Lillemeg25 Skrevet 31. august 2010 #581 Skrevet 31. august 2010 Huff Peter er så barnselig! Ærlig talt. Ta det som en mann liksom Jeg synes kun Cecilie og Tammie er de eneste pene jentene der inne nå.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #582 Skrevet 31. august 2010 Huff Peter er så barnselig! Ærlig talt. Ta det som en mann liksom ja, herlighet.. han har vel hele livet fått høre hvor pen han er og fått alle de jentene han vil ha, tipper jeg.. nesten litt overrasket over at han aldri prøvde seg på Tammie der inne, hun er nok kanskje litt uoppnåelig for ham.. en ting at veldig unge jenter faller for en fyr som Peter, men det er jo ikke sikkert han har like mye draget når han blir eldre... og, ærlig talt: nå har jo hele Danmark omtrent sett hvordan han egentlig er.. Da kan det jo hende at han går glipp av drømmedama? Men, han ønsker seg sikkert en jente som ikke har så mye mellom øra uansett.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #583 Skrevet 31. august 2010 en ting at veldig unge jenter faller for en fyr som Peter, men det er jo ikke sikkert han har like mye draget når han blir eldre... og, ærlig talt: nå har jo hele Danmark omtrent sett hvordan han egentlig er.. Da kan det jo hende at han går glipp av drømmedama? Men, han ønsker seg sikkert en jente som ikke har så mye mellom øra uansett. Man skulle tro det. Men så lettlurte og naive mange jenter er (+ dem i praksis elsker playere og tror de kan omvende dem) så tror jeg faktisk han har 10 ganger så mange tilbud nå. Trist! Er selv jente, hadde holdt meg laaaangt unna fyrer som han, men dessverre er ikke alle som meg:p Han får neppe en seriøs jente, men det er han vel ikke ute etter heller.
Lise_ Skrevet 31. august 2010 #584 Skrevet 31. august 2010 Jeg synes det er trist at det bare er denne uken og finaleuken igjen
smalls Skrevet 31. august 2010 Forfatter #585 Skrevet 31. august 2010 Jeg synes nesten det er litt synd på de unge og naive jentene som faller for Peter. Han er jo kun ute etter en ting. Å vi vet alle hva det er. Som jeg har sagt tidligere så er han kjekk men det holder ikke for meg. En gutt må være mer enn det. Men for noen er ikke personlighet så viktig virker det som. Bare han ser bra ut. Å Peter vet godt hvordan man sjamerer en jente. Det har han ikke noe problem med. Tenk på alle de jentene han har vært med på hotellet? Det sier jo litt liksom. Tipper jentene kasta seg over han da han var ute på byen etter paradise hotel. Jenter i 18-19 års alderen.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #586 Skrevet 31. august 2010 Jeg synes nesten det er litt synd på de unge og naive jentene som faller for Peter. Han er jo kun ute etter en ting. Å vi vet alle hva det er. Som jeg har sagt tidligere så er han kjekk men det holder ikke for meg. En gutt må være mer enn det. Men for noen er ikke personlighet så viktig virker det som. Bare han ser bra ut. Å Peter vet godt hvordan man sjamerer en jente. Det har han ikke noe problem med. Tenk på alle de jentene han har vært med på hotellet? Det sier jo litt liksom. Tipper jentene kasta seg over han da han var ute på byen etter paradise hotel. Jenter i 18-19 års alderen. På en eller annen merkelig måte så virker det likevel som om Peter har bra personlighet, han fremstår jo som sjarmerende og sympatisk. Så jeg kan jo skjønne at de blir sjarmert. Selv om vi vet at han er helt idiot når det kommer til damer, og har et ego på størrelse med, ja..
smalls Skrevet 31. august 2010 Forfatter #587 Skrevet 31. august 2010 På en eller annen merkelig måte så virker det likevel som om Peter har bra personlighet, han fremstår jo som sjarmerende og sympatisk. Så jeg kan jo skjønne at de blir sjarmert. Selv om vi vet at han er helt idiot når det kommer til damer, og har et ego på størrelse med, ja.. Han er sikkert snill og morsom og alt det men han oppfører seg VELDIG råttent ovenfor jenter. Å han klarer jo ikke å holde seg til kun en jente. Det er ikke bra. Håper foresten Marhias ryker!
Lillemeg25 Skrevet 31. august 2010 #588 Skrevet 31. august 2010 Kanskje like greit Candy røyk ut nå. Hun hadde ikke hatt noen sjans i finalen uansett. Hehe. Men det ser ikke lyst ut for Mathias. Hvem skal han stille seg bak til torsdag? Flere som synes Mark er utrolig anonym? Legger ikke merke til han. Glemmer helt at han er der.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #589 Skrevet 1. september 2010 Flere som synes Mark er utrolig anonym? Legger ikke merke til han. Glemmer helt at han er der. Enig, skjønner ikke helt hva castingfolka tenkte på når det gjelder han.. Synes forresten at Mathias også er veldig anonym, ihvertfall av det som blir vist på skjermen.. Kan kanskje ha noe med at Peter (og dels Candy), Tammie, Patrick osv. er litt mer fargerike personer (og sørger for litt mere intriger, a la rotinga til Peter og Candy) og derfor klipperne velger å ta med mest fra dem. Synes Julie dummer seg litt ut på tv angående å vise at hun er så interessert i Peter. Han har jo ikke vist særlig interesse for henne? I tillegg så vet hun jo på forhånd hva han har gjort med Candy osv.
Gjest Linda sofie Skrevet 1. september 2010 #590 Skrevet 1. september 2010 Ja Mark er alt for anonym. han er kjedelig rett og slett. Han sier nesten aldri noe. Å han er ikke så kjekk heller. Jeg ler hver gang Candy sier ne o lan til Peter. Herregud å morsomt Jeg håper Tammie og Kasper vinner. Av de som er igjen nå.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #591 Skrevet 1. september 2010 Dette er litt sånn jeg ser på de som er igjen nå: Peter: Mr player.Trenger jeg å si mer? Vi vet alle åssen han er. En player. Patrick: Utrolig irriterendes. Dramagueen og pervo. Jeg likte ikke at han sjekket inn igjen. Synes han er to much. Julie: En dum blondine. Jeg skjønner meg ikke helt på henne. Hun sier hun liker peter men hun gjør ikke så mye med det? Også er hun også en av de jentene som er så naive. Carlos hadde faktisk rett da han sa under sist parsermoni at hun valgte Peter for hun tenker med fitta. Kasper: Jeg liker Kasper veldig godt. han er kjekk, sjamerendes og virker snill. Å Han har kun holdt seg til en jente. Nemlig Tammie. Eller han kyssa med Line i 2 min men utenom det så har han vært tofast.Hehe Samantha: For det første så synes jeg ikke hun er noe særlig pen. Jeg synes hun kanskje er litt høy på seg selv å? Gjennom oppholde har hun ofte oppført seg som barnselig 14 åring. Hun har veldig stygge øyenbryn. Huff nappet ihjel. Mark: Anonym og stygg. Fælt å si det men han ser ikke ut.Å han bidrar ikke med så mye i spillet akkurat heller. Mathias: Jeg synes Mathias er ganske kjekk. Kjekkere enn Peter. Han er den gutten jeg heier mest på. Men tror han ryker til torsdag. Tammie: Søt jente men hun har en rar nese. Det er noe med henne jeg ikke liker. Klarer ikke helt å sette fingeren på det. Cecile: Min favoritt jente der inne. Hun virker oppegående og smart. Så er hun veldig pen. Å hun faller ikke for Peter. Må være den første. Eneste er at hun snakker litt rart. Flere som synes det?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #592 Skrevet 1. september 2010 Dette er litt sånn jeg ser på de som er igjen nå: Peter: Mr player.Trenger jeg å si mer? Vi vet alle åssen han er. En player. Patrick: Utrolig irriterendes. Dramagueen og pervo. Jeg likte ikke at han sjekket inn igjen. Synes han er to much. Julie: En dum blondine. Jeg skjønner meg ikke helt på henne. Hun sier hun liker peter men hun gjør ikke så mye med det? Også er hun også en av de jentene som er så naive. Carlos hadde faktisk rett da han sa under sist parsermoni at hun valgte Peter for hun tenker med fitta. Kasper: Jeg liker Kasper veldig godt. han er kjekk, sjamerendes og virker snill. Å Han har kun holdt seg til en jente. Nemlig Tammie. Eller han kyssa med Line i 2 min men utenom det så har han vært tofast.Hehe Samantha: For det første så synes jeg ikke hun er noe særlig pen. Jeg synes hun kanskje er litt høy på seg selv å? Gjennom oppholde har hun ofte oppført seg som barnselig 14 åring. Hun har veldig stygge øyenbryn. Huff nappet ihjel. Mark: Anonym og stygg. Fælt å si det men han ser ikke ut.Å han bidrar ikke med så mye i spillet akkurat heller. Mathias: Jeg synes Mathias er ganske kjekk. Kjekkere enn Peter. Han er den gutten jeg heier mest på. Men tror han ryker til torsdag. Tammie: Søt jente men hun har en rar nese. Det er noe med henne jeg ikke liker. Klarer ikke helt å sette fingeren på det. Cecile: Min favoritt jente der inne. Hun virker oppegående og smart. Så er hun veldig pen. Å hun faller ikke for Peter. Må være den første. Eneste er at hun snakker litt rart. Flere som synes det? Veldig enig i "listen" din her:D Jeg vet dessverre hvem som vinner etter å ha trykket på en link noen la ut her, så heier ikke på noen. Men liker best Cecilie og Kasper tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #593 Skrevet 1. september 2010 Synes Cecilie er dritirriterende jeg.. Ikke bare stemmen, men hele jenta. Samme med Kasper, han er så uengasjerende at det er slitsomt. Synes i grunn så og si alle som er igjen der inne har kjipe personligheter(det vi ser på skjermen i alle fall, godt mulig de er helt anderledes i virkeligheten). Den som irriterer meg minst er Mathias, så må nesten heie på han.
Gjest Jente1990:) Skrevet 1. september 2010 #594 Skrevet 1. september 2010 Er ganske enig i den listen jeg å. Med unntak Mathias. Liker ikke fyren! Nå er det ikke lenge til finalen. Jeg heier egentlig ikke på noen av de som er igjen. Hvis jeg må velge noen så må det bli Cecilie eller Kasper. Eller kanskje Tammie. Lurer på om noen av de utstemte får komme inn igjen slik som Niklas i den Norske fikk. Da håper jeg Rasmus kommer inn igjen :rødme: Han liker jeg.
Lillemeg25 Skrevet 1. september 2010 #596 Skrevet 1. september 2010 Jeg synes spørsmålene til Julie var utrolig teite! "Mark hvordan føles det å være den gutten som ingen av jentene vil ha?" Hva var vitsen med det spørsmålet egentlig? Greit han ikke er så pen men jeg synes det spørsmålet var veldig unødvenig altså! Å det med at Kasper var så falsk. Det var å unødvendig syens jeg Har en følelse på at Samantha velger Mathias imorgen. Hun kommer til å stå sterkere med han.
Lillemeg25 Skrevet 1. september 2010 #597 Skrevet 1. september 2010 Herregud for en oppførsel. Til hvem da?
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2010 #598 Skrevet 1. september 2010 Samantha og Tammie som ville ha trekant.
Sarafina Skrevet 2. september 2010 #599 Skrevet 2. september 2010 Jeg synes spørsmålene til Julie var utrolig teite! "Mark hvordan føles det å være den gutten som ingen av jentene vil ha?" Hva var vitsen med det spørsmålet egentlig? Greit han ikke er så pen men jeg synes det spørsmålet var veldig unødvenig altså! Enig. Julie er jo ikke særlig pen selv, heller....
MarianneE Skrevet 2. september 2010 #600 Skrevet 2. september 2010 kjenner jeg egentlig ser litt fram til at den serien blir ferdig, jeg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå