Lillemeg25 Skrevet 8. september 2010 #641 Skrevet 8. september 2010 Selvfølgelig får Peter en Gratisbillett til finalen! Sykt irriterendes. Håper for guds skyld at Mathias ryker imorgen men siden Kasper og Tammie er litt uenige nå så tror jeg hun heller vil ha Mathias på hotellet. Og da blir Peter og Cecilie par.Tipper Peter vinner hele greia. Jeg er spent på hvem som skal bestemme hvem som skal vinne. Enig! Ble litt irritert da Peter ble sikkret i neste sermoni. Da står det mellom Kasper og Mathias. Håper ikke Kasper må dra. Han er min favoritt gutt av de 3. Lurer på hva Rikke mente med: Dere er kanskje finaleparene. Hva mente hun med kanskje? Får noen av de utstemte en sjanse til å komme inn i spillet igjen? Spennendes blir det i kveld. Klarer nesten ikke å vente. Litt synd det snart er over=/
Gjest Linda sofie Skrevet 8. september 2010 #642 Skrevet 8. september 2010 Hvem vil dere skal ryke? Kasper eller Mathias?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #643 Skrevet 8. september 2010 Faens drit at jeg vet hvem som vinner. Så jeg vet hvem som ryker idag. Utrolig kjedelig når man vet sånt. Men var helt umulig å ikke vite hvem som vant når artikkelen dukket opp rett foran trynet mitt med en stor overskrift med hvem som vant. Not funny!
The Kitten Skrevet 8. september 2010 #644 Skrevet 8. september 2010 Jeg heiet på Mathias. Spennede å se hvem som skal være i juryen.
Gjest Linda sofie Skrevet 8. september 2010 #645 Skrevet 8. september 2010 Jeg heiet på Mathias. Spennede å se hvem som skal være i juryen. Hadde vært rart hvis Tammie ikke valgte Kasper. Hun har alltid sagt at han har en backup i henne. Jeg er også veldig spent på hvem som skal være i juryen. Er vel de som sjekket ut sist? Altså Samantha, Mark, Candy og de.
smalls Skrevet 8. september 2010 Forfatter #646 Skrevet 8. september 2010 Tammie virket ikke så glad da Kasper valgte henne. Tror hun heller ville stå med Peter ja. Tenk så kjipt å bli byttet ut nå? Jeg hadde klikket banans. Lurer på om Tammie virkelig bytter ut Kasper.
The Kitten Skrevet 8. september 2010 #647 Skrevet 8. september 2010 Rasmus! :rødme: Tammie er troendes til å bytte ut Kasper.
smalls Skrevet 8. september 2010 Forfatter #649 Skrevet 8. september 2010 Rasmus! :rødme: Tammie er troendes til å bytte ut Kasper. Enig! Han er sååå kjekk :rødme: Jeg tror kanskje Tammie velger Patrick
The Kitten Skrevet 8. september 2010 #650 Skrevet 8. september 2010 Det tror jeg også. Hun bruker jo å svikte folk.
Lillemeg25 Skrevet 8. september 2010 #651 Skrevet 8. september 2010 Patrick er patetisk. Står der å gir Tammie det triste hundeblikket og nesten gir henne dårlig sannvittighet. Jeg tror Candy,Line,Mathias,Julie,Patrick og kanskje Carlos gir sin stemme til Peter og Julie
Lillemeg25 Skrevet 8. september 2010 #652 Skrevet 8. september 2010 Herregud å barnselig Patrick er. Julie hvem er din bestevennine? Grow up.
Gjest Raindrops Skrevet 8. september 2010 #654 Skrevet 8. september 2010 Så utrolig barnslige kommentarer! "Hvem er diin besteveninneee?" De eier jo ikke stolthet.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #655 Skrevet 8. september 2010 Tammie har virkelig rotet det til! Tror faktisk ingen stemmer på hun og Kasper :gjeiper: Kanskje Carlos og Samantha
Gjest Jente1990:) Skrevet 9. september 2010 #656 Skrevet 9. september 2010 Carlos har virkelig en merkelig klestil. Hva er greia med cowboyhatt, nettingtopp og olashorts? Han er så rar Selv om Tammie ikke er min favoritt jente, så synes jeg litt synd på henne. Er ikke gøy at alle er sure på deg. Til og med partneren hennes er sur på henne. Men er egentlg litt teit at hun sa det til Patrick når hun overhode IKKE ville at Kasper skulle si til noen at de hadde hatt sex. Det var veldig hysj hysj. Julie er virkelig pissed off.
Lise_ Skrevet 9. september 2010 #657 Skrevet 9. september 2010 (endret) Ojojoj så gøy det blir ikveld Kasper og Cecilie er så som så, men jeg liker Peter bedre enn Tammie, så heia heia Peter og Cecilie Fikk litt vondt av Tammie, men ikke mer enn at det var litt morsomt hele opplegget. Endret 9. september 2010 av Lise_
suzie Skrevet 9. september 2010 #658 Skrevet 9. september 2010 Hmm... jeg tror juryen fordeler seg slik - så vinner Kasper og Tammie... Kasper og Tammie: Carlos Samantha Rasmus Mark Line Peter og Cecilie; Mathias Candy Julie Patrick
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #659 Skrevet 9. september 2010 Jeg synes folk overdriver. Bli sure fordi h*n ikke ville bytte ut partneren sin med deg? Veldig voksent av Patrick å kalle sin bestevennine for en jævla kjerring. Å bli såå sur fordi hun ikke ville bytte ut Kasper med han.. Å Julie overdriver hvert fall. Hun må da skjønne at det er et spill. Når man er så nærme finalen må man tenke på seg selv. jeg kan godt skjønne hun ble skuffet men get over it. Kanskje endelig Line og Candy kan skjønne åssen Peter egentlig er. Men jeg tror de stemmer på han fordi om. Jeg tror Peter og Cecilie vinner.
Gjest Opus Skrevet 9. september 2010 #660 Skrevet 9. september 2010 Kan noen gi meg en oppsummering på hva som har skjedd denne uken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå