Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk :) :) haha ja det kom som et sjokk :fnise:

Haha bombe liksom. Han klarer ikke å være trofast i en dag en gang,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinnerne:

Peter og Cecilie

Tammie og Kasper:

Er kjærester og planlegger fremtiden sammen

Amalie og Peter:

Leste nettopp at hun endelig hadde fått han for seg selv, og så på det han gjorde med alle de andre jentene som strategisk nødvendig. Det har vært masse skandaler i etterkant, blant annet har Amalie pult Nikolai etter at de kom hjem. Første melding ang Peter og Amalie er at det ble slutt pga at Peter dreit seg ut på hotellet, men at de nå skal ha blitt sammen.. Men det trenger ikke nødvendigvis å være sant da..

Nadja Line:

Valgte handleturen fremfor Carlos fordi hun sleit økonomisk hjemme i Danmark. Hun sleit økonomisk fordi hun fikk sparken på dagen fra jobben som frisør fordi hun stjal.

Mye spennende sladder om disse gale folka altså :D

Skrevet

Haha bombe liksom. Han klarer ikke å være trofast i en dag en gang,

Helt utrolig :ler: men han er skjønn da, så jeg skjønner at damene liker ham. For en natt i hvertfall :fnise: Ikke noe marry-me-type :popcorn:

Skrevet

Uff jeg har lyst å trykke på spoilerne til anonymbruker, men jeg tør ikke :fnise: bare en time til det begynner hvertfall :bolledeig:

Skrevet

Jeg har trykket på alle spolier knappene utenom vinner knappen- Vil ikke vite hvem vinneren er. Vil ikke ødelegge all Spenningen.

Men jeg kan ikke se for meg at Petr og Amalie har blitt kjærester. Hun kan ikke være så naiv at hun gir han en sjanse til etter alt han har gjort etter hun røyk ut?

Gjest Raindrops
Skrevet

Amalie er ikke den skrapeste kniven i skuffen da. Helt utrolig naiv.

Skrevet

Peter virker ikke som den typen som kan være i et fast forhold :fnise: Han klarer ikke å bare holde seg til kun en jente. Han må ha flere. Han er veldig kjekk da. Det skal han ha. Men ikke en person jeg kunne vært sammen med.

Jeg vet i hvert fall at Nadia Line jobber litt som modell :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Amalie er ikke den skrapeste kniven i skuffen da. Helt utrolig naiv.

Haha det er helt sant. Hun er så ung og naiv. Huff! Hun hadde jo gitt han flere sjanser inne på hotellet da han dreit seg ut. Skulle ikke forundre meg at hun ga han en sjanse til da de kom hjem. De ble sammen og han dreit seg ut igjen.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Får nesten litt vondt av Peter. For noen harde spørsmål!

Utrolig ekkelt at Candy ronket Peter(Igjen) mens Julie lå rett ved siden av. Å at de hadde sex. Candy er å naiv

Skrevet (endret)

Får nesten litt vondt av Peter. For noen harde spørsmål!

Utrolig ekkelt at Candy ronket Peter(Igjen) mens Julie lå rett ved siden av. Å at de hadde sex. Candy er å naiv

Det er heller Julie som er naiv. Peter og Candy var bare glad at Julie sovnet :fnise:

Men jeg synes Peter er bedre til å svare enn han har vært :fnise:

Endret av Lise_
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Litt morsomt at Tammie stilte spørsmål til seg selv :ler: Blir spennendes å se hvem som vinner! Håper på Tammie og Kasper siden jeg liker Kasper så godt.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Det er heller Julie som er naiv. Peter og Candy var bare glad at Julie sovnet :fnise:

Men jeg synes Peter er bedre til å svare enn han har vært :fnise:

De er alle naive synes jeg

Skrevet

Jeg har trykket på alle spolier knappene utenom vinner knappen- Vil ikke vite hvem vinneren er. Vil ikke ødelegge all Spenningen.

Men jeg kan ikke se for meg at Petr og Amalie har blitt kjærester. Hun kan ikke være så naiv at hun gir han en sjanse til etter alt han har gjort etter hun røyk ut?

Utrolig, men sant... http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1381056.ece

Vinneren avsløres ikke i línken.. Og det kan godt være det er slutt igjen :)

Skrevet

Alle 3 jentene går til Peter? Det er mulig? Jeg synes det var litt dårlig gjort av Candy å stille seg bak Tammie og Kasper også gå over til Peter og Cecilie igjen. Snakk om å gi Tammie og Kasper falske forhåpninger da. Jeg tror Patrick går til Peter og Cecilie. Han har jo sagt flere ganger at han vil hevn over Tammie.

Skrevet

Arghh.. Ville at Peter skulle vinne! Typisk at Carlos skal avgjøre.. man vet jo hvor han går!!

Skrevet

Carlos er så utrolig korka! "Vil dere feste ikvedl?Nei det blir ikke noe på dere eller hva han sa til Tammie og Kasper.. Utrolig frekt å si sånt synes jeg. Nesten som han gjør narr av de. For en idiot

Jeg viste Peter og Cecilie vant. Hadde det på følelsen. Jeg viste de 3 jentene gikk til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...