Gjest Krizzy Skrevet 9. juli 2010 #261 Skrevet 9. juli 2010 Nadia line er litt stille og anonym synes jeg. Jeg også. Hun virker rett og slett litt kjedelig. Kanskje derfor Carlos ville ha henne? Jeg gleder meg nå til mandag! En ny uke.. Er det uke 6 som begynner på mandag? Det er "bare" ti uker av paradise hotel? Jeg krysser fingrene for at jeg rekker å få med meg finalen
Gjest wahaj Skrevet 9. juli 2010 #262 Skrevet 9. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=6-Dp7KHpmNU Ut med Stina Søkte opp den sangen i går, og da kom finalen opp på lista til høyre, og jeg kunne ikke dy meg. Blææ, da er det nesten ikke spennende lenger
Gjest Huffsa Skrevet 9. juli 2010 #263 Skrevet 9. juli 2010 Søkte opp den sangen i går, og da kom finalen opp på lista til høyre, og jeg kunne ikke dy meg. Blææ, da er det nesten ikke spennende lenger Flink du er som ikke spoiler Jeg lukker øya når jeg er inne på sånne ting. Så jeg ser kun det jeg vil se
smalls Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #264 Skrevet 9. juli 2010 Jeg er nesten imponert over at det ikke ha vært noen som har spoilet i denne tråden I den Norske paradise hotel tråden var det jo en anonym dust som spoila hele tiden om hvem som vant. Utrolig plagsomt! Men ja NL er utrolig kjedelig. Legger ikke merke til henne i det hele tatt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #265 Skrevet 9. juli 2010 Jeg er nesten imponert over at det ikke ha vært noen som har spoilet i denne tråden I den Norske paradise hotel tråden var det jo en anonym dust som spoila hele tiden om hvem som vant. Utrolig plagsomt! Men ja NL er utrolig kjedelig. Legger ikke merke til henne i det hele tatt. Det var da ingen som spoilet i den tråden? Flere som hadde det festlig med at "jeg vet den og den vinner!", men det var jo bare tull! Å spoile er jo å avsløre hva som faktisk kommer til å skje? Litt annerledes med den danske utgaven, siden den faktisk har vært vist på dansk tv allerede... Har fått skikkelig sansen for Marie jeg!!!
smalls Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #266 Skrevet 10. juli 2010 Det var da ingen som spoilet i den tråden? Flere som hadde det festlig med at "jeg vet den og den vinner!", men det var jo bare tull! Å spoile er jo å avsløre hva som faktisk kommer til å skje? Litt annerledes med den danske utgaven, siden den faktisk har vært vist på dansk tv allerede... Har fått skikkelig sansen for Marie jeg!!! Den anonyme sa at Tine vant og det stemte jo. Så det er spoiling. Å når noen sier: *** og **** vinner, så er det jo noen som tror det er sant. Man kan heller si jeg tror kanskje **** og **** vinner.
Kløftfrid Skrevet 10. juli 2010 #267 Skrevet 10. juli 2010 (endret) Så utruleg mykje meir taktikkeri det er i Danmark enn i Noreg (når det gjeld PH ). Marie verkar jo råsmart! Rasmus er litt søt... Endret 10. juli 2010 av Papricka
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #268 Skrevet 11. juli 2010 PH Danmark er så mye bedre enn PH Norge. Den Norske er jo kjedelig i forhold til den Danske. I den Danske skjer det mye mer og guttene er et par kjekkere Rasmus er jo heit :rødme: Kasper å.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #269 Skrevet 11. juli 2010 Et par hakk kjekkere skulle det stå
Lillemeg25 Skrevet 12. juli 2010 #270 Skrevet 12. juli 2010 Jeg liker Rasmus og Peter veldig godt. Peter tenker for mye med pikken. Men kjekk er han Endelig ny episode i dag
Gjest wahaj Skrevet 12. juli 2010 #271 Skrevet 12. juli 2010 Utrolig mye mer som skjer i den danske også. Også er det jo kun taktikk konstant, 'er jo ikke badeferie' haha. Gleder meg til ny episode, blitt ganske hekta... Har aldri sett på ph før, skulle kun se én episode av den norske, men så ble jeg hekta gitt, så ser hele sesong 2 på play Farlig det, drama, drama, drama. Glad for at Stina gikk ut, huff, makan til kjerring
Kløftfrid Skrevet 12. juli 2010 #272 Skrevet 12. juli 2010 Det er nesten som eg får lyst å telje alle gongane dei seier "baaaaaeefeije" (badeferie)
smalls Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #273 Skrevet 12. juli 2010 Ja den danske versjonen er mye gøyere enn den norske. Helt klart
Gjest Krizzy Skrevet 12. juli 2010 #274 Skrevet 12. juli 2010 Jeg liker Rasmus og Peter veldig godt. Peter tenker for mye med pikken. Men kjekk er han ja, jeg ser det nå!
FoxyFish Skrevet 13. juli 2010 #275 Skrevet 13. juli 2010 Det blir spennende å se om det blir noe av denne "gruppen på tvers av gruppene" som det har blitt ymtet litt frempå om!
Sarafina Skrevet 13. juli 2010 #276 Skrevet 13. juli 2010 Jeg var nettopp i København, og traff på Peter og Amalie på Hennes og Mauritz! Og PH-tilhenger som jeg er, så syntes jeg at det var litt artig. Peter hadde på seg solbriller inne i butikken - haha, det tiltrekker seg jo mer oppmerksomhet enn om han hadde gått uten. Men det var helt sikkert dem. og Peter er veldig kjekk i virkeligheten.. Jeg tror ikke de to er sammen i virkeligheten, men gode venner må de tydeligvis ihvertfall være, i og med at han var med henne på klesshopping. Gleder meg til ny episode i kveld! Er mye gøyere nå som Stina er gått ut. Jeg håper at Samanta blir nestemann ut, synes hun er irriterende, også så sjalu som hun er... Sjalu på jentene som er søtere enn henne og får mer oppmerksomhet... tragisk å drite seg ut sånn på tv, synes jeg. Begynner ellers å få mer og mer sansen for Marie, jeg og. Kult om det blir noe mellom henne og Rasmus :-)
Gjest Huffsa Skrevet 13. juli 2010 #277 Skrevet 13. juli 2010 Syntes Rasmus bare blir kjekkere og kjekkere jeg hihi Og herregud og jeg er lei av Carlos. Holder på å klikke for meg hver gang jeg ser det irriterende trynet hans på skjermen Jeg liker ikke Tammie mer.. Og han nye var litt småheit. OG Peter fortjente overhode ikke Mr.Paradise tittelen. Mr.Dick passer bedre.
smalls Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #278 Skrevet 14. juli 2010 Det hadde vært kult om Marie,Peter,Sammantha og Rasmus ble en gruppe. De hadde blitt en kjempe sterk 4 mans gruppe! Peter og Rasmus er de sterkeste guttene på hotellet. Ah Carlos irriterer meg å! Jeg håper han må dra på torsdag. Han er jo helt idiot. Iceman. Sammantha irriterer meg litt. Pga hun oppfører seg som en sjalu dritunge i fylla. Tåler ikke at Rasmus gjør noe.
smalls Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #279 Skrevet 14. juli 2010 Pedro han var søt da. Men jeg synes Patrick klaget litt vel mye? "jeg liker ikke barn, de lukter og kan ikke passe på seg selv. Teit at vi må henge med en unge som ikke kan dansk"
Gjest Jente1990:) Skrevet 14. juli 2010 #280 Skrevet 14. juli 2010 Jeg synes Benjamin eller Rasmus skulle ha vunnet Mr paradise. Bejamin er litt småheit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå