Kløftfrid Skrevet 3. september 2010 #621 Skrevet 3. september 2010 Rasmus var også en av mine favoritt gutter da han var med i sesong 4 (som er den sesongen jeg har likt best til nå) Enig at han virker veldig oppegående og sympatisk. Han har klart veldig godt å styre seg når det kommer til jenter. Imotsettnig til peter som ikke klarer å styre seg i det hele tatt. Han virker også veldig morsom Var han likeeins i den forrige sesongen som i denne som er no? På damefronten då? Låg han ikkje med Claudia i årets sesong?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #622 Skrevet 5. september 2010 Var han likeeins i den forrige sesongen som i denne som er no? På damefronten då? Låg han ikkje med Claudia i årets sesong? JA, det gjorde han.. selv om han egentlig virket litt uinteressert i henne, synes nå jeg. Det er Marie han var interessert i. Nå starter finaleuka, og det er jo litt leit at det snart er over. Samtidig så har det jo vart lenge - husker begynnelsen da Amalie og Stina var der inne, det virker jo som en evighet siden.
Gjest Linda sofie Skrevet 5. september 2010 #623 Skrevet 5. september 2010 JA, det gjorde han.. selv om han egentlig virket litt uinteressert i henne, synes nå jeg. Det er Marie han var interessert i. Nå starter finaleuka, og det er jo litt leit at det snart er over. Samtidig så har det jo vart lenge - husker begynnelsen da Amalie og Stina var der inne, det virker jo som en evighet siden. Ja virker som en evighet siden da Steven, Zarah, Nikolai, Claudia og de var med. Det var jo vart evig lenge nå. Litt trist at det er siste uka så er det ferdig. Må vi vente i flere månder på den Norske.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #624 Skrevet 5. september 2010 Ja virker som en evighet siden da Steven, Zarah, Nikolai, Claudia og de var med. Det var jo vart evig lenge nå. Litt trist at det er siste uka så er det ferdig. Må vi vente i flere månder på den Norske. Skulle faktisk ønske det hadde gått an å få tak i de første danske sesongene på DVD...
smalls Skrevet 6. september 2010 Forfatter #625 Skrevet 6. september 2010 Kan ikke helt tro at dette er den siste uken. Kommer til å savne paradise hotel
Lise_ Skrevet 6. september 2010 #626 Skrevet 6. september 2010 Huff ja. Helt enig Vet noen hva som begynner etterpå? ikke mer paradise vel? Det er nok å håpe for mye.....
smalls Skrevet 6. september 2010 Forfatter #627 Skrevet 6. september 2010 Huff ja. Helt enig Vet noen hva som begynner etterpå? ikke mer paradise vel? Det er nok å håpe for mye..... Nei tror ikke det kommer mer paradise. Må nok vente.
Lillemeg25 Skrevet 6. september 2010 #628 Skrevet 6. september 2010 Det er egentlig ganske smart å være i finalen med en fra den motsatte gruppen. Du får sikkert flere stemmer da. Siden to fra motsatte grupper er par liksom. Veldig smart av Samantha og Mathias. Skulle ønske Rasmus kom tilbake da men tviler på det.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #629 Skrevet 6. september 2010 Flere som er lei av Tammie og Patrick?
Gjest Linda sofie Skrevet 6. september 2010 #630 Skrevet 6. september 2010 Spennendes! Jeg tror Mathias må dra, så håper jeg han tar med seg Tammie eller Julie i fallet.
Gjest Linda sofie Skrevet 6. september 2010 #631 Skrevet 6. september 2010 Eller nå tror jeg Samantha må dra. Kasper velger nok henne for å redde Cecilie. For han vet Samantha tar med seg Peter i fallet.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #632 Skrevet 7. september 2010 Flere som er lei av Tammie og Patrick? ja, synes det blir litt teit.. Patrick er bare slitsom. Synes heller ikke at Tammie er så pen og fantastisk som alle skal ha det til.
smalls Skrevet 7. september 2010 Forfatter #633 Skrevet 7. september 2010 Jeg ble litt glad da Samantha måtte dra for da ville hun ta med seg Peter. Endelig tenkte jeg men neida! Var så sikker på at hun ville velge han. Skulle ikke forundre meg at han vant hele greia. Bare føler det på meg.
Gjest Jente1990:) Skrevet 7. september 2010 #634 Skrevet 7. september 2010 Flere som er lei av Tammie og Patrick? Ja så er glad for at Patrick måtte ut. Jeg synes de er så fjollete når de er sammen. Å patrick er bare slitsom og to much. Jeg håper Kasper og Cecilie vinner Julie har ikke så store sjanser til å vinne siden hun kom inn så seint. Men Peter er jo godt likt. Spesielt av jentene, så han får sikkert de sin stemme tror jeg. Julie står sterkt med han. men bare lurer på hvem av jentene som må forlate holtellet i kveld. De 3 skal jo finne det ut selv. Det blir jo 2 mot 1 da. Cecilie mot Tammie og Julie Men håper Julie må dra.
Pimbila Skrevet 7. september 2010 #635 Skrevet 7. september 2010 Jeg synes det var dumt at Patrick gikk ut. Ville heller hatt Peter ut. Patrick oppførte seg veldig bra da han gikk ut. Tok det på en bra måte. Nå heier jeg på Mathias og Tammie/Cecilie.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #636 Skrevet 7. september 2010 Jeg synes det var dumt at Patrick gikk ut. Ville heller hatt Peter ut. Patrick oppførte seg veldig bra da han gikk ut. Tok det på en bra måte. Nå heier jeg på Mathias og Tammie/Cecilie. Peter har jo gullhår i ræva virker det som. Skulle virkelig ønske Samantha tok han med seg,Synes det var dumt hun heller valgte Patrick.
Gjest Raindrops Skrevet 7. september 2010 #637 Skrevet 7. september 2010 Utrolig så lett Peter begynner å grine, jeg blir nesten ille berørt av og til, han tar jo helt av meg tårer og grimaser.
Gjest Jente1990:) Skrevet 7. september 2010 #638 Skrevet 7. september 2010 Utrolig så lett Peter begynner å grine, jeg blir nesten ille berørt av og til, han tar jo helt av meg tårer og grimaser. Tror jeg aldri har sett en gutt grine så mye som Peter har gjort på PH før. Skulle nesten tro de skulle få vite hvem som skulle dø eller noe sånt. Både han og Patrick satt å grein som bare det. Peter hadde vel besvimt hvis han måtte dra. Hehe
Gjest Linda sofie Skrevet 7. september 2010 #639 Skrevet 7. september 2010 Hvem vil dere skal ryke?? Jeg håper på tammie men tror ikke Julie stemmer på henne-. Hun stemmer nok på Cecilie. Lurer på hvem Tammie stemmer på.
smalls Skrevet 7. september 2010 Forfatter #640 Skrevet 7. september 2010 Selvfølgelig får Peter en Gratisbillett til finalen! Sykt irriterendes. Håper for guds skyld at Mathias ryker imorgen men siden Kasper og Tammie er litt uenige nå så tror jeg hun heller vil ha Mathias på hotellet. Og da blir Peter og Cecilie par.Tipper Peter vinner hele greia. Jeg er spent på hvem som skal bestemme hvem som skal vinne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå