Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes faktisk det er vanvittig irriterende at en av "oss" "smarte" brukere allerede har avslørt hvem vinnerne er ved å ikke advare mot spoiler, men jeg følger likevel med fremdeles...

Visstnok er Peter både kjekk og har sexappeal (i mine øyne), og jeg skjønner faktisk hvorfor så mange av jentene faller for ham... Hallo!: Sjekk det blikket.. og det sexy underbittet når han snakker!! I tillegg er det jo deilig med en kåt gutt som tenner på DEG...- HADDE det bare vært KUN på deg han tente, hva??!! Uff, den mannen ødelegger MYE for seg selv altså. Han, med et så godt utgangspunkt... For DEILIG, det ER han!! Han tenner iallefall MEG på en finurlig måte.. Selv om jeg ALDRI har vært utro mot NOEN, og er "ALTFOR" ordentlig både ifølge meg selv og andre som kjenner meg... Noen som skjønner hva jeg mener??

Kjekk ja. Visst er han det :) :) En snop :rødme: :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Peter er kjekk ja men jeg kunne aldri vært kjæreste med han. Han hadde sikkert ikke klart å vært trofast i en uke en gang.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes det er litt teit når noen får en fredning, så skal de avsløre valget før parsermonien? Jeg synes det ødelegger litt på spenningen. Er da mye mer gøyere og spennendes hvis man ikke vet hvor den personen skal stille seg under parsermonien.

Jeg lurer på hvem som ryker i dag. Har ingen anelse. Men Mark er veldig anonym synes jeg. Synes flere av de som sjekker inn etter starten er kjedelige. Ikke alle da men noen.

Gjest Raindrops
Skrevet

Carlos snakker så mye piss. Håper han ryker i kveld.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Carlos er jo gørr irriterendes! Jeg skjønner noen ganger ikke hva han holder på med

Skrevet

Huff jeg synes noen av jentene der inne er så naive. Den eneste grunnen til de velger Peter er pga han er kjekk og en sjamør. Så han har en stor fordel der ja. Sjekker det inn en hot jente som er penere enn Julie så er Julie ute av hotellet. Just wait and see. ;)

Skrevet

Cecilie irriterer meg grenseløst, spesielt stemmen hennes!! Håper hun ryker snart!

Skrevet

Jeg er så glad for at Carlos røk til fordel for Peter. Jeg synes Peter er tåpelig, men mange av jentene er jo også veldig naive. Carlos var bare irriterende, og slett ikke en god taktiker som han skulle ha det til selv.

Patrick og Tammie er for sukkersøte sammen, kan ikke de få mindre tid på skjermen? :klø:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg synes heller ikke Carlos er en så god taktikker som han selv sa. Han sier så mye dumt at man liksom ikke kan tro på det han sier. Men jeg trodde faktisk Peter og de skulle rokke om i gruppene? Det virket som det var planen at Peter skulle gå til Tammie. Men uansett så var jeg 99% sikker på at Julie kom til å velge Peter. Hun har jo gitt utrykk for at hun liker han litt. Alle jentene velger jo Peter.

Skrevet

Jeg synes heller ikke Carlos er en så god taktikker som han selv sa. Han sier så mye dumt at man liksom ikke kan tro på det han sier. Men jeg trodde faktisk Peter og de skulle rokke om i gruppene? Det virket som det var planen at Peter skulle gå til Tammie. Men uansett så var jeg 99% sikker på at Julie kom til å velge Peter. Hun har jo gitt utrykk for at hun liker han litt. Alle jentene velger jo Peter.

Kanskje Peter hadde stilt seg bak ved Tammie om ikke Patrick sto der fra før?

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Kanskje Peter hadde stilt seg bak ved Tammie om ikke Patrick sto der fra før?

Ja muligens. Derfor burde Rikke ha latt Peter velge partner før Patrick. Men man ser jo at parsermonien er nøye planlagt. Om hvem som skal gå først osv.

Skrevet

Jeg synes så og si alle der inne begynner å bli mektig irriterende jeg. Den jeg syntes var minst irriterende(Rasmus) har ryki ut, så nå er det egentlig likegyldig for meg hvem som vinner.. Nesten ;) Tror nesten jeg håper mest på Mathias eller Candy, resten er så himla plagsomme :gjeiper:

Skrevet

Peter er jo bare helt utrolig!! Tror aldri jeg har sett en gutt som er sååå kåt konstant og som ikke bryr seg om hvem han sårer. Hva er det med disse jentene som faller for han som fluer? Greit han er kjekk og deilig og alt det men hallo. Jeg skjønner ikke åssen noen i det hele tatt tørr å satse på han som partner. Etter alle de jentene han har vært med. Amalie var vel kanskje verst når det gjelder å være ung og naiv. Tipper Amalie dumpa han da hun fikk se alt han gjorde med Line, Candy og Melissa bla. Bak ryggen hennes.

Skrevet

Peter er jo bare helt utrolig!! Tror aldri jeg har sett en gutt som er sååå kåt konstant og som ikke bryr seg om hvem han sårer. Hva er det med disse jentene som faller for han som fluer? Greit han er kjekk og deilig og alt det men hallo. Jeg skjønner ikke åssen noen i det hele tatt tørr å satse på han som partner. Etter alle de jentene han har vært med. Amalie var vel kanskje verst når det gjelder å være ung og naiv. Tipper Amalie dumpa han da hun fikk se alt han gjorde med Line, Candy og Melissa bla. Bak ryggen hennes.

Jeg synes Julie virker veldig naiv. "Jeg bryr meg ikke om hvem du var sammen med før." Var det ikke det hun sa? Hva får henen til å tro at hun blir den siste?

Skrevet

Jo det var det hun sa. Hun er å naiv. Akkurat som de andre. Huff at det går ann. Blir helt overgitt. Hun så jo selv med sine egene øyne hva han og Candy drev på med.

Peter er Mr player

Skrevet

Jeg blir skikkelig dårlig av Peter nå. Har fått fullstendig avsmak av hele fyren, og kjenner jeg blir litt småkvalm når jeg ser han på skjermen :ler:

" En 3.plass er ikke bra nok!!!!! Jeg syntes jeg er den peneste gutten her!" :filer:

Og hva skjer med guttene? 5.plass til Samantha? 3.plass til Cecilie? Cecilie er jo stygg som juling. (beklager språkbruket)

Skrevet

Litt merkelig rangering, men egentlig er jo ingen av jentene der nå spesiellt pene. Tammie er jo pen, selv om jeg ikke er fan av håret og nesen.

Julie syns jeg er direkte stygg i ansiktet, samme med Samanta. Candy er heller ikke noe wow syns jeg. Cecilie er ganske pen, men ikke sånn typisk pen som gutta liker...

Haha, syns det var morsomt å se hvor skuffet Peter ble. Selvgode fjompen!

Skrevet

Kva var utslaget av rangeringane? :)

Skrevet

Litt merkelig rangering, men egentlig er jo ingen av jentene der nå spesiellt pene. Tammie er jo pen, selv om jeg ikke er fan av håret og nesen.

Julie syns jeg er direkte stygg i ansiktet, samme med Samanta. Candy er heller ikke noe wow syns jeg. Cecilie er ganske pen, men ikke sånn typisk pen som gutta liker...

Haha, syns det var morsomt å se hvor skuffet Peter ble. Selvgode fjompen!

Enig med deg. Mange av jentene som har vært innom har jo vært veldig penee, synes jeg (Amalie, Claudia, Marie og Zara (?) f.eks.), men ikke av de som er der akkurat nå. Tammie er pen ja (selv om hun er veldig klar over det selv, men det er vel de fleste PH-deltakere!) Enig i at nesen er litt rar, men håret er flott synes jeg.

Det var dagens overfladiske prat ;) men hallo, det er jo Paradise Hotel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...