Gjest Krizzy Skrevet 28. juli 2010 #361 Skrevet 28. juli 2010 I kveld blir det garantert drama! :danse: Helt enig!
smalls Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #362 Skrevet 28. juli 2010 Jeg gleder meg virkelig til å se ansikte til Peter når han ser Amalie Han kommer til å få seg et stort sjokk! Jeg tviler på Melissa kommer til å like det. Nå får hun ikke Peter for seg selv lengere. Synd det Melissa
The Kitten Skrevet 28. juli 2010 #363 Skrevet 28. juli 2010 Jeg er også glad for at Carlos er ute, han hadde en irriterende personlighet. Likevel mistet jeg respekt for Nadia Line, og ser nå på henne som en enda svakere spiller enn hun var før.
Gjest Linda sofie Skrevet 28. juli 2010 #364 Skrevet 28. juli 2010 Jeg likte at Amalie kom tilbake Men Amalie er så naiv!!! Herregud Peter og Melissa har knullet flere ganger. Hun tror jo på alt han sier. Håper egentlig at Melissa ryker imorgen. At Peter velger Amalie og ikke Melissa. Hvis de to står bak Peter da
The Kitten Skrevet 29. juli 2010 #365 Skrevet 29. juli 2010 Jeg tviler på at Melissa stiller seg bak Peter hvis Amalie står der fra før.
Gjest Linda sofie Skrevet 29. juli 2010 #366 Skrevet 29. juli 2010 Jeg tviler på at Melissa stiller seg bak Peter hvis Amalie står der fra før. Hmm nei men hvor skal Melissa stille seg da? Hun har ikke så mange muligheter. Kanskje Josri.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #367 Skrevet 29. juli 2010 Åhh det er så deilig å ha Carlos ute av PH. Alt han sa og gjorde var bare sykt irriterendes. Jeg fikk litt vondt av Melissa jeg=/ Hun liker virkelig Peter også kommer Amalie inn igjen. Kunne jo se på henne under pandoras at hun ikke likte når Peter sa at han hadde følelser for Amalie og ville kun ha henne. Lurer på åssen Amalie reagerte når hun fikk vite hva Peter og Melissa egentlig har gjort SEX....
FoxyFish Skrevet 29. juli 2010 #368 Skrevet 29. juli 2010 Jeg er også glad for at Carlos er ute, han hadde en irriterende personlighet. Likevel mistet jeg respekt for Nadia Line, og ser nå på henne som en enda svakere spiller enn hun var før. Jeg endret i grunn ikke oppfatning av henne som spiller på grunn av det. I såfall blir det vel til det motsatte. Alt er jo en konkurranse som handler om å vinne en pengepremie, så det er jo ikke så dumt å plukke opp det som dukker opp på veien!
Lillemeg25 Skrevet 29. juli 2010 #369 Skrevet 29. juli 2010 Nei nå vil jeg ha Marie ut!! Dumme Mathias som bare måtte velge henne. Huff!
Gjest virvelvind Skrevet 29. juli 2010 #370 Skrevet 29. juli 2010 Marie begynner å bli ganske kjepphøy, tror hun burde passe seg
Piper Skrevet 29. juli 2010 #371 Skrevet 29. juli 2010 Jeg tror Melissa har forferdelig dårlig selvtillit, og spiller på sex for å prøve og overskygge den. Jeg tror Melissa virkelig liker peter, og hun sliter nå med at Amalie har kommet inn igjen. Men så lenge Melissa har Marie på sin side, er hun vel trygg der inne. Virker som marie får viljen sin litt for ofte kan man si
Piper Skrevet 29. juli 2010 #372 Skrevet 29. juli 2010 Jeg er også glad for at Carlos er ute, han hadde en irriterende personlighet. Likevel mistet jeg respekt for Nadia Line, og ser nå på henne som en enda svakere spiller enn hun var før. Jeg fikk faktisk mer respekt for henne, for at hun prioriterte shopping fremfor en fyr som ville dolket henne i ryggen ved første og beste anledning. Hun ahr aldri vært en spiller som har hatt muligheten til å vinne, og det tror jeg hun ahr forstått selv. Og derfor tok hun det hun kunne. Hun ahr nå fått opplevelsen med å være med på PH + 10 000 i shopping + alle de tingene hun gikk med seg. Står respekt av en som faktisk står for at shopping er viktigere enn en brikke i et spill hehehe
Lillemeg25 Skrevet 30. juli 2010 #373 Skrevet 30. juli 2010 Jeg tror Melissa har forferdelig dårlig selvtillit, og spiller på sex for å prøve og overskygge den. Jeg tror Melissa virkelig liker peter, og hun sliter nå med at Amalie har kommet inn igjen. Men så lenge Melissa har Marie på sin side, er hun vel trygg der inne. Virker som marie får viljen sin litt for ofte kan man si Ja det er det som irriterer meg. At Marie er så flink til å snakke for seg og som regel for vilja si. Arg Men enig at Melissa kan ha dårlig selvtillit. Hun spiller MYE på sex. Hun ble nok ikke glad da Amalie kom inn igjen. Hun sa at Amalie var den siste personen hun ville skulle komme inn. Noe jeg godt kan forstå.
The Kitten Skrevet 30. juli 2010 #374 Skrevet 30. juli 2010 Marie spiller veldig bra noe jeg liker ved henne. Tok Nadia Line virkelig tilbake gaven hun hadde gitt Mathias? For meg virker det som en veldig barnslig reaksjon. Så jeg tror heller han har forlagt den et sted.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #375 Skrevet 30. juli 2010 Marie er vel det man kan kalle en "dyktig spiller"(hvis noe sånt kan sies om PH), men hun har en arrogant holdning jeg ikke helt klarer å like. Det virker som om hun setter seg veldig høyt og jeg synes hun virker totalt anderledes nå enn hun gjorde i starten. Men for all del, skaper god underholdning
Gjest Jente1990:) Skrevet 30. juli 2010 #376 Skrevet 30. juli 2010 Marie spiller veldig bra noe jeg liker ved henne. Tok Nadia Line virkelig tilbake gaven hun hadde gitt Mathias? For meg virker det som en veldig barnslig reaksjon. Så jeg tror heller han har forlagt den et sted. Hvis Nadia Line virkelig tok den gaven fra han, så synes jeg det var råttent gjort! Hun kan ikke bare ta fra han gaven som hun kjøpte til han. Man gjør da ikke sånt. Nå gleder jeg meg til en ny uke. Er spent på ho nye som kommer. Line
Sarafina Skrevet 30. juli 2010 #377 Skrevet 30. juli 2010 Hvis Nadia Line virkelig tok den gaven fra han, så synes jeg det var råttent gjort! Hun kan ikke bare ta fra han gaven som hun kjøpte til han. Man gjør da ikke sånt. Nå gleder jeg meg til en ny uke. Er spent på ho nye som kommer. Line synes det virker som om "alle" i Danmark heter Line... i forrige sesong av PH var det Line Sofie og Line Marie, i år er det Nadia Line og Line. Gleder meg allerede til mandag, hehe.
Gjest Huffsa Skrevet 30. juli 2010 #378 Skrevet 30. juli 2010 synes det virker som om "alle" i Danmark heter Line... i forrige sesong av PH var det Line Sofie og Line Marie, i år er det Nadia Line og Line. Gleder meg allerede til mandag, hehe. Hvem er Line?
Gjest Jente1990:) Skrevet 30. juli 2010 #380 Skrevet 30. juli 2010 Line er ho nye som sjekker inn til mandag Nadia Line røyk i går. Marie og Nadia Line sto bak Mathias og han valgte Marie. Han sa han ville ha ut Nadia Line for han synes ho var så irriterendes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå