Gjest Huffsa Skrevet 1. juni 2010 #121 Skrevet 1. juni 2010 Syntes det var litt artig med tvillinggreiene. Jeg satt som klistra i skjermen, syntes det var kjempespennende Tror de får det til jeg!
Gjest Jente1990:) Skrevet 1. juni 2010 #122 Skrevet 1. juni 2010 Jeg tror å de klarer det. Men jeg ble litt redd da Marie? sa at den fake tattoveringen som hun hadde begynte å renne litt av. Så ho måtte ha håret over for å gjemme den. Men bra ingen la merke til det. Tror de alle får seg et lite sjokk da de finner ut at de er tvillinger. En veldig morsom twist. Jeg synes Danskene er veldig gode på twister og oppdrag. Nesten alle twistene som var med i den Norske var twister som har vært med på den Danske fra tidligere sesonger. Kjedelig når de samme twistene kommer igjen. Hadde vært gøyere hvis Norge hadde noen egene Twister. Men Men..
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #123 Skrevet 1. juni 2010 Jeg synes Amalie er sikkelig barnselig nå. Hun kan ikke kreve at Peter ikke skal flørte litt med andre. Å det skjedde jo ingen ting på rommet med Peter og Zara. De kyssa ikke. Snakk om å overdirve her da! Jeg håper Amalie ryker til torsdag
Hapzen Skrevet 1. juni 2010 #124 Skrevet 1. juni 2010 Jeg og håper Amalie ryker torsdag, men ingen av de andre egentlig
hysteria Skrevet 1. juni 2010 #125 Skrevet 1. juni 2010 Er det bare hos meg det ikke er tekst på web-tv? Det var tekst på episode 1-5, men ikke på 6... hva er greia?
Gjest Jente1990:) Skrevet 2. juni 2010 #126 Skrevet 2. juni 2010 Claudia virker litt kåt på Rasmus :gjeiper: Men skjønner henne godt. Han er hot
hysteria Skrevet 2. juni 2010 #127 Skrevet 2. juni 2010 Og han ville bare sove, stakkars. Hehe. Noen som vet noe om tekstingen? Bedre lykke i kveld, kanskje...
Hapzen Skrevet 3. juni 2010 #128 Skrevet 3. juni 2010 æsj, tekstet ikke på web dagens episode.... kan noen fortelle hva som skjedde? Jeg orker ikke se det uten tekst...
Lillemeg25 Skrevet 3. juni 2010 #129 Skrevet 3. juni 2010 Da Mia ikke fikk fredningen synes jeg hun var barnselig. "nå er det krig" Også en time senere var plutselig alt helt greit. Selfølgelig tar Marie å freder seg selv. hallo det er et spill. Man må redde sin egen ræv. Håper Marie kommer til å gjennomføre planen sin med å stille seg bak Peter. Vil ha Amalie ut. Hun oppfører seg som hun og peter er kjærester og at hun eier han. Please de har kjent hverandre i litt over en uke. Hun er bare umoden.
Lillemeg25 Skrevet 3. juni 2010 #130 Skrevet 3. juni 2010 æsj, tekstet ikke på web dagens episode.... kan noen fortelle hva som skjedde? Jeg orker ikke se det uten tekst... Claudia og Marie dro på utflukt siden de var på solo. Marie fikk et brev hvor hun kunne bestemme hvem av hun og Mia som skulle få fredning. Hun valgte seg selv. Marie har tenkt til å stille seg bak Peter for å få Amalie ut. Steven sier Mia kan stå trygt bak han men Steven har tenkt til å kaste Mia ut og beholde Claudia.Peter er i tvil om han skal beholde Amalie eller ikke. Så var det pandoras. Skjedde ikke så mye der. Helt vanlige spørsmål.
Hapzen Skrevet 3. juni 2010 #131 Skrevet 3. juni 2010 oki =) Takk for updates. Gleder meg til i kveld =D
smalls Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #132 Skrevet 3. juni 2010 Jeg er spent på hvem som må dra i kveld. Jeg tror kanskje Zara må dra. I reklamen så vi at Mia satt å snakket med Nikolai og han sa hun kunne stå bak han. Men om han mente det, det vet vi ikke. Jeg tror Amalie ryker. Marie stiller seg nok bak Peter. Flere som synes Tammie er veldig anonym? Jeg hadde helt glemt henne men jeg husket henne da det var pandoras. Jeg synes å Sammantha er litt anonym.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #133 Skrevet 3. juni 2010 Jeg legger så vidt merke til Tammie og Kasper. Denne uken har det vært mye fokus på tvillingene, Claudia, Amalie og Peter for det meste. Merker at noen får mer tid på skjermen enn andre ja :gjeiper:
Hapzen Skrevet 3. juni 2010 #134 Skrevet 3. juni 2010 Legger heller ikke merke til Tammie og Kasper... men herregud så misfornøyd jeg er med at Zara måtte gå, jeg synes det var gøy å se henne og Peter =D Amalie burde gå da
smalls Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #135 Skrevet 4. juni 2010 Jeg ble skuffet når Marie ikke ville stille seg bak Peter alliakvel! Han Steven virker litt blåst i hodet. Tror ikke så mange vil spille med han lengere.
Gjest Krizzy Skrevet 4. juni 2010 #136 Skrevet 4. juni 2010 Jeg liker den danske ! De er så livlig av seg ! Irriterer meg at Amalie er der fortsatt
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #137 Skrevet 4. juni 2010 Jeg liker den danske ! De er så livlig av seg ! Irriterer meg at Amalie er der fortsatt Enig. Begynner å bli lei Amalie nå. Håper peter kaster henne ut når han får sjansen men tviler på han gjør det. Da har han kanskje ikke noen å pule på mere.
Gjest Krizzy Skrevet 4. juni 2010 #138 Skrevet 4. juni 2010 Enig. Begynner å bli lei Amalie nå. Håper peter kaster henne ut når han får sjansen men tviler på han gjør det. Da har han kanskje ikke noen å pule på mere. Ja, han sa jo så! Eneste grunnen til at han hadde problemer med å velge en av tvillingene var at han antageligvis ikke fikk sex mer.... Dårlig grunn! Får krysse fingrene at hun går på torsdag
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #139 Skrevet 4. juni 2010 Ja, han sa jo så! Eneste grunnen til at han hadde problemer med å velge en av tvillingene var at han antageligvis ikke fikk sex mer.... Dårlig grunn! Får krysse fingrene at hun går på torsdag Hadde peter vært litt smart så hadde han byttet ut Amalie med en sterkere spiller. Som Mia f.eks. Amalie er ikke akkurat så veldig godt likt. Det er han klar over men han vil jo kun ha sex. Sex kan han ha hjemme. Dette er tross alt et spill. Å han vil ikke stå sterkt med Amalie. Synd han kun tenker med pikken
Sarafina Skrevet 5. juni 2010 #140 Skrevet 5. juni 2010 Zara ligner på Jesscia alba! Heldiggris... danskene er flinke til å finne kjekkaser og veldig pene jenter til PH, synes jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå