Gjest Jente1990:) Skrevet 9. september 2010 #661 Skrevet 9. september 2010 Hmm... jeg tror juryen fordeler seg slik - så vinner Kasper og Tammie... Kasper og Tammie: Carlos Samantha Rasmus Mark Line Peter og Cecilie; Mathias Candy Julie Patrick Det kan kanskje stemme men jeg aner ikke hvor Carlos stiller seg. Man vet aldri med han. Jeg tror Line stiller seg bak Peter og Cecilie men you never know. Blir spennendes i kveld!!
Gjest Jente1990:) Skrevet 9. september 2010 #662 Skrevet 9. september 2010 Kan noen gi meg en oppsummering på hva som har skjedd denne uken? På mandag skulle de leke bomba. Hvert par skulle ha bomben i 10 min så skulle de gi bombem til hvilket par de ville så skulle de ha den i 10 min. Sånn fortsatte spillet helt til bomben sprengte. Paret bomben spregte hos ville være i stor fare. Den sprengte hos Samantha og Mathias. Folk skulle enkeltvis bestemme hvem av de to som skulle ryke. Samantha fikk flest stemmer men hun fikk ta med seg en gutt. Hun valgte da Patrick På tirsdag skulle jentene bestemme hvem av jentene som måtte dra. Tammie og Cecilie stemte på Julie. Peter ble da sikkret til neste sermoni siden partneren hans måtte dra. Så skulle Tammie og Cecilie bestemme hvem av Kasper og Mathias som måtte dra. Det ble Mathias. i går fikk vi å se juryen. De 2 parene kunne bytte ut partneren sin med en av jury medlemmen men ingen gjorde det. Som gjorde noen av jury medlemmene sure. Spesielt Patrick siden han mente Tammie skyldte han det. Og Sammantha mente på at Peter skyldte henne det.
Gjest Linda sofie Skrevet 9. september 2010 #664 Skrevet 9. september 2010 Jeg er veldig spent på hvem som vinner. Jeg vet Patrick,Mathias,Candy og Julie i hvert fall stemmer på Peter og Cecilie. Og jeg vet Mark, Samantha og Rasmus stemmer på Tammie og Kasper. Litt usikker på Line og Carlos.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #665 Skrevet 9. september 2010 Jeg lurer på hva som skjedde med Peter og Amalie da han kom hjem til DK. Fortsatte de med flørten sin eller hva skjedde? Skjedde det noe med Peter og Line? Veldig nysgjerrig men tørr ikke å søke det opp for da står vel vinnerene der å sikkert.
Lise_ Skrevet 9. september 2010 #666 Skrevet 9. september 2010 Jeg lurer på hva som skjedde med Peter og Amalie da han kom hjem til DK. Fortsatte de med flørten sin eller hva skjedde? Skjedde det noe med Peter og Line? Veldig nysgjerrig men tørr ikke å søke det opp for da står vel vinnerene der å sikkert. Vi kan trygt søke etter finalen ikveld Jeg og har lurt på det, men tipper at det gikk rett vest. Definitivt med Amalie
Gjest Raindrops Skrevet 9. september 2010 #667 Skrevet 9. september 2010 Haha, nei ikke søk, jeg falt forfristelsen ganske tidlig og det er ikke noe gøy:p
Lise_ Skrevet 9. september 2010 #668 Skrevet 9. september 2010 Nei huff, jeg tør ikke søke den tabben gjorde jeg forrige sesong
smalls Skrevet 9. september 2010 Forfatter #669 Skrevet 9. september 2010 jeg har lurt på hva som skjedde med Tammie og Kasper. Kasper virker forelsket i henne men Tammie virker ikke så forelsket i han. Hun har jo flørtet litt med ande gutter og sagt hun vil gjøre som hun vil. Lurer på om de faktisk ble kjærester da de kom hjem. Tammie virker ikke så seriøs som Kasper men. Har heller ikke turt å søke det opp. Da får man det vel slengt i trynet om hvem som vant. Endelig finale. Gleder meg vilt!
Lise_ Skrevet 9. september 2010 #670 Skrevet 9. september 2010 Jeg klarer nesten ikke vente. Vi skal faktisk feire finalen med et par øl
smalls Skrevet 9. september 2010 Forfatter #671 Skrevet 9. september 2010 Jeg klarer nesten ikke vente. Vi skal faktisk feire finalen med et par øl Haha det skal jeg å. Har ingen venner som ser på ph, så må feire alene
Lise_ Skrevet 9. september 2010 #672 Skrevet 9. september 2010 Haha det skal jeg å. Har ingen venner som ser på ph, så må feire alene hehe, fy skamme dem Jeg tvinger typen med
Lillemeg25 Skrevet 9. september 2010 #673 Skrevet 9. september 2010 Nå sitter jeg egentlig bare her å venter på den spennedes finalen! Kan ikke tiden gå litt fortere? Etter Tammie sjekket inn igjen føler jeg hun har forandret seg litt. Fler som er enig? Jeg liker henne ikke mer. Nei hun er ikke såå pen som folk skal ha det til.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #674 Skrevet 9. september 2010 Jeg lurer på hva som skjedde med Peter og Amalie da han kom hjem til DK. Fortsatte de med flørten sin eller hva skjedde? Skjedde det noe med Peter og Line? Veldig nysgjerrig men tørr ikke å søke det opp for da står vel vinnerene der å sikkert. Jeg har søkt dette opp for lenge siden Lurer på om jeg kan skrive om Peter og Amalie uten å ødelegge for noen - om de er sammen eller ei?
Lise_ Skrevet 9. september 2010 #675 Skrevet 9. september 2010 Jeg har søkt dette opp for lenge siden Lurer på om jeg kan skrive om Peter og Amalie uten å ødelegge for noen - om de er sammen eller ei? For min del kan du For det avslører ikke finalen uansett
Lillemeg25 Skrevet 9. september 2010 #676 Skrevet 9. september 2010 Jeg har søkt dette opp for lenge siden Lurer på om jeg kan skrive om Peter og Amalie uten å ødelegge for noen - om de er sammen eller ei? Jo bare skriv. Er ikke spoiling det
Gjest Raindrops Skrevet 9. september 2010 #677 Skrevet 9. september 2010 Amalie har inntrykk av at de var sammen i to mnd etter at de kom hjem fra Mexico, mens Peter sier de bare var venner. I alle tilfeller så slo Amalie opp etter at ulven ble litt for intim med en jente på en eller annen fest.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #680 Skrevet 9. september 2010 Jobber Tammie som modell? Syns jeg har hørt det. Hun er jo veldig høy og tynn og har et typisk modellansikt, litt sært men med klare trekk. Tør ikke søke:P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå