Piper Skrevet 4. august 2010 #401 Skrevet 4. august 2010 Det er ingen som har sagt at hun er stygg. Vi sier bare at vi ikke ser at hun er så vakker som guttene skal ha det til. Men guttene mener jo hun er vakker, så hvorfor må dere da si at hun ikke er så vakker? Er det så viktig at dere får frem at dere ikke er enig i guttenes smak, for det er jo det det er snakk om. Guttene syns hun er den fineste, og da er jo det hva de mener. Hva du og andre mener er finest, er ikke det som disse guttene mener. Og jeg forstår ikke hvorfor man bare må kommentere hennes utseende på den måten, bare fordi noen gutter sa hun var den fineste som ahr vært på hotellet. Det er jo deres smak, men da må enkelte her inne bare fortelle at det er hun ikke, og ramse opp navn på hvem de synes er finere. Er det virkelig så viktig å få frem, hvem som er og ikke er finest? Smaken er som baken, nemlig delt
Piper Skrevet 4. august 2010 #402 Skrevet 4. august 2010 Jeg ble litt skuffet da Cecilie valgte Partneren til Marie. Jeg hadde håpet på hun ville velge Peter sånn at Marie ville stå uten partner. Synd Amalie måtte dra Nå er vel melissa glad. For nå kan hun sove med Peter igjen Bare noen timer etter Amalie dro så er han allerede på ho nye Amalie kan umulig satse på han som kjæreste, når hun får se alt hjemme. Han er bare interessert i henne når hun er tilstedet, og ellers bryr han seg katten om henne. Jeg fikk ikke sett i går, men håper virkelig Marie ryker snart. På tide noen dolker henne i ryggen, som hun gjør med andre. Hun spiller spillet, men hun spiller det på en råtten måte. Når man er så flink til å lyge som det hun er der inne, kan en begynne å lure på om hun er slik hjemme også.
The Kitten Skrevet 4. august 2010 #403 Skrevet 4. august 2010 Men guttene mener jo hun er vakker, så hvorfor må dere da si at hun ikke er så vakker? Er det så viktig at dere får frem at dere ikke er enig i guttenes smak, for det er jo det det er snakk om. Guttene syns hun er den fineste, og da er jo det hva de mener. Hva du og andre mener er finest, er ikke det som disse guttene mener. Og jeg forstår ikke hvorfor man bare må kommentere hennes utseende på den måten, bare fordi noen gutter sa hun var den fineste som ahr vært på hotellet. Det er jo deres smak, men da må enkelte her inne bare fortelle at det er hun ikke, og ramse opp navn på hvem de synes er finere. Er det virkelig så viktig å få frem, hvem som er og ikke er finest? Smaken er som baken, nemlig delt Nei, men vi må få lov til å si vår mening. Når jeg sier at jeg ikke synes hun er så vakker, så mener jeg ikke at hun er stygg. Ei heller at alle de andre jentene der inne er penere enn henne. Synes ingen av dem er stygge jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #404 Skrevet 4. august 2010 Jeg synes Line var veldig pen jeg. Mye penere enn Marie og Tammie i hvert fall. Skjønner godt hvorfor gutta synes hun var så pen Jeg liker ikke Peter. Han er virkelig en stor player. Det har han bevist gang på gang. Med en gang Amalie er vekke så har han glemt henne. Å holder på med andre. Å de skal liksom være paradise kjærester? Jo jøss. Stakkars Amalie som er så dum og naiv. Huff.
Piper Skrevet 4. august 2010 #405 Skrevet 4. august 2010 Nei, men vi må få lov til å si vår mening. Når jeg sier at jeg ikke synes hun er så vakker, så mener jeg ikke at hun er stygg. Ei heller at alle de andre jentene der inne er penere enn henne. Synes ingen av dem er stygge jeg. Må vi si vår mening om andre menneskers utseende? Er det virkelig noe man bør diskutere, den og den er penere enn den og den? Perosnlig syns jeg man er for utseendefiksert, og siden de er på tv, har man lov til å diskutere om de har utseende med seg eller ikke. Noe jeg syns er meget uvensetlig å diskutere, for det er en overfladisk diskusjon i mine øyner. Og det virket som enkelte bare måtte inn og kommentere utseende henens, fordi guttene hadde sagt at hun var den peneste som hadde vært på hotellet. Noe de er i sin fulle rett til å mene, og selvfølgelgi må du få mene noe helt annet enn de. Men det virket rett og slett som at enkelte bare måtte si at den og den er nå penere osv, og spiller det egentlig noen rolle hva vi måtte mene?
Gjest Jente1990:) Skrevet 4. august 2010 #406 Skrevet 4. august 2010 Noen som vet når finalen er? Det kan da ikke være så lenge igjen nå?? Jeg føler paradise hotel Dk har vart veeldig lenge nå. Lengere enn den Norske. Finalen må være rett rundt hjørnet. Det er ikke så mange av de som er igjen som jeg heier på. Jeg har fått veldig sansen for Cecilie. Kasper liker jeg å
The Kitten Skrevet 4. august 2010 #407 Skrevet 4. august 2010 Noen som vet når finalen er? Det kan da ikke være så lenge igjen nå?? Jeg føler paradise hotel Dk har vart veeldig lenge nå. Lengere enn den Norske. Finalen må være rett rundt hjørnet. Det er ikke så mange av de som er igjen som jeg heier på. Jeg har fått veldig sansen for Cecilie. Kasper liker jeg å Jeg liker også Kasper. Han er litt søt. :rødme: Heier fremdeles på Marie jeg. Hun er taktisk god og spiller bra.
Sarafina Skrevet 4. august 2010 #408 Skrevet 4. august 2010 (endret) Noen som vet når finalen er? Det kan da ikke være så lenge igjen nå?? Jeg føler paradise hotel Dk har vart veeldig lenge nå. Lengere enn den Norske. Finalen må være rett rundt hjørnet. PH Danmark varer lenger enn den norske, det gjorde den i fjor også :-) Leste et sted at det skal være 64 episoder. Danskene er utrolig flinke til å lage Paradise - morsommere tvister og bedre programleder, bedre casting er det også synes jeg ihvertfall. Men de har jo gjort dette en stund, er jo på sjette sesongen nå. Norge har jo bare hatt to :-) Endret 4. august 2010 av Sarafina
Sarafina Skrevet 4. august 2010 #409 Skrevet 4. august 2010 Jeg liker også Kasper. Han er litt søt. :rødme: forresten, Kasper er superkjekk som en undertøysmodell! Mange av guttene i dansk Paradise som er utrolig kjekke, Gleager og Mikkel fra i fjor, og delvis også Peter fra i år. Også synes jeg at Rasmus er søt og sjarmerende. :rødme:
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #410 Skrevet 4. august 2010 Jeg liker også Kasper. Han er litt søt. :rødme: Heier fremdeles på Marie jeg. Hun er taktisk god og spiller bra. Uff, Marie er bare blitt utrolig slitsom!!! Lei hele dama!
Gjest Linda sofie Skrevet 5. august 2010 #411 Skrevet 5. august 2010 Hvis man sammenligner den Norske og den Danske så er jo den Danske MYE bedre Mye som skjer. Gøyere og bedre twister og guttene er kjekkere enn de Norske guttene. Helt klart! Å programlederen er også mye bedre Av guttene fra den Danske liker jeg: Kasper, Rasmus, Nick, Gleager og Ronnie.
Sarafina Skrevet 5. august 2010 #412 Skrevet 5. august 2010 Uff, Marie er bare blitt utrolig slitsom!!! Lei hele dama! ja, hun er virkelig blitt høy på seg selv og fortjener å jekkes ned, som en annen her skrev... Hun tror jo at hun styrer hele hotellet, ja.. Kanskje de andre deltakerne ikke merker det like godt som vi seere, som tross alt ser henne på alene-intervjuene. Hun er på en måte ikke såååå kul og vakker, hvis dere skjønner hva jeg mener.. altså, virker litt som hun tror hun er bedre enn de andre. I går snakket hun jo om at Kasper virket litt homo (?), men at hun trodde nok at hun hadde hatt sjans på ham. I dont think so... Kasper på sin side, sa jo at han ikke ville "scoret" Marie, om jeg ikke husker helt feil. (den greia der var litt rar, synes jeg.)
Gjest Linda sofie Skrevet 5. august 2010 #413 Skrevet 5. august 2010 ja, hun er virkelig blitt høy på seg selv og fortjener å jekkes ned, som en annen her skrev... Hun tror jo at hun styrer hele hotellet, ja.. Kanskje de andre deltakerne ikke merker det like godt som vi seere, som tross alt ser henne på alene-intervjuene. Hun er på en måte ikke såååå kul og vakker, hvis dere skjønner hva jeg mener.. altså, virker litt som hun tror hun er bedre enn de andre. I går snakket hun jo om at Kasper virket litt homo (?), men at hun trodde nok at hun hadde hatt sjans på ham. I dont think so... Kasper på sin side, sa jo at han ikke ville "scoret" Marie, om jeg ikke husker helt feil. (den greia der var litt rar, synes jeg.) Haha litt morsomt å kalle noen for homo fordi at de ikke er intressert i deg. Jeg synes ikke Marie er noe spesielt pen jeg. Jeg håper hun går på en smell nå snart. Håper hun ryker i kveld
smalls Skrevet 5. august 2010 Forfatter #414 Skrevet 5. august 2010 Ja hadde vært deilig å bli kvitt Marie nå Hun er bare too much. Peter må ta hevn. Siden hun fikk Amalie ut. Er det virkelig noen som heter Candy? For et navn å gi dattra si. Som Kasper sa, det høres ut som et stripper navn
Gjest Raindrops Skrevet 5. august 2010 #415 Skrevet 5. august 2010 Rimelig sikker på at det er Marie som ryker neste gang.
smalls Skrevet 5. august 2010 Forfatter #416 Skrevet 5. august 2010 Rimelig sikker på at det er Marie som ryker neste gang. Får da inderlig håpe det! Synes det er på tide nå
The Kitten Skrevet 5. august 2010 #417 Skrevet 5. august 2010 Hva var greien med å spørre Peter om hvilken gutt han likte best? :klø:
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #418 Skrevet 5. august 2010 Må vi si vår mening om andre menneskers utseende? Er det virkelig noe man bør diskutere, den og den er penere enn den og den? Perosnlig syns jeg man er for utseendefiksert, og siden de er på tv, har man lov til å diskutere om de har utseende med seg eller ikke. Noe jeg syns er meget uvensetlig å diskutere, for det er en overfladisk diskusjon i mine øyner. Og det virket som enkelte bare måtte inn og kommentere utseende henens, fordi guttene hadde sagt at hun var den peneste som hadde vært på hotellet. Noe de er i sin fulle rett til å mene, og selvfølgelgi må du få mene noe helt annet enn de. Men det virket rett og slett som at enkelte bare måtte si at den og den er nå penere osv, og spiller det egentlig noen rolle hva vi måtte mene? Poenget var vel egentlig at det ikke var så lett å forstå hvorfor hun var så WOW i forhold til de andre. Var i hvert fall det jeg reagerte på! Og med reagerte mener jeg ikke fullstendig sjokk og vantro, men jeg stilte meg det samme spørsmålet: var hun virkelig så pen? Faktisk stilte jeg ikke bare meg selv det spørsmålet, jeg måtte spør min mor som satt og så det med meg Det interessante her (i den grad det er interessant) er egentlig ikke hvem som er pene eller ei, men hvor forskjellig smak folk kan ha. Noe som kommer veldig tydelig frem på PH, hvor utseende blir kommentert hele tiden. Tenkte litt det samme på den norske, når Thea kom inn og guttene gapte over hvor flott hun var. Smaken er som baken! Og det er en smule fascinerende å observere.
Gjest Huffsa Skrevet 5. august 2010 #419 Skrevet 5. august 2010 Jeg håper Mari ryker idag!!! Da blir jeg lykkelig Tror det blir spennende idag
Gjest Huffsa Skrevet 5. august 2010 #420 Skrevet 5. august 2010 Hurra at Marie er ute Og jeg merker jeg blir mektig irritert over Samantha. "SLÅ MEG, SLÅ MEG, JAMMEN SLÅ MEG DA FOR FAAAAAEN!!!!" " Hvis du gjør meg noe, så knerter jeg deg.. SÅ SLÅ MEG DA!! SLÅ MEG DA, SLÅ MEG DA!!!" :kjefte: Er det mulig. Hu er sikkert den typen til å slå ned en gutt på byen, som da slår tilbake, for at det så er ramaskrik og utkastelser fordi Samantha ble slått.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå