Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Er så kjedelig når jeg veit hvem som vinner, gadd såvidt å kaste et blikk på tv'n i går, selv om jeg hadde på lyd :sukk:

Setter denne i spoiler tilfelle noen blir sure:p

Men jeg lurer på hvem som kommer inn da.

Endret av Raindrops
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så kjedelig når jeg veit hvem som vinner, gadd såvidt å kaste et blikk på tv'n i går, selv om jeg hadde på lyd :sukk:

Setter denne i spoiler tilfelle noen blir sure:p

Men jeg lurer på hvem som kommer inn da.

For meg er det ikke så viktig om hvem som vinner, Jeg synes alle twistene og dramaet som er det gøyeste med paradise hotel. Men skjønner at det ikke blir det samme om man vet hvem som vinner,

Skrevet

nei huff, ingen bør fortelle meg kem som vinner :tristbla: og jeg gjør aldri den feilen igjen at jeg går og søker etter paradise på nett, for det smeller det rett i trynet.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det hadde vært kult om Amalie sjekket inn igjen men det skjer nok ikke. Har aldri opplevd at de har sendt inn en person 2 ganger. Da hadde virkelig Peter sittet fint i det. Hehe. Kanskje Amalie da kunne se at Peter ikke er til å stole på.

Skrevet

Jeg vil ha Marie inn igjen, hun kan spillet. Amalie var bare naïv.

Skrevet

Huff nei vil ikke ha Marie inn igjen. Hun er alt for høy på seg selv og tror hun eier hele hotellet. Hun er bare slitsom. Alt for taktisk. Bare snakker taktikk hele tiden.

Jeg vet ikke helt hvem jeg vil ha inn jeg. Claudia kanskje men hun sjekket ut for lenge siden så tror ikke de sender hun inn igjen. Sikkert en som ikke sjekket ut for så lenge siden.

Gjest Raindrops
Skrevet

Sikkert Carlos, siden han sjekker ut på en kjip måte.

Jeg vil heller ha Marie inn, synes taktikken er noe av det beste med serien. Heller det en alt fylledramaet og "kjærlighets"intrigene.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Nå beynner det. Det blir spennendes å se hvem som er bak masken. Eller om det er en gammel deltager. Er ikke sikkert men jeg tror det.

Skrevet

Oi for et vanskelig valg å ta! Hva tror dere Line velger?

Skrevet

jeg tror det er Carlos som er el diablo. Vi så han tok av seg masken. Vi så ikke ansikte men vi så håret og det lignet litt på Carlos sitt. Det var for langt til å være Rasmus sitt. Dessverre. Men jeg kommer ikke på noen andre det kan være. Tviler på de sender inn Benjamin f.eks.

Skrevet

Nei, vær så snill! Jeg vil ikke ha Carlos inn igjen, men de sender jo alltid inn de plagsomme. :sukk:

Skrevet

Flere enn meg som lar seg underholde av brev-seansene?

Jeg mener, der sitter det en gjeng med vakre, solbrune, veldreide, veltrente og strigla til fingerspissene, danske ungdommer. Plutselig kommer den arme meksikanske bar-mannen med et brev på et sølvfat, og så skjer det, samme prosedyre hver gang: De tidligere så vakre og velpleide danskene bryter ut i et felles: BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!! DÆR ÆR BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!!! :kaklehone::kaklehone::kaklehone:

:fnise:

Skrevet

Jeg mener, der sitter det en gjeng med vakre, solbrune, veldreide, veltrente og strigla til fingerspissene, danske ungdommer. Plutselig kommer den arme meksikanske bar-mannen med et brev på et sølvfat, og så skjer det, samme prosedyre hver gang: De tidligere så vakre og velpleide danskene bryter ut i et felles: BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!! DÆR ÆR BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!!! :kaklehone::kaklehone::kaklehone:

:skratte:

Skrevet

hvis det er Carlos som kommer inn burde de jo laget "ice-man" i steden... ha ha... Eller den avskyelige snømann :skratte:

Skrevet

Jeg håper IKKE Marie kommer inn igjen! Ble mektig lei henne! Men har en magefølelse på at vi ikke har sett det siste av Carlos...

Skrevet

hvis det er Carlos som kommer inn burde de jo laget "ice-man" i steden... ha ha... Eller den avskyelige snømann :skratte:

Haha ikke sant. Eller spaceman som han også kalte seg. Det er så typisk at de sender inn en person som er max irriterendes. Som Carlos.

Skrevet

Å herregud - dette sitter jeg også å ler av - synes jeg hører Samantas skingrende stemme over alle..... BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!! DÆR ÆR BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!!! :skratte:

Skrevet

Men Carlos er jo så irriterende at han er artig :tommelsmil:

Skrevet

Å herregud - dette sitter jeg også å ler av - synes jeg hører Samantas skingrende stemme over alle..... BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!! DÆR ÆR BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!!! :skratte:

Marie var også ille på det. Det kommer brææææææv.

Skrevet (endret)

Men så har jo de danskene med å si "jammenee" etter de fleste spm de blir stilt, og det og er ille :fnise:

Endret av Lise_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...