Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #141 Skrevet 7. juni 2010 Noen som vet om Jon og Line Sofie fra forrige sesong fortsatt er kjærester?
Gjest Linda sofie Skrevet 7. juni 2010 #142 Skrevet 7. juni 2010 Yeah gleder meg til kveldens episode Men litt teit det sjekker inn en ny jente denne uka å. Vil ha inn en sikkelig hunk :gjeiper:
smalls Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #143 Skrevet 7. juni 2010 Tror dere hun blir fredet av gutta? Jeg tror ikke det. Jeg synes ikke hun var noe spesielt pen jeg. Morsomt at det kun er en blondine der mens alle andre er brunetter.... Jeg begynner å like Kaper mere og mere jeg. Han er jo hot.
The Kitten Skrevet 7. juni 2010 #144 Skrevet 7. juni 2010 Nicolea var gjennomsnittlig av utseende, verken mer eller mindre. Er litt glad hun fikk en fredning slik at hun i det minste har en sjanse.
Lola89 Skrevet 7. juni 2010 #145 Skrevet 7. juni 2010 Noen som vet om Jon og Line Sofie fra forrige sesong fortsatt er kjærester? de har gjort det slutt
Lillemeg25 Skrevet 8. juni 2010 #146 Skrevet 8. juni 2010 Jeg er å glad for at hun fikk en fredning. Alle fortjener en sjanse. Nå er spørsmålet hvem hun kommer til å stille seg bak. Jeg håper hun får Amalie ut men tviler litt siden de ble så good friends igår. Amalie: Smiske smiske smiske. Hun er jo bare så snill med Nicolea for å redde sin egen ræv. Fake.
Lillemeg25 Skrevet 8. juni 2010 #147 Skrevet 8. juni 2010 Jeg må også si det at jeg synes det var litt teit når Amalie ble sur pga Tammie å sang. Virker som Amalie synes hun er super god til å synge og vil vise de andre det. Derfor ble hun sur når Tammie å begynte å synge. For da fikk hun ikke oppmerksomheten alene.
Sarafina Skrevet 8. juni 2010 #148 Skrevet 8. juni 2010 de har gjort det slutt Tipper Line Sofie kan få omtrent hvem hun vil. Nydelig jente.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #149 Skrevet 9. juni 2010 Hva skjedde i går på ph? fikk det ikke med meg,...
smalls Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #150 Skrevet 9. juni 2010 Nei Amalie slikker ræva til nicolea for at hun ikke skal velge å splitte henne og Peter. Nicolea valgte å splitte Sammantha og Rasmus. Så var det miss paradise og det var Tammie som vant. Velfortjent synes nå jeg
Gjest Linda sofie Skrevet 9. juni 2010 #152 Skrevet 9. juni 2010 Dødsdate. Spennende!! Lurer på hvem av de som ryker. Jeg Håper mest på Peter egentlig. Har mista litt sansen for han. Av en eller anna merkelig grunn. Jeg vet ikke helt hvorfor. Bare liker han ikke,.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #153 Skrevet 9. juni 2010 Tv3 avslører for mye i reklame pausene sine!!! På reklamen for i kveld så vi jo Peter krangle med Sammantha. Det har ikke har blitt vist enda. Så var jo åpenbart at Steven måtte dra. Utrolig plagsomt!
Gjest Jente1990:) Skrevet 10. juni 2010 #154 Skrevet 10. juni 2010 Amalie virker litt små naiv. Altså hadde alle sagt til meg at min partner hadde sagt til de andre jentene at de kan stå trygt bak han og han ville kaste meg ut, så hadde jeg blitt veldig usikker på han. Jeg hadde hatt litt problemer med å stole på han etter noe sånt. Men Så er jo Amalie vilt forelsket i han da så. Jeg håper Tammie og Kasper finner tilbake til hverandre igjen, De er veldig søte sammen, Nicolai tror han eier Tammie. Latterlig! Jeg tipper Nicolea ryker imorgen. Det er da ingen hun kan stå trygt bak vel? :klø:
smalls Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #155 Skrevet 10. juni 2010 Hvem håper dere ryker i kveld?? :gjeiper:
Lovely.One Skrevet 10. juni 2010 #156 Skrevet 10. juni 2010 Det jeg tror er at de to nye slår seg sammen, Nicolea og han nye (husker ikke navnet hans..).. Også steller Samantha og Marie seg bak Kasper, også velger Kasper Samantha... Aner virkelig ikke, men TV3 røper veeldig mye i de få snuttene de viser om hva som skjer i neste episode. Der ser du Peter krangle med Kasper under par-sermonien.. Jeg håper Samantha ryker, men satser ikke på det
smalls Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #157 Skrevet 10. juni 2010 Jeg tror Claudia og Nicolea stiller seg bak Kasper. Kasper velger Claudia. Derfor Peter og de blir sur på Kasper pga planen til de var å få Claudia ut. Enig at tv3 avslører litt for mye i reklame snuttene!
Gjest Huffsa Skrevet 10. juni 2010 #158 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har detti litt ut i det siste. Hvorfor ble de så forbanna på han for å ha hivd ut hu nye :klø:
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #159 Skrevet 10. juni 2010 Jeg synes Peter overdriver en smule. Greit at Kasper ikke sa hvem han skulle velge men å bli såå sur på Kasper for at han heller ville stå med en som er 10 ganger sterkere? Likte Peter Nicolea så mye? Skjønner IKKE hva greia er her. Jeg er så lei Marie jeg. Ville bare tørke av ho det smilet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå