Gjest Krizzy Skrevet 23. juli 2010 #321 Skrevet 23. juli 2010 Jeg håper Marie står for tur til å forlate hotellet neste gang. Hadde vært kult om Amalie sjekket inn igjen egentlig. Jeg tipper Marie og han Josri ikke blir partnere så lenge. Hun ville ikke sove med han en gang. Så da er peter hennes eneste utvei. Å sjekker Amalie inn igjen så velger nok Peter henne ovenfor marie. Det håper jeg, også! Vi får se på mandagen hva som skjer Jeg kommer til å være limt fast til tven 22.30, mandag!
Gjest Huffsa Skrevet 23. juli 2010 #322 Skrevet 23. juli 2010 Jeg håper Marie står for tur til å forlate hotellet neste gang. Hadde vært kult om Amalie sjekket inn igjen egentlig. Jeg tipper Marie og han Josri ikke blir partnere så lenge. Hun ville ikke sove med han en gang. Så da er peter hennes eneste utvei. Å sjekker Amalie inn igjen så velger nok Peter henne ovenfor marie. Hvis amalie kommer inn håper jeg det blir drama siden han har knulla ei anna allerede
Gjest Jente1990:) Skrevet 24. juli 2010 #323 Skrevet 24. juli 2010 Jeg fikk faktisk veldig vondt av Cecilie. Jeg synes Marie overdriver og oppfører seg som en dritunge. Det var da ingen andre fra gruppen som ble så sur som det hun ble. Altså det er et spill. Ho kan ikke forvente at alle de nye som kommer inn skal gjøre som hun vil. Marie har vært veldig kald og ikke inkludert Cecilie med i gruppa. Så Cecilie skyldte ikke de noen ting. Jeg forstår godt at hun heller ville spille med Rasmus å de. Jeg gleder meg til neste episode. Klarer så vidt å vente!
Sarafina Skrevet 25. juli 2010 #324 Skrevet 25. juli 2010 Jeg gleder meg til neste episode. Klarer så vidt å vente! jeg og! synes dansk Paradise er så utrolig mye kulere enn den norske versjonen! Folka i den danske virker kulere også, og mer ålreite (med unntak av Stina, og Marie slik hun har fremstått i de siste episodene.)
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #325 Skrevet 26. juli 2010 Jeg synes Marie burde roe seg ned et par hakk. Hun har virkelig forandret seg MYE siden hun først sjekket inn. Da var hun litt mer i bakgrunnen men nå er hun alt for sjefete og virker som det er hun som styrer det meste i gruppen. Greit nok at hun ble sur og lei seg fordi Patrick måtte dra, men å oppføre seg slik som hun gjorde er bare lavmål! Jeg har virkelig fått sansen for Ceilie. Hun er en som har sine egene meninger og er ikke Marie og de sin nikkedukke. Jeg likte veldig godt at hun ikke gjorde som Marie og de ville. At hun valgte han hun SELV ville ha som partner. Jeg håper hun når langt
smalls Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #327 Skrevet 26. juli 2010 Amalie sjekker inn igjen!!! Jeg så det på reklamen for denne uken. Hun skulle gå å finne Peter også lå han i senga med Melissa! Drama drama drama. jeeey
Sarafina Skrevet 26. juli 2010 #328 Skrevet 26. juli 2010 Amalie sjekker inn igjen!!! Jeg så det på reklamen for denne uken. Hun skulle gå å finne Peter også lå han i senga med Melissa! Drama drama drama. jeeey Kult!! det måtte jo nesten bli sånn, drama blir det garantert ja :-) huff, Peter virker jo nesten desperat eller sexavhengig... han har jo ingen følelser for / interesse for Melissa såvidt jeg har forstått. Trist med sånne mennesker... men bortsett fra dette, virker han jo ganske sympatisk
smalls Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #329 Skrevet 26. juli 2010 Kult!! det måtte jo nesten bli sånn, drama blir det garantert ja :-) huff, Peter virker jo nesten desperat eller sexavhengig... han har jo ingen følelser for / interesse for Melissa såvidt jeg har forstått. Trist med sånne mennesker... men bortsett fra dette, virker han jo ganske sympatisk Melissa virker veldig desperat hun å. Hun har jo vært på Peter helt siden Amalie dro. Dette blir litt som sist sesong. Da han Gleager først var med pernille så måtte hun dra. Så sjekket Maria inn. Det ble en stor flørt mellom Maria og Gleager. Så sjekket Pernille inn igjen :gjeiper: Drama Gleder meg til klokka blir halv 11!!
Gjest Krizzy Skrevet 26. juli 2010 #330 Skrevet 26. juli 2010 Jeg tror Peter ikke interesserer seg i Melissa i det hele tatt. For meg så virker det som det er hun som klenger på han, og eneste grunnen til at han klenget på hu forrige uke var fordi han trengte hjelp til å overleve en uke til. Det så ut som eneste gangen han faktisk frivillig la opp til å ha samleie med henne. Jaja, kan bli litt drama av dette hvis Amalie finner de to i senga De var jo Paradise-kjærester. Egentlig så håper jeg hun sjekker ut litt fort igjen! Aldri vært noe glad i det kvinnfolket, men heller Amalie enn Marie. Så, kanskje nå, kan de presse ut Marie!! Hadde vært herlig! Kan ikke klokken bli halv elleve snart?
The Kitten Skrevet 26. juli 2010 #331 Skrevet 26. juli 2010 Jeg er glad på Amalie sine vegne for at hun får komme inn igjen. Greit at det er for å skape drama, men hun røk ut på en veldig kjip måte.
Lillemeg25 Skrevet 26. juli 2010 #332 Skrevet 26. juli 2010 Sikkelig kult at Amalie kommer inn igjen Enig at hun røyk ut på kjip måte men det er nok ikke derfor hun får komme inn igjen. Det er jo pga de vil lage mer drama. Marie sa på reklamen at hun ikke likte at Amalie var tilbake. Men jeg vil heller ha Amalie der enn bitchen Marie. Eneste grunnen til at Peter klengte på Melissa sist uke var sånn at han ikke skulle reise hjem. Jeg tror ikke han liker ho. De gangene hun har ligget over han å jokket på han har han ikke villet hatt sex med ho. Det sier jo litt. Jeg synes Melissa er billig
smalls Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #334 Skrevet 26. juli 2010 Jeg blir kvalm av Marie! Jeg merker jeg bare blir mer og mer lei av henne Men sånn seriøst, er det noen som synes Melissa er vakker? Hun er ikke direkte stygg men jeg synes faktisk hun ikke er så vakker jeg. Hvem var det som hadde sex i basenget?? Det så litt ut som Samantha og Josri
Champagne Skrevet 26. juli 2010 #335 Skrevet 26. juli 2010 Jeg skal reise bort en periode nå, og har ikke mulighet til å få sett PH mens jeg er borte. Er ikke et sted jeg kan se denne uken på forhånd?? Klarer ikke å vente.. litt for mye drama nå..
Sarafina Skrevet 27. juli 2010 #336 Skrevet 27. juli 2010 Jeg blir kvalm av Marie! Jeg merker jeg bare blir mer og mer lei av henne Enig! Likte henne for en stund siden, men uff.. virker som om hun er blitt litt høy på seg selv. Kanskje det at Rasmus liker henne, ga en "selvtillitsboost". For før var vel hun ikke akkurat blant de mest populære jentene på hotellet, blant gutta..? For øvrig skal hun virke så tøff på skjermen. Jeg tror faktisk hun er mer glad for Rasmus enn hun gir uttrykk for. Han er kjekk synes jeg! Kan nok få mange jenter han, så hun burde virkelig bli smigret over at han liker henne. Kanskje litt sneversynt, men jeg synes også at Marie har litt rar stemme / dialekt. Vet ikke hvorfor jeg synes det.. Ellers synes jeg dansk er fint jeg! Synes det er sexy med gutter som snakker dansk ;-)
Gjest Linda sofie Skrevet 27. juli 2010 #337 Skrevet 27. juli 2010 Uff ja marie har blitt alt for høy på seg selv. Jeg tror hun bruker det at Rasmus liker henne til sin fordel. Det har hun selv sagt at hun vil utnytte det. Jeg liker verken Marie elle Melissa. Jeg synes det er på tide at de begge to må dra. Jeg håper Amalie kommer inn i kveld. Håper hun og Peter vinner hele driten
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #338 Skrevet 27. juli 2010 Jeg håper virkelig Nadia Line velger å ta den shopping daten! Det er ikke hver dag man får shoppe for 10 000kr heller. Hun har ikke bruk for Carlos. Nå har hun jo Mathias
Piper Skrevet 27. juli 2010 #339 Skrevet 27. juli 2010 Jeg håper virkelig Nadia Line velger å ta den shopping daten! Det er ikke hver dag man får shoppe for 10 000kr heller. Hun har ikke bruk for Carlos. Nå har hun jo Mathias Jeg tror hun ryker fort ut, om hun velger å gjøre det. Hun går jo da i mot gruppen sin, og vil da i fremtiden ikke ha en gruppe å være med. Det holder ikke med bare en person, for en fredning er hun ute. Men siden hun ikke har så store sjangser til å vinne ph, ville jeg tatt pengene og shoppet som en gal
Gjest Huffsa Skrevet 27. juli 2010 #340 Skrevet 27. juli 2010 Hadde jeg vært Cecilie ville jeg meid ned Marie så det joma etter. Makan til kjærring! håper hu ryker ut snart. Liker hu mindre enn jeg likte Viktoria i den norske.. Og håper Nadia Line tar shoppingen! :D Så får vi ut Carlos!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå