Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hehe, egentlig BURDE Peter velge Candy - man sender ikke ut en jente man nettopp har hatt sex med.. (det bør en ikke gjøre ihvertfall!) Men kan godt hende han gjør det, den gutten eier jo ikke skrupler, og hun er jo bare en av mange han har havnet til køys med... Tror Peter vil ha ut Candy, slik at han kan sjekke opp Line istedet.

Jeg tror ikke Peter bryr seg om at han har hatt sex med Candy., Jeg tror han fint kan kaste henne ut, Han er jo vill etter Line så hans eneste sjanse med henne er hvis Candy er ute,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er Tammie plutselig med i den andre gruppen nå?

Skrevet

Jøss var så sikker på at Candy skulle stille seg bak Peter. Ble litt satt ut. Lurer på hva som skjer med gruppene nå. Kanskje Tammie og Patrick går over til Rasmus å de?

Skrevet

Æsj de to nye guttene var ikke noe kjekke da:S

Skrevet

Æsj de to nye guttene var ikke noe kjekke da:S

enig.. virker som om de kjekkeste guttene (Peter, Kasper osv.) som regel er med i startcastet, tipper at produsentenes "førstevalg" av deltakere kommer inn tidligere i serien, om dere skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Skjønner ikke at jentene faller sånn for Peter. Jeg hadde aldri orket å kline med en fyr som har knulla halve hotellet, som er utro mot dama si, og som bytter partner med en gang noen penere og med flottere kropp kommer. For en utrygghet han gir partnerne sine..

Skrevet

Skjønner ikke at jentene faller sånn for Peter. Jeg hadde aldri orket å kline med en fyr som har knulla halve hotellet, som er utro mot dama si, og som bytter partner med en gang noen penere og med flottere kropp kommer. For en utrygghet han gir partnerne sine..

Helt enig. Skjønner ikke hvorfor alle vil ha han som partner. Kanskje fordi han har vært med fra starten og er en sterk spiller. Men jeg hadde følt meg veldig utrygg å være partner med han. Gå å være redd for at han skal bytte meg ut med en penere og deiligere jente. Kommer inn det inn en hot jente har ikke han noe problem med å dumpe sin partner for henne.,Han er jo så player!

Skrevet

Helt enig. Skjønner ikke hvorfor alle vil ha han som partner. Kanskje fordi han har vært med fra starten og er en sterk spiller. Men jeg hadde følt meg veldig utrygg å være partner med han. Gå å være redd for at han skal bytte meg ut med en penere og deiligere jente. Kommer inn det inn en hot jente har ikke han noe problem med å dumpe sin partner for henne.,Han er jo så player!

Veldig enig med dere. Peter er en sånn gutt som veldig unge jenter ofte faller for, når man blir litt eldre setter man som regel pris på litt andre kvaliteter hos gutta.

Samtidig så må jeg si at han er jo en sjarmerende og ganske kjekk fyr. Hasn fremstår jo sleazy, men samtidig ganske sympatisk (tenk hvordan han var overfor Marie f.eks, som han ikke hadde noe på gang med.) I tillegg så ser jo vi seerne mer enn det deltakerne gjør mens de er der inne (mulig Candy og Line f eks ikke visste om hans tidligere erobringer, ikke vet jeg? Eller når jeg tenker meg om, det har sikkert vært noe snakk om Amalie og at han hadde sex med Melissa.. Og Line vet vel ikke at han har hatt sex med Candy?) Vi ser jo også one-on-one intervjuene med deltakerne..

Ellers må jeg si at den typen jenter som faller for Peter der inne, virker ganske billige.. Spesielt Candy og Melissa. Amalie også, egentlig. For selv om de ble "kjærester", så tok det ikke akkurat lang tid før hun hoppet til køys med ham.

Når det gjelder sex på tv, synes jeg det er forskjell på i hvilken setting det skjer. Med Tammie og Kasper f eks er det jo greit, synes jeg, de faller jo for hverandre. Kasper har vel heller aldri rørt, eller vært interessert i, noen andre damer der inne. Men med Peter og hans damer, så blir det bare billig. Når de er sånn på tv, lurer jeg på hvordan de er i det virkelige liv.

Skrevet

Veldig enig med dere. Peter er en sånn gutt som veldig unge jenter ofte faller for, når man blir litt eldre setter man som regel pris på litt andre kvaliteter hos gutta.

Samtidig så må jeg si at han er jo en sjarmerende og ganske kjekk fyr. Hasn fremstår jo sleazy, men samtidig ganske sympatisk (tenk hvordan han var overfor Marie f.eks, som han ikke hadde noe på gang med.) I tillegg så ser jo vi seerne mer enn det deltakerne gjør mens de er der inne (mulig Candy og Line f eks ikke visste om hans tidligere erobringer, ikke vet jeg? Eller når jeg tenker meg om, det har sikkert vært noe snakk om Amalie og at han hadde sex med Melissa.. Og Line vet vel ikke at han har hatt sex med Candy?) Vi ser jo også one-on-one intervjuene med deltakerne..

Ellers må jeg si at den typen jenter som faller for Peter der inne, virker ganske billige.. Spesielt Candy og Melissa. Amalie også, egentlig. For selv om de ble "kjærester", så tok det ikke akkurat lang tid før hun hoppet til køys med ham.

Når det gjelder sex på tv, synes jeg det er forskjell på i hvilken setting det skjer. Med Tammie og Kasper f eks er det jo greit, synes jeg, de faller jo for hverandre. Kasper har vel heller aldri rørt, eller vært interessert i, noen andre damer der inne. Men med Peter og hans damer, så blir det bare billig. Når de er sånn på tv, lurer jeg på hvordan de er i det virkelige liv.

Men det tok vel mye lengere tid før Tammie og Kasper hadde sex? Tror de ventet en stund imotsetting til Peter og Amalie som hadde sex med en gang- Stakkars Amalie. Så ung og sååå naiv. Huff.Hun falt helt pladask for Peter.Nesten komisk.

Med Tammie og Kasper blir det noe helt annet. Kasper liker KUN Tammie og har så vidt rørt noen andre jenter. Mens Peter derimot har vært på så og si alle jentene på hotellet og hatt sex med 3. Lurer på om han Line kommer til å ha sex? Skulle ikke forundre meg om hun faller for han snart og har sex med han. Men pass på Line. Sjekker det inn en penere jente så er vel Peter på henne å.

Melissa var virkelig billig synes nå jeg. Vet ikke hvor mange ganger hun satt oppå Peter og prøvde å få han til å ha sex med seg. Satt å jokket på han mens han lå å sov osv. Hun var jo på han med en gang Amalie sjekket ut.

Skrevet

Jeg synes ikke Peter og Amalie var søte sammen. Synes det ble litt for mye "vi er paradise kjærester og vi skal flytte sammen osv" Å siden Peter er så player synes jeg det blir litt fake på en måte. Det var jo ikke ekte mellom de. Peter var tydeligvis med henne pga sex. Ellers hadde han ikke vært på en anna jente med en gang hun sjekket ut. Det tok ikke lang tid for å si det sånn. Han sa jo selv at når hun ikke var på hotellet var de ikke kjærester og da kunne han gjøre som han ville. Veldig seriøst liksom.

Jeg synes Kasper og Tammie er søte sammen :yvonne: Det virker mer ekte. Tammie klina litt med han Kenneth da men ellers har de begge vært "trofaste" som jeg kan huske da. Kasper er jo helt vill etter henne. Han liker henne virkelig. Det er søtt å se.

Lurer virkelig på hva Amalie sa og gjorde da fikk vite hva Peter egentlig har holdt på med da hun var vekke. Hun må vel ha fått sjokk. Spesielt det med Melissa. Hun trodde de ikke hadde hatt sex noe de hadde :fnise:

Skrevet

Jeg synes Kasper og Tammie er søte sammen :yvonne: Det virker mer ekte. Tammie klina litt med han Kenneth da men ellers har de begge vært "trofaste" som jeg kan huske da. Kasper er jo helt vill etter henne. Han liker henne virkelig. Det er søtt å se.

Helt enig, hun er ganske heldig som har en sånn fyr som er forelsket i henne :jepp:

Tammie er nok forelsket i ham og, men det virker som om hun holder litt mer igjen. Noe som i mange tilfeller bare gjør gutta enda mer interessert :forvirret:

Hun ville jo ha en "pause" fra ham og greier for en stund siden. Eller kanskje hun holder igjen litt fordi det er på tv.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Peter er denne sesongens Gleager 2 :fnise: Bare at Gleager er mye kjekkere og mer sjamerendes.

Tammie holder litt igjen ja, Men da vi så hva som ville skje neste uke, satt ikke Tammie å klina med en av de andre guttene? Husker ikke hvem det var men. Jeg tror ikke hun tar det like seriøst som Kasper. Jeg lurer på hva som skjedde mellom de da de kom hjem fra Mexico.

Skrevet

Kasper er jo så ekstremt feminin! Ikkje mykje mann over han, nei!

Rasmus er desidert den beste der inne :)

Skrevet

Ja enig. Rasmus er hot :rødme:

Skrevet

Jeg synes Kasper er utrolig kjekk og definitivt den peneste der inne, og synes ikke han er feminin! (Bortsett fra under "homsepartyet" hans, huff! Peter derimot - da snakker vi femi!

Selv om jeg synes Kasper er veldig pen, synes jeg likevel Rasmus er den beste der inne. Kjekk og veldig sjarmerende. Så skulle jeg valgt en av guttene, så måtte det blitt ham :rødme:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Min topp 3 liste av guttene er:

Kasper

Rasmus

Peter

Av jentene må det bli:

Amalie

Claudia

Tammie

Skrevet

Jeg tror faktisk Tammie og Kasper er sammen nå. Peter har jo en baby, reiste til Paradise da babyen var 2 mnd, var visst ikke så populært. Og ja, han er en veldig player, husker han sa i begynnelsen da han var på ferie i en uke at han hadde hatt sex med 11 forskjellige. :P

Skrevet

Jeg tror faktisk Tammie og Kasper er sammen nå. Peter har jo en baby, reiste til Paradise da babyen var 2 mnd, var visst ikke så populært. Og ja, han er en veldig player, husker han sa i begynnelsen da han var på ferie i en uke at han hadde hatt sex med 11 forskjellige. :P

Oi har Peter en unge?? han var vel ikke sammen med barnemora da han var med paradise hotel.

11 forskjellige jenter på en uke er MYE. Æsj han må vel ha kjønssykdommer og det hele. Tipper han ikke bruker kondom heller. Stakkars ho jenta som blir kjæreste med han. Han klarer vel ikke å være trofast i en uke en gang.

Skrevet

Oi har Peter en unge?? han var vel ikke sammen med barnemora da han var med paradise hotel.

11 forskjellige jenter på en uke er MYE. Æsj han må vel ha kjønssykdommer og det hele. Tipper han ikke bruker kondom heller. Stakkars ho jenta som blir kjæreste med han. Han klarer vel ikke å være trofast i en uke en gang.

Ja, ikke sant... Og det med 11 jenter var jo ganske nylig tror jeg - så han kan vel ikke ha hatt noe særlig seriøst forhold til barnemora.. Men mange ønsker jo å beholde et barn, selv om de ikke er sammen med barnefaren. Han er jo en pen gutt da, så barnet er sikkert nydelig.

Skrevet

Jeg synes det er litt vilt å reise fra ungen sin på bare 2 månder for å være med i et reality program og være borte i 3 månder. Men noen som vet om han stiller opp for ungen og sånn? Kan jo hende han ikke ville ha barn men hun ville kanskje ikke ta abort.

Gleder meg til en ny episode i kveld. :popcorn:

Jeg vil ha ha ut Samantha nå jeg. Er så lei av henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...