Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

kjenner jeg egentlig ser litt fram til at den serien blir ferdig, jeg.... :sjenert:

skjønner hva du mener. selv om det er frivillig å se på, så blir man jo hekta selv om man ikke helt vil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes spørsmålene til Julie var utrolig teite! "Mark hvordan føles det å være den gutten som ingen av jentene vil ha?" Hva var vitsen med det spørsmålet egentlig? Greit han ikke er så pen men jeg synes det spørsmålet var veldig unødvenig altså! Å det med at Kasper var så falsk. Det var å unødvendig syens jeg

Har en følelse på at Samantha velger Mathias imorgen. Hun kommer til å stå sterkere med han.

Enig. jeg skjønte meg ikke helt på spørsmålene hennes. Hva prøvde hun på? Skape splid?

Få Mark til å føle seg verre? Virkelig et unøvendig og slemt spørsmål å gi Mark. Ærlig talt.

Skrevet

Lurer på om Samantha velger Mathias eller Mark. Hun må være dum hvis hun tror Mathias kommer til å bytte gruppe og svikte sin aller bestevenn der inne. Nemlig Peter. De som er litt smarte skjønner at han ikke kommer til å snu ryggen til Peter. Det skjer ikke og det har han selv sagt. Han bruker bare Samantha for å bli.

Skrevet

Jeg synes det er litt trist at det snart er over. Har blitt helt hekta og gleder meg når mandagen endelig kommer. For da kan jeg se på paradise hotel igjen :fnise:

Nå søker de nye deltagere til den Norske. Noen som har lyst til å melde seg på? :gjeiper: Jeg er en stor PH fan men kunne aldri vært med på noe slikt. Vil ikke ydmyke hele familien min ved å være drita på tv og gud vet hva anna.

Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg å være med basert på spillet. Det som holder meg unna er nettopp det at mine foreldre skal slippe å se meg full og dum på fjernsyn.

Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg å være med basert på spillet. Det som holder meg unna er nettopp det at mine foreldre skal slippe å se meg full og dum på fjernsyn.

jeg synes egentlig at "spillet" i PH er noe stort tull. Poenget med å se paradise er jo å se folka i private situasjoner - fest, fyll, vennskap, sex, osv. Spillet blir nesten et skalkeskjul for alt det andre som er gøy å se på, hehe.

Selv synes jeg at det er spennende å se PH, men ikke på grunn av spillet i hovedsak. Spillet har jo så mange tvister at uansett hvor bra man spiller, kan man likevel ryke ut. I tilegg går det mye på å juge overfor de andre, og stikke hverandre i ryggen, litt av et spill må jeg si..

Hva synes dere andre om "spillet"?

Gjest Linda sofie
Skrevet

jeg synes egentlig at "spillet" i PH er noe stort tull. Poenget med å se paradise er jo å se folka i private situasjoner - fest, fyll, vennskap, sex, osv. Spillet blir nesten et skalkeskjul for alt det andre som er gøy å se på, hehe.

Selv synes jeg at det er spennende å se PH, men ikke på grunn av spillet i hovedsak. Spillet har jo så mange tvister at uansett hvor bra man spiller, kan man likevel ryke ut. I tilegg går det mye på å juge overfor de andre, og stikke hverandre i ryggen, litt av et spill må jeg si..

Hva synes dere andre om "spillet"?

Uansett hvor bra spiller man måtte være så kan man lett ryke ut i en eller anna twist som du sier. tror det handler mer om flaks enn hvor bra spiller man er. Å man kommer langt med å være venn med de fleste. Har du uvenner så kommer de til å hive deg ut så fort de får sjansen. Tipper det var derfor Tine kom så langt. Fordi alle likte henne. Så er det vel viktig å stå i en bra gruppe å. Man må spille litt skittent noen ganger for å komme langt. Sånn er det bare. Så kommer det ann på hvordan man står med partneren sin og om man kan stole på h*n.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes spillet er det mest interessante med hele serien. Det inkluderer hvordan de prøver å manipulere hverandre, spille på vennskap osv. Fyllekulene og sexen kunne jeg klart meg uten, men det er gøy å se hvor intense forholdene blir der inne.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes spillet er det mest interessante med hele serien. Det inkluderer hvordan de prøver å manipulere hverandre, spille på vennskap osv. Fyllekulene og sexen kunne jeg klart meg uten, men det er gøy å se hvor intense forholdene blir der inne.

Hvis du ikke liker verken spillet eller fyllekulene eller sexen så er det ikke mye igjen. Jeg tror nok de fleste er enige om at det som skjedde i Mexico blir i Mexico. Å at det var et spill. Alle ble nok ikke venner etter serien men tror nok ingen er sure på hverandre. Med unntak Amalie og Stina.

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis du ikke liker verken spillet eller fyllekulene eller sexen så er det ikke mye igjen. Jeg tror nok de fleste er enige om at det som skjedde i Mexico blir i Mexico. Å at det var et spill. Alle ble nok ikke venner etter serien men tror nok ingen er sure på hverandre. Med unntak Amalie og Stina.

Les det du siterer. Jeg skrev jo at jeg synes spillet er det mest interessante med hele serien.

Skrevet

Jeg vil være med, men sjansen for å bli utvalgt er enormt liten. Tør påstå langt over halvparten blir håndplukket "på gaten" en lørdagskveld i Oslo. De velger de kjente partyløvene fra østlandet hovedsaklig. Vanlige søkere har minimal sjangs. De fleste blir spurt om å være med, de har ikke søkt.

Er en grunn til at mange er bartendere (som ofte er kjendiser i utelivet) og modeller som allerede har et litt kjent navn. Vanlige, dødelige uansett utseende nesten har liten sjangse.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Les det du siterer. Jeg skrev jo at jeg synes spillet er det mest interessante med hele serien.

Hehe trodde det sto irriterendes. Gikk litt fort

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Det er jo alt dramaet og alle intrigene som er det gøyeste med paradise hotel. Jeg synes også danskene har fått med noen brae og nye twister. Så og si alle twistene jeg har sett på PH Norge har kun vært twister som har vært med i PH Danmark tidligere. Litt kjedelig når de samme twistene kommer om igjen. Synes nå jeg. Så er jo PH Danmark 10 ganger bedre enn PH Norge. Det tror jeg de fleste er enig i. :) Også er jo guttene et par hakk kjekkere enn de Norske guttene å.

Skrevet

Hadde berre Rasmus vore med vidare :(

Skrevet

Jeg vil være med, men sjansen for å bli utvalgt er enormt liten. Tør påstå langt over halvparten blir håndplukket "på gaten" en lørdagskveld i Oslo. De velger de kjente partyløvene fra østlandet hovedsaklig. Vanlige søkere har minimal sjangs. De fleste blir spurt om å være med, de har ikke søkt.

Er en grunn til at mange er bartendere (som ofte er kjendiser i utelivet) og modeller som allerede har et litt kjent navn. Vanlige, dødelige uansett utseende nesten har liten sjangse.

Det er nok sant, de er av typen som har et litt kjent ansikt på byen allerede, og gjerne har over 1.000 venner på Facebook allerede, litt i den gata der.. slik som Carl, og Daniel Hamnes. Victoria Norrman derimot, jeg tror ikke hun er en særlig kjent modell, men.. bare prøv å google henne. Jeg vet jo ikke, men kan også tenke meg at Stine Marie f eks er et kjent ansikt for partyløvene i Trondheim. Så en ting er sikkert: du må skille deg litt ut, og stikke deg litt fram, for å bli deltaker på Paradise Hotel.

Jeg leste at hun Karoline Berget ble håndplukket på et utested i Oslo, og hun er jo ei vanlig jente? Men hun har jo en veldig flott utstråling da, og sånn sett skiller hun seg jo litt ut :)

Skrevet

De håndplukker sikkert noen av deltagerene på byen men jeg vet de har sånn audition som de som har meldt seg på kan komme på.. Men de søker sikkert etter folk på FB å. De fleste er fra østlandet har jeg merket. Man må ikke nødvendigvis ser veldig bra ut. Men som anonym sier så må man skille seg ut.

Skrevet

Jeg kan forstå hvorfor Kasper å de valgte som de gjorde. For de var redde for å bli låst fast med den partneren de valgte der. Men de hadde jo en gyllend mulighet for å få ut en sterk motstander og en fra den andre gruppen. Jeg syns det var teit de ikke tok den sjansen.

Jeg håper Kasper og Cecilie vinner. Patrick og Peter irriterer meg! Å Julie virker dum som et brød.

Skrevet

Hadde berre Rasmus vore med vidare :(

Ja. Jeg ble sikkelig lei meg da han røyk ut :tristbla: Han var helt klart min favoritt gutt der inne. Det har han vært helt fra starten av.

Skrevet

Ja. Jeg ble sikkelig lei meg da han røyk ut :tristbla: Han var helt klart min favoritt gutt der inne. Det har han vært helt fra starten av.

ENIG! sjarmerende, søt og sympatisk, og virker dessuten mer oppegående enn de fleste andre av deltakerne. Veldig tiltalende personlighet. Håper vi får se mer til ham, han er sikkert med i juryen som skal kåre vinnerne til slutt.

Skrevet

ENIG! sjarmerende, søt og sympatisk, og virker dessuten mer oppegående enn de fleste andre av deltakerne. Veldig tiltalende personlighet. Håper vi får se mer til ham, han er sikkert med i juryen som skal kåre vinnerne til slutt.

Rasmus var også en av mine favoritt gutter da han var med i sesong 4 (som er den sesongen jeg har likt best til nå) Enig at han virker veldig oppegående og sympatisk. Han har klart veldig godt å styre seg når det kommer til jenter. Imotsettnig til peter som ikke klarer å styre seg i det hele tatt. Han virker også veldig morsom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...