Sarafina Skrevet 16. august 2010 #481 Skrevet 16. august 2010 (endret) Jeg synes det er litt vilt å reise fra ungen sin på bare 2 månder for å være med i et reality program og være borte i 3 månder. Men noen som vet om han stiller opp for ungen og sånn? Kan jo hende han ikke ville ha barn men hun ville kanskje ikke ta abort. Gleder meg til en ny episode i kveld. Jeg vil ha ha ut Samantha nå jeg. Er så lei av henne Endret 16. august 2010 av Sarafina
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #482 Skrevet 16. august 2010 Jeg tror han stiller opp, har lest litt på danske nettaviser og sånn (er så Paradise-fan at det er helt komisk ...) , og fulgte litt med da jeg var i Danmark i sommer. Her sier han noe om datteren: http://www.bt.dk/paradise-hotel/ulven-peter-min-datter-skal-ikke-i-paradise Det sto jo hvem som vant på den siden. du kunne ha skrevet at det innholdt spoiler.
Neshorn Skrevet 16. august 2010 #483 Skrevet 16. august 2010 Det sto jo hvem som vant på den siden. du kunne ha skrevet at det innholdt spoiler. Enig. Klikket meg inn jeg og nå ødela det alt:( Fortet meg ut igjen, men er 99% sikker på at jeg vet hvem som vant nå. Unødvendig!!
Gjest Linda sofie Skrevet 16. august 2010 #484 Skrevet 16. august 2010 Bra dere sier i fra. Skal ikke klikke meg inn der. Vil IKKE vite hvem som vinner denne sesongen å. Fikk jo vite hvem som vant den Norske da vi var kommet halveis i serien
Sarafina Skrevet 16. august 2010 #485 Skrevet 16. august 2010 Det sto jo hvem som vant på den siden. du kunne ha skrevet at det innholdt spoiler. Sorry! Tenkte ikke over det jeg, husket bare at jeg hadde lest artikkelen tidligere.. det var virkelig ikke meningen..
Gjest Jente1990:) Skrevet 16. august 2010 #486 Skrevet 16. august 2010 Jeg tror de tar med de kjekkeste guttene fra starten av. Jeg synes ikke de guttene som har sjekket inn etter starten har vært noe spesielt kjekke. Eneste må vel være Benjamin. Han var litt kjekk da. Noe som jeg har merket er at de som har vært med helt fra begynnelsen mener på at de er mer verdige vinnere enn de som har sjekket inn etter starten. Det kommer inn folk hver uke. Skal ikke de få en sjanse? Jeg synes man er like verdig selv om man sjekket inn 4 uker etter det startet. Men blir selvfølgelig ikke det samme hvis en sjekker inn kun 1 uke før finalen. Den kan jeg godt skjønne. Får ikke spilt spillet så mye da.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #487 Skrevet 16. august 2010 Jeg tipper de velger Peter som sheriff. Jeg håper det blir Rasmys men tror det blir Peter. Jeg synes verken Mark eller Espen var kjekke. Hvert fall ikke Mark. For en type.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #488 Skrevet 16. august 2010 Jeg tipper de velger Peter som sheriff. Jeg håper det blir Rasmys men tror det blir Peter. Jeg synes verken Mark eller Espen var kjekke. Hvert fall ikke Mark. For en type.
Lillemeg25 Skrevet 16. august 2010 #489 Skrevet 16. august 2010 Jeg håper IKKE Rasmus må forlate hotellet. Da blir jeg sur. Han er den gutten jeg liker best der inne. Peter bare irriterer meg. Han er jo alltid kåt. Synes det er så kult at endelig så er det en jente som kan avvise han Som ikke er så naiv
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #490 Skrevet 17. august 2010 Jeg håper IKKE Rasmus må forlate hotellet. Da blir jeg sur. Han er den gutten jeg liker best der inne. Peter bare irriterer meg. Han er jo alltid kåt. Synes det er så kult at endelig så er det en jente som kan avvise han Som ikke er så naiv Helt enig! Rasmus er best Synes dessuten at Peter har fått nok medgang nå, han ble jo både Mr Paradise og fikk "alle" jentene. Bra at Line avviser han, ja - synes likevel det skinner litt gjennom at hun egentlig er interessert i ham, men bare er usikker på hvorvidt han virkelig liker henne, og ikke bare leker (bra hun har gjennomskuet det da!)
Lillemeg25 Skrevet 17. august 2010 #491 Skrevet 17. august 2010 Helt enig! Rasmus er best Synes dessuten at Peter har fått nok medgang nå, han ble jo både Mr Paradise og fikk "alle" jentene. Bra at Line avviser han, ja - synes likevel det skinner litt gjennom at hun egentlig er interessert i ham, men bare er usikker på hvorvidt han virkelig liker henne, og ikke bare leker (bra hun har gjennomskuet det da!) Hehe tipper han bare vil ha sex med ho. Ikke noe mer. Men ja han har hatt mye meddang. Han har aldri vært i faresonen for å ryke ut. Verken under parsermoniene eller i twistene som jeg kan huske. Eller det var en gang da. Da han, Amalie og Steven skulle på sånn dødsdate. Da de skulle bestemme selv hvem som skulle forlate hotellet. Men var ganske så åpenbart at det ville bli Steven. Viste Amalie ikke kom til å dumpe Peter.
smalls Skrevet 17. august 2010 Forfatter #492 Skrevet 17. august 2010 Jeg tror Line er litt usikker på om hun vil ha Peter eller ikke. Jeg tror hun liker han litt.Men dumme Peter har jo vært med Candy et par ganger nå. Noe Line har fått med seg. Hun er jo ikke dum. Faktisk så fortjener Peter å bli avvist. Det har han godt av. Han kan ikke forvente å få ALLE jentene. Jeg tror kanskje det blir en duell mellom Mark og Rasmus? Den som taper må hjem eller noe sånt. Fikk ikke med meg den siste delen i får. Klarte å sovne i reklamen. Hva skjedde mellom Kasper og Tammie? Vil ikke Kasper være med henne mer pga det som skjedde med Mathias??
Gjest Linda sofie Skrevet 17. august 2010 #493 Skrevet 17. august 2010 Er spent på hva som vil skje i kveld
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #494 Skrevet 17. august 2010 Jeg synes Peter er feig hvis han ikke blir med på duellen. Jeg håper faktisk Mathias ryker ut av de 4. Håper ikke Rasmus må dra Alt kan skje.
smalls Skrevet 17. august 2010 Forfatter #495 Skrevet 17. august 2010 Så det er jentene som bestemmer hvilket lag som skal duellere? Sammantha og Cecilie velger selfølgelig peter og Mathias. Mens Candy og Tammie velger Rasmus og Mark. Da er det opp til Line. Lurer på om hun tørr å svikte partneren sin? Jeg vil helst hun velger Peter og Mathias. Hun har jo en slags greie på gang med Rasmus. Håper hun holder den avtalen.
Gjest wahaj Skrevet 18. august 2010 #496 Skrevet 18. august 2010 Jeg tror Line er litt usikker på om hun vil ha Peter eller ikke. Jeg tror hun liker han litt.Men dumme Peter har jo vært med Candy et par ganger nå. Noe Line har fått med seg. Hun er jo ikke dum. Faktisk så fortjener Peter å bli avvist. Det har han godt av. Han kan ikke forvente å få ALLE jentene. Jeg tror kanskje det blir en duell mellom Mark og Rasmus? Den som taper må hjem eller noe sånt. Fikk ikke med meg den siste delen i får. Klarte å sovne i reklamen. Hva skjedde mellom Kasper og Tammie? Vil ikke Kasper være med henne mer pga det som skjedde med Mathias?? Ja, mens han like før lå på et av rommene og kysset Line. Dobbeltmoral lenge leve
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #497 Skrevet 18. august 2010 Flere som er spente på hva som vil skje i kveld? Er så spent på hvem som ryker ut
Gjest Linda sofie Skrevet 18. august 2010 #498 Skrevet 18. august 2010 Nei nei nei jeg vil ikke at Rasmus skal reise. Er så spennendes dette her. Håper Line ikke valgte Peter og Mathias! Hvis Rasmus drar er det bare 3 igjen av den gruppen. Alle de nye vil jo spille med Peter og de.
Gjest Jente1990:) Skrevet 18. august 2010 #499 Skrevet 18. august 2010 Faen at Rasmus tapte duellen Han var den jeg likte best av alle guttene Nei nå vil ha Peter ut! Er så lei av han at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre altså. "Nei Candy ronket ikke meg, vi bare lå å snakket om deg" Jada. Hun er DUM hvis hun virkelig tror på han. Etter alt han har gjort. Hun burde skjønne det nå at han ikke er til å stole på
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #500 Skrevet 18. august 2010 Jeg er å lei Peter. Lei at han alltid skal få fordeler. Lurer på hvilket par han velger som ikke skal stå sammen i morgen. Sikkert Kasper og Cecile. Er det bare meg eller er Mathias litt Peters nikkedukke? Føler han alltid er enig med han og gjør alt han sier. Hans høyre hånd på en måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå