Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk ikke sett i går!!!! Har jo fått med meg hvem som vant, men hva skjedde med kulen??

Hvem gikk bak hvem egentlig? Her inne virker det som om alle gikk bak Peter og Cecilie??

Mark.Rasmus.Samantha og Patrick gikk bak Tammie og Kasper.

Men Amalie og Peter er vel ikke kjærester nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mark.Rasmus.Samantha og Patrick gikk bak Tammie og Kasper.

Men Amalie og Peter er vel ikke kjærester nå?

De er visst det. Så lenge det holder, er jo spm :P

Skrevet

De er visst det. Så lenge det holder, er jo spm :P

Jeg leste en plass at Peter hadde rota med en anna jente på en fest. Så slo Amalie opp. Kanslje de ble sammen igjen? For et kaos :gjeiper:

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er en annen Rikke. Rikke Göransson står helt nederst der, episode 1-3.

Skrevet

Skjønner overhodet ikke at Line klarte å velge Peter. Hun framstår jo som den dummeste jenta i historien.

Jo, han er jo den mest uærlige skjørtejegeren noensinne, men han er jo så kjekk, så kanskje jeg får en sjanse en gang senere.

ÆSJ! Har overhodet ikke noe til overs for jenter som faller for drittsekker.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Skjønner overhodet ikke at Line klarte å velge Peter. Hun framstår jo som den dummeste jenta i historien.

Jo, han er jo den mest uærlige skjørtejegeren noensinne, men han er jo så kjekk, så kanskje jeg får en sjanse en gang senere.

ÆSJ! Har overhodet ikke noe til overs for jenter som faller for drittsekker.

Synes alle jentene som har vært med Peter er veldig naive. Spesielt Amalie. Jeg trodde Candy ville gå til Tammie og Kasper for hun virket veldig sur på han men nei. Ble ikke akkurat sjokkert over at Line stemte på han.

Skrevet

Hva i all verden skal jeg se på ikveld da? :klø: :(

Skrevet

Hva i all verden skal jeg se på ikveld da? :klø: :(

Hehe tenkte det samme. Nå var det plutselig ikke noe gøy at det ble mandag. Før har jeg vært helt i 100 pga nå var det endelig en ny uke med PH men nå er det jo over :tristbla:

Skrevet

Hehe tenkte det samme. Nå var det plutselig ikke noe gøy at det ble mandag. Før har jeg vært helt i 100 pga nå var det endelig en ny uke med PH men nå er det jo over :tristbla:

Samme her :fnise:

Og tv-programmet for uken har jeg skjekket, og fy kor skuffet jeg ble :tristbla:

Skrevet

Samme her :fnise:

Og tv-programmet for uken har jeg skjekket, og fy kor skuffet jeg ble :tristbla:

Får bare vente til neste vår da den Norske kommer. Håper det kommer en Dansk sesong etter den Norske igjen. Den danske er best. Skjer mye mer og kjekkere gutter

Skrevet

Kunne de ikke sendt noen av de svenske sesongene så lenge da?

Eller kanskje det er en annen kanal enn TV3 som har det i Sverige?

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Kunne de ikke sendt noen av de svenske sesongene så lenge da?

Eller kanskje det er en annen kanal enn TV3 som har det i Sverige?

Samme tenker jeg. Men jeg vet ikke om noen kaneler enn tv3 som sender paradise hotel

Skrevet

Vinnerne:

Peter og Cecilie

Tammie og Kasper:

Er kjærester og planlegger fremtiden sammen

Amalie og Peter:

Leste nettopp at hun endelig hadde fått han for seg selv, og så på det han gjorde med alle de andre jentene som strategisk nødvendig. Det har vært masse skandaler i etterkant, blant annet har Amalie pult Nikolai etter at de kom hjem. Første melding ang Peter og Amalie er at det ble slutt pga at Peter dreit seg ut på hotellet, men at de nå skal ha blitt sammen.. Men det trenger ikke nødvendigvis å være sant da..

Nadja Line:

Valgte handleturen fremfor Carlos fordi hun sleit økonomisk hjemme i Danmark. Hun sleit økonomisk fordi hun fikk sparken på dagen fra jobben som frisør fordi hun stjal.

Mye spennende sladder om disse gale folka altså :D

Jeg skjønner godt hvorfor Nadia Line valgte shoppingtur til 10 000kr,. Hadde nok gjort det samme selv. Hun viste nok at hun ikke hadde så store sjanser til å vinne eller til å komme til finalen. Da tar man det nest beste. Det å komme til finalen er ikke lett. Man må igjenom mange parsermonier og twister. Mange hindere på veien Så jeg skjønner NL godt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Såpass............

Tammie har også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...