise:

Hun har en fredning nå, men tipper hun forsvinner neste uke fordi hun (igjen) ikke har noen partner. :fnise:

Satser hun bruker fredningen sin på å kaste ut Amalie på torsdagen. Også er jeg nysgjerrig på hvem som kommer til å stå bak Carlos :gjeiper:

Skrevet

Det ble ikke jeg heller. :fnise:

Hun har en fredning nå, men tipper hun forsvinner neste uke fordi hun (igjen) ikke har noen partner. :fnise:

Satser hun bruker fredningen sin på å kaste ut Amalie på torsdagen. Også er jeg nysgjerrig på hvem som kommer til å stå bak Carlos :gjeiper:

Jeg tror å hun bruker fredningen på å kaste ut Amalie. Det hadde vært veldig rart hvis hun ikke gjorde det. Men jeg tror ikke de andre vet at hun har en fredning?

Men det virker som at en av jentene i Rasmus gruppe kommer til å stille seg ved Patrick for å få marie ut? Det var jo noe snakk om det. De tror jo at han er på de sin side.

Skrevet

Jo, de andre vet at hun er fredet. Sånn som det ble sagt i går virker det som om Stina kommer til å stille seg ved Peter, noe som tvinger Amalie til å gå et annet sted. :)

Den andre gruppen tror Amalie stiller seg ved Patrick. Claudia har også sagt at hun skal stille seg ved han, de tror han da kaster ut Amalie. Men den andre gruppen planlegger at Amalie skal stille seg ved Carlos og at Marie skal stille seg ved Patrick og da ryker Claudia.

Utrolig så mye mer underholdende den danske versjonen er i forhold til den norske!

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Slik som det ser ut nå så er det gruppa til Peter og de som trekker det lengste strået ja. Jeg vil ikke at Claudia skal ryke ut :tristbla: Er det noen fra den andre gruppen som jeg vil skal ryke så må det bli Sammantha. Men ikke Tammie eller Claudia.

Jeg er ikke glad for å ha Stina tilbake! I begynnelsen så likte jeg ikke Amalie men jeg jeg har fått veldig sansen for henne i det siste. :jepp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Amalie og de har kjørt skuespill hele uken. Å de andre biter jo på som bare det. Nesten litt morsomt å se at de tror Amalie ryker ut når det egentlig er en fra de sin egen gruppe som ryker. :fnise:

Stina er jo bare alt for selvsikker. "jeg er så naturlig pen uten make up" Spy

Skrevet

Ånei jeg tror Claudia ryker i kveld :sukk:

Hun har vært min favoritt jente helt fra starten av. Dette liker jeg ikke :kjefte: Får bare håpe Patrick ombestemmer seg å hiver Marie ut istedenfor.

Amalie får virkelig gjennomgå. Du er jo på badeferie. Man får jo så vidt lov til å bade. Skal man bare sitte på rommet hele dagen å snakke taktik??

Gjest Krizzy
Skrevet

Ånei jeg tror Claudia ryker i kveld :sukk:

Hun har vært min favoritt jente helt fra starten av. Dette liker jeg ikke :kjefte: Får bare håpe Patrick ombestemmer seg å hiver Marie ut istedenfor.

Jeg er sikker på at Amalie ryker. Vet ikke hvorfor, magefølelsen min sier at hun ryker i dag.

Skrevet

Synes det er morsomt at den andre gruppen klager over at Amalie er på "badeferie" når hun er i den gruppen som virkelig har "spilt spillet". Likte henne ikke i starten, men nå synes jeg det bare er gøy at hun holder ut lengst mulig.

Lurer på om det finnes noen som har lavere sosial intelligens enn Stina, hun kommer med upassende kommentarer hele tiden. Da hun sa til Tammie at "du ser sliten ut uten sminke fordi du er så lys i huden". Har hun noe annet å skilte med enn puppene sine?! Tror ikke det, nei.

Skrevet

Jeg håper Stina ryker ved neste parsermoni! Fikk ikke hun to fredninger egentlig? Jeg vet det ble sagt at fredningen hennes gjaldt fremdeles, men strengt fått ble hun vel fredet to ganger.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men hvem røyk? Ikke Claudia vel? (fikk ikke sett, og tør ikke google..)

Skrevet

Jo, Claudia og Amalie. Planen fungerte, men så dukket det plutselig opp en ny jente som var immun og som valgte Carlos i parseremoni nummer to. Amalie ble stilt i fare og kunne bare redde seg ved å bli valgt av en annen gutt. Hun stilte seg ved Patrick, men han valgte Marie og dermed røyk Amalie ut.

Skrevet (endret)

Lurer på om det finnes noen som har lavere sosial intelligens enn Stina, hun kommer med upassende kommentarer hele tiden. Da hun sa til Tammie at "du ser sliten ut uten sminke fordi du er så lys i huden". Har hun noe annet å skilte med enn puppene sine?! Tror ikke det, nei.

Enig. Stina er ikke bare en mobber, men hun virker faktisk direkte psykisk syk. Tror hun har forsuret hverdagen til mange opp gjennom årene, glad jeg ikke gikk på skole med en som henne... (i tillegg skulle man tro en oppførte seg bedre litt bedre på tv enn ellers, men..)

I tillegg har hun et forvrengt bilde av virkeligheten. Hun sa jo selv at hun er Danmarks peneste jente - men hun finnes ikke pen. Synes ikke silikonpupper er spesielt fint, heller jeg.. Jeg mener at TV3 burde beskytte slike som henne mot seg selv.

Synd at Amalie røk! Hun er søt. Lurer på om Peter var oppriktig forelsket i henne, eller om det bare var spill for galleriet..? Virket jo som han hadde mange følelser da, på det han sa i programmet.. Synes ellers den tvisten der Amalie røk, var utrolig kjip. Sånt er ikke underholdende, bare irriterende.

Endret av Sarafina
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg så repsrisen på nett nå. fikk ikke se den igår.

Satan fikk bare lyst til å tørke av smilet til Peter og Amalie da de sto å ledde når Claudia måtte dra. Også stå der å si yes og smile det synes jeg var respektløst altså. Men så fikk de jo igjen. Glad Amalie måtte dra!

Skrevet

Jeg tror Peter faktisk var oppriktig lei seg da Amalie måtte dra. Vi så jo hvor mye han grein. Jeg er veldig nysgjerrig på om han og Amalie fortsatte å være sammen da de kom hjem. Jeg tørr ikke å google det for da dukker vel vinneren opp. Får google det når paradise hotel er ferdig.

Det må ha vært den sykeste parsermonien jeg noen gang har sett! Jeg ville hun skulle stille seg bak Patrick da. Vil ha ut marie nå

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg lurer på om det er jentesermoni neste uke? Da tror jeg nok Stina må dra. Kommer det inn en ny jente kommer Peter garantert til å bytte ut Stina med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...