The Kitten Skrevet 30. juli 2010 #381 Skrevet 30. juli 2010 Var det flere enn meg som fikk assosiasjoner til David og Victoria Beckham da Mathias og Nadia Line var på handletur?
smalls Skrevet 2. august 2010 Forfatter #382 Skrevet 2. august 2010 Endelig ny episode i kveld. Gleder meg!
The Kitten Skrevet 2. august 2010 #383 Skrevet 2. august 2010 Jeg gleder meg også kjempemye. Er spent på hun nye som kommer inn.
The Kitten Skrevet 2. august 2010 #384 Skrevet 2. august 2010 Jeg gleder meg også kjempemye. Er spent på hun nye som kommer inn.
Neshorn Skrevet 2. august 2010 #386 Skrevet 2. august 2010 Syns dere hun nye Line var så spesiellt pen? Altså, hun var ikke stygg, men at nesten alle guttene mente hun er den peneste på hotellet? Pen kropp, men håret og ansiktet var ikke noe wow syns jeg da. Syns både Amalie, Cecilie og Nadia Line feks var penere. Stakkars Amalie, Peter er rundbrenner de luxe. Amalie burde dumpet han fremfor å være så naiv og gi han nye sjanser gang på gang.
smalls Skrevet 3. august 2010 Forfatter #387 Skrevet 3. august 2010 Syns dere hun nye Line var så spesiellt pen? Altså, hun var ikke stygg, men at nesten alle guttene mente hun er den peneste på hotellet? Pen kropp, men håret og ansiktet var ikke noe wow syns jeg da. Syns både Amalie, Cecilie og Nadia Line feks var penere. Stakkars Amalie, Peter er rundbrenner de luxe. Amalie burde dumpet han fremfor å være så naiv og gi han nye sjanser gang på gang. Nei jeg synes ikke hun var noe pen jeg Amalie irriterer meg litt. For hun er så ung og så forbanna naiv. Lurer på hvor mange sjanser hun har gitt Peter nå? Hun burde seriøst få opp øynene snart. Hun burde ha skjønt nå at Peter er en player!
Sarafina Skrevet 3. august 2010 #388 Skrevet 3. august 2010 (endret) obs dobbelpost! (se innlegget under.) nå virker jeg veldig utseendefiksert her, skammer meg litt over det, hehe. Men det er jo Paradise Hotel vi diskuterer, og ingen tvil om at utseende er noe av greia i denne serien Endret 3. august 2010 av Sarafina
Sarafina Skrevet 3. august 2010 #389 Skrevet 3. august 2010 Syns dere hun nye Line var så spesiellt pen? Altså, hun var ikke stygg, men at nesten alle guttene mente hun er den peneste på hotellet? Pen kropp, men håret og ansiktet var ikke noe wow syns jeg da. Syns både Amalie, Cecilie og Nadia Line feks var penere. Enig med deg, synes hun Line var ganske vanlig, og ikke spesielt pen i ansiktet nei. Har jo vært mange flotte jenter på hotellet: jeg synes både Amalie, Tammie og Claudia er penere, Marie er også søt i ansiktet. En annen ting: jeg var nettopp på ferie i København og syntes det var utrolig mange vakre mennesker der, mange typisk "blonde babes", og mange du ser på gata er jo mye penere enn PH-jentene. Men mulig disse ikke gidder å stille i en slik tv-serie. Mulig at gutta tenker bare kropp, Line hadde en brun og fin kropp ja.. eller det er mulig de liker "nytt kjøtt" etter å ha vært sammen med de samme jentene 24 / 7 i lang tid. Men enig i at Cecilie også er penere, og det virker ikke som om de var så "wow" imponert når hun kom inn. Ellers synes jeg 19 år er veldig ungt til å være med på PH... synes faktisk de burde hatt litt mer spredning i alder, gjerne flere i gruppen 25-29 år.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #390 Skrevet 3. august 2010 Line hadde bra kropp, men ansiktet var ikke så mye å skryte av. Jeg synes å Amalie, Tammie og Cecilie er mye penere. Claudia å. Peter er rundbrenner. Det forstår vel alle. Blir nesten litt kvalm når han begynner å kalle henne for kjære og skatt. Å si søte ting til henne sånn at han kan få seg et ligg. Vittig når Amalie sier "jeg stoler på Peter. Han har aldri jugd for meg" Eh jo Amalie. Peter løy jo som bare det under pandoras om hva som hendte mellom han og Melissa.
Lillemeg25 Skrevet 3. august 2010 #391 Skrevet 3. august 2010 Line var ikke akkurat stygg. Hun var veldig søt
The Kitten Skrevet 3. august 2010 #392 Skrevet 3. august 2010 Det er ingen som har sagt at hun er stygg. Vi sier bare at vi ikke ser at hun er så vakker som guttene skal ha det til.
Lillemeg25 Skrevet 3. august 2010 #393 Skrevet 3. august 2010 Det er ingen som har sagt at hun er stygg. Vi sier bare at vi ikke ser at hun er så vakker som guttene skal ha det til. jeg har ikke sagt at dere synes hun var stygg. Jeg sa bare at hun ikke var stygg. Sa bare hva jeg tenkte
Sarafina Skrevet 3. august 2010 #394 Skrevet 3. august 2010 skjønner hva dere begge mener, ikke heng dere opp i det :-) kom til å tenke på en ting, om en person er vakker eller ikke kommer så mye an på sjarm, utstråling, stemme osv., og om personen er hyggelig mot / har god kjemi med deg. Mulig de som treffer Line opplever det litt annerledes enn vi ser via tv-skjermen. For som sagt, selv synes jeg hun ser ganske gjennomsnittlig ut, søt ja men ikke oppsiktsvekkende vakker. Snart er det tid for kveldens episode! hekta, jeg??!
Gjest Raindrops Skrevet 3. august 2010 #395 Skrevet 3. august 2010 Noen som kan gi meg et lite sammendrag av gårsdagens episode? Har ikke bra nok linje til å se den på nett, og vil gjerne vite hva som har skjedd før jeg ser dagens
Gjest Linda sofie Skrevet 3. august 2010 #397 Skrevet 3. august 2010 Oi oi oi. Dette kan bli spennede!!
smalls Skrevet 3. august 2010 Forfatter #398 Skrevet 3. august 2010 Åhh jævla Marie Er så lei av henne nå. Hadde håpet på hun måtte ut men neida. Huff orker ikke henne
Gjest Jente1990:) Skrevet 4. august 2010 #399 Skrevet 4. august 2010 Jeg ble litt skuffet da Cecilie valgte Partneren til Marie. Jeg hadde håpet på hun ville velge Peter sånn at Marie ville stå uten partner. Synd Amalie måtte dra Nå er vel melissa glad. For nå kan hun sove med Peter igjen Bare noen timer etter Amalie dro så er han allerede på ho nye
Rime Skrevet 4. august 2010 #400 Skrevet 4. august 2010 Haha, hva skjer med mathias? Gærn han... Peter er jo helt fjern:o Marie tror hun styrer hele showet, og trenger å gå på en smell. Er det bare meg som synes Cecilie har veldig rar stemme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå