Lillemeg25 Skrevet 10. september 2010 #721 Skrevet 10. september 2010 Fikk ikke sett i går!!!! Har jo fått med meg hvem som vant, men hva skjedde med kulen?? Hvem gikk bak hvem egentlig? Her inne virker det som om alle gikk bak Peter og Cecilie?? Mark.Rasmus.Samantha og Patrick gikk bak Tammie og Kasper. Men Amalie og Peter er vel ikke kjærester nå?
Gjest wahaj Skrevet 10. september 2010 #722 Skrevet 10. september 2010 Mark.Rasmus.Samantha og Patrick gikk bak Tammie og Kasper. Men Amalie og Peter er vel ikke kjærester nå? De er visst det. Så lenge det holder, er jo spm
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #723 Skrevet 10. september 2010 De er visst det. Så lenge det holder, er jo spm Jeg leste en plass at Peter hadde rota med en anna jente på en fest. Så slo Amalie opp. Kanslje de ble sammen igjen? For et kaos :gjeiper:
moncabang Skrevet 10. september 2010 #724 Skrevet 10. september 2010 Her er oversikt over alle deltakere og vinnere - ser ut som om alle de tre første sesongene så ble kulen sluppet... Og Rikke var med i bare tre episoder i sesong 3 http://no.wikipedia.org/wiki/Paradise_Hotel_(Danmark) Hun var med fra episode 25 til episode 48 hvis jeg forstår det riktig....
Gjest Raindrops Skrevet 10. september 2010 #725 Skrevet 10. september 2010 Det er en annen Rikke. Rikke Göransson står helt nederst der, episode 1-3.
Arne93 Skrevet 11. september 2010 #726 Skrevet 11. september 2010 Skjønner overhodet ikke at Line klarte å velge Peter. Hun framstår jo som den dummeste jenta i historien. Jo, han er jo den mest uærlige skjørtejegeren noensinne, men han er jo så kjekk, så kanskje jeg får en sjanse en gang senere. ÆSJ! Har overhodet ikke noe til overs for jenter som faller for drittsekker.
Gjest Linda sofie Skrevet 12. september 2010 #727 Skrevet 12. september 2010 Skjønner overhodet ikke at Line klarte å velge Peter. Hun framstår jo som den dummeste jenta i historien. Jo, han er jo den mest uærlige skjørtejegeren noensinne, men han er jo så kjekk, så kanskje jeg får en sjanse en gang senere. ÆSJ! Har overhodet ikke noe til overs for jenter som faller for drittsekker. Synes alle jentene som har vært med Peter er veldig naive. Spesielt Amalie. Jeg trodde Candy ville gå til Tammie og Kasper for hun virket veldig sur på han men nei. Ble ikke akkurat sjokkert over at Line stemte på han.
Lise_ Skrevet 13. september 2010 #728 Skrevet 13. september 2010 Hva i all verden skal jeg se på ikveld da? :klø:
Lillemeg25 Skrevet 13. september 2010 #729 Skrevet 13. september 2010 Hva i all verden skal jeg se på ikveld da? :klø: Hehe tenkte det samme. Nå var det plutselig ikke noe gøy at det ble mandag. Før har jeg vært helt i 100 pga nå var det endelig en ny uke med PH men nå er det jo over
Lise_ Skrevet 13. september 2010 #730 Skrevet 13. september 2010 Hehe tenkte det samme. Nå var det plutselig ikke noe gøy at det ble mandag. Før har jeg vært helt i 100 pga nå var det endelig en ny uke med PH men nå er det jo over Samme her Og tv-programmet for uken har jeg skjekket, og fy kor skuffet jeg ble
Lillemeg25 Skrevet 13. september 2010 #731 Skrevet 13. september 2010 Samme her Og tv-programmet for uken har jeg skjekket, og fy kor skuffet jeg ble Får bare vente til neste vår da den Norske kommer. Håper det kommer en Dansk sesong etter den Norske igjen. Den danske er best. Skjer mye mer og kjekkere gutter
NullHull Skrevet 14. september 2010 #734 Skrevet 14. september 2010 Kunne de ikke sendt noen av de svenske sesongene så lenge da? Eller kanskje det er en annen kanal enn TV3 som har det i Sverige?
Gjest Jente1990:) Skrevet 14. september 2010 #735 Skrevet 14. september 2010 Kunne de ikke sendt noen av de svenske sesongene så lenge da? Eller kanskje det er en annen kanal enn TV3 som har det i Sverige? Samme tenker jeg. Men jeg vet ikke om noen kaneler enn tv3 som sender paradise hotel
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #736 Skrevet 21. september 2010 Vinnerne: Peter og Cecilie Tammie og Kasper: Er kjærester og planlegger fremtiden sammen Amalie og Peter: Leste nettopp at hun endelig hadde fått han for seg selv, og så på det han gjorde med alle de andre jentene som strategisk nødvendig. Det har vært masse skandaler i etterkant, blant annet har Amalie pult Nikolai etter at de kom hjem. Første melding ang Peter og Amalie er at det ble slutt pga at Peter dreit seg ut på hotellet, men at de nå skal ha blitt sammen.. Men det trenger ikke nødvendigvis å være sant da.. Nadja Line: Valgte handleturen fremfor Carlos fordi hun sleit økonomisk hjemme i Danmark. Hun sleit økonomisk fordi hun fikk sparken på dagen fra jobben som frisør fordi hun stjal. Mye spennende sladder om disse gale folka altså :D Jeg skjønner godt hvorfor Nadia Line valgte shoppingtur til 10 000kr,. Hadde nok gjort det samme selv. Hun viste nok at hun ikke hadde så store sjanser til å vinne eller til å komme til finalen. Da tar man det nest beste. Det å komme til finalen er ikke lett. Man må igjenom mange parsermonier og twister. Mange hindere på veien Så jeg skjønner NL godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå