Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Arghh.. Ville at Peter skulle vinne! Typisk at Carlos skal avgjøre.. man vet jo hvor han går!!

Carlos gikk jo til Peter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jada! Jeg skrev det før han gik! Jeg blev litt revet med!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Ja da var denne sesongen å over. Trist :tristbla: Kommer til å savne paradise hotel!

Ville ta Tammie og Kasper skulle vinne

Skrevet

Nå er det bare å vente på den Norske igjen. Men det er jo leeenge til.

Jeg synes Julie er litt små barnselig. "hun stjal kjæresten min, jeg vil aldri snakke med henne igjen" ja hvor lenge siden var det? 5år siden? Get over it!

Skrevet

Jaaaa! :D Trodde løpet var kjørt da Carlos skulle stemme, men heldigvis gikk han til Peter og Cecilie! :D Ble litt overrasket over alle alle flørtene til Peter gikk til ham, men samtidig er jeg overbevist om at de alle 3 er ganske betatt av ham enda! :ler:

Skrevet

Bra at Cecilie vant!

Peter la seg selv til seieren.

Carlos virker til å ha en litt lumsk personlighetsforstyrrelse.

Skrevet

Bra at Cecilie vant!

Peter la seg selv til seieren.

Carlos virker til å ha en litt lumsk personlighetsforstyrrelse.

Carlos er ikke helt god i hodet :fnise: Iceman og spaceman som han kaller seg.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Hadde det ikke vært for Peter ville ikke Cecilie vunnet. Alle stemmene de fikk fra andre var pga Peter. De 3 jentene stemte på de pga Peter. Samme med Mathias og Carlos. Men jeg trodde Carlos ville gå til Kasper og tammie. Han overrasket meg virkelig. Men så vet man jo aldri med Carlos da.

Skrevet

Noen som vet hvor man kan se de første sesongene hen? Sesong 1-3? I sesong 1 var Rikke selv deltager. hadde vært kult å sett henne i en annen setting en programleder.Sett henne slå løs håret :fnise:

Skrevet

Jeg er fornøyd med at Peter og Cecilie vant. Det hadde sett ut som en sukkersøt klisje om Paradisekjærestene vant.

Har det noen gang hendt at noen har sluppet kulen?

Skrevet

Jeg er fornøyd med at Peter og Cecilie vant. Det hadde sett ut som en sukkersøt klisje om Paradisekjærestene vant.

Har det noen gang hendt at noen har sluppet kulen?

Nå har ikke jeg sett alle sesongene fra DK, men jeg kan ikke tro at noen er så sleipe at de slipper kulen og tar alle pengene selv. Hadde min partner gjort det mot meg hadde jeg klikket i vinkler! Noe så dårlig gjort.

Skrevet

Her er oversikt over alle deltakere og vinnere - ser ut som om alle de tre første sesongene så ble kulen sluppet...

Og Rikke var med i bare tre episoder i sesong 3

http://no.wikipedia.org/wiki/Paradise_Hotel_(Danmark)

Oi jeg lurer på åssen de reagerte.Altså partnerene til de som slapp kulen. Har lyst til å se de første sesongene.

Skrevet

Såpass............

Er hun utenlandsk? Jeg så på etternavnet hennes.Amalie Szigethy.

Vet ikke helt hva jeg synes om sangen jeg :gjeiper:

Skrevet

Noe jeg lurer på er at det står på wikipedia at sesong 6 er fra 2010. men når er den spilt inn da? den Norske ble spilt inn i januar-februar. Da må Den danske blitt spilt inn rett etter den Norske? jeg bare skjønner ikke siden det står 2010. Å jeg husker Peter sa noe om at vi lever i 2010. Hmm rart

Skrevet

Fikk ikke sett i går!!!! Har jo fått med meg hvem som vant, men hva skjedde med kulen??

Hvem gikk bak hvem egentlig? Her inne virker det som om alle gikk bak Peter og Cecilie??

Skrevet

Er hun utenlandsk? Jeg så på etternavnet hennes.Amalie Szigethy.

Vet ikke helt hva jeg synes om sangen jeg :gjeiper:

Etter navnet å dømme så er hun nok sikkert det :klø:

Tja nja, vet ikke jeg heller :fnise:

Peter har visst lagd en sang han og, som svar til den hun lagde :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...