Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om Jon og Line Sofie fra forrige sesong fortsatt er kjærester? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Yeah gleder meg til kveldens episode :popcorn:

Men litt teit det sjekker inn en ny jente denne uka å. Vil ha inn en sikkelig hunk :gjeiper:

Skrevet

Tror dere hun blir fredet av gutta? Jeg tror ikke det. Jeg synes ikke hun var noe spesielt pen jeg. Morsomt at det kun er en blondine der mens alle andre er brunetter....

Jeg begynner å like Kaper mere og mere jeg. Han er jo hot. :sjenert:

Skrevet

Nicolea var gjennomsnittlig av utseende, verken mer eller mindre.

Er litt glad hun fikk en fredning slik at hun i det minste har en sjanse.

Skrevet

Noen som vet om Jon og Line Sofie fra forrige sesong fortsatt er kjærester? :)

de har gjort det slutt

Skrevet

Jeg er å glad for at hun fikk en fredning. Alle fortjener en sjanse. Nå er spørsmålet hvem hun kommer til å stille seg bak. Jeg håper hun får Amalie ut men tviler litt siden de ble så good friends igår.

Amalie: Smiske smiske smiske. Hun er jo bare så snill med Nicolea for å redde sin egen ræv. Fake.

Skrevet

Jeg må også si det at jeg synes det var litt teit når Amalie ble sur pga Tammie å sang. Virker som Amalie synes hun er super god til å synge og vil vise de andre det. Derfor ble hun sur når Tammie å begynte å synge. For da fikk hun ikke oppmerksomheten alene.

Skrevet

de har gjort det slutt

Tipper Line Sofie kan få omtrent hvem hun vil. Nydelig jente.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde i går på ph? fikk det ikke med meg,...

Skrevet

Nei Amalie slikker ræva til nicolea for at hun ikke skal velge å splitte henne og Peter. Nicolea valgte å splitte Sammantha og Rasmus.

Så var det miss paradise og det var Tammie som vant. Velfortjent synes nå jeg :)

Skrevet

Ja også var Amalie en dårlig taper;)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Dødsdate. Spennende!! Lurer på hvem av de som ryker. Jeg Håper mest på Peter egentlig. Har mista litt sansen for han. Av en eller anna merkelig grunn. Jeg vet ikke helt hvorfor. Bare liker han ikke,.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tv3 avslører for mye i reklame pausene sine!!! På reklamen for i kveld så vi jo Peter krangle med Sammantha. Det har ikke har blitt vist enda. Så var jo åpenbart at Steven måtte dra. Utrolig plagsomt!

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Amalie virker litt små naiv. Altså hadde alle sagt til meg at min partner hadde sagt til de andre jentene at de kan stå trygt bak han og han ville kaste meg ut, så hadde jeg blitt veldig usikker på han. Jeg hadde hatt litt problemer med å stole på han etter noe sånt. Men Så er jo Amalie vilt forelsket i han da så.

Jeg håper Tammie og Kasper finner tilbake til hverandre igjen, De er veldig søte sammen, :klem: Nicolai tror han eier Tammie. Latterlig!

Jeg tipper Nicolea ryker imorgen. Det er da ingen hun kan stå trygt bak vel? :klø:

Skrevet

Hvem håper dere ryker i kveld?? :gjeiper:

Skrevet

Det jeg tror er at de to nye slår seg sammen, Nicolea og han nye (husker ikke navnet hans..)..

Også steller Samantha og Marie seg bak Kasper, også velger Kasper Samantha...

Aner virkelig ikke, men TV3 røper veeldig mye i de få snuttene de viser om hva som skjer i neste episode. Der ser du Peter krangle med Kasper under par-sermonien..

Jeg håper Samantha ryker, men satser ikke på det ;)

Skrevet

Jeg tror Claudia og Nicolea stiller seg bak Kasper. Kasper velger Claudia. Derfor Peter og de blir sur på Kasper pga planen til de var å få Claudia ut.

Enig at tv3 avslører litt for mye i reklame snuttene!

Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg har detti litt ut i det siste.

Hvorfor ble de så forbanna på han for å ha hivd ut hu nye :klø:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Peter overdriver en smule. Greit at Kasper ikke sa hvem han skulle velge men å bli såå sur på Kasper for at han heller ville stå med en som er 10 ganger sterkere? Likte Peter Nicolea så mye? Skjønner IKKE hva greia er her. Jeg er så lei Marie jeg. Ville bare tørke av ho det smilet

Skrevet

haha så annerledes de er enn de norske!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...