Gjest Raindrops Skrevet 24. august 2010 #521 Skrevet 24. august 2010 (endret) Er så kjedelig når jeg veit hvem som vinner, gadd såvidt å kaste et blikk på tv'n i går, selv om jeg hadde på lyd Setter denne i spoiler tilfelle noen blir sure:p Men jeg lurer på hvem som kommer inn da. Endret 24. august 2010 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #522 Skrevet 24. august 2010 Er så kjedelig når jeg veit hvem som vinner, gadd såvidt å kaste et blikk på tv'n i går, selv om jeg hadde på lyd Setter denne i spoiler tilfelle noen blir sure:p Men jeg lurer på hvem som kommer inn da. For meg er det ikke så viktig om hvem som vinner, Jeg synes alle twistene og dramaet som er det gøyeste med paradise hotel. Men skjønner at det ikke blir det samme om man vet hvem som vinner,
Lise_ Skrevet 24. august 2010 #523 Skrevet 24. august 2010 nei huff, ingen bør fortelle meg kem som vinner og jeg gjør aldri den feilen igjen at jeg går og søker etter paradise på nett, for det smeller det rett i trynet.
Gjest Linda sofie Skrevet 24. august 2010 #524 Skrevet 24. august 2010 Det hadde vært kult om Amalie sjekket inn igjen men det skjer nok ikke. Har aldri opplevd at de har sendt inn en person 2 ganger. Da hadde virkelig Peter sittet fint i det. Hehe. Kanskje Amalie da kunne se at Peter ikke er til å stole på.
The Kitten Skrevet 24. august 2010 #525 Skrevet 24. august 2010 Jeg vil ha Marie inn igjen, hun kan spillet. Amalie var bare naïv.
smalls Skrevet 24. august 2010 Forfatter #526 Skrevet 24. august 2010 Huff nei vil ikke ha Marie inn igjen. Hun er alt for høy på seg selv og tror hun eier hele hotellet. Hun er bare slitsom. Alt for taktisk. Bare snakker taktikk hele tiden. Jeg vet ikke helt hvem jeg vil ha inn jeg. Claudia kanskje men hun sjekket ut for lenge siden så tror ikke de sender hun inn igjen. Sikkert en som ikke sjekket ut for så lenge siden.
Gjest Raindrops Skrevet 24. august 2010 #527 Skrevet 24. august 2010 Sikkert Carlos, siden han sjekker ut på en kjip måte. Jeg vil heller ha Marie inn, synes taktikken er noe av det beste med serien. Heller det en alt fylledramaet og "kjærlighets"intrigene.
Gjest Jente1990:) Skrevet 24. august 2010 #528 Skrevet 24. august 2010 Nå beynner det. Det blir spennendes å se hvem som er bak masken. Eller om det er en gammel deltager. Er ikke sikkert men jeg tror det.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #529 Skrevet 24. august 2010 Oi for et vanskelig valg å ta! Hva tror dere Line velger?
smalls Skrevet 25. august 2010 Forfatter #530 Skrevet 25. august 2010 jeg tror det er Carlos som er el diablo. Vi så han tok av seg masken. Vi så ikke ansikte men vi så håret og det lignet litt på Carlos sitt. Det var for langt til å være Rasmus sitt. Dessverre. Men jeg kommer ikke på noen andre det kan være. Tviler på de sender inn Benjamin f.eks.
The Kitten Skrevet 25. august 2010 #531 Skrevet 25. august 2010 Nei, vær så snill! Jeg vil ikke ha Carlos inn igjen, men de sender jo alltid inn de plagsomme.
NullHull Skrevet 25. august 2010 #532 Skrevet 25. august 2010 Flere enn meg som lar seg underholde av brev-seansene? Jeg mener, der sitter det en gjeng med vakre, solbrune, veldreide, veltrente og strigla til fingerspissene, danske ungdommer. Plutselig kommer den arme meksikanske bar-mannen med et brev på et sølvfat, og så skjer det, samme prosedyre hver gang: De tidligere så vakre og velpleide danskene bryter ut i et felles: BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!! DÆR ÆR BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!!!
The Kitten Skrevet 25. august 2010 #533 Skrevet 25. august 2010 Flere enn meg som lar seg underholde av brev-seansene? Jeg mener, der sitter det en gjeng med vakre, solbrune, veldreide, veltrente og strigla til fingerspissene, danske ungdommer. Plutselig kommer den arme meksikanske bar-mannen med et brev på et sølvfat, og så skjer det, samme prosedyre hver gang: De tidligere så vakre og velpleide danskene bryter ut i et felles: BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!! DÆR ÆR BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!!!
suzie Skrevet 25. august 2010 #534 Skrevet 25. august 2010 hvis det er Carlos som kommer inn burde de jo laget "ice-man" i steden... ha ha... Eller den avskyelige snømann
VirreVapp Skrevet 25. august 2010 #535 Skrevet 25. august 2010 Jeg håper IKKE Marie kommer inn igjen! Ble mektig lei henne! Men har en magefølelse på at vi ikke har sett det siste av Carlos...
smalls Skrevet 25. august 2010 Forfatter #536 Skrevet 25. august 2010 hvis det er Carlos som kommer inn burde de jo laget "ice-man" i steden... ha ha... Eller den avskyelige snømann Haha ikke sant. Eller spaceman som han også kalte seg. Det er så typisk at de sender inn en person som er max irriterendes. Som Carlos.
suzie Skrevet 25. august 2010 #537 Skrevet 25. august 2010 Flere enn meg som lar seg underholde av brev-seansene? Jeg mener, der sitter det en gjeng med vakre, solbrune, veldreide, veltrente og strigla til fingerspissene, danske ungdommer. Plutselig kommer den arme meksikanske bar-mannen med et brev på et sølvfat, og så skjer det, samme prosedyre hver gang: De tidligere så vakre og velpleide danskene bryter ut i et felles: BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!! DÆR ÆR BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!!! Å herregud - dette sitter jeg også å ler av - synes jeg hører Samantas skingrende stemme over alle..... BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!! DÆR ÆR BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!!!
Lise_ Skrevet 25. august 2010 #538 Skrevet 25. august 2010 Men Carlos er jo så irriterende at han er artig
smalls Skrevet 25. august 2010 Forfatter #539 Skrevet 25. august 2010 Å herregud - dette sitter jeg også å ler av - synes jeg hører Samantas skingrende stemme over alle..... BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!! DÆR ÆR BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!!! Marie var også ille på det. Det kommer brææææææv.
Lise_ Skrevet 25. august 2010 #540 Skrevet 25. august 2010 (endret) Men så har jo de danskene med å si "jammenee" etter de fleste spm de blir stilt, og det og er ille Endret 25. august 2010 av Lise_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå