Piper Skrevet 22. juli 2010 #301 Skrevet 22. juli 2010 Jeg håper patric forsvinner snart. For mye greier med han, selv om han er gøy av og til. Han er en liten dramaqueen. Og jeg håper også Marie forsvinner snart, for hun driver med utfrysing når det passer henne og så får de lov å komme inn i varmen når det passer henne. Selv om det er et spill, får det være måte på hvordan man kan oppføre seg. Der må jeg si Cecilie er en flott person, som sier klart i fra hva hun mener om den behandlingen hun får. Stor respekt, for hun prøver ikke å pisse seg inn med noen, men ser det litt an.
Lillemeg25 Skrevet 22. juli 2010 #302 Skrevet 22. juli 2010 Jeg håper patric forsvinner snart. For mye greier med han, selv om han er gøy av og til. Han er en liten dramaqueen. Og jeg håper også Marie forsvinner snart, for hun driver med utfrysing når det passer henne og så får de lov å komme inn i varmen når det passer henne. Selv om det er et spill, får det være måte på hvordan man kan oppføre seg. Der må jeg si Cecilie er en flott person, som sier klart i fra hva hun mener om den behandlingen hun får. Stor respekt, for hun prøver ikke å pisse seg inn med noen, men ser det litt an. Enig. jeg begynner å bli lei Marie. Jeg synes hun oppfører seg som "kongen på haugen" noen ganger. Jeg er mest lei av Marie og Carlos! Å noen ganger Patrick å. Cecillie liker jeg. Hun virker som en jente med bein i nesa og som ikke smisker for å komme seg inn i en gruppe. Hvis Kasper ryker i kveld er det bare Samantha og Rasmus igjen av den gruppen. Hva skjedde? Det var en veldig sterk gruppe før men nå er den helt oppløst. Ryker Kasper i kveld står vel Samantha eller Rasmus for tur neste gang.
Piper Skrevet 22. juli 2010 #303 Skrevet 22. juli 2010 Enig. jeg begynner å bli lei Marie. Jeg synes hun oppfører seg som "kongen på haugen" noen ganger. Jeg er mest lei av Marie og Carlos! Å noen ganger Patrick å. Cecillie liker jeg. Hun virker som en jente med bein i nesa og som ikke smisker for å komme seg inn i en gruppe. Hvis Kasper ryker i kveld er det bare Samantha og Rasmus igjen av den gruppen. Hva skjedde? Det var en veldig sterk gruppe før men nå er den helt oppløst. Ryker Kasper i kveld står vel Samantha eller Rasmus for tur neste gang. Jeg tror ikke kasper ryker, for jeg tror ikke Cecilie har planer på å samarbeide med Marie
Lillemeg25 Skrevet 22. juli 2010 #304 Skrevet 22. juli 2010 Jeg tror ikke kasper ryker, for jeg tror ikke Cecilie har planer på å samarbeide med Marie Nei det håper jeg ikke Men man vet aldri på paradise hotel. Alt kan skje.
Gjest Krizzy Skrevet 22. juli 2010 #305 Skrevet 22. juli 2010 Jeg tror ikke kasper ryker, for jeg tror ikke Cecilie har planer på å samarbeide med Marie Etter å ha sett gårsdagens, så må jeg si meg enig. Cecilie virker utrolig irritert på den gruppen. Noe jeg skjønner fordi de er ikke akkurat inkluderende, sånn som de var med f.eks Carlos.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #306 Skrevet 22. juli 2010 En ting jeg har lagt merke til er at nesten alle jentene som er med iår er brunetter. Eneste jenta som er blond er Tammie. Jeg håper Kasper og Cecilie blir et par
Sarafina Skrevet 22. juli 2010 #307 Skrevet 22. juli 2010 Uff, Marie begynner å bli så irriterende.. Stygt gjort av henne å bli så sint på Cecilie. C er jo ny, og måtte bare ta ett valg. Marie og gruppa var jo heller ikke spesielt inkluderende mot C, så det er jo også litt M sin egen feil. Skjønner godt at Cecilie valgte Kasper jeg, i den situasjonen der. Hadde Marie giddet å være litt hyggeligere mot henne (etter at C valgte bort Tammie), hadde jo C stått med dem. Synes Marie har forandret seg veldig siden starten... Da holdt hun seg vel litt i bakgrunnen, men nå er hun jo blitt helt "bitch". Nå er det jo hun som styrer alt der inne omtrent, huff... Håper Amalie kommer inn igjen, jeg!
The Kitten Skrevet 23. juli 2010 #310 Skrevet 23. juli 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor Marie ble sur på Cecilie. Hadde gjorde det jo ganske klart at Cecilie ikke var en del av deres gruppe.
Gjest Linda sofie Skrevet 23. juli 2010 #311 Skrevet 23. juli 2010 Marie har forandra seg mye siden starten. Jeg likte hun før men nå er hun bare miss bitch. Å hun er også alt for taktisk og kontrollerendes. Helt latterlig at hun blir sur på Cecilie etter slik som hun har behandlet Cecilie på. Hun har jo ikke akkurat tatt henne med inn i varmen. Jeg holder på å bli sprø av Marie!!
smalls Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #312 Skrevet 23. juli 2010 Jeg tror Marie og de bare brukte Cecilie til å få ut Tammie. Jeg tror ikke de hadde noen planer om å få henne med i gruppa. Jeg tror de bare brukte henne for sin egen fordel. Jeg er også lei av at den gruppa nesten ALLTID skal kjøre skuespill under hver pandoras. Glad planene til de gikk i vasken Neste uke er det jentesermoni og da håper jeg Marie eller Melissa må ut. Jeg synes foresten at Melissa er veldig billig. Jeg synes heller ikke hun er noe pen
Gjest Krizzy Skrevet 23. juli 2010 #313 Skrevet 23. juli 2010 (endret) Marie er blitt kjepphøy. Det virker jo bare som om det var hun som ble sur. Alle ble lei seg over at Patrick dro, men hun klikket jo mentalt i alle retninger. Få Marie ut! Få Marie ut! Få Marie ut! Men som jeg sa tidligere: Heia Cecilie! Edit: På reklamen for neste uke - den som kom sist i episoden - Er det Rasmus som sitter og skriker til Marie på det toalettet? Endret 23. juli 2010 av Krizzy
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #314 Skrevet 23. juli 2010 Jeg synes Marie oppførte seg ufyselig ovenfor Cecilie. Marie oppfører seg som hun går i 9 klasse. Utestenging, viser fingeren, frekke kommentarer som "må du gå på do her?" Ærlig talt. Grow up Marie!! Fikk med meg på rekalmen for neste uke at Marie og Cecilie sitter i baren og krangler. Var det Marie som dyttet til Cecilie? Så ikke helt klart hvem som dyttet hvem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #316 Skrevet 23. juli 2010 wow, marie har blitt stormannsgal og irriterende. håper ikke cecile får til et bra samarbeid med samantha, kasper og rasmus og at hun ikke bukker under for oppførselen til de andre. marionettegruppa til marie er tydelig i overtall, det er jo nesten ikke spennende lenger.
heavyheart Skrevet 23. juli 2010 #317 Skrevet 23. juli 2010 wow, marie har blitt stormannsgal og irriterende. håper ikke cecile får til et bra samarbeid med samantha, kasper og rasmus og at hun ikke bukker under for oppførselen til de andre. marionettegruppa til marie er tydelig i overtall, det er jo nesten ikke spennende lenger. håper hun får til et samarbeid, skulle det stå
smalls Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #318 Skrevet 23. juli 2010 Marie er blitt kjepphøy. Det virker jo bare som om det var hun som ble sur. Alle ble lei seg over at Patrick dro, men hun klikket jo mentalt i alle retninger. Få Marie ut! Få Marie ut! Få Marie ut! Men som jeg sa tidligere: Heia Cecilie! Edit: På reklamen for neste uke - den som kom sist i episoden - Er det Rasmus som sitter og skriker til Marie på det toalettet? Ja jeg tror det var Rasmus som skrek til Marie på doen. Hun trenger å bli satt på plass. Makan til oppførsel! Jeg heier på Cecilie. Jeg liker hun veldig godt. Marie har ingen ting å bli sur for. Bitch
Gjest Krizzy Skrevet 23. juli 2010 #319 Skrevet 23. juli 2010 Ja jeg tror det var Rasmus som skrek til Marie på doen. Hun trenger å bli satt på plass. Makan til oppførsel! Jeg heier på Cecilie. Jeg liker hun veldig godt. Marie har ingen ting å bli sur for. Bitch Ja, hun trenger virkelig å bli satt på plass. Om det er Rasmus, så krysser jeg fingrene for at han VIRKELIG klarer å sette henne på plass. Det hadde vært så herlig! Karma is a bitch, og Marie har begynt å merke det!
smalls Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #320 Skrevet 23. juli 2010 Ja, hun trenger virkelig å bli satt på plass. Om det er Rasmus, så krysser jeg fingrene for at han VIRKELIG klarer å sette henne på plass. Det hadde vært så herlig! Karma is a bitch, og Marie har begynt å merke det! Jeg håper Marie står for tur til å forlate hotellet neste gang. Hadde vært kult om Amalie sjekket inn igjen egentlig. Jeg tipper Marie og han Josri ikke blir partnere så lenge. Hun ville ikke sove med han en gang. Så da er peter hennes eneste utvei. Å sjekker Amalie inn igjen så velger nok Peter henne ovenfor marie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå