The Kitten Skrevet 11. august 2010 #441 Skrevet 11. august 2010 Jeg er ganske likegyldig til hvem av Josri og Candy som ryker. Begge to er ganske kjedelig synes jeg.
suzie Skrevet 11. august 2010 #442 Skrevet 11. august 2010 Anonyme begge to - men håper Candy ryker. Fuck man.... Utrolig morsom klipping i gårdagens episonde. Både de klippene med Candy - og kryssklippingen med Amalie og Line og Peter som gjør triksene sine. Det berømte "du er så søt når du er sint"-trikset... ha ha...
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #443 Skrevet 11. august 2010 Jeg er ganske likegyldig til hvem av Josri og Candy som ryker. Begge to er ganske kjedelig synes jeg. Enig. begge er like kjedelige! Samma hvem som ryker. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor alle jentene synes Peter er så kjekk? Han er ikke stygg men jeg synes ikke han er sånn wow kjekk liksom. Jeg ville ikke vært med en gutt som hadde klina med alle jentene på hotellet og mer. Da hadde jeg heller latt vær å ha sex.
Gjest Huffsa Skrevet 11. august 2010 #444 Skrevet 11. august 2010 jeg liker overhode ikke Patrick lenger. Og har Kasper skifta fil? Lapdance og klining med gutter...
Gjest Linda sofie Skrevet 11. august 2010 #445 Skrevet 11. august 2010 Josri er alt for kjedelig og anynom. gjør meg ingen ting om han ryker nei. Kommer vel ikke til å merke at han er borte. Haha begynner å lure på om Kasper er homse? Eller bifil i hvert fall Jeg synes kanskje det er litt teit at noen har bestemt seg på forhånd om hvilken fest de vil på. De bryr seg ikke om hvilken som var gøyest. De tar det kun uti fra hvem som holdt festen. Så de velger å bli hos den fra de sin gruppe. Er alltid sånn. Blir veldig mye taktikk. Men men Sånn er det.
smalls Skrevet 11. august 2010 Forfatter #446 Skrevet 11. august 2010 Jeg synes Peter er en stor idiot. Jeg mener han er jo så kåt konstant og klarer ikke å holde fingrene unna partnerene sine.Jeg liker Line. Hun har vel vært den eneste jenta som har avvist han, Det hadde han egentlig godt av. Håper Candy ryker.
Lillemeg25 Skrevet 11. august 2010 #447 Skrevet 11. august 2010 Er spent på hvem som ryker i kveld. Å den nye gjesten som kommer inn
Lillemeg25 Skrevet 11. august 2010 #449 Skrevet 11. august 2010 Jeg vet hvem av dem som ryker. Åssen vet du det?
The Kitten Skrevet 11. august 2010 #450 Skrevet 11. august 2010 Åssen vet du det? Så det ved et uhell på youtube. Fant ut mer jeg ikke ville vite.
Lillemeg25 Skrevet 11. august 2010 #451 Skrevet 11. august 2010 Så det ved et uhell på youtube. Fant ut mer jeg ikke ville vite. Åh den er kjip! Det eneste Candy nesten sier er Fuck man og fuck det er varmt. Jeg svetter. Også under sexen i går å. Fuck jeg svetter
Gjest Jente1990:) Skrevet 11. august 2010 #452 Skrevet 11. august 2010 Wow Tammie?? Lurer på om hun vil ta hevn på Samantha
Gjest Jente1990:) Skrevet 11. august 2010 #453 Skrevet 11. august 2010 Virker som at Tammie skal spille med Peter og de nå
The Kitten Skrevet 11. august 2010 #454 Skrevet 11. august 2010 Hvorfor var det ikke Pandoras i dag forresten?
Sarafina Skrevet 11. august 2010 #455 Skrevet 11. august 2010 Kasper og Tammie er så søte sammen! :rødme:
Gjest Sommertid Skrevet 12. august 2010 #456 Skrevet 12. august 2010 Jeg synes det var kjedelig at Tammie kom inn igjen. Synes at Kasper blir så kjedelig når hun er der.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #457 Skrevet 12. august 2010 Hvorfor var det ikke Pandoras i dag forresten? Lurte jeg å på. Er jo alltid det på onsdager. Er spent på hvem som ryker i dag. Jeg tipper kanskje at Tammie går til Patrick, å da står Line uten partner. Hun går sikkert til Peter. Håper Peter velger henne framfor Candy...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #458 Skrevet 12. august 2010 Jeg synes det var kjedelig at Tammie kom inn igjen. Synes at Kasper blir så kjedelig når hun er der. Det er sant. Kasper forandret seg veldig etter hun røk ut. Ikke bare tok han ting helt ut (med homofest og greier), men han også ble mer mandig på en måte, i stemmen og alt. Synes han virket så veik og "pusete" når Tammie var der.
Gjest Linda sofie Skrevet 12. august 2010 #459 Skrevet 12. august 2010 Jeg tipper Line ryker. Jeg tror Peter velger Candy siden hun er i hans sin gruppe og siden Line er i den andre. Men man vet aldri. Alt skje på paradise. Vet ikke helt hva jeg synes om at Tammie kom inn igjen. Har litt blanda følelser kan man vel si.
Sarafina Skrevet 12. august 2010 #460 Skrevet 12. august 2010 Jeg tipper Line ryker. Jeg tror Peter velger Candy siden hun er i hans sin gruppe og siden Line er i den andre. Men man vet aldri. Alt skje på paradise. Hehe, egentlig BURDE Peter velge Candy - man sender ikke ut en jente man nettopp har hatt sex med.. (det bør en ikke gjøre ihvertfall!) Men kan godt hende han gjør det, den gutten eier jo ikke skrupler, og hun er jo bare en av mange han har havnet til køys med... Tror Peter vil ha ut Candy, slik at han kan sjekke opp Line istedet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå