Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Æsj, ville ikke at Marie skulle ryke. Samantha derimot er jeg drittlei av. Herregud så mye bitching det er fra den kanten. Måten hun oppfører seg på er helt motbydelig, og ikke bare nå når Marie gikk ut. Peter blir bare mer og mer patetisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig å ha Marie ute!! Endelig! :danser:

Jeg begynner å bli lei Samantha nå. Hun oppfører seg som en 14 åring. Herregud.

Skrevet

Deilig å ha Marie ute!! Endelig! :danser:

Jeg begynner å bli lei Samantha nå. Hun oppfører seg som en 14 åring. Herregud.

Enig i det med Samanta, er drittlei henne jeg og.. synes hun er kjedelig, rart hun har holdt så lenge egentlig.. skulle tro hun er en produsentene ville hatt ut.

Trodde jeg ville Marie skulle ryke, men altså hun skapte god underholdning. Og var tydeligvis godt likt blant de andre. Synes også hun taklet det bra når hun først røk ut :):jepp:

Virket til tider som hun var sikker på at hun var den fødte vinner, så hadde trodd hun skulle takle det på en dårligere måte.

Gjest Månestøv
Skrevet

Æsj! Håpet virkelig ikke Marie skulle ryke. Nå er det ikke noe vits å se Paradise lenger jo :sukk:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Ble glad når Marie røyk. Ja hun lager drama og underholdning men nå var jeg bare lei henne.

Huff er lei Samantha og Peter. Peter er så player at det er irriterendes. "når Amalie er her er vi kjærester, når hun er vekke er vi ikke det" Han er jo på alle jentene. Å stakkars Amalie som er så forelsket i han. Men han bare utnytter det. Han tenker kun med pikken

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg er faktisk litt lei paradise hotel nå. Det har jo vart så lenge. Jeg synes det hadde vært bedre hvis de sendte PH DK på høsten heller. Blir litt mye når de sender den rett etter den Norske. Å Rasmus sa at det var 5 uker igjen til finalen?

Men hvorfor varer den Danske så mye lengere enn den Norske?

Skrevet

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg er faktisk litt lei paradise hotel nå. Det har jo vart så lenge. Jeg synes det hadde vært bedre hvis de sendte PH DK på høsten heller. Blir litt mye når de sender den rett etter den Norske. Å Rasmus sa at det var 5 uker igjen til finalen?

Men hvorfor varer den Danske så mye lengere enn den Norske?

hehe, du får la være å se på da vettu... episodene blir jo liggende på nettet, så da kan du jo ta de fram igjen senere.

Vet ikke hvorfor den varer lenger, men det jeg vet er at PH er SUPERpopulært i Danmark, er nok større hype der borte enn her i Norge. Deltagerne blir virkelig semikjendiser, og sykt mange vil være med. De mest populære deltakerne blir også veldig mye omtalt i danske aviser og blader. Skjønner det er populært blant danskene, for de lager et veldig godt Paradise-produkt.

Ikke minst med kule deltakere. tenker jeg tilbake på Carl, Tine, Thea, Emil og Stine marie osv. nå, så blir det bare patetisk..

Må si at Kasper, Marie, Rasmus, Peter osv. er en del kulere.

heia danskene!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å se på paradise hotel for litt over en månde siden. Gikk lei :gjeiper:

Men nå har jeg begynt å se på det igjen. Mye som har skjedd på disse ukene. Eneste dumme er at det begynner halv 11 :tristbla: Derfor ser jeg på det på nettet.

Skrevet

Jeg har alltid villet hatt Marie ut, men jeg tror nok det blir litt kjedelig uten henne. Kommer nok til å merke at hun er borte ja.

Åh kommer Patrick inn igjen? Så det på reklamen. Jeg vet ikke hvorfor men jeg synes han er plagsom. Off.

Skrevet

Åh kommer Patrick inn igjen? Så det på reklamen. Jeg vet ikke hvorfor men jeg synes han er plagsom. Off.

Enig! synes Patrick er kjedelig jeg.. men artig tanke med en slik tvist av produsentene ja, det å få inn en homofil ph-deltaker.

Generelt er det jo hele tiden så mange gamle deltakere som kommer inn igjen, egentlig litt teit.. men de sender vel inn de som de har vært mest profilerte og gjort noe utav seg.

Hehe, egentlig er jo hele PH-konkurransen en vits, spør du meg. Hvem som vinner eller ikke, er jo bare flaks, tilfeldigheter - og / eller bestemt av tv-selskapet. Det som gjelder er intrigene og spenningen underveis!

Skrevet

Enig! synes Patrick er kjedelig jeg.. men artig tanke med en slik tvist av produsentene ja, det å få inn en homofil ph-deltaker.

Generelt er det jo hele tiden så mange gamle deltakere som kommer inn igjen, egentlig litt teit.. men de sender vel inn de som de har vært mest profilerte og gjort noe utav seg.

Hehe, egentlig er jo hele PH-konkurransen en vits, spør du meg. Hvem som vinner eller ikke, er jo bare flaks, tilfeldigheter - og / eller bestemt av tv-selskapet. Det som gjelder er intrigene og spenningen underveis!

Jeg likte patrick i begynnelsen da han kom inn men nå er jeg bare utrolig lei av han!

Enig at det er alt dramaet og twistene som er det gøyeste med ph. Hvem som vinner er ikke såå viktig egentlig. Men mye er nok flaks ja. Også hvor godt likt du er. Er du ikke godt likt så kommer du ikke langt for å si det sånn. Da vil jo folk få deg ut når de får sjansen. Beste er vel å være venn med alle. Slik som Tine var. Alle likte jo ho. Sikkert derfor hun kom så langt og vant.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg vil heller ikke ha tilbake Patrick. Synes han blir litt to much noen ganger. Egentlig vil jeg ikke ha tilbake noen av de gammle. Vil heller ha nye folk inn. Mye gøyere det. Siden Rasmus sa det var 5 uker igjen til finalen så kan det å hende at Marie kommer inn igjen? Håper ikke det da. :sukk: Jeg har fått nok av ho nå. Men det er faktisk litt sant det ho sa at hadde det ikke vært for henne hadde Melissa sikkert vært ute nå. Marie har hele tiden hjulpet Melissa. Men nå må hun klare seg selv. Vi får se åssen det går

Skrevet

I dag kommer vel Patrick inn igjen? Æsj da.

Jeg er så lei Melissa nå jeg. Håper hun ryker snart. Jeg synes Mathias er litt kjekk jeg :sjenert:

Skrevet

Patrick tar mye plass, derfor vil jeg ikke ha ham inn igjen.

Skrevet

Patrick tar mye plass, derfor vil jeg ikke ha ham inn igjen.

Ja det er fakiskt sant. Han er litt for oppmerksomhetssyk synes nå jeg. Jeg føler de alltid skal sende inn de mest plagsome personene. I den norske, Petter og Vic. Og i denne Stina og Patrick. Arg!

Skrevet

Patrick er bare så ja. Plagsom! Men så er det jo sånn at de sender inn de plagsome personene :angry: De som man legger merke til at er der.

Jeg synes Candy er litt anonym jeg

Skrevet

Jeg synes Candy er litt anonym jeg

Anonym?? Hun ga jo Peter en "handjob" i gårsdagens episode jo.. Det kaller jeg tv-debut. hehe.

Skrevet

Anonym?? Hun ga jo Peter en "handjob" i gårsdagens episode jo.. Det kaller jeg tv-debut. hehe.

Å? Jeg fikk ikke sett episoden i går :gjeiper: Hun har vært litt anonym tidligere. Synes nå jeg.

Skrevet

Hipp hurra for Line som har skjønt det.

Jeg blir mektig lei av Candy, men samtidig ler jeg av all klagingen hennes. Midt i akten med Peter. Herregud. Haha.

Skrevet

Hipp hurra for Line som har skjønt det.

Jeg blir mektig lei av Candy, men samtidig ler jeg av all klagingen hennes. Midt i akten med Peter. Herregud. Haha.

Ha ha... enn det - "pause" - utolig komisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...